Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Lamborghini: Karbonová přítomnost supersportů

14 komentářů

Avatar - kari.laz
kari.laz
Strategie, kdy chtějí zvyšovat pevnost a snižovat hmotnost je určitě lepší, než stále zvyšovat výkony u přetloustlých aut. myslím, že Lambo se vydalo správnoou cestou.

Ale zy chvíli přijde "zdravý rozum" a vysvětlí nám, že to je křáp, který je měkčí než trabant.
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Tento prispevok je k veci a je o niecom, alebo je to projektivny (prenasa svoje nazory na inych) grc?
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Ak ta niekde okradnu a sud napise, ze ti cast vratia, budes to povazovat za dobry trend?
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
myslel som to tak, ci sa ti pacia krivosti, levarny, pribliznosti a tak
Avatar - kari.laz
kari.laz
Trpíš samomluvou? Tolik příspěvků a ještě reakce sám na sebe >😁
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Takze zase nic.

Vlastne ty nie si sudca.

Ale treba byt na nich tvrdy. Aby sa mohli zlepsovat.
_MT_
Hlavně to není nic šokujícího. Kompozitové monokoky používají supersporty minimálně 10 let. Opravdovou revoluci dělají u McLarenu, kdy se zaměřili na to, jak výrazně zlevnit jejich výrobu. Dneska u sportovních vozů nižších tříd nemůžeme doufat v nic lepšího než hliníkový monokok. A tohle je teprve začátek. Nedaleko je doba, kdy se kompozity budou využívat i ke konstrukci vitálních částí motorů. Tam leží ohromný potenciál.
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Presne.
Ale nemaju radi teplotu.
Nieco tam uz vsak je aj teraz rozne drziaky, kolesa, dokonca som videl aj plastove(kompozitove) rameno zavesenia motora.

Dali by to do formuly keby to islo...

Skor sedadla, ale tie maju byt co najlacnejsie. Zaujimave by boli bocne vystuhy karoserie, vystuhy A stlpikov...
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
BMW znizilo hmotnost svojho auta.
Kedze je auto teraz lahsie, je mozne aby malo aj slabsie (a lahsie tycky(prvky) zavesenia kolies).

Nie je bez zaujimavosti, ze podobnu hmotnost ako BMW na zaveseni kolies odobralo, tak lamborghini naopak na zaveseni kolies pridalo, co je to to horsie ze je to tzv. neodpruzena hmotnost a kolesa horsie kopiruju cestu, podobna ako tazke kolesa od cesty odskakuju.

>😁
Avatar - T613
T613
asi počítají s větším namáháním než BMW
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Nie ta hmotnost je tam zbytocna, zo zleho konstrukcneho riesenia, nadbytocna. Dokonca ani zavesenie nie je kvoli nej prevnejsie, tuhsie.
Avatar - T613
T613
a kurnik.. sis vzal pravítko a spočítal sis to dle fotky jo? >😁
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Ta ne podla pravitka.

Takle je to😒br /> Napriklad.
Destnik co ma nahore kovovy hrot. Nic neni treba pocitat. 😐
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
A to spocitane BMW je teraz v casopise, persne asi 500 g na polos.

Podla rozmerov a metrialu podla obrazka u lamba vidim ze aku to ma asi hmotnost, tak asi 600 az 1000g.

To vidim. Napriklad aku hmotnost by mala tvoja past z hlinika? tipujem tak do kila tiez. 😄