ceny na SK budu 25 490 € za vybavu privilege s 2,0 dCi 150k - cize vsetko okrem el. masaznych sedaciek :-)
v cz 609 900 CZK za to iste ako som uz vyssie pisal, priplatok za automat v cz cca 60 000 korun na SK cca 2500 € ;)
V Nemecku u pravnickych osob to bude mat kazde nenemecke auto tazke, u privatnych je to uz lepsie (okrem slusne nadpriemer zarabajucich ludi), kedze obycajni smrtelnici nemaju uz zaujem robit len a len na plechy, ktore az prilis rychlo stracaju na hodnote, ukazat sa susedom ja na to mam(hoci tazko to splacam) a aj vdaka masirke kupovat nove auto kazde 3-4 roky si radsej kupia auta kde pomer cena, vykon, lepsie sedi.
Inak udaj ADAC, myslim za rok 2008 jasne vravi, ze zo vsetkych predanych aut v D bolo cca 65% kupenych pravnickymi osobami, z toho nadpolovicna cast bola v v zakaldo-strednej vybave- business, zakladnymi motorizaciami -u benzinu 1.6 a u nafty 1,9TDI 77kW ci kolko.
Pro ty, kteri tech par slovicek nepochopi:
Monatliche Leasingrate - mesicni splatka
Gesamtlaufleistung - celove najete kilometry, tzn. za celou dobu leasingu, vse navic se stedre plati
Laufzeit - celkova doba leasingu, Azahlung - akontace (prvni splatka - 0,- EUR)
Cena od 399,- EUR za 2.0 benzin 103 kW (40tis km) do 669,- EUR za V6 dCi 177kW (80tis km) - meiscne po dobu 47 mesicu.
A co ze vse patri do balicku??
Krome pojisteni po celou dobu leasingu, vcetne prodlouzene garance, navic veskere prohlidky v cene. Tzn. pokud tam nebude jeste nejaky dalsi hacek, tak je ta cena v tabulce konecna se vsim vsudy (mozna az na Kfz Steuer - ekodan z auta dle motorizace - rocni poplatek v radu stovek Eur cca 200-400)
Co se vybavy tyce, tak to vypada, ze krome ruznych motorizaci je vse jen jedna vybava az na drobne rozdily - napr. zakl. dvoulitr je na 17" kolech ostatni dva na 18", V6 nema mlhovky?? ap. :)
Ze zajimavosti napr. navigace Carminat 3, audiosystem Bose, 3-zonova klima, "keycard hansfree", vse v kuzi, barvy laku na vyber pouze ze dvou atp.
Je to hezky pokus o to, aby se auto stalo skutecne spotrebnim produktem ve stylu mobil nebo pocitac. Objednam, jezdim, vyhodim, dostanu jiny.
Dnes se to zda jako utopie, ale behem pristich par let se tenhle obchodni model stane u beznych aut dost vyuzivanym.
Dobrej způsob jak odůvodnit neúspěch modelu na trhu 8-s >:D Už vidím ty fronty Helmutů, jak přijedou v pětkovým bavoráku do fronty, aby ho vyměnili za latitůdu na leasing... >:-[]
V sobotu jsme na Primě sledoval Autosalon - předváděli Cadenzu od Kie, prý se sice nebude v Evropě prodávat, ale kdybych měl takhle hodně naslepo vybírat, bylo by to zcela jasné....KIA. Co se dějě s běžnou evropskou produkcí?
může být, já zatím četl právě delší test jen na 3.0dCI, proto si myslím, že to není úplně dobré srovnávat. Odhlučnění bych klidně věřil že Laguna bude mít lepší.
Ohledně podvozku: utkvělo mi v paměti z prvních dojmů, co jsem někde četl - celková kvalita jízdy tzn.jízdní vlastnosti a odhlučnění podvozku subjektivně horší než u Laguny. Jen už nevím, kde to bylo. Jestli tady nebo v něčem tištěným, čtu toho až nezdravě moc ;-)
Paskvil, ktery jsi nikdy na vlastni oci nevidel nebo v nem nedejboze i mohl sedet.
Trochu klidni sve vyrazivo. Sice je Latitude znouzectnost, ale uplne spatne auto to nebude.
o tom podvozku bych možná polemizoval. Zatím jsem četl test na Latitude s 3.0dCI který je hodně těžký na předek a v kombinaci s laděním do "pohodlí" to určitě nebude žádná autokára. Ale třeba se základním benzinem vs. základní benzinová Laguna bez 4Control to určitě extra rozdíl nebude. Latitude má totiž vzadu víceprvek od Infinity.
Kvalitu interiéru si neodvážím posoudit, ale podle fotek to zatím nevypadá ani proti Laguně jako tragédie.
Latitude je prostě z nouze cnost a jestli třeba díky tomu Renaultu zbudou peníze na nástupce Espace, vůbec se nebudu zlobit :-)
samozrejme, je to vec firmy a s tým nemám najmenší problém, ale napísať, že "manažéri nechcú Audi a MB" je malovanie si meda okolo úst. Detto pri známej ješitnosti nás chlapov. >:-[]
Ale kludne by som vsadil svoj 10ročný ojazdný voz nižšej strednej na to, že pri možnosti volby, by si min. 95% ludí zvolilo Audi a nie Latitude, a to dokonca aj vo Francúzsku >:-[]
Inak v Nemecku to budú mať sakra ťažké - tam domáce značky absolútne dominujú. Pritom hneď vedla, v takom Rakúsku to už zdaleka také jasné nie je ;-)
Tak já bych to úplně paskvilem nenazýval ;-) Ale pravda je, že zatím jsem se mohl dočíst, že Laguna je lépe odhlučněná, má lepší podvozek, kvalitnější interiér atd., takže Latitude si koupí asi ten, kdo to neví nebo touží po velkým autě, na které nemá nebo touží po V6 dci, které v Laguně nenajde....
