nejbezpecnejsi sou prece auta z poradnym ramem,ne tyhle auta z plechama jak papir.kdyz poradny a bezpecny auto tak jedine toyota land cruiser HZJ 70,105 nebo poradnej ford f-350
Nevím, o co ti jde. Já vyjádřil pouze svůj názor, že je pro mě nová pětka nejlepší auto na světě svou komplexností svých vlastností a dokonalostí. Ještě za tím přidám dovětek pro mě a on se stejně najde moula, který stejně začne rypat. Takže se opakuji nauč se číst, nebo si poposedni ;-)
BMW "pjet" je prostě kalibr třídy a s tím nic nenaděláš... nikdy ho nikdo nesestřelil z špičky a to ví hlavně Mnichov a ne já. Možná leda Lada marionely :-)
Třeba protože Citroën nenabízí pro Nemo ESP, zatímco Fiat pro Fiorino ano (netuším proč). Fiorino by tedy za bezpečnost mohlo dostat víc bodů, protože EuroNCAP dnes hodnotí i aktivní bezpečnostní výbavu.
Viz:
[odkaz]
"Electronic stability control is not available on any variant of the Nemo."
zatímco u Fiatu ESP v nabídce je (za příplatek 10.200 Kč):
[odkaz]
to hej :yes: pre vymakaneho zavodnika, skus tam dat tehotnu zenu ci ta bude chvalit, a zaujimalo by ma aj vplyv napr. pri nehode, ta klec ochrani vsetko zarucene, len naraz bude vdaka malym deformacnym zonam asi horsi...co by malo horsi vplyv. Neviem no kazde by asi dominovalo v urcitych rychlostiach...to co prezije rally kary je na neuverenie, tam by klasika bola na srot aj s posadkou.
Ty to prostě nechápeš, nemáš sociální cítění, nevíš, v jaké siruaci ten nebohý Fiat je a jak se strašně snaží - je třeba Fiatu pomáhat a ne ho hanět, jak se dá a ne zmiňovat, že něco dělá špatně. Dej si pozor, a´t tě tady někteří neroztrhají na kusy :-)
Rád by som vedel, prečo sa všade píše, že tento nepodarok od Fiatu sa pokiaľ je na ňom niečo zlé označuje ako Citroen Nemo. Je Fiat a vyrába to Fiat....
Žádné auto nezvládne vše. Každé má nějaký účel. Na sport tu máš Lotus. Na komfort Allroada, na využití Viano nebo Sprintera, na prostornost luxusní třídu nebo velké SUV.
Ked ti nejaky matgor neda prednost a budes mat v aute deti a zenu, tak nebudes chcet to auto s airbagmi a abs+esp ktore pri prudkom manevre budu makat na tom aby si neskoncil v strome? alebo nie?
Myslím, že to slovo "nejbezpečnější" je dost relativní pojem. Přece je to pořád jenom kus plechu, který vás nezachrání. Nevím, kdy to bylo řečeno, ani nevím od koho přesně, vím jen že od nějakého managera prodeje ang. značky sportovních aut (možná Noble, Lotus už má airbagy a ABS, takže asi TVR). A ten odpověděl na otázku: "Proč nemají vaše auta ABS a airbagy, co když se někdo nabourá?!" tím, že řekl: "Tak prostě nebourejte!". Tohle je trochu nadsázka, ale tím, že se do aut budou cpát takové tuny chipů a jiných počítačových komponent jen proto, aby je udrželi na silnici, tak tím jen ukazují, že toto není ta cesta, kterou by se měla dál výroba aut odvíjet. Proč prostě neudělat základní auto, nic složitého (neříkám, že nemá mít např. konstrukci z vysokopevnostní oceli, není to na škodu), do interiéru sedačky, palubku, lepší rádio, vyndat airbagy, ABS, ESP, a díky tomu, jak poklesne váha tam dát menší motor, nejlépe atmosféru, co něco vydrží. Já vím, že je to asi blbost, ale asi bych si nové BMW nekoupil, ani kdybych na něj měl.
:-) kdyz auto tak bud Ecko od MB nebo 5 od BMW nic vic nic min, zlatej stred. ktomu 3litrovej naftak :-) ale me se jak nejnovejsi Ecko i 5 neliby generace predtim jsou hezci, vyrazuje znich vic emoci.
Nejsem tady poprvé, takže vím, že bych byl ihned tvrdě napaden ;-) Ale myslím, že stejný názor má více lidí. Jaké auto ti nabídne nejvíc v oblastech sport, komfort, využití, prostornost? Já myslím, že tohle zvládne nejlépe například 550i F11 touring a její konkurenti ve srovnatelné podobě. Např. E- klasse. Prostě takové auto pro všechno ;-)