Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
GTI
V životě obecně mají větší problém ti, co jsou nuceni se vůči svému konkurentovi úporně vymezovat. Ten kdo tvoří referenci, to má ovšem popravdě také těžké, nesmí se nechat doběhnout. Zatím, třicet pět let, to mezi kompakty funguje přesně jako na drátkách.
Nahoře je (tradičně) špičkovej, fundovanej první pohled. Je nutno ho nejméně dvakrát přečíst, pochopíš tah na branku autora, pochopíš, jak se to dělá, když píše opravdu velký odborník :yes😒br />
Pro nás, čtenáře, potenciální jezdce, koneckonců i pro zdejší kniplteam, jsou takovéto texty velkým přínosem. Totiž na počátku výroby nového modelu nám dají rychlou, e😜ertní odpověď na to, co nás zajímá nejvíce. Tedy jak si bude asi nový vůz stát na trhu, zda se neutrhl ze smečky, co nového vnesl do třídy.
Osobně si odnáším především informace o prostoru, o velikosti auta. Je zajímavé, že i přes až fatální vnější nárůst, zůstává Astra uvnitř standardizovaným kompaktem. Tak mě napadá, zda to má logiku, ausgerechnet v karosářské mutaci hatchback.
Druhé, co mě doslova šokovalo, je nárůst hmotnosti. Jedno sto padesát kilo navrch nad Golfem. No, je to taková SUMOASTRA. V praxi to bude tak, ža až tě s příznačnou lehkostí řízne golfista v dlouhým táhlým, spatříš v jeho očích soucit... jo, máš přece s sebou navrch ženu, tchýni a basu piv v kufru, a to i když jedeš sám, zahryznutej ve věnci volantu s touhou odpoutat tu nadpozemskou tíži od silnice...
Abychom byli ve vztahu k velikosti objektivní, nárůst vozu není v této třídě výjimečný, podívej se na Mazdu. Naštěstí jsou tu ti, kteří nepotřebují podprahově vzbuzovbat dojem, že sis koupil omylem střední třídu, naštěstí jsou tu ti, kteří třídu kompakt definovali, definují a jak tak koukám, definovat i nadále budou.
BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes:
Nahoře je (tradičně) špičkovej, fundovanej první pohled. Je nutno ho nejméně dvakrát přečíst, pochopíš tah na branku autora, pochopíš, jak se to dělá, když píše opravdu velký odborník :yes😒br />
Pro nás, čtenáře, potenciální jezdce, koneckonců i pro zdejší kniplteam, jsou takovéto texty velkým přínosem. Totiž na počátku výroby nového modelu nám dají rychlou, e😜ertní odpověď na to, co nás zajímá nejvíce. Tedy jak si bude asi nový vůz stát na trhu, zda se neutrhl ze smečky, co nového vnesl do třídy.
Osobně si odnáším především informace o prostoru, o velikosti auta. Je zajímavé, že i přes až fatální vnější nárůst, zůstává Astra uvnitř standardizovaným kompaktem. Tak mě napadá, zda to má logiku, ausgerechnet v karosářské mutaci hatchback.
Druhé, co mě doslova šokovalo, je nárůst hmotnosti. Jedno sto padesát kilo navrch nad Golfem. No, je to taková SUMOASTRA. V praxi to bude tak, ža až tě s příznačnou lehkostí řízne golfista v dlouhým táhlým, spatříš v jeho očích soucit... jo, máš přece s sebou navrch ženu, tchýni a basu piv v kufru, a to i když jedeš sám, zahryznutej ve věnci volantu s touhou odpoutat tu nadpozemskou tíži od silnice...
Abychom byli ve vztahu k velikosti objektivní, nárůst vozu není v této třídě výjimečný, podívej se na Mazdu. Naštěstí jsou tu ti, kteří nepotřebují podprahově vzbuzovbat dojem, že sis koupil omylem střední třídu, naštěstí jsou tu ti, kteří třídu kompakt definovali, definují a jak tak koukám, definovat i nadále budou.
BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes:
Chybička se vloudí: [odkaz]
Pro ty kdo nečtou německy: jde o první srovnání Golfu (1.4 TSI 122 koní) a Astry (1.4 Turbo 140 koní), které Astra těsně vyhrála - mj. díky nižší spotřebě. Překvapilo to i samotné redaktory. Ostatně aby ne, když větší, těžší a prostornější auto se silnějším motorem (a v Německu o 2580 euro nižší cenovkou) i méně žere (0,3 l/100km).
Pro ty kdo nečtou německy: jde o první srovnání Golfu (1.4 TSI 122 koní) a Astry (1.4 Turbo 140 koní), které Astra těsně vyhrála - mj. díky nižší spotřebě. Překvapilo to i samotné redaktory. Ostatně aby ne, když větší, těžší a prostornější auto se silnějším motorem (a v Německu o 2580 euro nižší cenovkou) i méně žere (0,3 l/100km).
Tenhle příspěvek ti asi neprojde. Nějak to nezapadá do zdejší diskuze. Astra se stejnou motorizací jako Golf má stejnou dinamiku a nižší spotřebu. Dle Autobildu je vítěz Astra. Ještě že nám tady páni redaktoři pořád dokola cpou pohádku o už několik desetiletí neporazitelném Golfu. Jen ty prodeje za posledních 10 let by to chtělo trochu překroutit. Přece jen by měl být nedosažitelný Guru, ke kterému ostatní obdivně vzhlíží trochu častěji nejprodávanější ve své třídě.
No tých pár riadkov sa ani nedá nazvat testom. A ako sa uz v clánku spomínalo, handicap hmotnosti je cítit: Die 18-Mehr-PS des Astra spüre ich subjektiv beim Fahren kaum.
Zato cenový rozdiel 2500 € je relatívne dost, skor to by som zdoraznil ako bod v prospech Astry.
Zato cenový rozdiel 2500 € je relatívne dost, skor to by som zdoraznil ako bod v prospech Astry.
V jeho neprospěch je tam zase uvedeno, že se nevyrábí v Německu. Je tam psáno, že není znát vyšší výkon motoru Astry oproti Golfu / oba 1.4 Turbo /. Spotřeba je u Astry nižší.
Sami pisou ze Golf byl lepe vybaveny, takze cenu ma smysl srovnavat az po dorovnani vybavy, i kdyz je jasne ze nizsi u Golfu nebude.
Dá se souhlasit.
Dodám jen, že touhy Opelu porazit Golf jsou marné.
Za posledních řekněme 10 let se podařilo jen dvoum autům nižší střední třídy porazit v prodejích Golf.
Prvním byl Focus I. Naprosto vyjímečné auto, skvělé jízdní vlastnosti a hlavně opravdová osobnost a styl. Dvojka v tomhle nenavázala, proto taky Golfa neporazila.
Druhým vozem byl Megane II. Opět auto, které mělo osobnost, bylo jiné a i přes to, že jej někteří neunesli, tak v jednom roce se stal nejprodávanějším kompaktem Evropy. Trojkový Megane to nedokáže.
V čem je ten zakopaný pes posledních 10 let? Jsou dvě možnosti výběru kompaktu, buď jdu pro jistotu, chci prostě Auto... a tady stojí právě ten Golf, 35 let se vyrábí, dobrá pověst, vyrovnané vlastnosti ve všech kategoriích. Může jej porazit jen auto, které ho zastíní, Focus, davové šílenství nad podařeným autem, skvělým designem. On by se ten Focus I tak dobře prodával i s daleko horším podvozkem, viz Megane II.
