Že mě to ani neudivuje. Ať si sednou znova na koně. :-) Nedávno mě dostal top gear, kde testovali Corvettu ZR1 a ta měla ve dveřích napsáno: v případě, že se na zadních sedadlech nepřipoutáte, tak ty upředu při nárazu zabijete >:D Takže když si tam něco koupím, tak dostanu 100 stránkový návod. 10 stránek bude návod a 90 o tom, k čemu je a co s ním mohu a nemohu dělat. Mateřská škola hadr. >:D
No a?
Každý americký auto má všude varování že se meusíš připoutat, jinak hrozí serious injury od death, všude nálepky - Warning - side airbagas a na budíku palivoměru je šipka Fuel door směrem kde je víčko nádrže.
Tí Amíci sa raz z toho poserú...
Inak som zvedavý na reakciu provolkswagenovsky orientovaných prispievateľov, ktorí doteraz Američanov voči Toyote bránili....
Já sice asi nejsem tak typický obránce VW, vůči Toyotě jsem to považoval za podraz od začátku. Navíc minulý týden se objevilo vyjádření, že nezávislí odbornícui v USA zjistili (po více jak roce), že problém u Toyoty zcela jistě nebyl v elektronice, jak od začátku tvvrdili představitelé spotřebitelských organizací. Nyní se prý ukazuje, že to mohly koberečky a mechanické závady plynového pedálu - bublina splaskává, Toyotu se podařilo znectít a pumpnout o nějakou tu pětku a (sice lživě) poškodit pověst Toyoty jako nejkvalitnějších aut. To nejsou konspirační teorie, to je prostě fakt. Když vidím jak funguje FDA a jeho inspekce v potravinářském a především farmaceutickém průmyslu u nás (myslím v Evropě), tak mohu jednoznačně konstatovat, že Američané přes tu záplavu keců o fair obchodních praktikách a otevřených trzích dělají vše pro to, aby si vlastní trh ochránili a na těch druhých urvali co nejvíc a to podle známé zásady účel světí prostředky....jako perlu mohu uveřejnit příhodu známých, kteří na začátku devadesátých let pronajali třem Američanům bývalý obchod s knihami v přízemí jimi restituovaného obytného domu v Praze. Hoši tvrdili, že tam budou prodávat knihy, během tří měsíců tam bez jediného povolení otevřeli pizzerii a když na ně na základě stížností obyvatel (odpadky třeba řešili tak, že polyetylenové pytle dali na kraj chodníku a neřešili, že by za to měli nekomu platit nebo to narvali do popelnic, co si platili nájemníci) přišla hygiena, začali ječet o svobodě, hlouposti českých komunistů a dokonce si stěžovali prezidentu Havlovi a americké ambasádě, jak je tady komunisté utlačují. že by si něco podobného dovolit doma nemohli ani náhodou, o tom řeč nebyla. Nakonec odtáhli a majitelům zbyly zdevastované prostory a sekera za nájem.....to jen tak na okraj, jak to funguje globálně a jak lokálně.
Nechci obhajovat američany,protože není jisté co natankovali.Ale co píšeš o američanech platí i zde v Evropě.Podívej se jak se psalo,s jakým nadšením o problémech Toyoty.Umělé nafukování problémů a při každé svolávačce i jiné automobilky se o Toyotu a její svolávačku zdejší novináři otřou.Podívej se třeba na idnes,píší o tom jak VW učí amíky jezdit na naftu,ale je tam zmíněn i Mercedes.Aby tomu dodali patřičnou váhu,jak je VW starostlivý o blaho všech řidičů.Popsání vyšetřování je zase u VW kladněší než k Toyotě.
Každý trh si chrání své značky.Tak to je a takto musíme média i vnímat.
Tak to čekáš marně, vše je tu jasné jako obvykle, viz diskuse.