Je to výsměch vše fandům Renaultu mezi které samozřejmě nepatřím. Takhle se podbízet, to je děsně laciné, ale na druhou stranu je chápu. Co mají s takovým paskvilem dělat než jej takhle podstrkovat >:D
řekl bych, že ze střední třídy vyrostl(rozměry), ale na vyšší střední ještě nedorostl, pro mě je to velmi špatně zařaditelný kousek. I když nebude v Evropě trhat prodeje, díky ušetřeným nákladům na vývoj by z něho ovšem mohl Renaultu do kasičky kápnout nějakej ten vydělanej Frank - teda spíš €.
Psal jsem to tu pred casem já a vychazel jsem z clanku v nemeckych autocasopisech. Psali tam od 399 euro mesicne na dobu 4 let. Myslim, ze se bude jednat o operativni leasing (ten v Nemecku prevlada a oni pod slovem leasing operativni leasing mysleji)
Nevěř všemu , co se na Auto.cz napíše. Nejsou schopni ani správně opsat TOP10 nejprodávanějších aut v Evropě. Samozřejmě pro tyto modely je konkurent Laguna. Latitude je jen rebrandovaný Samsung určený hlavně pro rozvíjející se trhy. Stejně jako Fluence.
Když má Latitude konkurovat Passatu, Mondeu atd, tak komu jako má konkurovat Laguna??? Jako že oba Rencky jsou střední třída, ale Lat.je luxusnější volba jo? ;-\
Prodat němcům franklánský vůz s názvem mobilního telefonu konkurujícím jejich národnímu zlatu? To nelze. Ale možná půjde:
Pán, vzal to, je za hubičku a když nebude se líbit v divočině asfaltu, vrátěj. Dyť vo nic nejde. Je velký, levný a jak říkám, když nebude fungovat, vrátěj.
Je to vynikající marketingový tah. Kterak němce přesvědčit, že jde jezdit luxusně, spolehlivě a levně.
Ono tah na prémiovou 3ku nevyjde, to je jasné, ale staronový passat o pár zákazníků z flotů přijít může, nejen passat.
BEZVA FINTA ;-) >:D osobně,kdyby mi někdo nabídl RL jen tak na prubu, za 10.000 Kč měsíčně operativního leasingu, tak neváhám ani chvilku.
To je logické riešenie pri hybridoch/elektroautách, prípadne iných pokročilých technológiách, ktoré je potreba otestovať vo väčšom množstve v reálnych podmienkach. Ale latitude neprináša žiadne prevratné technológie, všeobecne a tobôž nie vo svojej triede..trochu mi to nezapadá.
Ale zamyslime sa v hlbších súvislostiach- môže to byť stratégia firmy, ktorá nechce pútať pozornosť nákupom prémiových áut (či už pre hranie formy alebo kvôli reálnemu šetreniu)...alebo alternatíva francúzskych firiem, ktoré budú môcť aj v tejto kategórii dať prednosť národnému cíteniu. C6 je cenovo trochu inde, 607 je už história a tak latitude zostáva logickou voľbou.
"manažeři, kteří nechtějí jezdit v Audi nebo Mercedesu" >:-[] tolik srandy hned po ránu.
1. Každý chce jezdit v prémiovce, detto když ti to platí firma
2. To jsem teda zvědavý, kolik lidí by raději jezdilo Latitude místo Audi/MB, nebo něčeho jiného z prémie dobrovolně. Tipnul bych, že 90% veme raději Audi v základu než Latitude v plné palbě.
3. Spíš ti, kterým firma nezaplatí Audi/MB tak nafasují Latitude. A i to jen možná, páč v Reichu z 90% dostanou spíš Passata/Mondeo/Insignii.
Predaj len na leasing? Za tým je tušiť lobbing VW. Pozorne sledujú dianie na stránkach auto.cz a po dlhodobom prieskume a analýzach zistili, že kupci Passatu na nemeckom trhu sú iba fleetoví, zaslepení zákazníci. Aby Renault túto výhodu eliminoval, rozhodol sa pre tento radikálny krok. Samozrejme nezabudnime dodať, že cena vrcholnej verzie bude atakovať prémiovú nemeckú trojku, aby prechod ku konkurencii nebol ospravedlňovaný nízkou nákupnou cenou.
Máte radi bibimbap, či naklíčené ryžové semienka?
Nie ďakujem, ja radšej klobásku s chrenom a horčicou.
Tuším dříve se psalo, že to mají dávat jen na leasing, protože automobilka si je vědoma toho, jak velký propad hodnoty to auto může počkat, a tak místo prodeje to auto zákazníkům raději pronajme. Nebo si to pamatuju špatně?
Pokud si dobře pamatuju tak Mercedes něco podobného udělal na trhu v USA s hybridním ML-kem - leasing do 5-ti let a pak auto vrátit automobilce. Důvod je asi v nevyzkoušené technologii, v případě problémů je pro automobilku asi lepší všechna potenciálně problémová auta vlastnit...
V případě Renaultu mohou být důvody podobné, německý trh ve vyšší střední očekává kvalitu.
Chcelo by to viac info, ako a prečo iba leasing. Jedna suchá informácia veľa nepovie. Nedá sa dozvedieť o pozadí tohto experimentu v predaji áut viac? Prečo to vlastne skúšajú a čo sa od toho očakáva? Ďakujem.