Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Údaje
| 12. 2. 2011 22:02
BMW X3 má ale i proti staršímu typu, ale i ostatním konkurentům jednu velkou nevýhodu a o ní nepíšete! Seděli jste v ní?
Je to velmi nízká výška sedáků od podlahy!!! Vepředu je ještě můžete zvednout, když (185cm) ještě nenarazíte hlavou do střechy, ale vzadu to je mazec. Sedíte jen na části * s nohama zvednutýma k bradě, to mi docela dost vadí, přestože snad vzadu jezdit jen tak nebudu...
Udaje spotreby
| 12. 2. 2011 21:51
Dy't to zase vymysleli blbci v EU ?
Rozpaky
| 12. 2. 2011 21:36
Kamarád má Q5 3,0d a je to super, kdyby neměl všechno černé, tak je to špica. Já ale nyní koukám spíše po X3, bohužel jen 20d, protože 30d je o 226 tisíc dražší, ale je v serii již automat za 60 tisíc. Nemohu se rozhodnout pro barvu???
Ttrochu si to 20d odůvodňují i tím, co ti blbci nahoře na nás motoristy zase chystají - samé pastě od MP a jen a jen teror !!!
Libor a jeho testovanie
| 2. 2. 2011 22:24
No ja mel jak fr auto, tak nyni nemecke a citil jsem to taky tak. Ja vim, uz je to dlouho, asi 8 let, ale nazor na znacku si spotrebitel jednou udela a pak je tezke to zmenit. To je jako by vam v hospode nechutnalo, ale stejne byste tam kazdy mesic zasli zkontrolovat, jestli uz se nezlepsili.
"Elita" Auto.cz
| 2. 2. 2011 15:03
Nebylo by lepší to těm pár lidem (které to opravdu zajímá) napsat přes SZ? Myslím, že 99% čtenářů tvoje osvěta nezajímá >:D
Avatar - Johny.Rico
"Elita" Auto.cz
| 2. 2. 2011 14:53
Tys měl ten super GT-R, pamatuji. Opravdu krásné auto, co já bych za něj dal... :-(

Můžeš aspoň někoho z těch z*m*r*d*ů* jmenovat? Mě by to fakt zajímalo. Klidně pošli SZ. Zajímá mě tvůj názor. Po přečtení budu diskrétní. Díky.
"Elita" Auto.cz
| 2. 2. 2011 10:13
víceméně souhlasím, každá druhá diskuze se strhne v hádku. Někdo něco špatně pochopí nebo prostě jde s úmyslem vyprovokovat ostatní. A pak už je každý mistr světa a on ví vše líp. V podstatě nikdo zde nerespektuje názor druhého.
Bohužel je internet anonymní, nadávky a shazování druhého je potom tak jednoduché...
Avatar - Sysoj Psojič
"Elita" Auto.cz
| 2. 2. 2011 00:53
Pár lidí mi na SZ napsalo, proč jsem odstranil recenzi svého Nissanu GT-R. Po půl roce, kdy jsem sem zavítal a početl si, jsem se neopanoval, nedokázal se nepřihlásit a neodpovědět všem veřejně a najednou.

To se stalo proto, jaká je tu koncentrace Z M R D Ů ! ! !

Když zde po čase čtu v poho recenzi a pak v zápětí reakce, je mi jasné, proč kolem sebe denně potkávám takové množství chudáků.
Omlouvám se výjimkám, které jako obvykle potvrzují pravidlo, ale tohle tady je děs. Sonda do naši motoristické veřejnosti, jak prase.
Záměrně se nezapojím do diskuse, protože je to zbytečné.
Nevím, proč si utkvěle představuji, že mají tito zdejší kverulanti koncernové či podobné 4válcové TDI s "brutálním" krouťákem nebo v horším případě nějaké staré harampádí libovolného typu (+ malá podskupinka s vozy ne moc drahými a za každou cenu výstředními).
Asi je to dlouhá geneze párování výrazů obličejů řidičů s vozidly, ve kterých jedou a představou, jaká chátra tu píše :no:
Libor a jeho testovanie
| 1. 2. 2011 18:01
Mám to lehčí v tom, že si auta nevybírám, jezdím to co mi přidělí .... :-)
Avatar - Ricardo
Údaje
| 1. 2. 2011 17:53
Jenže supersport 70tých let neměl osmikvalt, nejel jen 250 a hlavně i ta akcelerace s ním byla zapamatovatelný zážitek. V X3 ti stačí znudeně zašlápout plyn na podlahu, chytit volant dvouma prstama a čekat...
Avatar - Blue Sun
Údaje
| 1. 2. 2011 17:46
Jak jsem psal už výše, rychlost auta je i o jejím vnímání a celkovém pocitu z auta, ne jen o papírových hodnotách. Soudě podle testu, je ten motor na vysokou a těžkou X3 tak akorát.
Údaje
| 1. 2. 2011 17:22
Je velice zvláštní, že o autě se zrychlením 0-100 za 5,7 se***, tzn. v sumdesátých letech údaj zrychlení supersportu, se píše jako o autě které je "živé" a bez pár kW by bylo líné. A co se týče spotřeby, nemohu soudit, ale přes neschopnost EU naladit normy se mi zdá rozdíl mezi 10,5 l a 7,8 l oficiálních přehnaný.
Avatar - Hajzlík
Rozpaky
| 1. 2. 2011 16:30
Nesouhlas. V minulých týdnech jsem testoval a rozhodoval mezi Q5 a X3 a jestli Q5 v něčem ztrácí tak především komfortem odpružení, interiér bych řekl tak fifty fifty nebo možná bych i preferoval audi (asi proto že jezdím i A4 a A6), ale lepší nafta 2.0 a komfort cestování jasně mluví pro X3.
Pokud Q5 byl daleko komfortnější než stará X3 tak nová X3 je daleko komfortnější než stará/současná Q5. Tady myslím BMW pochopilo, že SUV si nikdo nekupuje proto aby dostal motokáru bez jakéhokoliv pérování ale správně vlezli do audi rybníka a udělali auto na atributech audi, komfort, uhlazenost, interiér na úrovni atd. Takže moje hodnocení je X3 za jedna mínus, Q5 za dvě mínus a GLK za tři.
Avatar - Vampix(Diesel Power)
Rozpaky
| 1. 2. 2011 15:38
podle mně v této kategorii SUV, zejména této trojici Q5,GLK,X3 bude rozhodovat pouze osobní preference a cena... Každý to dělá jinak a přitom dobře. Více či méně ve všech mercedesech cítím větší vnitřní prostor protože mají jiný interiér. Mně vyhovuje ten u BMW, kde se cítím trošku stísněně a s troškou sportovnějším duchem... Jinak ale podle mně nemá cenu polemizovat. Všichni mají perfektní motorizace, převodovky i pohon 4 kol. V dnešní době celkově už se mezí trojici těchto výrobců automobilů většina bude rozhodovat podle toho že je na značku zvyklá a líbí se ji jejich koncepty. Nově příchozí do těchto segmentů se podle mně dřív budou rozhodovat cenou, protože nikdo jim nedá nic extra nového jiného lepšího...

Add jízdní dojmy v SUV, jenom v jediném jsem měl tendence projíždět zatáčky znovu a znovu, X6... Mastodont, který to prostě na cestě umí, v zatáčkách stejně jako 3er...V přímce s 35d tolika autům ani konkurentům neuteču, taková mazda CX7 se mně držela zuby nehty, ale do zatáčky jsem ji předjel vnějším pruhem....
Avatar - pocitac
Libor a jeho testovanie
| 1. 2. 2011 15:34
jak překvapivé :-)
Avatar - Blue Sun
Libor a jeho testovanie
| 1. 2. 2011 15:11
Ne, to se ti určitě jen zdálo >:D To by přeci nikdo nemohl napsat... >:D
X3
| 1. 2. 2011 15:11
Velmi dobre napisana recenzia. Klobuk pan Zezulka absolutne to potvrdzuje moj dojem z X3. Nic specialne. Dizajn nic moc a vonkajsie rozmery BMW ziskla tym ze namontoval na karoseriu obrovske narazniky (typicky prvok aut navrhovanych v statoch)
Apropo doporucujem pri vybera auta to urobit ako ja som urobil ak je pre Vas priestor do urcitej miery dolezity. Presiel som si X3, Q5 a GLK s metrom v ruke nedoporucujem verit tomu co novinary popisu. Nameral som nasledovne:
BMW X3:
k) šířka vpředu (mm): 1465
l) šířka vzadu (mm): 1420

