Novinky
Tolik koní a tak málo peněz! To zní skvěle. Ale tato informace v korunách je krapet zavádějící. Teda pokud nemáte dvojí občanství a vlastní kontejner na přepravu. Když se totiž připočte daň a clo a převoz, vyřízení dokladů a úprava na evropské silnice (světla...), tak to bude kolem 1,8 milionu korun. Stačí se poptat po firmách specializujících se na dovoz aut z Ameriky.
No a za ty prachy cca 1,8 milionu to auto nestojí. Podvozek je dělaný jen na rovinky, dílenské zpracování na úrovni značky Kia, hůře dostupný servis a dražší náhradní díly, kratší záruky v USA .... pak už si to koupí jen opravdu málokdo.
No a za ty prachy cca 1,8 milionu to auto nestojí. Podvozek je dělaný jen na rovinky, dílenské zpracování na úrovni značky Kia, hůře dostupný servis a dražší náhradní díly, kratší záruky v USA .... pak už si to koupí jen opravdu málokdo.
Jistě, na druhou stranu težko toto auto s čímkoliv, co se v Evropě prodává srovnávat. Kupé velikostně a výkonově srovnatelné je snad jen M-B CL, ale to je jinak úplně jiné, nesrovnatelné auto. Takže i nacenění takového auta je tak trochu střelba od boku. Podle mě by byla akceptovatelná cena někde kolem 1,3-1,4M.
Tady tomu někdo asi rozumí. Víceprvková zadní náprava, kompletní podvozek i s brzdama z MB E AMG (u verze SRT, obyč. nemá Bremba) atp. A to ani nemluvě o tom, že základní díly, jako ramena, tlumiče, čepy atd. cenově na úrovni superba. Po příchodu MB se všechno radikálně změnilo. Fiat dolaďuje a myslím si, že se mu to daří.
To je sice hezké, ale za 1,8 milionu je třeba Mercedes C 63 AMG nebo starší SLK 55 AMG. A to jsou auta na úplně jiné úrovni a ve všem tyto pěkné ameriky na hlavu porazí. Proto jsem psal, že cena něco málo přes milion nevypovídá úplně o pravdě pro českého zákazníka.
Na hlavu je porazí tak maximálně zde v diskuzi. Pokud někdo v evropě jezdí cokoliv z tří US coupé, tak s nějvětší pravděpodobností proto, že chce alternativu (a ne "jen" výkonem, ovladatelností atd..).
Tohle ale stojí o 600 litrů méně. Ta tvoje cena je mimo totiž, viz moje rakce na to.
Ověř si fakta.
A srovnat SLK a nedejbože Cko s tímhle, hehehehe.
Zkus CL 63... maximálka - horší; zrychlení - horší jo má to 70 koní navrch a ještě to musí být biturbo.
Za rozdíl v té ceně tam můžeš mít o 120 HP víc, když do Challyho flákneš kompersor a pak to bude ještě jiný.
Jo možná to bude mít na okruhu horší čas než MB, ale je otázkou, zda s tím budou všichni jezdit na okruh.
Ověř si fakta.
A srovnat SLK a nedejbože Cko s tímhle, hehehehe.
Zkus CL 63... maximálka - horší; zrychlení - horší jo má to 70 koní navrch a ještě to musí být biturbo.
Za rozdíl v té ceně tam můžeš mít o 120 HP víc, když do Challyho flákneš kompersor a pak to bude ještě jiný.
Jo možná to bude mít na okruhu horší čas než MB, ale je otázkou, zda s tím budou všichni jezdit na okruh.
CHerokee, priznam se, ze tohleto trapne klise (Podvozek je dělaný jen na rovinky) nesnasim a dokazuje nulovy rozhled toho, kdo jej vyrkne. Zadne auto na svete s takovymi rozmery a takovou nalozi (co se tyce hmotnosti) pod kapotou nebude na okruhu excelovat. Ani mercedes S ano BMW 7 atd. Za dalsi, kdo s takovym to autem vyuzije v zatackach jeho (at uz jakykoli) potencial? Nikdo, snad jen mluvky na internetu, ale pouze v predstavach pri usinani.
