Ekonomika
BeranK
0
Velkej souhlas - tohle auto skutečně nemůže konkurovat Thalii (ale v opačným smyslu slova), Accent vypadal navenek taky dost slušně ( ale s tímhle se porovnat skutečně nedal), kvalita včetně designu je někde jinde než u konkurence a prostě se ukazuje, že kvalita chce své i v penězích. Přitom auto se děla v Turecku stejně jako ona thalie. Auto je prostě buď kvalitní a tomu odpovídá cena, nebo je laciné....kolega boural Thalii, udělal z ni hatchback. A oprava by stála o polovinu víc, než nová Thalie. To si leckdo neuvědomuje. Každopádně je tohle nejhezčí a taky nejlepší malej sedan, co je na trhu vůbec kde k dostání a pokud jsem si všimnul, tak v některých zemích (třeba jihovýchodní Asie) se prodává víc než dobře.
Přejít do diskuze
BeranK
No, že to je sedan od Jazzu - tudíž malý auto, že vejš má Honda sedan od Civicu (moc jich tady taky nejezdí) alespoň průměrný zájemce a znalec o auťáky ví. Tak si to tak neberte, tady je chytrejch takový množství, že by zaplnili dvakrát parlament a třikrát senát :-)
gld
Máš jedno, pri malých sedanoch sa hrá v prvom rade na cenu. O tri deci nižšia spotreba alebo lepšia výkupná cena po 3 rokoch typických zákazníkov príliš netankuje. Budú s tým jazdiť dva krát týždne do lidlu a odstavia ho po dvoch dekádach užívania rovno pred šroťákom ;-)
Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Dobrý den,
za zástupce Hondy v nižší střední třídě považujeme Hondu Civic, která má vlastní verzi sedan s rozvorem 2,7 metru. Rozvor náprav u sedanu City je 2,54 m a používá techniku modelu Jazz, což nás vede k jeho zařazení do segmentu malých vozů. Pravdou je, že celková délka 4,42 m překonává ostatní malé sedany, nicméně všechny aktuální sedany nižší střední třídy měří na délku přes 4,5 metru. Hondu City tak můžeme zařadit nanejvýš na pomezí segmentů B a C.
S pozdravem
LV
za zástupce Hondy v nižší střední třídě považujeme Hondu Civic, která má vlastní verzi sedan s rozvorem 2,7 metru. Rozvor náprav u sedanu City je 2,54 m a používá techniku modelu Jazz, což nás vede k jeho zařazení do segmentu malých vozů. Pravdou je, že celková délka 4,42 m překonává ostatní malé sedany, nicméně všechny aktuální sedany nižší střední třídy měří na délku přes 4,5 metru. Hondu City tak můžeme zařadit nanejvýš na pomezí segmentů B a C.
S pozdravem
LV
Choochoo
Presne jak rikas, delkou, rozvorem, kufrem, vnitrnim prostorem, slusnym motorem je to auto i s cenou o tridu vys >:D Nesmis koukat na to, ze nakej jouda to cpe do malych aut :-)
leone
jako doprodejní cena nic moc, ona všeobecně, má Honda ceny dost nadsazeny, ale je to věc prodejce, pokud najde zákazníky, 300-350 Litrů je cena aut o třídu výše, je třeba si všímat situace na trhu, a ne jen na nesmyslně stanovené ceníky !!!
danyboy
jen při prohlédnutí aktuálních výprodejních cen na Sautu tam ale vidíme ceny ještě o dalších cca 30 000 Kč nižší. Pochopitelně se nemůže dostat na cenu Thaliím, Accentu či Aveu, nicméně je to Honda. Naprosto bezporuchova s vynikajícím motorem, převodovkou a spotřebou, auto, které je za tyto peníze rozhodně dobrou volbou. Auto, které se i po 3-4 letém provozu prodává dráž než nová Thalia :-) ....a vo tom to je. Kvalita vždy něco stojí. Co se týče samotných prodejů City....tak tam bych viděl hlavní příčinu především kanibalizace ze strany Hondy Jazz, kterou si ve finále vybere 80% zákazníků, kteří si osobně dorazí prohlédnout City. Jazz je prostě pro městské účely komplaktnější, vnitřní prostor je variabilnější ( zadní sedadla Magic Seats ), 5-té dveře v očích klientů v čechách rovněž zabírají a vnitřní bezpečnostní výbava tomu taky hodně napomáhá....Jazz má prostě ve standardu 6xairbag, VSA stabilizační systém s protiprokluzem apod......v mých očích v této cenové relaci je to No.1