Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Úřady řeší problém naftových aut VW Group v USA

Tankují Američani do TDI benzin?
Zpět na článek
14. 2. 2011 08:01
14. 2. 2011 10:49
14. 2. 2011 13:23
14. 2. 2011 08:12
14. 2. 2011 13:53
14. 2. 2011 16:35
14. 2. 2011 17:34
14. 2. 2011 22:57
14. 2. 2011 18:01
14. 2. 2011 19:07
14. 2. 2011 07:55
paranoidni amici...
Po Toyote prisla na rad dalsia uspesna (a hlavne neamericka) znacka...aj to je kapitalizmus na americky sposob :no:
Rozbalit vlákno
1
14. 2. 2011 15:54
Re: paranoidni amici...
paranoidni Slovaci.... >:D
14. 2. 2011 08:01
?
Že mě to ani neudivuje. Ať si sednou znova na koně. :-) Nedávno mě dostal top gear, kde testovali Corvettu ZR1 a ta měla ve dveřích napsáno: v případě, že se na zadních sedadlech nepřipoutáte, tak ty upředu při nárazu zabijete >:D Takže když si tam něco koupím, tak dostanu 100 stránkový návod. 10 stránek bude návod a 90 o tom, k čemu je a co s ním mohu a nemohu dělat. Mateřská škola hadr. >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barrichello
14. 2. 2011 10:49
Re: ?
No a?
Každý americký auto má všude varování že se meusíš připoutat, jinak hrozí serious injury od death, všude nálepky - Warning - side airbagas a na budíku palivoměru je šipka Fuel door směrem kde je víčko nádrže.

Nikdo se nemůže soudit.
14. 2. 2011 13:23
Re: ?
objects in mirror are closer than they appear >:D
14. 2. 2011 08:12
Amíci
Tí Amíci sa raz z toho poserú...
Inak som zvedavý na reakciu provolkswagenovsky orientovaných prispievateľov, ktorí doteraz Američanov voči Toyote bránili....
Rozbalit vlákno
4
14. 2. 2011 13:53
Re: Amíci
Já sice asi nejsem tak typický obránce VW, vůči Toyotě jsem to považoval za podraz od začátku. Navíc minulý týden se objevilo vyjádření, že nezávislí odbornícui v USA zjistili (po více jak roce), že problém u Toyoty zcela jistě nebyl v elektronice, jak od začátku tvvrdili představitelé spotřebitelských organizací. Nyní se prý ukazuje, že to mohly koberečky a mechanické závady plynového pedálu - bublina splaskává, Toyotu se podařilo znectít a pumpnout o nějakou tu pětku a (sice lživě) poškodit pověst Toyoty jako nejkvalitnějších aut. To nejsou konspirační teorie, to je prostě fakt. Když vidím jak funguje FDA a jeho inspekce v potravinářském a především farmaceutickém průmyslu u nás (myslím v Evropě), tak mohu jednoznačně konstatovat, že Američané přes tu záplavu keců o fair obchodních praktikách a otevřených trzích dělají vše pro to, aby si vlastní trh ochránili a na těch druhých urvali co nejvíc a to podle známé zásady účel světí prostředky....jako perlu mohu uveřejnit příhodu známých, kteří na začátku devadesátých let pronajali třem Američanům bývalý obchod s knihami v přízemí jimi restituovaného obytného domu v Praze. Hoši tvrdili, že tam budou prodávat knihy, během tří měsíců tam bez jediného povolení otevřeli pizzerii a když na ně na základě stížností obyvatel (odpadky třeba řešili tak, že polyetylenové pytle dali na kraj chodníku a neřešili, že by za to měli nekomu platit nebo to narvali do popelnic, co si platili nájemníci) přišla hygiena, začali ječet o svobodě, hlouposti českých komunistů a dokonce si stěžovali prezidentu Havlovi a americké ambasádě, jak je tady komunisté utlačují. že by si něco podobného dovolit doma nemohli ani náhodou, o tom řeč nebyla. Nakonec odtáhli a majitelům zbyly zdevastované prostory a sekera za nájem.....to jen tak na okraj, jak to funguje globálně a jak lokálně.
14. 2. 2011 16:35
Re: Amíci
Nechci obhajovat američany,protože není jisté co natankovali.Ale co píšeš o američanech platí i zde v Evropě.Podívej se jak se psalo,s jakým nadšením o problémech Toyoty.Umělé nafukování problémů a při každé svolávačce i jiné automobilky se o Toyotu a její svolávačku zdejší novináři otřou.Podívej se třeba na idnes,píší o tom jak VW učí amíky jezdit na naftu,ale je tam zmíněn i Mercedes.Aby tomu dodali patřičnou váhu,jak je VW starostlivý o blaho všech řidičů.Popsání vyšetřování je zase u VW kladněší než k Toyotě.
Každý trh si chrání své značky.Tak to je a takto musíme média i vnímat.
Avatar - white label
14. 2. 2011 17:34
Re: Amíci
Tak to čekáš marně, vše je tu jasné jako obvykle, viz diskuse.
Toyota je jasná oběť, VW naopak jasný viník, obojí jsou přece naprosto odlišné případy a spojuje je pouze to, že se jedná o ameriku... ;-)
14. 2. 2011 22:57
Re: Amíci
Ty si pesimista.... >:-[]
14. 2. 2011 08:40
nizkosirna nafta
vzhladom na to ze americka nizkosirna nafta ma velmi nizku mazivost ani sa im necudujem ze im prdlo cerpadlo alebo vstreky
Rozbalit vlákno
8
14. 2. 2011 08:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 2. 2011 09:07
Re: nizkosirna nafta
A na nase palivo niekto dodava motory? Aj u nas je na vacsine cerpaciek suchsia nafta jak v Rakusku alebo Nemecku.
Avatar - Krispos
14. 2. 2011 09:19
Re: nizkosirna nafta
Nastesti to mam na nejblizsi nemecky Aral 15km :-) Problem VW v USA je ten, že se toho dost montuje v Mexiku....
Avatar - gld
14. 2. 2011 11:36
Re: nizkosirna nafta
Máš snáď jedno, či to búcha turek v nemecku alebo mexičan v mexiku ;-)