Nevím jak ty, ale mám osobní zkušenosti jak s AMG vozy, tak s Mustangem a Dodge Chargerem SRT. Nedá se to srovnávat. S evropským sportovním vozem typu jak jsme psal C 63 AMG nebo SLK 63 AMG řidič může zatáčky projíždět svižně pod plynem a má auto plně pod kontrolou. S Amerikami, byť je mám rád, to nejde. Nejen, že řízení není zdaleka tak přímé, ale podvozky to neustojí. Je třeba brzdit prudce do zatáčky a plyn až po vyjetí. Pokud nevěříš, vyzkoušej sám. A nebo se aspoň podívej nebo přečti TOP GEAR, když testují Ameriky (např. Ford Mustang Shelby).
Ale Ameriky samo mají své místo za ty ceny co se prodávají v Americe. Za ty co se dají sehnat u nás už podle mě ne. Jen pro zaryté fanoušky a nadšence.
Ale Ameriky samo mají své místo za ty ceny co se prodávají v Americe. Za ty co se dají sehnat u nás už podle mě ne. Jen pro zaryté fanoušky a nadšence.
300c SRT8, Charger SRT8 a Challanger SRT8 je kompl. podvozkově MB E55 AMG. Další podstatná věc je těžiště. To pak placka SL atp pochopitelně lépe sedí. Tahle řada amerik je hlavně o ceně. Za málo peněz opravdu hodně muziky a votom to je. O mustangu se ani vyjadřovat nebudu. Zkušenost s ním mi fakt jednou stačila. To auto vypadá hezky, když stojí, jinak je to tragedie. Jízdní vlastnosti na úrovni Transita, katastrofa.
Je to tak. Kdyby u nás startoval Mustang V8 jako v Americe na 700 000. A tento krásný zelenáč byl za 1,1 mega bylo by to v pohodě, ani bych nepípl. Ale když jsem nedávno o takovém autu uvažoval a ptal se na cenu, tak jsem si to rozmyslel.
přesně tak. Ve státech jsou ceny úplně někde jinde a ani si nemusím brát do ruky kalkulačku, abych neviděl, že v evropě jsou auta předražená. Ruku na srdce, kdyby tady Dodge Caravan stál nový pod 400, tak mu taky spoustu věcí odpustím. Auto je spotřební věc a časy, kdy si člověk koupil auto na celý život jsou již dávno v trapu.
Pro mě je šuma fuk jak svižně můžeš s SLK 63 AMG projíždět zatáčky. Nejezdím po silnici jako Fittipaldi. U mě prostě stejně vítězí ten zvuk, průběhu krouťáku a výkonu v nízkých otáčkách a hrubá síla nepřetechnizovaného motoru. SLK s ucpaným vejfukem katalyzátorama a DPF se se zvukem klasické V8 ameriky nemůže rovnat. Kamarád má F250 se 7,5 litrovým motorem a můžu ti říct, že jsem auto s takovým krásným strašidelným zvukem snad ještě neslyšel. A to tam má sériový výfuk. Co potom laděný výfuk v SRT 😉
Mne skor nesedi tych 1.122.000 Kc. Sucasny kurz CZK ku USD je asi 18:1, takze mi vychadza skor cena okolo 800.000 Kc. Neviem ale, ci redakcia nepripocitala uz nejaku dan alebo clo. (Skor to vyzera ze to niekto vynasobil kurzom Eura ) 😉
Nevím, kolik bude stát ten nový v dollarech, ale koukám co by bylo k české ceně připočíst....
Pojištění lodní přepravy 1.50%
Transport vozu od dealera v USA do přístavu v USA (průměrně)
Naložení na kontejner, vystavení dokumentů a příslušné poplatky v USA
Přeprava lodí z USA do přístavu v EU
Přístavní poplatky EU včetně vyložení z kontejneru
Přeprava kamionem z přístavu EU do ČR
Nachystání celních dokumentů, fyzické procelní, transport na celnici
Clo 10.00%
Úprava vozidla dle norem EU (přestavba světel, tažného apod.)
Zkušební ústav, poplatky za testy a homologace, vystavení TP, transport
DPH 20.00%
Plus poplatek firmy za zprostředkování a vyřízení....u jedné nejmenované v Ostravě to je od 70 000 do 120 000.
Pojištění lodní přepravy 1.50%
Transport vozu od dealera v USA do přístavu v USA (průměrně)
Naložení na kontejner, vystavení dokumentů a příslušné poplatky v USA
Přeprava lodí z USA do přístavu v EU
Přístavní poplatky EU včetně vyložení z kontejneru
Přeprava kamionem z přístavu EU do ČR
Nachystání celních dokumentů, fyzické procelní, transport na celnici
Clo 10.00%
Úprava vozidla dle norem EU (přestavba světel, tažného apod.)