Toyota je jasná oběť, VW naopak jasný viník, obojí jsou přece naprosto odlišné případy a spojuje je pouze to, že se jedná o ameriku... ;-)
Máš snáď jedno, či to búcha turek v nemecku alebo mexičan v mexiku ;-)
Inak ťažko povedať, kde je pes zakopaný..či je to naozaj nekvalitná americká nafta, debilita priemerného spotrebiteľa, alebo pokračujúca kampaň "support US economy"..či z každého rožku?
U tebe by nepomohla ani rána heverem, naštěstí piliny se snadno zametou. a přestaň tady dělat svojí demencí ostudu Fordu, značka tohodle kalibru si skutečně za advokáta takovýho blba, jako seš ty nezaslouží.
O čerpadlech ani vstřikovačích to vůbec není, nafta, jakkoli má 10 ppm síry oproti 50 ppm síry v EU, má býto dodatečně aditivovaná na potřebnou mazivost, která je vyžadována v globále zcela stejná to znamená minimálně 400 jednotek otěrové zkoušky. Pokud tam není nafta dostatečně aditivována, není to problém Volkswagenu ani řidičů, ale amerického státu, zajímavé je, že v USA operuje velké množství firem vyrábějící aditiva do nafty, to něco naznačuje o distribuci nafty a o uskladnění nafty a zacházení s naftou.
Ostatně to stejné platí do puntíku u nás, taky jsou tu problémy s uskadněním a distribucí nafty. A to už vůbec nemluvím o krádežích nafty z bagrů a kamiónů a o různých manipulacích. Hihiiiiiiiiiiiii a pumpy v JZD........ Jo to se pak čerpadla sypou.
U Toyoty slo o problem nachazejici se mezi volantem a sedadlem. Zde se zda, ze problem je v automobilce, ktera nedodala pumpy, ktere vyhovuji mistnim podminkam.
Klasicky je zde rozdil v postoji VAG a Toyoty. Zatimco Toyota se k problemu postavila celem a platila i za to, co nemusela, VAG se drzi sveho stylu osvedcenemu zde v Evrope a to ZAPIRAT, ZAPIRAT A ZAPIRAT.
Vsadím se, že zanedlouho padnou také konspirační teorie, jako např:
1) Americká ekonomika je na tom špatně, veřejné rozpočty jsou v deficitech, tak po vzoru Toyota budou platit další "mimoamerické" automobilky
2) Potom co VW raketově rostou odbyty (především díky Phaetonu), tak se na to nemůže dívat GM, proto koupil xy levných aut, aby dostal do podvědomí Američanů, že jde o poruchové vozítka
3) Je to odplata amerického lidu za to, že německá vláda finančně nepodpořila Opel, proto VW zaplatí a peníze se dají GM přímo
atd....
O čerpadlech to vůbec není, nafta, jakkoli má 10 ppm síry oproti 50 ppm síry v EU, má býto dodatečně aditivovaná na potřebnou mazivost, která je vyžadována v globále zcela stejná to znamená minimálně 400 jednotek otěrové zkoušky. Pokud tam není nafta dostatečně aditivována, není to problém Volkswagenu ani řidičů, ale amerického státu,
Takze se stat ma ridit podle potreb automobilky? Zadna jina automobilka problemy nema. VAG v USA paberkuje a kdyz jejich motory nejsou schopne spolehlive spalovat mistni palivo, potom by meli takove motory stahnout z trhu, nebo je prispusobit mistnim pozadavkum.
Jelikož jsi to, notorický blbe, nepochopil, vysvětlím ti to uměrně tvému věku. Na veškerá motorová paliva jsou obecnými technickými předpisy zvanými normy (které jsou závazné) jednoznačně kladeny požadavky na jejich vlastnosti. Kdybys někdy u pumpy (až bude tvůj tatínek tankovat) vylezl na opačnou stranu a podíval se na stojan, místo toho, aby ses hned loudal do kiosku a tam očumoval modely od Matchboxu a Buraga, všiml by sis, že na každém stojanu je napsáno, že palivo splňuje tu a tu normu a musí tedy mít ony příslušné vlastnosti, aby nedošlo k poškození motorou.