Audi Q5:
gk) šířka vpředu (mm): 1460
l) šířka vzadu (mm): 1430

MB GLK:
k) šířka vpředu (mm): 1455
l) šířka vzadu (mm): 1450

Q5 urcite nie je najpriestranejsia. Dokonca si myslim ze ako v jedinom z tychto troch SUV som si pripadal klaustrofobicky hlavne vzadu kde sa mi skoro strecha dotykala hlavy (som vysoky 180) GLK bol najpriestanejsi aj ked sa to zda byt paradoxne podla vonkajsich rozmerov. Skatulova karoseria ma svoje opodstatnenie. Naviac Q5 ma kratky zadny sedak to je negativna finta ktoru pouziva na svojich zakaznikov Volkswagen Group vo vsetkych svojich autach,
BMW ma fakt divny dizajn, ale to je vec nazoru.
Libor a jeho testovanie
| 1. 2. 2011 14:19
>:-[] :yes:

nedávno jsem v nějakých novinách viděl srovnání 3 aut (už si fakt nepamatuji, ale jeden frantík, němec a třetí si nepamatuji). Hned jsem měl tušáka jak to dopadne a výsledek:

- FRA - gumové řazení, houpaví podvozek, divná ergonomie
- GER - super řazení, sportovní podvozek, vynikající ergonomie

>:-[]
Avatar - Parda71 (BMWfans)
ÚŽASŇÁK
| 1. 2. 2011 13:47
:yes: :yes: :yes: souhlas ;-)
Libor a jeho testovanie
| 1. 2. 2011 13:25
Na obhajobu vytčeného nejsem ten správný, to ať si vezme za své autor testu, ale je pravda, že některé prohřešky vyvstanou až srovnáním s nástupnickou generací. Nemíním omlouvat náhlé obraty v posouzení X3 I.generace, ale tvrzení o kroutící karoserii může vzejít právě z porovnání s novinkou. To, že ve své době bylo jediným a následně jedinečných počinem (jízdní vlastnosti) ve střední třídě lux SUV neznamená, že se nemohlo kroutit.
To, že se částečně zlepšil vzhled a pocit z plastů po FL je taky fakt, jen ten dojem z interiéru nebyl nikdy u první generace prémiový.
Avatar - Blue Sun
Libor a jeho testovanie
| 1. 2. 2011 13:19
Tak nějak. Občas tam přitom chybí tak zásadní funkce, jako řízení blesků nebo manuální volič režimů (a není to zrovna kompakt do kapsičky u košile). Trošku mi to pak připomíná Astru, které zapomněli přibalit vnitřní prostor a motory, nebo zmiňované přetvrzené BMW...
Libor a jeho testovanie
| 1. 2. 2011 13:17
je nutno taky brát celou věc v kontextu doby. to co se dalo obdivovat před pěti lety, dnes už je dávno překonané. viz. například výkon šestiválce, který je dnes o polovinu vyšší. to samé platí i o jízdě a pohodlí. co tehdy bylo plusem je dnes už mínusem. doba jde prostě dopředu a je jasné, že nové auto bude ve většině hledisek lepší než to staré protože chyby člověk vidí až s časem. a kritika staré X3 spočívá v tom, že ve srovnání s novou generací ztrácí v tom a tom a tom. před pěti lety žádná nová generace nebyla a nebylo s čím srovnávat,

Nová X3 je z dnešního pohledu skvělý a vyvážený vůz, který kraluje na vrcholu třídy. jeho nástupce pak zase na tom bude mnohem líp. tohle tak prostě je a nemá to s objektivitou novináře nic společného.
CHYBA:Dvojice turbodmychadel zkrátka odvádí velmi dobrou prá
| 1. 2. 2011 13:14
Resp. 2 v 1 ;-)
Avatar - iudex
CHYBA:Dvojice turbodmychadel zkrátka odvádí velmi dobrou prá
| 1. 2. 2011 13:10
Správna poznámka. Chce to trochu naštudovať, na čom to vlastne jazdím, ako i poznať prístup BMW k preplňovaniu v poslednej dobe. ;-)
Avatar - Andromeda
Libor a jeho testovanie
| 1. 2. 2011 13:08
Z profesionálního hlediska jde v tomto testu vzhledem k těm minulým jaksi o faux pas :-! .Když jsme u těch testů ve Stereu -> určitě jsi zaslechl,že tzv. testeři byli různými způsoby zaháčkovaní v dovozních,distribučních firmách značek,jež recenzovali...To se pak pějí ódy >:-[] .Přestal jsem ho proto číst.Nicméně "objektivita" v tuzemských mediích je obecně za sirotu...
CHYBA:Dvojice turbodmychadel zkrátka odvádí velmi dobrou prá
| 1. 2. 2011 12:56
az na to ze predmetne auto pohana n55 motor twin scroll turbo s 1 TURBOM!
Avatar - iudex
Libor a jeho testovanie
| 1. 2. 2011 12:56
Foťáky sú možno celkom dobrá paralela k autám. Aj pri nových foťákoch sa často stáva, že nový model má desiatky pridaných kunkcií, HD video, GPS modul, prkotiny a akosi vie robiť všetko, len samotné kvalitné fotenie opomína. Aj keď paralela k BMW a jazde je zrejme silná.
Avatar - Blue Sun
Libor a jeho testovanie
| 1. 2. 2011 12:54
Jenže to hodnocení spotřeby je ještě nakonec v tomhle případě nejobjektivnější. V rámci velkoobjemových (motorově, ne interiérově) SUV je ta spotřeba ještě přijatelná. Problém je, že těch tříd a podtříd je už příliš mnoho, aby auto snadno někam zapadlo.
Libor a jeho testovanie
| 1. 2. 2011 12:51
ci to len nebude tym, ze citatelia zakupenim casopisu financuju jeho rozpocet tak na cca 30-40% (Internetove "magaziny" nemaju od citatelov ani polovicu toho.), kdezto predajcovia a inzerenti cez reklamy financuju ich rozpocet viac ako zo 60%. No a ani pes nekusne ruku, ktora ho krmi...