Zkušební ústav, poplatky za testy a homologace, vystavení TP, transport
DPH 20.00%
Plus poplatek firmy za zprostředkování a vyřízení....u jedné nejmenované v Ostravě to je od 70 000 do 120 000.
Jen s tím clem a DPH se cena už blíží k nové M3
Přesně za ty prachy jde uvažovat o M3, Z4, MB SLK, C AMG, S4 atp. což jsou auta na jiné úrovni. Proto si takové americké auto tady koupí málokdo...
To ano. Počkej až přijde místní cowboy a nahlásí, že M3 postrádá výkon za peníze, které stojí.
Přeprava kontejnerem cca 90 000 Kč
naložené přes prostředníka do kontíku + poplatky cca 25 000
z hamburgu to dojede na převozkách po vlastní ose, nebo 15-20 tis odtahovka
Světla se upravit nedaj, není vyměnit za co - akorát aby to neblikalo červeně.
Na vše se musí vyřídit vyjimky, skla, světla popř to koupit z kanady, kde to má tacho v km a některé ND maj evropskou homologaci.
Zbývá clo + dph.
A je to tvoje.
Pokud si to dovezeš sám, jinak platí ceny uvedené výše kde je to kompletní cena za vůz vč. značek a přihlášení.
naložené přes prostředníka do kontíku + poplatky cca 25 000
z hamburgu to dojede na převozkách po vlastní ose, nebo 15-20 tis odtahovka
Světla se upravit nedaj, není vyměnit za co - akorát aby to neblikalo červeně.
Na vše se musí vyřídit vyjimky, skla, světla popř to koupit z kanady, kde to má tacho v km a některé ND maj evropskou homologaci.
Zbývá clo + dph.
A je to tvoje.
Pokud si to dovezeš sám, jinak platí ceny uvedené výše kde je to kompletní cena za vůz vč. značek a přihlášení.
HAHA- hihi, prej 1,8 mega. Si šel ráno kolem stavebnin, že a skládaly se cihly zrovna. Vid.
[odkaz]
5,7ka
[odkaz]
[odkaz]
1,4 mega se vším všudy za lonský model.
A to není tajmeství, že se to sem dá dostat za 1,2.
Nevím proč by tudíž novej model měl stá o 400-600 litrů víc.
Nehledě na fakt, že loni byl dolar i za 19,50 a letos skoro o 2 kačky méně (zatím).
[odkaz]
5,7ka
[odkaz]
[odkaz]
1,4 mega se vším všudy za lonský model.
A to není tajmeství, že se to sem dá dostat za 1,2.
Nevím proč by tudíž novej model měl stá o 400-600 litrů víc.
Nehledě na fakt, že loni byl dolar i za 19,50 a letos skoro o 2 kačky méně (zatím).
Konečně nějaký "zelený" auto, který se i mě líbí :yes: Myslim, že v porovnání s Priusem nebo Voltem je tohle o trochu lepší volba >😒]
nejlepsi je jak tady kazdej chrli veci okolo jizdnich vlastnosti, jak se s kdejakym autem daj rezat zatacky a jak evropska konkurence tyhle auta zaslape >😒]
nesmysl, tohle auto spada do ponycars a tam zadna evropska konkurence neexistuje, lidi si tyhle auta v UE kupujou prave proto, ze jich v EU mnoho neni a ty auta maj proste svuj nezamnitelny charakter a charisma, na rezani zatacek zde vetsina uzivatelu stejne muze rovnou zapomenout, protoze by jim to jejich plecka stejne neumoznila, nebo jsou natolik rozumni ze nemaj potrebu s autem jezdit jak hovada (nebo na hranici) 😄
clovek co se rozhoduje pro tohle auto sotva bude mit ve vyberu nejaky Mercedes AMG, je to uplne jina liga/trida ac cena muze bejt treba podobna, asi jako kdyby nekdo kdo si chce koupit Veyrona uvazoval jestli si misto nej nahodou nema koupit Zondu Cinque ktera mu * natrese kdyz nahodou prejede zrnicko prachu >😁
nesmysl, tohle auto spada do ponycars a tam zadna evropska konkurence neexistuje, lidi si tyhle auta v UE kupujou prave proto, ze jich v EU mnoho neni a ty auta maj proste svuj nezamnitelny charakter a charisma, na rezani zatacek zde vetsina uzivatelu stejne muze rovnou zapomenout, protoze by jim to jejich plecka stejne neumoznila, nebo jsou natolik rozumni ze nemaj potrebu s autem jezdit jak hovada (nebo na hranici) 😄
clovek co se rozhoduje pro tohle auto sotva bude mit ve vyberu nejaky Mercedes AMG, je to uplne jina liga/trida ac cena muze bejt treba podobna, asi jako kdyby nekdo kdo si chce koupit Veyrona uvazoval jestli si misto nej nahodou nema koupit Zondu Cinque ktera mu * natrese kdyz nahodou prejede zrnicko prachu >😁
S charismatem souhlasím. Ale o to částečně přijde člověk, když si sedne do lacině vypadajícího a nekvalitně zpracovaného interiéru. Alespoň ve třídě, kde stojí auta 1,5 a více mega.
Mi se ponycars líbí, hlavně Mustangy. Ale mám na to názor jako můj známý, co má 2 občanství a jezdí na americké značce....za ty prachy co se to tady prodává bych si je nekoupil. A tak uvažuje většina... v EU téměř nejezdí. Ten cenový rozdíl je velký, škoda.
Mi se ponycars líbí, hlavně Mustangy. Ale mám na to názor jako můj známý, co má 2 občanství a jezdí na americké značce....za ty prachy co se to tady prodává bych si je nekoupil. A tak uvažuje většina... v EU téměř nejezdí. Ten cenový rozdíl je velký, škoda.
Přesně tak. Tyhle káry jsou o tom, že za pár peněz nabízí hodně síly. Jsou o tom, že na semaforech na to šlápneš a vystřelíš rychlostí raketoplánu. Před diskotékou uděláš mastnou čáru na silnici a když pak pojedeš pro babu, tak jí okouzlíš designem. Ruku na srdce, kterou babu asi zajímá, jak rychlé je to na okruhu, nebo kolik ventilů má motor. >😁 zelenou zrovna nemusím, ale tenhle odstín na téhle káře je fakt hukot. :yes:
Tak tak, presne jaks to popslal. Na to tyhle auta jsou, na machrovinky. Btw., na stejnou vec jsou i AMG a M series. Chci videt, kdo pujde prasit do zatacek s novym AMG. Kazdy s tim jede jak pokakany a obcas na krizovatceu ukaze zvuk motoru.
Takze za sebe rikam, ze celkovy lepsi dojem pujde z musclecars a jeste k tomu za min penez.
Takze za sebe rikam, ze celkovy lepsi dojem pujde z musclecars a jeste k tomu za min penez.
Je pro ty co si mysli, ze amriky neumi jezdit na okruhu a zatacet😒br />
Srovnani BMW M3 versusu Mustang.......a kupodivu se Mustang statecne drzi a je velmi vyrovnanym souperem.
[odkaz]
A to neberu noveho Bosse 😄. se stavitelnymi tlumiči a zvýšeným výkonem
[odkaz]
A to neberu noveho Bosse 😄. se stavitelnymi tlumiči a zvýšeným výkonem
Nechci ti to kazit, ale nového Mustanga jsem měl a i na 20" se choval dost tvrdohlavě. Pokud byla dobrá silnice bez kolejí a hlavně děr, tak se to nechalo. Pak ale stačilo jedním kolem vybrat díru a pak člověk nevěděl, jestli si má rychle natahovat plavky, nebo vyskakovat z auta. Tuhá náprava je hold znát. Okruh je jiná káva. Tam je perfektní povrch a hlavně žádná díra. Ten, kdo měl možnost si zajezdit třeba v Brně musí se mnou souhlasit. Mustang je auto stavěné jako retro. Desing ok, technika zastaralá. Nemyslím to hanlivě, pouze konstatuji. Každé auto má prostě své. Ale je fakt, že za Mustangem se otočí každý, za M3 ne. 😄
Takže smůůůla.
Nelícíjící díl se nezaznamenal, a to mam 3tí chrysler.
Pokud něco nelícovlao někde, bylo to někým zničený.
A že to má širší mezery mezi plechy či plasty - to je tam normální a ničemu to nevadí. Mezera je větší, ale mezi všemi částmi rovnoměrná.
A všechno drží.
A celý je to utopie, neb motor Ferrari nebude ani ve Viperu.
Nicméně jde si ho nechat dovézt i tak, nabízí to asi 15 firem.