Čili, Astra pěkná (nic víc), interiér ne dle mého vkusu, ale přerostlá... a celkově Golfa opět neporazí.
Dodám jen, že touhy Opelu porazit Golf jsou marné.
Za posledních řekněme 10 let se podařilo jen dvoum autům nižší střední třídy porazit v prodejích Golf.
Prvním byl Focus I. Naprosto vyjímečné auto, skvělé jízdní vlastnosti a hlavně opravdová osobnost a styl. Dvojka v tomhle nenavázala, proto taky Golfa neporazila.
Druhým vozem byl Megane II. Opět auto, které mělo osobnost, bylo jiné a i přes to, že jej někteří neunesli, tak v jednom roce se stal nejprodávanějším kompaktem Evropy. Trojkový Megane to nedokáže.
V čem je ten zakopaný pes posledních 10 let? Jsou dvě možnosti výběru kompaktu, buď jdu pro jistotu, chci prostě Auto... a tady stojí právě ten Golf, 35 let se vyrábí, dobrá pověst, vyrovnané vlastnosti ve všech kategoriích. Může jej porazit jen auto, které ho zastíní, Focus, davové šílenství nad podařeným autem, skvělým designem. On by se ten Focus I tak dobře prodával i s daleko horším podvozkem, viz Megane II.
Čili, Astra pěkná (nic víc), interiér ne dle mého vkusu, ale přerostlá... a celkově Golfa opět neporazí.
Máš trošku mezery. Megane II byl nejprodávanější dvakrát. Taky jsi zapoměl na Astru.
Jo, byl 2x, drobné niance nepodstatné pro hlavní myšlenku. Jen tou Astrou bych si tak jist nebyl. Nemá někdo zdroje?
Tady 😉
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Vyjimka potvrzující pravidlo >😒] Nicméně, jen o žalostných 20 000 aut >😁 Každopádně, jediná šance Astry uspět bude buď cena (hodně nízká) a nebo dobíhající generace Golfu. Bohužel i všech ostatních
O těch žalostných 20 000 se můžeš bavit každý rok, ať už je to ve prospěch kohokoliv. Jen mně nepřijde normlní tady stavět pořád dokola Golf jako něco nedostižitelného. Je to auto jako každé jiné. Někdy více, někdy méně povedené. Momentálně více.
Relatívne umiernený príspevok na to, ze v clánku ide o vyzývatela Golfu >😒]
Inak treba súhlasit s Tebou i Klaudiom spomínaným neprimeraným nárastom hmotnosti a nedostatocnom zuzitkovaní rozmerovej výhody. 150 kg pri porovnatelnej motorizácii je sakra vela. Ak niekto nevie, co to císlo v praxi znamená, nech si nalozí do kufra 6 vriec cementu a uvidí, ze svet naokolo sa zrazu mihá akosi pomalsie. Pokial más 2,0 TDI s 320 Mn, neriesis to. Ale pri atmosférickej 1,4 - 1,6ke sa pri predbiehaní zapotís podstatne viac. 8-s
Inak treba súhlasit s Tebou i Klaudiom spomínaným neprimeraným nárastom hmotnosti a nedostatocnom zuzitkovaní rozmerovej výhody. 150 kg pri porovnatelnej motorizácii je sakra vela. Ak niekto nevie, co to císlo v praxi znamená, nech si nalozí do kufra 6 vriec cementu a uvidí, ze svet naokolo sa zrazu mihá akosi pomalsie. Pokial más 2,0 TDI s 320 Mn, neriesis to. Ale pri atmosférickej 1,4 - 1,6ke sa pri predbiehaní zapotís podstatne viac. 8-s
Pokud ma ale Astra oproti Golfu o 150kg navic a pritom lepsi zrychleni a nizsi spotrebu, tak neni co resit. Navic na rozdil od Golfu vypada Astra jako automobil 21. stoleti.
Ja si to nemyslím. Podobné dynamické parametre má len kvôli silnejšiemu motoru. Na lepšiu spotrebu zabudni. V reálnom svete hmotnosť nevieš ako oklamať. Atomosférické verzie 1,4 a 1,6 budú úbohou náplasťou na tak ťažké auto. Napr. 1,6 v súčasnej astre má 115 papierových koní, ktoré sú doslovne papierové. S touto karosériou to bude dynamické ako Škoda 105 L. Pri súčasnej astre zapnem man. klimatizáciu a nerozbehne sa mi do kopca a to prosím sedím v aute sám bez batožiny a nie som 300 kilový američan. Predpokladám, že s turbomotorom bude stáť pekný balík. Je to pekné auto, sedel som v ňom na prezentácii v Maďarsku, ale tam nehovorili o váhe. No každopádne som zvedavý, možno túto generáciu sprevodujú svižnejšie ako H.
nekdo nahore pridal link na srovnavaci test Astra x Golf. Tam cisla mluvi sama za sebe.
To ano, pouze je musíš umět přečíst.
Ano, ale klid, rádi ti s tím pomůžeme. Takže: Astra je levnější, prostornější, má silnější motor, nižší spotřebu a zhruba stejné jízdní výkony jako Golf (nepatrně horší zrychlení 0-100, nepatrně vyšší maximálku). Ještě něco potřebuješ vysvětlit?
Nepotřebuji vysvětlit nic. Jen mě udivuje, že ve svůj prospěch argumentuješ kontraargumentem... :😉
Neviem, ako u vas, ale tu ma jedno vrece cementu 50kg. Hmotnostnemu rozdielu 150kg potom odpovedaju 3 vrecia cementu...
"...Abychom byli ve vztahu k velikosti objektivní, nárůst vozu není v této třídě výjimečný, podívej se na Mazdu..."
Tak zrovna s Mazdou si slapol vedla. To je tusim jedina automobilka, ktora u svojich hlavnych inovovanych modelov (2,3,6) hmotnost znizila, a velkost nezmenila...
Tak zrovna s Mazdou si slapol vedla. To je tusim jedina automobilka, ktora u svojich hlavnych inovovanych modelov (2,3,6) hmotnost znizila, a velkost nezmenila...
Presne tak. Mazda ako jedna z mála "nepriberá" s kazdým novým modelom.
Inak i pre Mazdu 3 platí, ze vonkajsie rozmery sa dovnútra nejak neprejavujú. Osobitne to platilo v minulej generácii, ktorá - hoci na podvozku Focusa a o niekolko cm dlhsia - bola vnútri stiesnenejsia ako FoFo.
Inak i pre Mazdu 3 platí, ze vonkajsie rozmery sa dovnútra nejak neprejavujú. Osobitne to platilo v minulej generácii, ktorá - hoci na podvozku Focusa a o niekolko cm dlhsia - bola vnútri stiesnenejsia ako FoFo.
V případě mazdy píši toliko o - VELIKOSTI, to je něco jiného než - hmotnost. Asi jsi se přehlédl.
Ty si zrejme prehliadol, ze faceliftovane modely mazdy sa nezvacsili. Modely "2" a "6" urcite nie, a myslim ze ani 3-ka. Priklad na zvacsujuce sa auta si skratka vybral zle. Pozri sa na tie mazdy este raz...
Píšeme o kompaktech, nová mazda 3 atakuje už bezmála čtyři a půl metru. Narostla o pár centimetrů do délky oproti Mazdě 3 předchozí. O tom nahoře píšu. Skok Astry je větší.