PS- pravda, s tym hodnotenim na 7-9 bodov su trapny. Dat 4,5 miestnemu (neviem ci to ma ozaj plnohodnotnych 5) vozidlu s prazdnou hmotnostou skoro 2tony a smadnym sestvalcovym benzinom hodnotenie spotreby 8/10, to chce vazne silny zaludok. Hodnotenia jednotlivych kategorii by nemali brat ohlad na vlastnosti vozidla (velkost, vykon...), ale na globalny pomer k ostatnym modelom trhu. Len potom dostaneme priemerom tychto hodnot skutocnu znamku ktorej je auto hodne.
Avatar - Blue Sun
Libor a jeho testovanie
| 1. 2. 2011 12:45
Ono se to píše, ale jen u francouzských aut, aby se trošku koplo, že to je pořád "tradičně francouzsky gumové". Já nevím, ale tohle u nových francouzských aut nepozoruju...
Avatar - Blue Sun
Trošku sa krotiť
| 1. 2. 2011 12:43
Nevím, zda zrovna LR Freelander měl prémiový status. U LR byl prémií vždycky jen Range, ostatní řady spadaly do offroadového mainstreamu. I když nabízely hodně, chyběla prémiovost značky. Srovnání s revolučním počinem, který změnil svět je samozřejmě mimo.
Avatar - kari.laz
Designově nic moc
| 1. 2. 2011 12:43
To auto designově moc nenadchne. Ze předu nic moc a zezdau vypadají ty světla, jak když tam dali kufr z jiného auta a ty světla ne sebe nepasují. Takový průměr. Nijak nenadchne, ale ani neurazí.
Interier vypadá moc pěkně, tam se jim to povedlo.
O technice nemá cenu psát, tam se slabina bude hledat těžko.
Avatar - Blue Sun
Libor a jeho testovanie
| 1. 2. 2011 12:41
Může to být dvěma vlivy. Buď jsou veškeré produkty natolik dobré, že rozdíl mezi dobrým, výborným a nejlepším je minimální a pak je špatná stupnice hodnocení, která to nedovede rozlišit. Nebo jde o peníze z inzerce a o přístup k dalším produktům a tedy o samotnou existenci daného periodika/serveru.
Četl jsem například dvě různé recenze Panasonicu GF-2. Jednu v českém časopise, druhou na zahraničním serveru. Z českého časopisu si odnesl hodnocení vynikající a vychválení, jak je úžasný a oproti GF-1 zase o kus vepředu, zahraniční server neuvěřitelně zkritizoval klesající kvalitu fotografických funkcí na úkor natáčení videa, zhoršení kvality a ovladatelnosti a mnoho jiných věcí. Na základě jejich recenze bych si GF-2 určitě nevybral.
Avatar - iudex
Trošku sa krotiť
| 1. 2. 2011 12:38
Autor testu by sa mohol mierne krotiť v osvojom BMW-ošiali. X3 rozhodne nemožno označiť za prvé prémiové kompaktné SUV a prirovnanie jeho významu a postaveniu k Walkmanovi od Sony je výkrik hodný leda tak PR oddelenia BMW. Len námatkou mi napadá Land Rover Freelander, ktorý bol predstavený roky pred X3.
A dodatočné priznanie (ne)kvalít prvej X3 je už rozoberané vyššie.
Avatar - Blue Sun
nesouhlas
| 1. 2. 2011 12:34
Na rovině umí být rychlý každý. Ale skutečně rychlé auto je rychlé i v zatáčkách. Bude rychlé nejen v přímém směru, nebude mít jen úžasné zrychlení, ale bude také pružné, hbité a obratné v klikatém úseku. A tam, při vší úctě k podvozkářům BMW, prostě vysoká příšera bude ztrácet body.
A koneckonců, rychlost je i o pocitu a jejím vnímání, z testu to působí tak, že pocit rychlé jízdy se nějak nedostavuje.
S designem souhlasím, zepředu, ale i z boku vypadá divně, nějak disproporčně.
Avatar - iudex
Libor a jeho testovanie
| 1. 2. 2011 12:33
Presne to mi napadlo. Zezulka ako majiteľ a fanúšik BMW má už z toho titulu určitým spôsobom zaujatý pohľad. A náhle kritizovanie predošlej X3 (ako že je dôvodné) v kontexte predošlých chválospevov je prinajmenšom smiešne, v tom horšom prípade to je vyjadrením (ne)objektivity autora. :no:
Avatar - iudex
Libor a jeho testovanie
| 1. 2. 2011 12:30
A čo berieš vážne pri výbere auta Ty? Čím sa orientuješ, ako vyberáš autá do finále? Alebo máš čas prejsť komplet všetku konkurenciu?
Normálny človek si spoza počítača na základe testov, recenzií užívateľov vyberie finalistov, ktorých potom ide skúsiť do salónu. Naviac ako veľa toho zistíš z 5 km predvádzacej jazdy na nezabehnutom aute a s predajcom vedľa? Častokrát nemá predajca predvádzačku v konfigurácii, ktorú si vyberieš. Testy a recenzie pomôžu hodne.
Avatar - Ghostyx
nesouhlas
| 1. 2. 2011 11:49
Hezci? 8-s V realu to je z venci hnusny stejne jako na tech fotkach az na ten interier, kterej se jim poved. Bohuze ale je to ve vnitr maly. Sedni si do toho a uvidis...
Hlavne, ze tvrdi, ze to je ve vnir stejne velke, jako predchozi X5. Mozna na delku na zadnich mistech, ale i tom bych dost vazne pochyboval. Jednim slovem oproti stare a jeste hnusnejsi X3 urcite generacni posun, ale zadny terno... ;-\
Nerozumim taky tomu, proc i u tech nejvykonnejsich verzi jsou vyfuky svedeny pouze na jednu (levou) stranu a ne jak je to bezne u X5 a X6 po obou stranach? Na mne to pusobi rusive a nedava to informaci o sile motoru, ktery je ukryty v predni casti, ale to uz je detail, ktery by jinym treba nevadil...
K technice nemam vyhrad, ta je OK. :yes:
Avatar - Righ
Libor a jeho testovanie
| 1. 2. 2011 11:09
Trefna poznamka, mas bod! ;-) Sam jsem to tu uz psal, v ceskych automobilovyh mediich je zvykem psat v podstate pouze ody a oslavny clanky, primereny kritice nejsou podrobeny ani zjevne nepovedeny modely (namatkou Primera P12, Vectra C, Signum, Vel Satis, Stilo, Toledo 5P atd.). Nejde mi pritom o to, aby si novinari na shazovani aut brousili svuj ostrovtip a sziravou samoucelnou kritikou bavili ctenare/divaky (jak to delaji ruzny estrady typu Top Gear nebo X Factor). Slyset ale doslova o kazdym aute jaky je uzasny a skvely a sledovat, jak se bodovy hodnoceni v testech pohybuje v podstate pouze v intervalu 7-9 bodu je opravdu nuda. Akorat na ty Cinany si kazdej plivne, pripadne jeste na Dacii. Jinak mi ale pripada, ze zijem v dobe dokonalych vyrobku, coz samozrejme neni pravda.

Servilita ceskych novinaru vuci produktum, ktery se jim dostavaj pod ruku, se ovsem netyka pouze automagazinu a autowebu, je to hlubsi problem, ktery by stal za uvahu. Ja jsem napriklad dlouholetym ctenarem magazinu Stereo & Video o AV produktech a elektronice obecne a zde se projevuje uplne stejny trend. Vse vychvalit, napsat oslavny verdikt a na zaver udelit takrka maximalni hodnoceni.

Moc nechapu, jakou motivaci tito publiciste maji - vzdyt hlavnim objektem jejich zajmu by mel byt ctenar a nikoliv firma, ktera mu pujcuje vyrobek k testu. Nedokazu si predstavit, ze by napriklad vsichni dovozoci aut prestali vyznamnymu periodiku dodavat auta k testum, a i kdyby takova situace nastala, urcite by slo podobny omezeni obejit. Takze mili testeri, zamyslete se nad sebou, at pak nevypadate jako pan Zezulka, ktery chyby na testovanym vyrobku priznava az po X letech, a to jen proto, aby je postavil do kontrastu s temer bezchybnym nastupcem. :-)
Avatar - Johny.Rico
Libor a jeho testovanie
| 1. 2. 2011 11:06
Buď v klidu. Od té doby, co tu pan ehm magistr Zezulka začal dělat Hitlera na Auto.cz + MACZ, tak jeho výtvory už z principu nečtu. Že jsou texty testů aut liché jak vyjádření diplomatů (které o aktuální situaci hovoří jen velmi zaobaleně a navíc "politicky korektně") mě vůbec nepřekavapuje, a po srovnání textů se už lhaní v testech vůbec nedivím.
Rozpaky
| 1. 2. 2011 10:56
Zkus na konfigurátoru Audi.de, v českém je to očesané ;-)
Libor a jeho testovanie
| 1. 2. 2011 10:48
Ja to beru tak, ze je to v ramci normalu, kdyby si toho testovaci jezdec vsiml, napise to... Nicmene tohle je urcite platna pripominka a souhlasim s tim ze cast kde se popisuje jak se auto ovlada by tam byt mohla...
Libor a jeho testovanie
| 1. 2. 2011 10:47
presunuto jinak do stromu...
Libor a jeho testovanie
| 1. 2. 2011 10:46
:yes:
Avatar - KANKUNEN
Libor a jeho testovanie
| 1. 2. 2011 10:43
Třeba v tetu se pořád zmiňují jízdní vlastnosti na limitu, ale jak pohodlně se pracuje se spojkou a plynem, vlastně to co potřebuješ při každém rozjezdu když nemáš automat se nikdo nezmíní.
nesouhlas
| 1. 2. 2011 10:40
ohledně vyjádření,že to auto není rychlé. Samozřejmě každý vnímá rychlost v autě jinak, ale auto, které udělá 100kmh pod 6s JE prostě rychlé. Dnes ráno při cestě do práce jsem nepotkal auto, které by se mě v takové X3 byť jen udrželo kdyby dal plný plyn.
Jinak design přední části mi podle fotek nic neříká, snad to bude v reálu hezčí.
Avatar - KANKUNEN
Udaje spotreby
| 1. 2. 2011 10:40
No přesně. >:D
Avatar - kari.laz
Rozpaky
| 1. 2. 2011 10:38
Hod sem fotku základní verze interieru. Docela mě to zajímá. Zatím jsem jí ještě neviděl.
Libor a jeho testovanie
| 1. 2. 2011 10:20
Me by Vazne zajimalo jak podle tebe vypada idelani test, pojd a napis nam ho na toho Fkovyho Forda co mas v profilu, at se vsichni poucime...
Libor a jeho testovanie
| 1. 2. 2011 10:20
Osobně si nemyslím, že někdo při výběru auta bere nějak "na vážno" místní testy, diskuze a sekci moje auto :-) .... Člověk asi kupuje srdcem a bere v potaz ekonomické možnosti. S autem je to dost podobné jako s babama ... většinou když už je člověk, díky věku, trochu venku z pomatení udělat cokoliv pro to mít super káru nebo super babu, přicházejí tak nějak mimoděk nejlepší kousky ...
Libor a jeho testovanie
| 1. 2. 2011 10:18
Tohle je standrart u vsech produktu, nejenom aut. Aktualni je dokonaly, chyby se priznavaji az z prichodem dalsi rady.
Na druhou stranu je potreba brat ohledy na to jake standardy byly v dane dobe. Typickym dukazem jsou treba motory, kdysi byl 30d spicka se 130KW, dneska ma vic kdejaky dvoulitr, do same plati o podvozcich a interierech. Takze myslim, ze neni potreba byt takovy skeptik ;-) .
Avatar - pocitac
ÚŽASŇÁK
| 1. 2. 2011 10:04
Tak v textu se píše, že předchozí X3 byl ošklivý, uskákaný, nepohodlný trakař s vrzajícím a levným interiérem... není tvoje slovo "dospěla" trochu málo výstižné? ;-)
Rozpaky
| 1. 2. 2011 10:01
S interiérem GLK jsem se nikdy nedokázal ztotožnit a u Q5 je obrovský rozdíl mezi top verzí interiéru a tou základní. BMW naproti tomu až na rozdílnou úhlopříčku displaye vypadá dospěle už v základní verzi.

