Závisí aj od nákladov. Neviem, ktoré modely vyrábajú v Japonsku a ktoré v Európe, určite ale Japonci majú s držaním cien na európskej výške dosť problém. Ich cenotvorba nezávisí len od dobrej vôle.
no já už bych se taky nebránil malému turbobenzínu, třeba 1,6 THP se mi zdá jako ideál a 1,2 a 1,4 TSI jsou taky fajn (jistě člověk nesmí moc dupat na plyn) >:D
s tym najazdom suhlasim, ale zase ak by som kupoval nove auto, tak vzhladom k svojmu najazdu ho budem pouzivat 7-9 rokov. A faktom je, ze sucasne male benzinove turba su uz konstrukcne zlozite ako naftaky. Nebranim sa tomu, dobre sa s tym jazdi, ale este chvilu pockam kym tomu vychytaju muchy ;-)
jj já vím a máš pravdu jak s tím co mají, tak i s tou jednoduchostí konstrukce :yes: ohledně spolehlivosti těžko říct, já bych se toho turba nebál, průměrná rodina najede něco mezi 10-15tis ročně, tedy žádný extrém a když se tomu dá pravidelný servis, tak to bude v pohodě ;-)
male turbo zatial nemaju, 1.6 maju. Z hladiska dlhodobej spolahlivosti je ta 1.6 predsa len konstrukcne jednoduchsia a aj pripadny servis bude o chlp lacnejsi. Rozdiel v poisteni nejaky extra zaujimavy nebude (predpokladam). Cena je otazna, snad to vozidlo nepochova v nasich koncinach
jj já vím, no ale je to fakt povedená věc a proč tam cpát 1.6L když může být třeba i ta 1.33L s kompresorem/turbem a auto by to dost pomohlo + výhodná sazba na povinné ručení ;-) spousta malých rodin by to hned zvážila, obvzlášť když to vypadá líp jak konkurence a Toyota má pořád zvuk. Bohužel ceny v Čechách jsou malinko vyšší :-(
V tomhle Toyotu nechápu. Status prémiové značky v Evropě nemá, ale ceny si drží stále vysoké. Prodeje naproti tomu jsou mizivé napříč třídami. Verso-S by se mi líbilo, vzhledem k tomu, že jsem totální minimalista. Jenže by asi bylo jen do chvíle, než přijde rodina a děti.
Tak atmosféra je atmosféra, porovnávať ju s turbom nie je celkom kóšer. Mezi svojimi je ale tento motorček od Toyoty z tých lepších. Niečo oturbené by ako alternatíva určite prospelo. Ten diesel hádam časom príde.
Presne jak píšeš - skúšal som Jazz predchádzajúcej generácie a musím povedať, že ku zabila skutočne iba cena. Inak ideálne autíčko do mesta s priam neskutočným priestorom vzhľadom na vonkajšie rozmery. A navyše dietetik, spotreba až na neuverenie...
presne ako pises, ale okrem nafty este jeden silnejsi benzin, napr. 1.6 . Potom uz ozaj len dufat, ze to neprepalia s cenou, inak z toho bude len par predanych kusov podobne ako u hondy jazz
Jen jeden motor je opravdu slabina tohoto vozu, jel jsem s ním v Aurisu a popravdě nic moc, na TSI dost ztrácí. Chtělo by to nějakou přeplňovanou verzi, která by zvedla "krouťák" ;-) Např 1.2TSI 63kW a 160 Nm ve Fábii jezdí parádně :yes: Diesel 1,4 D4D by byl fajn, vzhledem k určení auta 90k a 205 Nm bohatě stačí ;-)
Trochu nepochopiteľná je ponuka jediného motora len v jednom vyhotovení (hoci je výborný). Konkurencia ponúka viac. Zišiel by sa ešte malý diesel. Ten z Aurisu pod kapotu nevlezie? No a nakoniec - neprehnať to s cenou. V tejto triede zákazníci neradi priplácajú.
Tak musím říct, že po sterilním designu posledních Toyot je tohle Verso-S docela pěkný kus auta a jeho konkurence se musí mít na pozoru. Venga, IX20, Note a hlavně Roomster budou mí zdatého protivníka, musím Toyotu pochválit, pěkný mini MPV ;-):yes: