Strategie, kdy chtějí zvyšovat pevnost a snižovat hmotnost je určitě lepší, než stále zvyšovat výkony u přetloustlých aut. myslím, že Lambo se vydalo správnoou cestou.
Ale zy chvíli přijde "zdravý rozum" a vysvětlí nám, že to je křáp, který je měkčí než trabant.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
kari.laz
0
Trpíš samomluvou? Tolik příspěvků a ještě reakce sám na sebe >😁
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
_MT_
0
Hlavně to není nic šokujícího. Kompozitové monokoky používají supersporty minimálně 10 let. Opravdovou revoluci dělají u McLarenu, kdy se zaměřili na to, jak výrazně zlevnit jejich výrobu. Dneska u sportovních vozů nižších tříd nemůžeme doufat v nic lepšího než hliníkový monokok. A tohle je teprve začátek. Nedaleko je doba, kdy se kompozity budou využívat i ke konstrukci vitálních částí motorů. Tam leží ohromný potenciál.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
T613
0
asi počítají s větším namáháním než BMW
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
T613
0
a kurnik.. sis vzal pravítko a spočítal sis to dle fotky jo? >😁
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ale zy chvíli přijde "zdravý rozum" a vysvětlí nám, že to je křáp, který je měkčí než trabant.