Zkus si v Q5 posedět ve verzi s monochromatickými přístroji a jednozonovou klimatizací, pak poznáš rozdíl ;-)
Udaje spotreby
| 1. 2. 2011 10:00
Nejlepsi na tom je, ze tato cisla se porovnavaji a ukazuje se na nich, ze v USA maji neefektivni auta. Dale se porovnava litr benzinu a nafty, prestoze by se mel, kdyz uz, porovnavat kg.
Avatar - kari.laz
Rozpaky
| 1. 2. 2011 09:58
BMW X3:
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 950 / 1120
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 630 / 870
k) šířka vpředu (mm): 1465
l) šířka vzadu (mm): 1420

Audi Q5:
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 840 / 1070
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 620 / 890
k) šířka vpředu (mm): 1590
l) šířka vzadu (mm): 1530

MB GLK:
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 940 / 1130
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 570 / 870
k) šířka vpředu (mm): 1442
l) šířka vzadu (mm): 1440
Avatar - kari.laz
Rozpaky
| 1. 2. 2011 09:54
"Jak M-B tak Audi aktuálně ztrácí v interiéru, tam je BMW pochopitelně dále"

Na to sji přišel jak? Mě to tak pochopitelný nepřipadá.

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - KANKUNEN
Udaje spotreby
| 1. 2. 2011 09:34
Proč by se zrovna spotřeba v Evropě měla uvádět reálně, když je tady zákaz reality. Výpočet vyšel dobře a realita je problém druhotný.
Avatar - dicky
Libor a jeho testovanie
| 1. 2. 2011 09:02
Presne jak pises na starou nehodil ani hrst spiny dokud mu to mohlo nejak uskodit nebo vzbudit nevoli nebo pokarani vyrobce,redakce.....
Ted u noveho modelu napise jak to z vybehovym skutecne bylo uprimne ale zas jen pro to aby udelal reklamu tomu novemu coz dela skoro 30 % procent textu na zacatku proc jak co reci blekotani okolo..
A spotrebe napr venuje 4 radky....
Takze pripadni kupci by si auto meli sami poradne projet protoze reklamni oddeleni na tomto blogu bych moc vazne nebral..
To by se take kupci mohli docist za par let ze soucasna generace stala vlastne za prd.......
Jinak je to pekny auto a benzin i kdyz v turbu aspon to chvalim....

nejhumornejsi jak v tech starych test hovori o idealni zakladni kombinaci a x3 muze jen doporucit a vadilo jen tuhe rizeni >:D
prodavac rohliku je lepsi
Libor a jeho testovanie
| 1. 2. 2011 08:41
Naco su taketo testy, ked sa Libor odvazi verejne napisat, co si o tomto aute naozaj mysli, az o 5-8 rokov ked pride do predaja dalsia generacia? Citam tu uprimne vyznanie z minulej generacie X3, citam ze je to trakar, ze sa karoseria kruti, interier vrzga, a celkovo ze to auto za moc nestalo, akurat bolo prve vo svojej kategorii. Pozriem teda testy minulej generacie X3, najdem hned dva ktore pisal Libor.

[odkaz]

[odkaz]

Ani v jednom teste slovo o krutiacej sa karoserii, ani slovo o povrzavani plastov v interieri. To ze je to v skutocnosti trakar s extremne tuhym podvozkom sa odbilo jednou vetou o tvrdom odpruzeni, ktore znatelne znizuje cestny komfort. Zato superlativami na adresu jazdnych vlastnosti sa nesetrilo.
Prave dnes som sa dozvedel, ze stara verzia vraj nebola sportova. Preco potom autor zvolil pri svojich testoch starej X3 take sugestivne nadpisy odstavcov ako :"Nekompromisní sportovec" alebo "Sportovní idol" ?