Inak ťažko povedať, kde je pes zakopaný..či je to naozaj nekvalitná americká nafta, debilita priemerného spotrebiteľa, alebo pokračujúca kampaň "support US economy"..či z každého rožku?
14. 2. 2011 13:39
Re: nizkosirna nafta
A tobě by měl někdo dodat mokrej hadr na hlavu, třeba by se tvůj standardní projev trošičku zlepšil....
14. 2. 2011 19:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 2. 2011 00:23
Re: nizkosirna nafta
U tebe by nepomohla ani rána heverem, naštěstí piliny se snadno zametou. a přestaň tady dělat svojí demencí ostudu Fordu, značka tohodle kalibru si skutečně za advokáta takovýho blba, jako seš ty nezaslouží.
Avatar - WinDiesel
14. 2. 2011 09:51
Re: nizkosirna nafta
O čerpadlech ani vstřikovačích to vůbec není, nafta, jakkoli má 10 ppm síry oproti 50 ppm síry v EU, má býto dodatečně aditivovaná na potřebnou mazivost, která je vyžadována v globále zcela stejná to znamená minimálně 400 jednotek otěrové zkoušky. Pokud tam není nafta dostatečně aditivována, není to problém Volkswagenu ani řidičů, ale amerického státu, zajímavé je, že v USA operuje velké množství firem vyrábějící aditiva do nafty, to něco naznačuje o distribuci nafty a o uskladnění nafty a zacházení s naftou.
Ostatně to stejné platí do puntíku u nás, taky jsou tu problémy s uskadněním a distribucí nafty. A to už vůbec nemluvím o krádežích nafty z bagrů a kamiónů a o různých manipulacích. Hihiiiiiiiiiiiii a pumpy v JZD........ Jo to se pak čerpadla sypou.
14. 2. 2011 09:08
PRIMO OD ZDROJE
[odkaz]

U Toyoty slo o problem nachazejici se mezi volantem a sedadlem. Zde se zda, ze problem je v automobilce, ktera nedodala pumpy, ktere vyhovuji mistnim podminkam.
Klasicky je zde rozdil v postoji VAG a Toyoty. Zatimco Toyota se k problemu postavila celem a platila i za to, co nemusela, VAG se drzi sveho stylu osvedcenemu zde v Evrope a to ZAPIRAT, ZAPIRAT A ZAPIRAT.
Rozbalit vlákno
11
14. 2. 2011 09:37
Re: PRIMO OD ZDROJE
Vsadím se, že zanedlouho padnou také konspirační teorie, jako např:

