Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Lamborghini: Karbonová přítomnost supersportů

14 komentářů

Avatar - kari.laz
kari.laz
Strategie, kdy chtějí zvyšovat pevnost a snižovat hmotnost je určitě lepší, než stále zvyšovat výkony u přetloustlých aut. myslím, že Lambo se vydalo správnoou cestou.

Ale zy chvíli přijde "zdravý rozum" a vysvětlí nám, že to je křáp, který je měkčí než trabant.
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Trpíš samomluvou? Tolik příspěvků a ještě reakce sám na sebe >😁
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
_MT_
Hlavně to není nic šokujícího. Kompozitové monokoky používají supersporty minimálně 10 let. Opravdovou revoluci dělají u McLarenu, kdy se zaměřili na to, jak výrazně zlevnit jejich výrobu. Dneska u sportovních vozů nižších tříd nemůžeme doufat v nic lepšího než hliníkový monokok. A tohle je teprve začátek. Nedaleko je doba, kdy se kompozity budou využívat i ke konstrukci vitálních částí motorů. Tam leží ohromný potenciál.
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
T613
asi počítají s větším namáháním než BMW
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
T613
a kurnik.. sis vzal pravítko a spočítal sis to dle fotky jo? >😁
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.