Ekonomika
Tradičních malosériovejch výrobců je pořád míň a míň a budoucnost Bristolu je koukám taky nejistá 😒 Přitom ať si řiká kdo chce co chce, mě se ty auta líbí. Ano, jsou hodně zvláštní, ale možná to je právě to, co se mi na nich líbí... nevim. Mě se nejvíc líbí Beaufighter a Blenheim (btw. zadní světla Blenheimu vypadaj jako ze Senatora B), ale klidně bych jezdil kterýmkoliv z nich.
Neberto osobne prosim te, ale vseobecne pro vsechny musim rict jedno😒br />
Ale jak ma takovy vyrobce prezit, kdyz vsem je lito, ze konci bla bla bla, ale pritom nikdy si od tohoto vyrobce nekoupili ani privesek na klice ci model 1:43 a to nemluvim uz ani o autech samotnych.
Pote mi takovy "Fanda" pripada dost populisticky pokud jsem fanda nejake znacky tak ji jakymkoliv zpusobem podporim, ale to nebude one priklad, ze?
Ale jak ma takovy vyrobce prezit, kdyz vsem je lito, ze konci bla bla bla, ale pritom nikdy si od tohoto vyrobce nekoupili ani privesek na klice ci model 1:43 a to nemluvim uz ani o autech samotnych.
Pote mi takovy "Fanda" pripada dost populisticky pokud jsem fanda nejake znacky tak ji jakymkoliv zpusobem podporim, ale to nebude one priklad, ze?
Problém bude asi v tom, spusta lidí na podobný auto nemá. A naopak drtivá většina těch, co na tyhle auta maj si trapně kupují jen obehranou něměckou trojku, aby náhodou nevybočovali z řady. Přijdu ti snad jako populista, když jsem třeba fanda Quattroporte, ale nemám ho, protože na něj zatim nemám finance?
za tu exklusivitu, ještě za dob Crooka to bylo tak, že tam chodili i zákazníci, co to auto chtěli hned a on jim řekl že je čekací doba rok a pak je klidně poslal k Jaguaru.
Schválně se vyráběla jen omezená série, mohlo toho s klidem dělat 4x tolik.
No každopádně pokud by skončili, byla by to obrovská škoda.
Ta značka má moje velké smypatie už řadu let.
Britší malosérioví výrobci aut jsou ti nejlepší.
Schválně se vyráběla jen omezená série, mohlo toho s klidem dělat 4x tolik.
No každopádně pokud by skončili, byla by to obrovská škoda.
Ta značka má moje velké smypatie už řadu let.
Britší malosérioví výrobci aut jsou ti nejlepší.
za tu exklusivitu, ještě za dob Crooka to bylo tak, že tam chodili i zákazníci, co to auto chtěli hned a on jim řekl že je čekací doba rok a pak je klidně poslal k Jaguaru.
Schválně se vyráběla jen omezená série, mohlo toho s klidem dělat 4x tolik.
No každopádně pokud by skončili, byla by to obrovská škoda.
Ta značka má moje velké smypatie už řadu let.
Britší malosérioví výrobci aut jsou ti nejlepší.
Schválně se vyráběla jen omezená série, mohlo toho s klidem dělat 4x tolik.
No každopádně pokud by skončili, byla by to obrovská škoda.
Ta značka má moje velké smypatie už řadu let.
Britší malosérioví výrobci aut jsou ti nejlepší.
Spousta lidi by to nechtelo ani zadarmo po designove strance.
Ten Fighter je asi nejhezčí, ale předek má tedy podle mého obyčejnej. [odkaz] Tak už se nedivím, že jsem žádného ještě neviděl...
Tenhle trend že malí originální zajímaví budou umírat a velký tuctový budou získávat další procenta trhu se bude asi docela šířit - škoda ;-\
A zaplatil by jsi ze tento vuz 230-250 000 LIBER?
I tak mi to přijde škoda, Bristol byly hodně vyjímečný auta slučující to nejlepší ze starý školy - vpodstatně doživotní reálná záruka, většina vozů je stále v provozu a fenomenální aerodynamiku kombinovanou s mimořádnejma motorama - co jim reálně chybělo byla jen lepší výbava ;-\
Nojo, nakonci prej budou na světě stejně jen 2 firmy - a že jedna z nich nebude Bristol bylo celkem jasný 😄