Tak úžasně vyspělá země, jako je USA má normy například na potraviny a léky ještě mnohem přísnější, než celá společná Evropa, nicméně i tyto předpisy často slouží vysloveně k šikanování výrobců a dovozců na trh USA.
Nicméně, nedědlal bych z Američanů zas takové pitomce, když už si někdo koupí automobil s naftovým motorem, tak ví, že musí tankovat naftu a (stane se to i u nás), může dojít k natankování benzínu. Pak je to otázka servisu. Ve výše uvedených případech je ale zřejmé, že nafta asi zdaleka nemá požadovanou kvalitu (lépe řečeno vlastnosti) a příčina se zaměňuje za následek a je to stejné jako u Toyoty. Kdo si bude kupovat obludné pětiltry spojené s hybridem a spotřebou, která slavnostně klesla na 12 na sto, když diesely (na které ovšem hoši v USA kašlali a teď je namají) jezdí za polovinu......
Tvoje hloupoučké a nejapné poznámky o tom, jak se Toyota postavila čelem k problému a VW zatlouká jsou směšné a dětinské, nicméně u tebe to tady nikoho nepřekvapí.
Urazky mistnich fanatickych VW kriklounu tveho kalibru prechazim bez povsimnuti.
Vymluvy VAG na hloupost mistnich jsou pouhym prazdnym placnutim. Jiz nekolikrat jsem zde pridal link, kde si muzes precist, ze problem natankovani nespravneho paliva zde nebyl a neni. Zde je pouze problem nekvalitni prace ze strany VAG.
Prirovnani k Toyote je, uznavam mimo misu. Toyota, jakozto nejvetsi prodejce automobilu na svete, odvadi obrovsky dav zakazniku od zavedenych US znacek. Zde je VAG prilis malym hracem, aby slo o stejny pripad umyslneho pokusu poskozeni jmena znacky. Prodeje VW na US trhu jsou minimalni a velci hraci jej absolutne prehlizi.
Každý den vidím na silnici hromadu inteligentů řídících auta s benzínovým motorem. A ty, inteligente, nenatankuješ naftu místo benzínu jen proto, že se ti do hrdla nevejde pistole. Budiž trochu opatrnější s podobnými výroky.
Sám jsem také hlupákem, který si spletl Vervu s Vervou dieslem. Firemní Passat, na to zareagoval, tak, že při vysokých rychlostech začal škubat, zpomalovat a nakonec jsem zastavil a vypnul motor, ale motor se nezastavil ve vysoký rychlosti, to si myslím, že bude spíše závada, než jiné palivo, otázkou také je jak se do té vysoké rychlosti dostal.
Vysoká rychlost v US = 80km/h >:D Naftové auto na benzín prostě nenaučíš. A když pak nafta dojde, tak je celkem fuk, kolek jedeš. V autě je třeba řadit, takže to pak na 5 logicky v 90 točí, jako na 1 při rozjezdu, to dá přece rozum. :-)
VW nema zadnou Easy Fuel ochranu u naftaku... [odkaz]
VW by melo zaplatit veskere naklady postizenym zakaznikum, protoze je mohlo ochranit pred spatnym natankovanim stejnym systemem jako je Ford Easy Fuel. Ale to VW neumi.
Aspoň tak to občas vypadá v příspěvcích výše. Přestože sem spíš proti vw-orientován, tak tady to tak jasné není.
Rozdíl tu ale je: Toyota se k tomu přiznala a udělala svolávačku. To VW neudělalo. Zase na druhou stranu, proč by se dělalo, jestli opravdu (a to se při blbosti některých američanů - připomenu sušení kočky v mikrovlnce - klidně mohlo stát) za to mohli američané? Samozřejmě já do věci nedivim, zda-li opravdu jde o technickou či mozkovou záležistost, ale při tom "ochranářství" vlastního trhu bych se tomu ani příliš nedivil, kdyby to byla další "nahraná" scénka.