Mazda3, hatchback, dlzka😒br />
model 04-06: 4485
model 07-09: 4491
model 09- : 4490
Takze? Kde tam vidis narast dlzky? Oproti predchadzajucemu modelu ziaden. Jedine oproti pred-faceliftovanej minulej verzii (04-06) o 5mm. Ziadnych par cm oproti predoslej verzii sa nekona. FYI, sirka zostala uplne rovnaka (1755), vyska o 5mm viac (z 1465 na 1470). Mazda nie je automobilka, ktora by bola zrovna povestna tym, ze svoje modely robi ustavicne vacsie, a tazsie...
A mimochodom, bral som verziu GTA so sport-packetom, kde nieco prida aj zadny spoiler. Bezna verzia ma dlzku 4460...
model 07-09: 4491
model 09- : 4490
Takze? Kde tam vidis narast dlzky? Oproti predchadzajucemu modelu ziaden. Jedine oproti pred-faceliftovanej minulej verzii (04-06) o 5mm. Ziadnych par cm oproti predoslej verzii sa nekona. FYI, sirka zostala uplne rovnaka (1755), vyska o 5mm viac (z 1465 na 1470). Mazda nie je automobilka, ktora by bola zrovna povestna tym, ze svoje modely robi ustavicne vacsie, a tazsie...
A mimochodom, bral som verziu GTA so sport-packetom, kde nieco prida aj zadny spoiler. Bezna verzia ma dlzku 4460...
Předchozí měřila 4441, současná, jak píšeš, 4490. V Česku to znamená mezigenerační nárůst o osm centimetrů.
Tak za prve, to co v Cesku znamena medzigeneracny narast o 8cm je na Slovensku narast o 49mm. A za druhe, aj tak to nie je spravne, lebo sa mylis. Predchadzajuca M3/hatchback/GTA mala 4491mm. Porovnavajme GTA s GTA, a nie TE/TX s GTA...
Fakt ti to s těmi čísly nějak nejde. Nebo kromě tabulek prodejů "upravuješ" už i délkové míry, aby byly "správně"?
>😁
>😁
Pri celni srazce se tech 150kg navic muze hodit. :-!
Neupad´jsi na hlavu? :no: :no: :no:
Uklidni se! Jediny kdo tady zjevne upad na hlavu jsi ty. Kdyz nemas nejaky argument tak nereaguj. Na tve urazky tady nikdo neni zvedavy.
K tematu - az to do tebe nejaky trouba v Golfu napali celne, jeste budes rad, ze mas tech 150 kilo v Astre navrch. To jsou zaklady fyziky, to nevis?
K tematu - az to do tebe nejaky trouba v Golfu napali celne, jeste budes rad, ze mas tech 150 kilo v Astre navrch. To jsou zaklady fyziky, to nevis?
Ty tvoje základy fyziky ale bohužel pěkně fungují akorát tak na papíře. :-!
Není nikde psáno, že když tvý auto bude o 150 kg těžší, tak je to pro tebe výhra. To je pouze tvá krátkozraká teorie. 😉
Není nikde psáno, že když tvý auto bude o 150 kg těžší, tak je to pro tebe výhra. To je pouze tvá krátkozraká teorie. 😉
Prave proto pisu, ze se "tech 150 kilo navrch MUZE hodit", nikoli musi.
Jenže to samý můžu napsat i já, ale opačně a tudíž, že se hodit nemusí a můžou spíše uškodit.
A pravdu budu mít úplně tu samou co ty. 😉
Je sto a jedna situace a žádná není stejná. Určitě znáš povídačky o havárkách, kde figuruje věta "kdyby si vzal bezpečnostní pás, už není mezi náma " apod.
A pravdu budu mít úplně tu samou co ty. 😉
Je sto a jedna situace a žádná není stejná. Určitě znáš povídačky o havárkách, kde figuruje věta "kdyby si vzal bezpečnostní pás, už není mezi náma " apod.
Jeste jednou - "MUZE"
Ja mluvil o konkretni situaci, nikde netvrdim, ze to tak musi byt vzdy. Co je na tom nesrozumitelneho?
Ja mluvil o konkretni situaci, nikde netvrdim, ze to tak musi byt vzdy. Co je na tom nesrozumitelneho?
A ještě jednou, když na to nemáš vůbec žádnej důkaz, že tomu tak je a bude, tak je zbytečné zde někoho urážet a argumentovat fyzikou. 😉
Nejak se ti to popletlo - nebyl jsem to ja, kdo urazel druhe.
Na fyzice neni nic sloziteho, zakon akce a reakce a zakon o zachovani energie na vyse uvedeny pripad bohate postaci. O tom ze tomu tak neni zkus presvedcit napr. ridice Hummer H2 nebo kamionu.
Timto koncim diskusi s tebou, jelikoz, jako vzdycky v tvem pripade, je to ztrata casu - kdyz nekdo nechce chapat, nepochopi.
Na fyzice neni nic sloziteho, zakon akce a reakce a zakon o zachovani energie na vyse uvedeny pripad bohate postaci. O tom ze tomu tak neni zkus presvedcit napr. ridice Hummer H2 nebo kamionu.
Timto koncim diskusi s tebou, jelikoz, jako vzdycky v tvem pripade, je to ztrata casu - kdyz nekdo nechce chapat, nepochopi.
>😁
Mohl si rovnou napsat, "nemám žádné důkazy, jen si to myslím" a ušetřilo by to spoustu času.
Zkus e příště více krotit, ať tu ze sebe neděláš pseudoodborníka. Mne tím nedojmeš, sobě uškodíš. 😉
Mohl si rovnou napsat, "nemám žádné důkazy, jen si to myslím" a ušetřilo by to spoustu času.
Zkus e příště více krotit, ať tu ze sebe neděláš pseudoodborníka. Mne tím nedojmeš, sobě uškodíš. 😉
Jak jsem vubec mohl zit bez tvych rad. Diky, ze jsi mi otevrel oci. >😒]
Zkus tyto moudra prodat testerům. Když budeš mít pravdu, dobře ti za ně zaplatí, a když ne... tak >😁
[odkaz]
Stejně tak bych mohl argumentovat testem starýho chevroletu bel air a novýho malibu, jak tady bylo nedávno v crash testu. Jedno auto má přes dvě tuny, druhý nějakých 1500 kilo. A výsledek? :-! 😉
Nepochopil, opet. Zkusime neco jineho - tato studie primo resi zavislost poctu usmrcenych na hmotnosti vozidla😒br />
[odkaz]
Mimo jine se zde uvadi, ze redukce hmotnosti vozidla o 100 liber znamena navyseni poctu usmrcenych v ryznych typech kolizi o 1,8 az 4,8 procenta.
Mimo jine se zde uvadi, ze redukce hmotnosti vozidla o 100 liber znamena navyseni poctu usmrcenych v ryznych typech kolizi o 1,8 az 4,8 procenta.
A zkus se na to podívat úplně jednoduše.
Crash testy Euro NCAP. Máš velký auto, který má 3 nebo 4 hvězdičky a malý, který má hvězd 5.
A já se ptám, kde je ta výhoda větší hmotnosti? 😉 :-!
Crash testy Euro NCAP. Máš velký auto, který má 3 nebo 4 hvězdičky a malý, který má hvězd 5.
A já se ptám, kde je ta výhoda větší hmotnosti? 😉 :-!
Je videt, ze jsi se v tom uplne ztratil. Vrat se nahoru a precti si o cem jsem psal ja.
Právě, že se plácáš v něčem, co nejde relevantně zobecnit.