Ja tento test beriem s velmi velkou rezervou a aka je v skutocnosti nova X3 a co si o nej Libor mysli, sa asi dozviem az o par rokov, ked sa zacne predavat dalsia generacia a predajom tejto aktualnej, uz nebude moct "naval uprimnosti" pana redaktora ublizit. :no:
Rozpaky
| 1. 2. 2011 08:02
Q5 je srovnatelná s X3 u GLK nevím seděl jsem v tom jednou ;-) Na RF není potřeba od F01 nadávat, ani tam ani v F10 problémem nejsou. Na X3 jsem ještě neměl čas, ale nemyslím, že budou překážkou ;-)
Rozpaky
| 1. 2. 2011 07:59
Prečo X3 a nie Q5 alebo GLK? Pre mňa je to jednoznačné - vnútorný priestor, tam Q5 a GLK u mňa strácajú, ja potrebujem voziť dospelých cestujúcich aj vzadu. A ktorú X3? Treba počkať na xDrive30d a vymeniť run-flat pneumatiky za normálne. To bude autíčko.
Rozpaky
| 1. 2. 2011 07:49
Záleží co od auta chceš, GLK je tak hranaté, že na něj člověk musí mít náturu. Audi v základních verzích zase příliš unylé. Jak M-B tak Audi aktuálně ztrácí v interiéru, tam je BMW pochopitelně dále.

Motoricky zase BMW tratí na omezenější nabídce motorů při vstupu na trh, zejména u zážehových jednotek. Páteř prodeje bude ale v dvoulitrové naftě a tam mnichovan exceluje.

Takže pokud víš co chceš bez problémů si vybereš.
Udaje spotreby
| 1. 2. 2011 02:53
Zjistene hodnoty spotreby pomerne v testu presneji odpovidaji americke norme. V USA udavaji pro X3 17/24 mpg city/hwy, coz cca odpovida 14/10 l/100km. (Podle teze US normy ma T Auris hsd 3.8l/100km) Jaky jiny zaver z toho udelat nez ten, ze evropska norma je nanic. V podstate kazde benzinove auto bere 6l, opravdu velka 8 a opravdu usporna auta berou 5. Evropska norma smazava cast skutecneho rozdilu mezi uspornymi a rozezranymi auty.
Avatar - positivemind
Rozpaky
| 1. 2. 2011 02:43
Jak sám píšeš, je to o sympatiích ke značce. Každé z těch aut je kvalitní a najde si své zákazníky. GLK je usedlé fádní, Q5 je mladé a svěží od pohledu, maskuje svou velikost a X3 je... takové divné.

Každopádně dobrým důvodem proč sáhnout po X3 jsou motory - konkurence není konkurence :-)
Rozpaky
| 1. 2. 2011 01:53
Test skvělej... Bez diskuze! Ale k autu... Jsem odjakživa "baworář",ale po přečtení všech dosud vydaných testů nové X3 si stejně jako u všech modelů v minulosti říkám, proč ve srovnání s konkurencí sáhnout právě po BMW? A "baworář" jsem proto, že jsem si na tuto otázku vždy dokázal jednoznačně odpovědět! Ale proč X3 ve srovnání s Q5, GLK??? Pominu-li design (který byl v minulosti pro mě srdeční záležitostí), ptám se sám sebe-co to auto odlišuje od konkurence? ...Když jsou všichni vevnitř tak krásně zpracovany...,vyrobeny z hodnotných materiálů,pohodlny,prostorny,všichni tito konkurenti mají naprosto bezpečné,čitelné podvozky....,ale ani v jednom se vám po jízdě nerozbuší srdce a nechcete si tu cestu projet znovu a znovu? Jistě,je to kategorie SUV! Ale i tak! Proč právě X3? Nebo Q5? Nebo GLK?... Za mě osobně-kromě sympatií ke značce-nevím...
ÚŽASŇÁK
| 1. 2. 2011 00:29
Špičkovej text. Člověk po přečtení sedí a vrací se k jednotlivým větám, k jednotlivým úvahám. Takhle to vypadá, když se píše hlavou i srdcem dohromady. Málo platné, umět a vědět je něco úplně jiného než nemít a snít...

Při čtení můžeš jen souhlasně kývat svou hlavou. Velmi oceňuji střídmost textu, zejména závěr, to dokonalé zapasování ixtrojky do světa garáží je mistrovskou testovou tečkou.

Je to prostě jedno z mnoha aut, které nikdy mít nebudeš a jedinou útěchou ti může být, že ho mít nutně ani nemusíš. Jenomže... je tu ještě jedno jenomže. Jenomže jsou tu ještě ti, kteří ho jako ty, také mít nemusí, ovšem na rozdíl od tebe si ho... koupí. A než v tom tkví hojivé kouzlo prémiové garáže.

Beru tedy na vědomí, že ixtrojka dospěla, že je dobře, že tu je, a že tu je jaksi velmi velmi kvalitně...

BRAVO TEST :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku