Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
danyboy
0
jen při prohlédnutí aktuálních výprodejních cen na Sautu tam ale vidíme ceny ještě o dalších cca 30 000 Kč nižší. Pochopitelně se nemůže dostat na cenu Thaliím, Accentu či Aveu, nicméně je to Honda. Naprosto bezporuchova s vynikajícím motorem, převodovkou a spotřebou, auto, které je za tyto peníze rozhodně dobrou volbou. Auto, které se i po 3-4 letém provozu prodává dráž než nová Thalia :-) ....a vo tom to je. Kvalita vždy něco stojí. Co se týče samotných prodejů City....tak tam bych viděl hlavní příčinu především kanibalizace ze strany Hondy Jazz, kterou si ve finále vybere 80% zákazníků, kteří si osobně dorazí prohlédnout City. Jazz je prostě pro městské účely komplaktnější, vnitřní prostor je variabilnější ( zadní sedadla Magic Seats ), 5-té dveře v očích klientů v čechách rovněž zabírají a vnitřní bezpečnostní výbava tomu taky hodně napomáhá....Jazz má prostě ve standardu 6xairbag, VSA stabilizační systém s protiprokluzem apod......v mých očích v této cenové relaci je to No.1
gld
0
Máš jedno, pri malých sedanoch sa hrá v prvom rade na cenu. O tri deci nižšia spotreba alebo lepšia výkupná cena po 3 rokoch typických zákazníkov príliš netankuje. Budú s tým jazdiť dva krát týždne do lidlu a odstavia ho po dvoch dekádach užívania rovno pred šroťákom ;-)
BeranK
0
Velkej souhlas - tohle auto skutečně nemůže konkurovat Thalii (ale v opačným smyslu slova), Accent vypadal navenek taky dost slušně ( ale s tímhle se porovnat skutečně nedal), kvalita včetně designu je někde jinde než u konkurence a prostě se ukazuje, že kvalita chce své i v penězích. Přitom auto se děla v Turecku stejně jako ona thalie. Auto je prostě buď kvalitní a tomu odpovídá cena, nebo je laciné....kolega boural Thalii, udělal z ni hatchback. A oprava by stála o polovinu víc, než nová Thalie. To si leckdo neuvědomuje. Každopádně je tohle nejhezčí a taky nejlepší malej sedan, co je na trhu vůbec kde k dostání a pokud jsem si všimnul, tak v některých zemích (třeba jihovýchodní Asie) se prodává víc než dobře.
leone
jako doprodejní cena nic moc, ona všeobecně, má Honda ceny dost nadsazeny, ale je to věc prodejce, pokud najde zákazníky, 300-350 Litrů je cena aut o třídu výše, je třeba si všímat situace na trhu, a ne jen na nesmyslně stanovené ceníky !!!
Presne jak rikas, delkou, rozvorem, kufrem, vnitrnim prostorem, slusnym motorem je to auto i s cenou o tridu vys >:D Nesmis koukat na to, ze nakej jouda to cpe do malych aut :-)
Dobrý den,
za zástupce Hondy v nižší střední třídě považujeme Hondu Civic, která má vlastní verzi sedan s rozvorem 2,7 metru. Rozvor náprav u sedanu City je 2,54 m a používá techniku modelu Jazz, což nás vede k jeho zařazení do segmentu malých vozů. Pravdou je, že celková délka 4,42 m překonává ostatní malé sedany, nicméně všechny aktuální sedany nižší střední třídy měří na délku přes 4,5 metru. Hondu City tak můžeme zařadit nanejvýš na pomezí segmentů B a C.
S pozdravem
LV
za zástupce Hondy v nižší střední třídě považujeme Hondu Civic, která má vlastní verzi sedan s rozvorem 2,7 metru. Rozvor náprav u sedanu City je 2,54 m a používá techniku modelu Jazz, což nás vede k jeho zařazení do segmentu malých vozů. Pravdou je, že celková délka 4,42 m překonává ostatní malé sedany, nicméně všechny aktuální sedany nižší střední třídy měří na délku přes 4,5 metru. Hondu City tak můžeme zařadit nanejvýš na pomezí segmentů B a C.
S pozdravem
LV
No, že to je sedan od Jazzu - tudíž malý auto, že vejš má Honda sedan od Civicu (moc jich tady taky nejezdí) alespoň průměrný zájemce a znalec o auťáky ví. Tak si to tak neberte, tady je chytrejch takový množství, že by zaplnili dvakrát parlament a třikrát senát :-)
×
Sdílení komentáře
×