Jak píšeš, že se "při čelní srážce může 150 kg hodit", tak já tvrdím, že pokud budeš sedět v nějakým čínským výtvoru, tak ti třeba těch 150 kilo navíc může docela slušně pochroumat tvou tělesnou schránku. 😉
I lehké auto může být bezpečnější než to těžké. 😉
Jak píšeš, že se "při čelní srážce může 150 kg hodit", tak já tvrdím, že pokud budeš sedět v nějakým čínským výtvoru, tak ti třeba těch 150 kilo navíc může docela slušně pochroumat tvou tělesnou schránku. 😉
I lehké auto může být bezpečnější než to těžké. 😉
Opel Astra je cinsky vytvor? Uz bez spat, uz ti to moc nemysli.
Pominu-li věcnou (fyzikální)nesmyslnost tvého příspěvku, pak nic lidsky otřesnějšího jsem tu dva roky nečetl :no: :no: :no:
Co to meles? Ty jsi dnes nejak mimo!
Z pohledu bezpecnosti posadky muze sehrat tech 150 kilo rozhodujici ulohu. Nic vic, nic min. Cemu nerozumis?
PS: Tu "fyzikalni nesmyslnost prispevku" mi zajiste vysvetlis, vid? Spoleham na tebe a tesim se na prednasku... >😒]
PS2: Kdyz uz citis potrebu reagovat, zkus alespon trosku k tematu. Takhle se tady placas ode zdi ke zdi ale permanentne mimo misu. Shazovanim ostatnich diskuteru to nezachranis.
Z pohledu bezpecnosti posadky muze sehrat tech 150 kilo rozhodujici ulohu. Nic vic, nic min. Cemu nerozumis?
PS: Tu "fyzikalni nesmyslnost prispevku" mi zajiste vysvetlis, vid? Spoleham na tebe a tesim se na prednasku... >😒]
PS2: Kdyz uz citis potrebu reagovat, zkus alespon trosku k tematu. Takhle se tady placas ode zdi ke zdi ale permanentne mimo misu. Shazovanim ostatnich diskuteru to nezachranis.
Shazuješ se tu sám, svým nelidským přístupem k tématu váhy vozu jakož neznalostí fyzikálních zákonů. Kdyby to bylo přímočaře vždy tak, jak píšeš, byl by na tom vždy nejlépe ten, kdo jede v těžším voze. Ono to tak ovšem není. Musíš kalkulovat s deformačními zónami, s kinetickou energií. Nepředstavuj si to ovšem tak, že v Astře jsi jako na sněžném pluhu... Tvá až zoufalá snaha se tu udržet tvrzením o tom, že máš na mysli JEN "možná hodit" myslím nejlépe vyjadřuje tvůj lidský i odborný pohled. Chce se mi napsat místo slova odborný spíše - odporný.
Za domácí úkol můžeš zatím řešit úlohu, zda je výhodnější to naprat jako řidič ve čtyřicítce do zdi autobusem či Astrou...
Pak se sem vrať a omluv se všem zdejším řidičům za neskutečný cynismus, který tu předvádíš.
Za domácí úkol můžeš zatím řešit úlohu, zda je výhodnější to naprat jako řidič ve čtyřicítce do zdi autobusem či Astrou...
Pak se sem vrať a omluv se všem zdejším řidičům za neskutečný cynismus, který tu předvádíš.
>😁 >😁 >😁 Nezklamals, diky za pobaveni. Opet jsi jen potvrdil, ze pochopeni psaneho textu ti dela znacne problemy.
Nevim, o co se snazis, ale precti si muj prvni prispevek, zamysli se a neztrapnuj se tu zbytecne.
Ad cynizmus - uz to nehul, leze ti to na mozek.
Nevim, o co se snazis, ale precti si muj prvni prispevek, zamysli se a neztrapnuj se tu zbytecne.
Ad cynizmus - uz to nehul, leze ti to na mozek.
Já jsem to četl, ano, je to nejotřesnější příspěvek za poslední dva roky na těchto diskuzích :no: :no: :no😒br />
Koukám že už meleš z posledního. Nic nehulím a tyhle diskuzní evergreeny primitivů si zde odpusť. Koukej se tu za ten cynismus omluvit.Pokud máš čím...
Koukám že už meleš z posledního. Nic nehulím a tyhle diskuzní evergreeny primitivů si zde odpusť. Koukej se tu za ten cynismus omluvit.Pokud máš čím...
To je tvuj nazor - mas na nej samozrejme pravo.
Nastesti tvuj nazor je vetsine diskutujicich, vcetne mne, uplne lhostejny.
Nastesti tvuj nazor je vetsine diskutujicich, vcetne mne, uplne lhostejny.
A proto zde předvádíš tuto diskuzní erupci, že? >😁 :no:
Od tebe to sedi - petinu prispevku v teto diskusi jsi napsal ty.
Btw. zkus nepouzivat slova, kterych vyznam neznas.
Btw. zkus nepouzivat slova, kterych vyznam neznas.
Došly vostrý náboje? >😁
Ty jsi fakt tak opozdenej, nebo to jen hrajes?
Až na to že se červenáš až na hlavní stránku... A dobře ti tak. Propadni se hanbou až do sklepa, za to cos napsal, bys zasloužil vejprask od táty. :no: :no: :no:
Prosímtě, zkus dodat relevantní důkaz o svém tvrzení, jinak tu neděláš nic jiného, než mlácení prázdné slámy. :-!
Ucebnice fyziky pro 7. rocnik zakladni skoly. :-!
Ja vim, tak daleko jsi se nedostal.
Ja vim, tak daleko jsi se nedostal.
Ahá >😁
Že ty děláš v testcentru Euro NCAP? S těma tvojema zkušenostěma bys mohl vyvíjet simulační software. >😁
PS: Učebnice Fyziky pro sedmáky je určitě poučná, ale při těchto výpočtech by sis bez integrálů ani nešktrnul. 😉 :-!
Že ty děláš v testcentru Euro NCAP? S těma tvojema zkušenostěma bys mohl vyvíjet simulační software. >😁
PS: Učebnice Fyziky pro sedmáky je určitě poučná, ale při těchto výpočtech by sis bez integrálů ani nešktrnul. 😉 :-!
Uz me to nebavi. Pokud umis anglicky, precti si toto [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Viz má reakce výše. Tady se nepíše nic o tom, že ti nějakých 150 kilo může při čelním střetu pomoci. 😉 :-!
Tak to jsi to spatne precetl, nebo mas mezery v anglictine, viz vyse.
Asi mě budeš muset nasměrovat na konkrétní odstavec.
Do toho. 😉
Do toho. 😉
Klidně😒br />
"WEIGHT
When two cars going the same speed crash
front to front, the outcome depends in part
on the cars’ relative weights. The heavier car
will push the lighter car backward during the
impact, which means the velocity change of
the heavier car will be much less than that
of the lighter car. If the lighter car weighs
half as much as the heavier car, the forces
on its occupants will be twice as great."
Je to v té první odkazované studii na druhé stránce vedle obrázku.
When two cars going the same speed crash
front to front, the outcome depends in part
on the cars’ relative weights. The heavier car
will push the lighter car backward during the
impact, which means the velocity change of
the heavier car will be much less than that
of the lighter car. If the lighter car weighs
half as much as the heavier car, the forces
on its occupants will be twice as great."
Je to v té první odkazované studii na druhé stránce vedle obrázku.
To bychom tu byli opět do večera.
Zkrtím to. Snažil jsem se poukázat na to, že nelze dát rovnítko mezi: těžké auto = bezpečné auto.
Zkrtím to. Snažil jsem se poukázat na to, že nelze dát rovnítko mezi: těžké auto = bezpečné auto.
To beru, automaticky tahle rovnost jistě neplatí. Jde určitě o rozložení té hmotnosti, využití při návrhu deformačních zón atd. atd. Ale nepodezírám Opel z toho, že by u Astry něco v tomto ohledu zanedbal.
To se shodnem, více (ne všechno) ukáží testy Euro NCAP.
Každá havárka je jiná, někde ti kilo navíc může zachránit život, jinde tě může popravit.
Každá havárka je jiná, někde ti kilo navíc může zachránit život, jinde tě může popravit.
GTI - pokud by tady byl článek, že nějaké korejské auto je o 100 kg lehčí než Golf, ihned by jsi psal, že jde o papírák ve kterém se zabiješ , když se náhodou netrefíš do vrat garáže. Pokud jseš k sobě alespoň trochu upřímný, tak si to musíš přiznat.
Potom ale taky určitě nemusím zrovna tobě "připomínat", co by se tu asi tak psalo, kdyby byl naopak Golf o 150kg těžší a podstatně větší/delší, než Astra, Focus, Megan, Bravo, Ma3... 😉
Navíc v přímém srovnávacím testu Astry a Golfu (který jsem zrovna včera četl), se nárůst vnějších rozměrů, zdaleka nepromítl do těch vnitřních, jak by se na první pohled zdálo...a Golf byl hodnocen jako prostorově srovnatelný s Astrou, při podstatně menší délce vhodnější např. k parkování...
A jaký je rozdíl "řídit" kompakt se dvěma, nebo čtyřma (+150kg) dospělými určitě víš nejlíp sám...
Navíc v přímém srovnávacím testu Astry a Golfu (který jsem zrovna včera četl), se nárůst vnějších rozměrů, zdaleka nepromítl do těch vnitřních, jak by se na první pohled zdálo...a Golf byl hodnocen jako prostorově srovnatelný s Astrou, při podstatně menší délce vhodnější např. k parkování...
A jaký je rozdíl "řídit" kompakt se dvěma, nebo čtyřma (+150kg) dospělými určitě víš nejlíp sám...
Možná je to cynické, ale je to pravda... Mimochodem, není pak mnohem cyničtější si kupovat SUV hlavně kvůli bezpečnosti při nehodě?
GTI nic proti tebe ale si sil;ne zaujaty takze nie si schopny reagovat objektivne. A to ze tvrdis ze golf je najlepsi ma len upevnuje. Najlepsi golf bol IV. Odvtedy to VW flaka az to boli. nedavno sme vyberali auto pre kolegynu a chcela golfa ale neslo zohnat normalneho golfa v diesli so slsunou vybavou a MULTIFUNKCNYM VOLANTOM co je bezny standard uz asi vsade v tejto triede. Pozri si astry H a uvidis ze tam je trosku ina vybava pri nizsej cene. A to nehovorim o tych drahych passatoch v zakladnej social vybave.. Golf v mojich ociach uz uplne padol a tento nazor so mnou zdiela vela ludi..
Nevravim ze Astra je priekopnik, ale na novy golf porazi s prstom v * jak sa vravi.. A ze je o 150kg tazsia? Uvidime ale mozno bude dynamickejsia a este uspornejsia ako ten tvoj golfik... Golf ma uz svoju slavu za sbeou a tych VI uz nieje tolko vela na cestach...
Nevravim ze Astra je priekopnik, ale na novy golf porazi s prstom v * jak sa vravi.. A ze je o 150kg tazsia? Uvidime ale mozno bude dynamickejsia a este uspornejsia ako ten tvoj golfik... Golf ma uz svoju slavu za sbeou a tych VI uz nieje tolko vela na cestach...
Konečně se někdo odvážil (ceněno o to více, že ten hlas ze samotného Německa) říci, že je KRÁL JE NAHÝ. BRAvwO ASTRA :yes:
teda tendle příspěvek dneska překonal i GTIho poezii😄
ale tak chápu., že ten magor se 150 kily, které se sice mohou hodit, ale vůbec nemsuejí, protože těch vlivů a situací a možnsotí a působících okolností jsou desítky, mu dal docela zabrat😄
ale tak chápu., že ten magor se 150 kily, které se sice mohou hodit, ale vůbec nemsuejí, protože těch vlivů a situací a možnsotí a působících okolností jsou desítky, mu dal docela zabrat😄
Kdyz neco nejsi schopen pochopit, tak se radsi k tomu nevyjadruj, zbytecne se ztrapnujes. Je evidentni, ze stejne jako GTI a Jossalito si puvodni prispevek vubec nepochopil. Zacali se tocit na nesmyslech a poddouvat veci, o kterych vubec nebyla rec - proto jsem je musel usmernit a tema trosku vic rozvest.
To, ze ma hmotnost na bezpecnost posadky vliv jsou prokazana fakta, ktere nevidi jenom blbec. Pro takove jsem postoval link na studii jednoznacne toto prokazujici. Nejzajimavejsi na tom je, ze nejvetsi narust umrti pri snizeni hmotnosti nebyl pri celnim narazu, ale pri rolloveru.
O tom, kdo je magor si jiste kazdy udela nazor sam.
To, ze ma hmotnost na bezpecnost posadky vliv jsou prokazana fakta, ktere nevidi jenom blbec. Pro takove jsem postoval link na studii jednoznacne toto prokazujici. Nejzajimavejsi na tom je, ze nejvetsi narust umrti pri snizeni hmotnosti nebyl pri celnim narazu, ale pri rolloveru.
O tom, kdo je magor si jiste kazdy udela nazor sam.
CountachSV
... jo, taky mě pobavilo, jak zdejší intelektuální plebs pořád odmítá přiznat, že jediné, co proti Astře lze namítat je fakt, že díky nárůstu rozměrů a zřejmě i díky nutným zvýšením bezpečnosti, nebo i bezdůvodně, je to auto těžší. Další minus, co jsem tu vypozoroval je, že je větší >😒] tak to už jsem se musel smát.
a malá úvaha ohledně GTIho fascinace koncernem - on dlouze jistě zkoumal trh, tabulky a recenze a pak si vybral značku, o které bude odteď tvrdit, že je nejlepší a má ji nejradši 😄 . Problém je, že ne všechno zůstává po leta stejné.
Opel udělal ohromný krok kupředu a už jenom proto je třeba mu vyjádřit respekt. O porážku Golfa tady vůbec nejde, ty auta si stejně kupují jiné lidé :yes:
a malá úvaha ohledně GTIho fascinace koncernem - on dlouze jistě zkoumal trh, tabulky a recenze a pak si vybral značku, o které bude odteď tvrdit, že je nejlepší a má ji nejradši 😄 . Problém je, že ne všechno zůstává po leta stejné.
Opel udělal ohromný krok kupředu a už jenom proto je třeba mu vyjádřit respekt. O porážku Golfa tady vůbec nejde, ty auta si stejně kupují jiné lidé :yes:
Nejvýmluvněji tu o tobě vypovídá tvůj profil... 8-s
Co se týká duelu Golf x Astra (resp. Kadet), ten je nepochybně starší než jsi ty.
Zapomněl jsi napsat čím (mimo větší délky) přispěl Opel aktuální Astrou do kompaktní třídy.
Tys někde četl, že tvrdím, že mám nejraději Koncern VW? Pominu-li infantilitu tvého mládežnického tvrzení, pak nemohu jinak, než opět odkázat na ten největší kýč, kterého se na zdejších diskuzích může člověk dopustit. Totiž adorování své vlastní garáže. Tam bude zakopanej... vejfuk, viď magusxi. Prostě ti doporučuji dlouze zkoumat trhy, tabulky a recenze... možná pak pochopíš, že ten Volkswagen je v mainstreamu (vím, supermainstream) opravdu ten nejlepší v Evropě. Koneckonců, poslední počiny v podobě Passata CC, ROCCA, TIGIho a dalších mi v tomto dávají zcela za pravdu.
150 kilo navíc v kompaktech... no to je zátěž, jako když zítra vyrazíš na šichtu s dvacetikilovým ruksakem na zádech a budeš se snažit udržet krok s lehkonohým maratoncem...
Moc ti to tu dnes nevyšlo, já vím, Opel je ve vlastnických křečích, bůh ví, jak to sním dopadne a my tu elegantně píšem o evropské produkční jedničce s úsměvem na rtech. No jo,no, málo jsi holt studoval. Myslím tabulky.
Pokud máš těmi jinými lidmi, kteří kupují Opely, na mysli sebe, pak jestli je klasickej bazarovej kovboj referenčním vzorkem vlastníků Opelu, bylo by snad i vhodné, aby ses tu všem oplistům hluboce omluvil... :-!
Co se týká duelu Golf x Astra (resp. Kadet), ten je nepochybně starší než jsi ty.
Zapomněl jsi napsat čím (mimo větší délky) přispěl Opel aktuální Astrou do kompaktní třídy.
Tys někde četl, že tvrdím, že mám nejraději Koncern VW? Pominu-li infantilitu tvého mládežnického tvrzení, pak nemohu jinak, než opět odkázat na ten největší kýč, kterého se na zdejších diskuzích může člověk dopustit. Totiž adorování své vlastní garáže. Tam bude zakopanej... vejfuk, viď magusxi. Prostě ti doporučuji dlouze zkoumat trhy, tabulky a recenze... možná pak pochopíš, že ten Volkswagen je v mainstreamu (vím, supermainstream) opravdu ten nejlepší v Evropě. Koneckonců, poslední počiny v podobě Passata CC, ROCCA, TIGIho a dalších mi v tomto dávají zcela za pravdu.
150 kilo navíc v kompaktech... no to je zátěž, jako když zítra vyrazíš na šichtu s dvacetikilovým ruksakem na zádech a budeš se snažit udržet krok s lehkonohým maratoncem...
Moc ti to tu dnes nevyšlo, já vím, Opel je ve vlastnických křečích, bůh ví, jak to sním dopadne a my tu elegantně píšem o evropské produkční jedničce s úsměvem na rtech. No jo,no, málo jsi holt studoval. Myslím tabulky.
Pokud máš těmi jinými lidmi, kteří kupují Opely, na mysli sebe, pak jestli je klasickej bazarovej kovboj referenčním vzorkem vlastníků Opelu, bylo by snad i vhodné, aby ses tu všem oplistům hluboce omluvil... :-!
na druhou stranu - právě na to, za jakýcjh podmínek se tam nyní dělá, tak jim docela slušnou a velkou snahu a že taky je vidět, že něco dělaj, upřít nemůžeš😄
No já bych řekl, že klasický kupec v nižší střední nestuduje podrobně tabulky s rozměry a hmotnostmi. A ani nepotřebuje závodit v dlouhym táhlym s nějakým ušlápnutým Golfistou.
Klasický zájemce o nový auto si prostě zajde do showroomu, auto si prohlídne, vyzkouší a pak si udělá vlastní názor. Nějaký tabulky jsou pak na posledním místě...
A co se týče vlastnických tahanic, za to Opel jako značka nemůže, chyby je třeba hledat především v bývalém vedení koncernu GM.
Klasický zájemce o nový auto si prostě zajde do showroomu, auto si prohlídne, vyzkouší a pak si udělá vlastní názor. Nějaký tabulky jsou pak na posledním místě...
A co se týče vlastnických tahanic, za to Opel jako značka nemůže, chyby je třeba hledat především v bývalém vedení koncernu GM.
kasli na neho...ja pod jeho prispevkami vidim len😒br />
… skrytý příspěvek od uživatele z Vašeho hate-listu …
je to totiz to najlepsie ako sa vyhnut "porucham" ako je on.
OPEL spravil niekolko krokov dopredu, vyrobil skvele auto, vyvazeny a pekny model, ktory uz na prvy pohlad bude velkym konkurentom sedeho Golfu a preto to GTI nevie rozdychat.
je to totiz to najlepsie ako sa vyhnut "porucham" ako je on.
OPEL spravil niekolko krokov dopredu, vyrobil skvele auto, vyvazeny a pekny model, ktory uz na prvy pohlad bude velkym konkurentom sedeho Golfu a preto to GTI nevie rozdychat.
>😁
Konkurence Golfu a ještě k tomu "velká" >😁
Nelži si do kapsy, koukni na světový prodeje těch modelů a tam bude i tato nová Astra. 😉
PS: problém je v tom, že tato nová Astra nenabízí nic, co by Golf neuměl a za co by se jí raketově zlepšily prodeje. 😉
Konkurence Golfu a ještě k tomu "velká" >😁
Nelži si do kapsy, koukni na světový prodeje těch modelů a tam bude i tato nová Astra. 😉
PS: problém je v tom, že tato nová Astra nenabízí nic, co by Golf neuměl a za co by se jí raketově zlepšily prodeje. 😉
a co tak, zakladna vybava, cena , design (o golfu sa neda hovorit o ziadnom dizajne), vnutorny priestor, vnutorny dizajn.... je toho dost... golf je proste dole..
Uvažuj. Proč se prodává Golf? Protože lidi CHTĚJÍ bezpohlavní auto, NECHTĚJÍ extravaganci. Základní výbava je pro sociály, každý jiný si připlatí za auto dle svých představ, byť by to měl být jen "tempomat" navíc.
Zbytek nekomentuju, až bude mít Astra DSG, adapt. podvozek, 4x4, 4-5 karosářských verzí apod. tak se tu můžem dále bavit. :-!
Zbytek nekomentuju, až bude mít Astra DSG, adapt. podvozek, 4x4, 4-5 karosářských verzí apod. tak se tu můžem dále bavit. :-!
No nevim kolik, lidí chce(kupuje) bezpohlavní a nudné auto. Bydlim v krajském městě a potkat novějšího Golfa V, nebo VI je skutečně těžký, protože Astra H je vidět skoro na každém rohu. >😒]
Jinak Astra má adaptivní podvozek již od r.2004. Verze 4x4 by měla dostat nová generace, DSG netušim a karosářských verzí má současná Astra stejně jako Golf.
Jinak Astra má adaptivní podvozek již od r.2004. Verze 4x4 by měla dostat nová generace, DSG netušim a karosářských verzí má současná Astra stejně jako Golf.
Beaumont.
Golf je už léta měřítkem své kategorie. Občas bývá poražen ve srovnávacích testech, občas ho některý konkurent předstihne i v prodejnosti, ale Golf je prostě tím, vůči komu se ostatní především vymezují.
Konkurenční značky si tudíž hledají svou tržní pozici, svůj mix vlastností, které proti Golfu postaví. Francouzi obvykle volí kombinaci výrazného designu (Peugeot konzervativního, Renault a Citroën avantgardního), pohodlí a výhodné ceny. Italové sázejí také především na jedinečné tvary, výhodné ceny a tradičně špičkové motory. Ford zahájil od první generace Focusu útok na sportovně orientované řidiče, kteří ocení intenzivnější komunikaci s autem, k tomu přidává špičkovou spolehlivost.
Opel se zatím tak trochu hledal. Minulá Astra vůbec nebyla špatné auto, ale definovat její přednosti vůči Golfu obvykle znamenalo ponořit se do studia ceníků. Dnešní nová Astra si ale zřejmě už svou parketu našla - prostorný a perfektně (á la Insignia) zpracovaný interiér. K tomu samozřejmě co nejšiřší nabídku karoserií, motorů atd. (samozřejmě přijde teprve postupně) a oproti Golfu nižší ceny. Němci tomu říkají "mehr Auto fürs Geld", čili víc auta za stejné peníze.
Jestli to bude stačit, je otázka. Astru jsem neřídil a Golfa VI. jen jednou a krátce, takže zatím nechci soudit. Prozatím zůstává mým favoritem mezi mainstreamovými kompakty Fiat Bravo před Focusem.
Konkurenční značky si tudíž hledají svou tržní pozici, svůj mix vlastností, které proti Golfu postaví. Francouzi obvykle volí kombinaci výrazného designu (Peugeot konzervativního, Renault a Citroën avantgardního), pohodlí a výhodné ceny. Italové sázejí také především na jedinečné tvary, výhodné ceny a tradičně špičkové motory. Ford zahájil od první generace Focusu útok na sportovně orientované řidiče, kteří ocení intenzivnější komunikaci s autem, k tomu přidává špičkovou spolehlivost.
Opel se zatím tak trochu hledal. Minulá Astra vůbec nebyla špatné auto, ale definovat její přednosti vůči Golfu obvykle znamenalo ponořit se do studia ceníků. Dnešní nová Astra si ale zřejmě už svou parketu našla - prostorný a perfektně (á la Insignia) zpracovaný interiér. K tomu samozřejmě co nejšiřší nabídku karoserií, motorů atd. (samozřejmě přijde teprve postupně) a oproti Golfu nižší ceny. Němci tomu říkají "mehr Auto fürs Geld", čili víc auta za stejné peníze.
Jestli to bude stačit, je otázka. Astru jsem neřídil a Golfa VI. jen jednou a krátce, takže zatím nechci soudit. Prozatím zůstává mým favoritem mezi mainstreamovými kompakty Fiat Bravo před Focusem.
Jak můžeš psát smysluplný příspěvek, navíc vhodný k smysluplné diskuzi, a přitom se shodit veřejně svojí poslední větou? To nepochopím. V samotné Itálii je Golf prodejně úspěšnější než Bravo a ty Bravo dokonce předřazuješ i před Focus... To je k pláči Beaumonte.
V kompaktech je technická, technologická, designová, materiálová i ergonomická první liga - GOLF, za ním Focus. Pak je Astra, pak je Japonsko (tedy civic, M trojka)a evropský zbytek. A na ten zbytek zdola velmi razantně doráží korea. Bravo není reálným konkurentem Golfa, je to jen příslušník stejné třídy.
Nelámej to. Patříš k diskutérům s rozhledem, tak se tu neprostituuj (skoro) před vlastní garáží. A neboj se Golfa. Nakonec, Beaumonte, nevypráskal ti kožich v dlouhým táhlým nějakej ROCCO? 😉
V kompaktech je technická, technologická, designová, materiálová i ergonomická první liga - GOLF, za ním Focus. Pak je Astra, pak je Japonsko (tedy civic, M trojka)a evropský zbytek. A na ten zbytek zdola velmi razantně doráží korea. Bravo není reálným konkurentem Golfa, je to jen příslušník stejné třídy.
Nelámej to. Patříš k diskutérům s rozhledem, tak se tu neprostituuj (skoro) před vlastní garáží. A neboj se Golfa. Nakonec, Beaumonte, nevypráskal ti kožich v dlouhým táhlým nějakej ROCCO? 😉
Já píši o své preferenci. Mně ten mix vlastností Brava prostě vyhovuje. A pokud v Itálii nebo někde jinde vyhovuje většině kupců něco jiného, nevadí mi to. Alespoň nepotkám stejné auto na každém rohu.
Myslíš si snad, že všichni ti kupci Brava (a NENÍ jich málo, jen v Itálii za 1-9/2009 přes 30 tisíc) jsou hloupí a udělali chybu? Ale kdepak, prostě jim Bravo nabídlo lepší kombinaci vlastností a ceny než Golf... Golf je nepochybně v něčem lepší než Bravo, ale určitě ne ve všem. Vždycky je to o prefencích toho kterého kupce...
Jen na okraj: já teď ovšem kompakt nekupuji, lovím v trochu jiných vodách.
A mimochodem, jediné Scirocco, kterému bych s mým autem nestačil je R, a to se sotva začalo prodávat. "eRko" by mi jasně ujelo, za "normálním" dvoulitrem TSI bych se zhruba udržel a všem ostatním motorizacím bych zase zmizel z dohledu já...
A že zrovna ty píšeš o shazování se, mi připadá úsměvné...
Myslíš si snad, že všichni ti kupci Brava (a NENÍ jich málo, jen v Itálii za 1-9/2009 přes 30 tisíc) jsou hloupí a udělali chybu? Ale kdepak, prostě jim Bravo nabídlo lepší kombinaci vlastností a ceny než Golf... Golf je nepochybně v něčem lepší než Bravo, ale určitě ne ve všem. Vždycky je to o prefencích toho kterého kupce...
Jen na okraj: já teď ovšem kompakt nekupuji, lovím v trochu jiných vodách.
A mimochodem, jediné Scirocco, kterému bych s mým autem nestačil je R, a to se sotva začalo prodávat. "eRko" by mi jasně ujelo, za "normálním" dvoulitrem TSI bych se zhruba udržel a všem ostatním motorizacím bych zase zmizel z dohledu já...
A že zrovna ty píšeš o shazování se, mi připadá úsměvné...
Pod neco takoveho se da i podepsat. Vidim to velice podobne.
Mariánku, ty ještě nevidíš, ani to nevíš. Vidět začneš až tak kolem šestnácti sedmnácti. Zatím se jen vymezuješ a hledáš se.
Ta převaha Golfů na tamním trhu je fatální výpovědí nikoliv o Golfu, ale především o Bravu. Je to to samé, jako kdyby tu třeba Bravo převálcovalo v prodejích Octavii... >😁
Přece mi nechceš tvrdit, že v mainstreamu vyhledáváš skupinu silničních fajšmekrů s malým výskytem jejich modelu na silnicích. V tomoto segmentu jde jen o komplex vlastností, o jejich harmonii a tedy o kvalitu a účelnost při užívání auta. V komplexu je nejlepší holt ten Golf. Jestli má Bravo lepší klíček není vůbec důležité.
Upřesňuješ, píšeš, že píšeš o osobních preferencích. Ano, chápu. V tom se míjíme, já píši (snažím se psát) objektivně a osobní preference sem zásadně netahám.
Beaumonte... tedy, pozor na RROCCA 😉
Přece mi nechceš tvrdit, že v mainstreamu vyhledáváš skupinu silničních fajšmekrů s malým výskytem jejich modelu na silnicích. V tomoto segmentu jde jen o komplex vlastností, o jejich harmonii a tedy o kvalitu a účelnost při užívání auta. V komplexu je nejlepší holt ten Golf. Jestli má Bravo lepší klíček není vůbec důležité.
