Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Hyundai v Ženevě: i40, Veloster, Genesis Coupé, Curb

16 komentářů

Avatar - Choochoo
Choochoo
By se mohlo stat, ze by to evropanum mohla delat nejaka mistni fabrika. Vzdyt jich tu mame v okoli 😉Cena by pak mohla byt taky dobra >😁
Tak Unique bude za 19 000, Extreme za 22 00 EUR.
bullock
Jestli to k odhadu pomůže: Cena v USA za ten základ je 17 000 - 18 000 USD, tedy max 315 000 Kč. Zde ale nevím, jak cenu navýší dovoz/clo(?)/daň (uvedená cena v USD může být bez daně!). Osobně si myslím, že bude u nás za cca 380 000 Kč (ten nižžší stupeň výbavy, no nižší - ale slušný 😄 ).
Avatar - Choochoo
Choochoo
S Avensisem asi nejkrasnejsi kombi :yes: Jsem zvedav nazivo.
Nadherny pohle😜 [odkaz]
Avatar - Choochoo
Choochoo
Asi sem slepej,ale nevidim v ceniku to nej a to cenu vybav >😁
Túto informáciu som dal aj pod článok "Hyundai Veloster - první dojmy", tak to pridám aj sem. Toto je (zatiaľ neoficiálne) slovenský cenník Velosteru: Zatiaľ len 1.6 (140k) s manuálom v dvoch výbavách (Unique a Extreme). Už základ má v podstate všetko potrebné (ESP, 6x airbag, manuálna klíma, LED denné svietenie, hmlovky, rádio s cd/mp3, vstup USB, aux, alarm, parkovacie senzory, okná a zrkadlá v elektrike, atď.) Extreme pridáva automatickú klimatizáciu, tempomat, palubovku "Supervision", polokožené sedadlá, bezkľúčový vstup a štartovacie tlačítko, kovové pedále, bedrovú opierku vodiča a fixačnú sieť do bat. priestoru. Za príplatok sú ešte tieto prvky: metalíza (380 EUR), strešné okno (900 EUR), zadná kamera (300 EUR), kožený interiér (900 EUR), iné ako čierne prevedenie interiéru (sivé alebo červené - 150 EUR) a integrovaná navigácia v kombinácii s prémiovým audiosystémom (700 EUR). Kolesá su na diskoch, v prípade Unique rozmer 215/45 R17, u Extreme je to 215/40 R18.
bullock
Toto je Cadenza! Do Evropy se vozit nebude, v ČR jezdí jediná (u dovozce jako "předváděčka"). Je nad Optimou (dříve v Evropě pod názvem Magentis). Chystají ještě jeden větší model s pohonem zadních kol - tzv. luxury kategorie (asi jen pro Koreu, možná i USA), označení K9.
Avatar - pallas
pallas
Nasiel som na stranke firmy Mobis (dodavatel pre KIA Zilina) takyto obrazok😒br /> [odkaz]
Kia Optima to nie je. Skor mi to pripomina sedan od Hyundai I40.
Co to moze byt za auto? Novy Magentis?
Avatar - pallas
pallas
Avatar - Ham.
Ham.
To jsou nějaká popletená čísla. Nad 2% ve střední je Sup (34😖, Pašík (17😖, mondeo (11😖, laguna (4😖, a4 (4😖, legacy (3😖, insignia (3😖. Avensis je až za nimi s podílem pod 3 % takže looser. Korejci budou mířit někam na lagunu, legacy a za rok za dva i výš. Avensis prostě v ČR není konkurence ale do počtu v tabulkách. A proč sem motáš octu tomu už vůbec nerozumím.
Avatar - Glaukos
Glaukos
:no: nic víc k tomu nejde říct, ale ještě jednou :no:
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
dnpa
No tak Avensis v současné generaci není až tak populární jako jeho předchozí generace, ale stále se drží na 7-8. místě v segmentu (tzn. mainstream střední třída), a to ještě při započtení Octavie do tohoto segmentu, kam až tak úplně nepatří.
Boj v této třídě je poměrně vyrovnaný, vzhledem k tomu, že ze zahraničních vozů se nad 2% tržního podílu dostanou pouze Mondeo a Passat. Pokud všichni ostatní oscilují kolem 1%ního tržního podílu, nelze v případě Avensisu moc mluvit o looserech 😄
Avatar - CHerokee
CHerokee
No hlavně dokud budou podmínky v Nošovicích pro dělníky takové jaké jsou, tak si Hujdaje nikdy nekoupím. Tato auta opravdu nevznikají s radostí, ale v otrocké práci za hranicí normálních pracovních podmínek. A teď Korejci do mě!
Avatar - Ham.
Ham.
šanci dostat se před avensis? To nemyslíš vážně. Japonce mají Korejci dávno zmáklé, jejich cíl bude pro začátek tak 3x větší prodeje než avensis, že by chtěli dohánět nebo se měřit s looserem českého trhu tak na to rovnou zapomeň.
Banjo
Asi by u nás měli šanci se před Avensis dostat. Zvlášť pokud nasadí rozumnou cenu.