za mě 1,6 prtž v době týhle EKObuzerace by jim to zelenáči nevzali. Nemluvě o výkonech, který se v současný době z takovejch motorů daj tahat .... A kdo ví, třeba v rally povyrostou zase o kousek vejš ... :yes:
Ale copak, copak...? Nějaké osobní zkušenosti s TSI ? Tak se s námi ostatními o ně poděl, ať víme co nás čeká, a zkus to prosím konkrétně - "známej známého" nežeru. Dík.
A možná je to naopak, třeba ti lidé, co je sleduješ v Suzuki, si právě koupili Suzuki proto, že nechtějí společenství s "vwelkou matkou" nebo naopak chtějí Suzuki před VW, protože jistě máš pravdu, každý přece chce pro sebe to nejlepší.
Dobře to pokračuje. A jak to tak sleduju na silnicích, vypadá to, že pozitiva společenství s VWelkou matkou si uvědomuje stále více motoristů. Málo platné, každý přece chce pro sebe to nejlepší...
1.) Pokud se bavíme o sportovně laděném hatchbacku, je diesel absolutní pitomost.
2.) Pro tak malé auto je 40-50 tisícová investice do dieselu naprosto zbytečná, protože většina kupců bude mít tak nájezd 20 tkm ročně. Trochu se s tou propagací toho smradlavého paliva sklidni. ;-)
Suzuki motory TSI ve svých modelech v nejližší době nebude,
má dost svých výkoných a odladěných agregátů ;-)
Někdy je prostě novinářské přání otcem myšlenky i když je zcela zcestná...
Jiná je situace u motrů TDI, teré bude zřejmě používat nástupce SX4.
... pro člověka z většího města s přeplněnym parkovištěm, co si chce užít nějakou tu sportovnost lepší a né tak tuctovoust a az takovou každodennost jako je polo, popř fabia rs.... ted jenom jak se k tomu postavi takova Fiesta nebo Mazda 2