Autosalon Ženeva
První výstava v Ženevě se konala už v roce 1905. Více než sto let stará tradice ženevského autosalonu řadí tuto výstavu mezi nejvýznamnější v Evropě i na světě.
Výjimečná je i svou neutralitou, protože Švýcarsko nemá žádnou vlastní velkou automobilovou značku.
Ženevský autosalon se koná na výstavišti Palexpo, jednom z největších výstavních středisek na světě. V sedmi propojených halách tu nové modely, facelifty a novinky automobilového průmyslu prezentuje pár stovek vystavujících a dění se nenechá ujít na několik set tisíc lidí.
Pro rok 2020 byl autosalon zrušen kvůli prevenci před dalším šířením koronaviru. Finanční potíže organizátorů a malý zájem vystavovatelů pak neumožní pořádat výstavu ani v roce 2021.
Autosalon Ženeva 2020 |
|
Autosalon Ženeva 2018 | Autosalon Ženeva 2017 |
Autosalon Ženeva 2016 | Autosalon Ženeva 2015 |
Sám ten servisman říkal že výkonově špička. O tom žádná a já nejsem z těch kdo popírá fakta. Souhlasím.
Ale jako ojetina to fakt není ideální auto. Je to ležák. Podívej se na ceny - [odkaz]
To je samo o sobě hodně vypovídající fakt.
"Luxusní auto" s výbavou, naftou atd, navíc v čr relativně oblíbené VW, a stojí stejně jako V8 benzíny dalších zanček. Proč?
No protože po návětěve servisu to s váma sekne, při nákupu musíte mí tak 160 táců rezervu. Jinak si víš kde.
[odkaz]
Ale veřejně se o tom nemluví, oni přiznivci VW ty neúspěchy neradi slyší.
Ale tím že ryjou do ostatní fandů jiných zanček, my logicky tyto neúspěchy sbíráme.
Každý kdo nefandí prémii už totiž dávno hraje takovou tajnou bojovou hru - jmenuje se POZNEJ svého NEPŘÍTELE.
Až začnou fanatici chrlit informace jak je koncern super a vše zalité slunce, nejlepší a dokonalé, tak se ta dokonalost snadno připomene. osobně nezanm fandu jiného koncernu, jiné zančky než VW, který by tvrdil že ty vozy sou dokonalé.
Tady je takových fnadů několik, nebudu jemnovat, víš o koho jde.
No a ono to opravdu není jen VW V10 TDI co nebylo dokonalé.
Spolehlivost touranů, o tom sou na netu taky dobré story a nejen na netu.
A další a další.
Spotřebu sem vůbec nezminoval.
Pokud bysme zaútočili na spotřebu, no tak tak má velké problémy i Porsche a další prémie. Viz článek o Panameře.
Jistě srovnávám tabulky, za to sem napadán, ale ty tabulky krásně demonstrují že to etalon nízké spotřeby není a skvělého zrychlení taky ne.
Ano spoustě lidem to nevadí, oni kupují Porsche, chtějí tu značku anebo se jim líbí design.
Jenže příklad Mercedesu z 90 let ukázal, že lidi co kupovali pouze zančku se azvedenou historií začly rychle utíkat, při problémech a sekách, které ty mercedesy ze slavného období měly.
V USA měl MB zančné problémy s odlivem zákazníků kvli kvalitě, utekly k Lexusu, BMW, jaguaru, Infinniti a Cadillacu.
Pak je těžko získával zpět ztracenou důvěru.