Říkáte si, že 305 koní a 440 Nm u sériového Fordu Focus RS je na auto s pohonem předních kol až dost? U Wolf Racing si to nemyslí a ještě přihodili něco navíc.
Jestli si z toho opravdu "vyčetl" něco, o čem tu píšeš, tak si skoč rychle k očnímu..., případně na psychiatrii...
Nevím jak to máš se vkusem ty, ale tvé "logické" myšlení ti opravdu nezávidím... :*)8-s
P.S. Tuzing je to podle mě, co je to třeba zrovna podle tebe, je zase tvoje věc a mě úplně jedno. Hranice mezi tuningem a tuzingem je často velmi tenká a každý ji vnímá poněkud jinak, jestli nechápeš tak základní věci, tak choď raději diskutovat třeba na "Novinky", nebo pod "Bleskově"... ;-)
Nevim kdo z vas v novem RSu uz odjezdil aspon par kol na Ringu. Ja jsem zatim zvladnul jenom cca. 1000 km, ale dokazu si predstavit, ze budu mit jeste o 60 koni vic. Jde jenom o zvyk. Driv me dostavalo zrychleni na dvojku pak na trojku a ted uz me to neprekvapuje, takze kdyby to nakoplo RS do vyssi ligy, tak proc to nezkusit (bez tech samolepek)
Mně se opravdu docela líbí Focus RS, ovšem rozhodně ne, s tímhle absurdním tuzingem...
navíc v bílé (i modré) a bez tuzingu, působí mnohem méně "pozérsky"...
Otázka je, proč Ford tuto barvu nenabízel u RSa už dříve, když má pro logo RS tak zásadní význam...
Neuraž se lifte, ale já bych i přes ten tvůj významný odkaz zůstal raději třeba u té obyčejné bílé...
Navíc jsem "kritizoval" především tenhle tuzing, protože tuningu má RS dostatek už z výroby...navíc je právě v téhle zelené nápadné taky dost i bez něho... ;-)
Ford tuto tradicni Ford RS barvu pouziva u vozu RS uz od 70. let. ;-)
Tehdy to byl Escort RS 1600 s tou samou originalni barvou "Le Mans Green".
[odkaz]
Je trapne, ze to nevite (Dinar and white label), chce to urcite nastudovat vseobecne dejiny automobilek. A ne zcela mylne kritizovat a plest si to s tuzingem. :no:
Je zbytečný komentovat úpravy podobných tuningových firem. Žádnej rozumnej majitel auta do motoru nezasahuje. Aneb když chci auto kolem 200 koní, tak na to mám a koupím auto s 200 koňmi. Když mi nebude stačit, koupím něco výkonnějšího a nebudu tunit stávající.
Ja bych to trosku upravil - velikost prirozeni bych posunul na velikost zdraveho sebevedomi - sebevedomy clovek si na silnici nemusi nic dokazovat.
A podle tve teorie by tedy musela existovat funkce popisujici vztah mezi velikosti prirozeni a to, jakou si koupis znacku, coz urcite neplati 100%, ale podle mych zkusenosti castecne urcite ano :-)
Chodíš kolem horké kaše. Já řeknu nahlas to, co si většina lidí myslí - průměrná nehodovost jednotlivých značek je inverzní funkcí průměrné délky mužského přirození nebo průměrné velikosti ženské mozkovny řidičů/řidiček vozů těchto značek. Samozřejmě je hodně výjimek, které potvrzují pravidlo (každý sebe suď, kam patří), ale tyto výjimky celkový průměr ovlivňují jen málo. >:-[]
Taky si myslim ze RS uz nepotrebuje ani kone navic. Je zazrak ze se Fordu podarilo kvalitne dostat na predni kola seriovy koniky tak, ze ti to nerve volant z ruky, tohle uz je naprosta blbost...
Jednoduche vysvetleni - majitele Audin si casto mysli ze jejich plechova laska je kdovijake sportovni nacini, stejne tak precenuju svoje dovednosti. Inu, je videt co je zrno a co pleva. Na 2. miste BMW se zase urcite z velke miry podileji "majitele 325i z roku 95" jezdici jak naprosti bezmozci. Alfisti jsou na tom podobne, "nastesti" maji nahon na predek, takze to nedopada tak casto spatne. No a ze je Superb takrka supersport vam rekne kazdej jeho majitel s ciplym TDI ;-) Pak me zarazi Volvo, neni to sand automobilka vyhlasena svym zamerenim na bezpecnost? Asi zase dalsi ceskej paradox..
Ano, je to tak, až se tu zase pan Mistr bude někomu nadávat do švorcáků, měl by si vzpomenout na tu správnou statistiku, aby si uvědomil, že vlastně nenadává švorcákům, ale sobě :-) >:D:yes:
V příbalovém letáku se dočteš, že přenos 360ti koní na silnici jen skrze přední kola není problém, kdo umí, umí. >:D;-) Umím si představit jen málo více pozérských aut než je tohle upravené RS od Wolfa. :no: