tak tak... taky jsem si této malé dezinformace všiml... nicméně, na auto.cz jsem se dostal až 4 po zveřejnění článku, takže opravování je pro většinu čtenářů zbytečné...
Celkově ta informace o pohonné jednotce je nějaká divná:
"Jednotka v nejextrémnějším nastavení produkuje výkon 484 kW (650 koňských sil) v 6800 min-1 . Vrchol točivého momentu je 818 Nm v 3800 min-1. Vůz váží 1250 kg, tudíž je poměr výkon/hmotnost 484 kW na tunu. "
Když je výkon jednotky 484 kW a vůz váží 1250 kg, nebude poměr výkon/hmotnost 484 kW/tuna, ale 387 kW/tuna.
poprosím autora o odkaz na zdroj této informace "Sériové M600 pohání uprostřed uložený 4,4litrový osmiválec Yamaha s dvojitým přeplňováním, prototyp přitom používal motor Volvo stejného objemu". Pokud vím, tak Yamaha V8 a Volvo V8 jsou identické motory vyvinuté v kooperaci obou zmíněných firem, přičemž Yamaha tento motor nikde nepoužívá.