1) Americká ekonomika je na tom špatně, veřejné rozpočty jsou v deficitech, tak po vzoru Toyota budou platit další "mimoamerické" automobilky
2) Potom co VW raketově rostou odbyty (především díky Phaetonu), tak se na to nemůže dívat GM, proto koupil xy levných aut, aby dostal do podvědomí Američanů, že jde o poruchové vozítka
3) Je to odplata amerického lidu za to, že německá vláda finančně nepodpořila Opel, proto VW zaplatí a peníze se dají GM přímo
atd....
14. 2. 2011 09:44
Re: PRIMO OD ZDROJE
Jako ironie vyborne :-)
Avatar - WinDiesel
14. 2. 2011 09:46
Re: PRIMO OD ZDROJE
O čerpadlech to vůbec není, nafta, jakkoli má 10 ppm síry oproti 50 ppm síry v EU, má býto dodatečně aditivovaná na potřebnou mazivost, která je vyžadována v globále zcela stejná to znamená minimálně 400 jednotek otěrové zkoušky. Pokud tam není nafta dostatečně aditivována, není to problém Volkswagenu ani řidičů, ale amerického státu,
14. 2. 2011 09:58
Re: PRIMO OD ZDROJE
Takze se stat ma ridit podle potreb automobilky? Zadna jina automobilka problemy nema. VAG v USA paberkuje a kdyz jejich motory nejsou schopne spolehlive spalovat mistni palivo, potom by meli takove motory stahnout z trhu, nebo je prispusobit mistnim pozadavkum.
14. 2. 2011 13:32
Re: PRIMO OD ZDROJE
Jelikož jsi to, notorický blbe, nepochopil, vysvětlím ti to uměrně tvému věku. Na veškerá motorová paliva jsou obecnými technickými předpisy zvanými normy (které jsou závazné) jednoznačně kladeny požadavky na jejich vlastnosti. Kdybys někdy u pumpy (až bude tvůj tatínek tankovat) vylezl na opačnou stranu a podíval se na stojan, místo toho, aby ses hned loudal do kiosku a tam očumoval modely od Matchboxu a Buraga, všiml by sis, že na každém stojanu je napsáno, že palivo splňuje tu a tu normu a musí tedy mít ony příslušné vlastnosti, aby nedošlo k poškození motorou.

Tak úžasně vyspělá země, jako je USA má normy například na potraviny a léky ještě mnohem přísnější, než celá společná Evropa, nicméně i tyto předpisy často slouží vysloveně k šikanování výrobců a dovozců na trh USA.

Nicméně, nedědlal bych z Američanů zas takové pitomce, když už si někdo koupí automobil s naftovým motorem, tak ví, že musí tankovat naftu a (stane se to i u nás), může dojít k natankování benzínu. Pak je to otázka servisu. Ve výše uvedených případech je ale zřejmé, že nafta asi zdaleka nemá požadovanou kvalitu (lépe řečeno vlastnosti) a příčina se zaměňuje za následek a je to stejné jako u Toyoty. Kdo si bude kupovat obludné pětiltry spojené s hybridem a spotřebou, která slavnostně klesla na 12 na sto, když diesely (na které ovšem hoši v USA kašlali a teď je namají) jezdí za polovinu......

Tvoje hloupoučké a nejapné poznámky o tom, jak se Toyota postavila čelem k problému a VW zatlouká jsou směšné a dětinské, nicméně u tebe to tady nikoho nepřekvapí.
14. 2. 2011 13:49
Re: PRIMO OD ZDROJE
:yes: obdivuju že ti to stálo takhle se rozepsat.
14. 2. 2011 16:00
Re: PRIMO OD ZDROJE
Je to jen otazka automobilky. VW nema Easy Fuel ochranu... [odkaz]

Tedy je jen blbost jen VW aut. :-)
14. 2. 2011 18:54
Re: PRIMO OD ZDROJE
Urazky mistnich fanatickych VW kriklounu tveho kalibru prechazim bez povsimnuti.
Vymluvy VAG na hloupost mistnich jsou pouhym prazdnym placnutim. Jiz nekolikrat jsem zde pridal link, kde si muzes precist, ze problem natankovani nespravneho paliva zde nebyl a neni. Zde je pouze problem nekvalitni prace ze strany VAG.
Prirovnani k Toyote je, uznavam mimo misu. Toyota, jakozto nejvetsi prodejce automobilu na svete, odvadi obrovsky dav zakazniku od zavedenych US znacek. Zde je VAG prilis malym hracem, aby slo o stejny pripad umyslneho pokusu poskozeni jmena znacky. Prodeje VW na US trhu jsou minimalni a velci hraci jej absolutne prehlizi.
15. 2. 2011 00:17
Re: PRIMO OD ZDROJE
Tak proč reaguješ, chlapečku?
14. 2. 2011 09:16
Svý k svému
Takto to dopadá, když si hlupáci kupují dýzly. Těžko bude soud rozhodovat kdo za to může.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - WinDiesel
14. 2. 2011 09:44
Re: Svý k svému
Každý den vidím na silnici hromadu inteligentů řídících auta s benzínovým motorem. A ty, inteligente, nenatankuješ naftu místo benzínu jen proto, že se ti do hrdla nevejde pistole. Budiž trochu opatrnější s podobnými výroky.
14. 2. 2011 12:36
Re: Svý k svému
Jsem natolik inteligentní, že jsem si vybral auto se správným půrměrem hrdla, abych nad tím nemusel více přemýšlet. >:-[]
Avatar - WinDiesel
14. 2. 2011 14:01
Re: Svý k svému
Žasnu nad Tvojí inteligencí........ >:D
Avatar - Typhoon
14. 2. 2011 20:31
Re: Svý k svému
To jsem nevěděl, že někdo má jako hlavní kritérium pro výběr auta průměr díry do nádrže. Dobrý.
14. 2. 2011 09:46
Re: Svý k svému
Sám jsem také hlupákem, který si spletl Vervu s Vervou dieslem. Firemní Passat, na to zareagoval, tak, že při vysokých rychlostech začal škubat, zpomalovat a nakonec jsem zastavil a vypnul motor, ale motor se nezastavil ve vysoký rychlosti, to si myslím, že bude spíše závada, než jiné palivo, otázkou také je jak se do té vysoké rychlosti dostal.
14. 2. 2011 12:52
Re: Svý k svému
Vysoká rychlost v US = 80km/h >:D Naftové auto na benzín prostě nenaučíš. A když pak nafta dojde, tak je celkem fuk, kolek jedeš. V autě je třeba řadit, takže to pak na 5 logicky v 90 točí, jako na 1 při rozjezdu, to dá přece rozum. :-)
Avatar - Barrichello
14. 2. 2011 10:52
Ted to o to
zda amíci skutečně tnakují benál do anfty, nebo zda se VW snaží vše svést na blbost amíků a problém je trošku někde jinde.

U etalonu kvality jako byly Tourany, touaregy, jeden nejmenovaný Passat CC z porsche Praha Prosek atd. bych se tomu ani nedivil :-)
Rozbalit vlákno
2
14. 2. 2011 11:22
Re: Ted to o to
[odkaz]
Precti si a uvidis, kde je problem. Hloupost americanu (podobne jako cechu) zde roli nehraje.
14. 2. 2011 15:46
Problemy ma i Audi
"faulty Volkswagen fuel pumps"

To ze jsou Volkswageny a AUDI od Skodovky nekvalitni vime nekteri davno, ze. >:D

[odkaz]

"The investigation covers 2010 Golf hatchbacks, 2009-2010 Jetta sedans and certain 2010 Audi A3 models as well."
Rozbalit vlákno
0
14. 2. 2011 16:10
VW nema Easy Fuel
VW nema zadnou Easy Fuel ochranu u naftaku... [odkaz]

VW by melo zaplatit veskere naklady postizenym zakaznikum, protoze je mohlo ochranit pred spatnym natankovanim stejnym systemem jako je Ford Easy Fuel. Ale to VW neumi.

Hanba ti VW!!! :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
14. 2. 2011 18:01
IQ
vzhledem k tomu, že jde o národ, který žaloval Toyotu kvůli tomu, že šlapal na brzdu místo plynu, je mi příčina docela jasná...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dan0044
14. 2. 2011 19:07
Toyota vs. VW
Aspoň tak to občas vypadá v příspěvcích výše. Přestože sem spíš proti vw-orientován, tak tady to tak jasné není.

Rozdíl tu ale je: Toyota se k tomu přiznala a udělala svolávačku. To VW neudělalo. Zase na druhou stranu, proč by se dělalo, jestli opravdu (a to se při blbosti některých američanů - připomenu sušení kočky v mikrovlnce - klidně mohlo stát) za to mohli američané? Samozřejmě já do věci nedivim, zda-li opravdu jde o technickou či mozkovou záležistost, ale při tom "ochranářství" vlastního trhu bych se tomu ani příliš nedivil, kdyby to byla další "nahraná" scénka.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Typhoon
14. 2. 2011 20:37
Re: Toyota vs. VW
V U.S.A. se soudně chrání i hloupí lidé, protože jich je tam hodně. Chyba výrobce spočívá v tom, že umožní něco udělat blbě.