Upřesňuješ, píšeš, že píšeš o osobních preferencích. Ano, chápu. V tom se míjíme, já píši (snažím se psát) objektivně a osobní preference sem zásadně netahám.
Beaumonte... tedy, pozor na RROCCA 😉
Podľa teba by poradie modelov podľa predaných počtov a podľa výsledkov v porovnávacích testoch muselo byť zhodné... A to je tak trochu (dosť) blbosť, nie?
Inak s tou objektívnosťou by som si u teba celkom istý nebol...vo väčšine príspevkov povyšuješ koncernový model bez ohľadu na skutočný stav. A to sa objektívnosťou rozhodne nazvať nedá.
Inak s tou objektívnosťou by som si u teba celkom istý nebol...vo väčšine príspevkov povyšuješ koncernový model bez ohľadu na skutočný stav. A to sa objektívnosťou rozhodne nazvať nedá.
GTI, netřeba se tak čertit. Zachovej se jako člověk s rozumem a ne jako opice, jejíž banán je nejlepší a snaží se o tom přesvědčit celou skupinu.
Vezmi si to takhle: před 5 lety jsi měl Fiata, kterej se s*al. Vyměnil jsi ho proto, na doporučení, za golfa, kterej funguje jako hodinky. Teď chceš auto zase měnit (třeba tě omrzí), ale do Fiata už nevstoupíš. Takže buď auto větší nebo opět nový model golfa.
Je to o psychice jedinců, auto není levná záležitost. Proto, když se ti posere, už na tu značku nesáhneš, protože se bojíš. Ačkoliv jsou nové modely plně srovnatelné s konkurencí, v lidech zůstává stále ten strach.
Naopak jsou mezi námi lidé, kteří se nebojí a zkusí. Ti litovat nebudou 😉
Je to o psychice jedinců, auto není levná záležitost. Proto, když se ti posere, už na tu značku nesáhneš, protože se bojíš. Ačkoliv jsou nové modely plně srovnatelné s konkurencí, v lidech zůstává stále ten strach.
Naopak jsou mezi námi lidé, kteří se nebojí a zkusí. Ti litovat nebudou 😉
Ale kdepak... Píšeš stejně jako já a jako všichni ostatní pod vlivem svých preferencí, názorů a zkušeností. Rozdíl je v tom, že já to přiznám, ty se tu oháníš nesmysly o (rádoby)objektivním pohledu. Ani náhodou - osobní preference jsem "taháme" oba úplně stejně (a není na tom nic špatného).
V každém segmentu mají kupující rozdílné nároky a preference. Někdo raději měkčí podvozek, někdo tvrdší; někomu je milejší víc místa na zadních sedadlech, jiný chce větší kufr... A nikdy (ani u Golfa) nemůžeš mít všechno naráz.
V každém segmentu mají kupující rozdílné nároky a preference. Někdo raději měkčí podvozek, někdo tvrdší; někomu je milejší víc místa na zadních sedadlech, jiný chce větší kufr... A nikdy (ani u Golfa) nemůžeš mít všechno naráz.
Upřímně musím napsat, že mě tragický prodejní úspěch Brava na domácím trhu do značné míry překvapil. Pouze 30 tis kusů v šedesátimilionový Itálii a tudíž na domácím trhu? Kde má Fiat prodávat víc, než u sebe doma? To je prostě strašně málo.
Vždyď u nás se za rok 2008 prodalo nějakých 24 tis ks Fabie - tedy do značné míry nosného modelu pro český trh. A to má náš trh pouhých 10 mil...
Vždyď u nás se za rok 2008 prodalo nějakých 24 tis ks Fabie - tedy do značné míry nosného modelu pro český trh. A to má náš trh pouhých 10 mil...
Z toho vyplýva, že Bravo je síce prepadák, ale aj mistr elegance sa predáva ako trojdňové rožky a je to najlepšie auto v triede, že GTI? >😁 >😁 >😁
ale má v tom pravdu, v každým státě je privilegovaná, nejelpší a nejoblíbenější a taky nejdražší domácí značka - a Bravo v itálii fakt bída😄
Za lonsky rok prodal Fiat tragickych 2,1 mil. aut. Napises sem cislo Skody? 😉 A jiste vis, jaky je rozdil mezi cislem 8 a 12? Tak jukni do tabulek sklapni paty a uc se moudrym byti! Tod rada ma! 😉
S čím kdo zachází, tím také schází, v tvém případě platí dokonale.
Srovnávám prodej modelů domácí automobilky na svém trhu. Porovnávám model vozu, který by měl být nosný vzhledem k HDP. U nás je to logicky Fabia, v Itálii by to mělo být auto o něco dražší.
Všichni pochopili, krom tebe. Je mi tě líto. :-!
Srovnávám prodej modelů domácí automobilky na svém trhu. Porovnávám model vozu, který by měl být nosný vzhledem k HDP. U nás je to logicky Fabia, v Itálii by to mělo být auto o něco dražší.
Všichni pochopili, krom tebe. Je mi tě líto. :-!
Jossalito, Jossalito, s tebou je to opravdu tezke!
Omlouvam se za tuto vetu ale opravdu jestli jezdis tak jak premyslis, tak se nedivim tomu mnozstvi pomnicku u nasich silnic! Ma otazka je jasna: Fiat prodal 2,1mil aut za lonsky rok!!!!!!
Kolikpak prodala Skoda???? Chapes? 😉
Omlouvam se za tuto vetu ale opravdu jestli jezdis tak jak premyslis, tak se nedivim tomu mnozstvi pomnicku u nasich silnic! Ma otazka je jasna: Fiat prodal 2,1mil aut za lonsky rok!!!!!!
Kolikpak prodala Skoda???? Chapes? 😉
Tak si příště zkus založit svoje vlákno se svým nadpisem. Já tu zohledňoval prodej konkrétního modelu.
Tvůj příspěvek zkus použít ke článku, který bude sumarizovat prodeje jednotlivých automobilek za rok.
PS: Pokud ty používáš mozek za volantem stejně jako tady v diskuzi, tak.... :-!
PPS: Ty chceš srovnávat malinkatou postkomunistickou Škodu s Fiatem? To už jste na tom fakt tak blbě? >😁
Tvůj příspěvek zkus použít ke článku, který bude sumarizovat prodeje jednotlivých automobilek za rok.
PS: Pokud ty používáš mozek za volantem stejně jako tady v diskuzi, tak.... :-!
PPS: Ty chceš srovnávat malinkatou postkomunistickou Škodu s Fiatem? To už jste na tom fakt tak blbě? >😁
Ale mýlíš se tu ty, nosné modely Fiatu v Itálii jsou (Grande) Punto, Panda a 500.
Dobrá, jen jsem překvapen, že ve vyspělejší Itálii jsou nosnými modely prakticky malé vozy. Jako u nás. To například v Německu, tedy automobilově nejvyspělejším trhu Evropy, to je Golf, Passat, BMW 3 apod...
Ano, je to tak. V Německu je (určitě - prokazatelné) vyšší kupní síla a (asi - můj odhad) větší ochota vydat za auto větší část příjmu než v Itálii nebo třeba ve Francii.
V Itálii se spíš prodávají malá auta (projeď si pár jejich starobylých měst a městeček a pochopíš proč). Takže žebříček nejprodávanějších modelů v Itálii za 1-9/2009😒br />
1.FIAT PUNTO 135.045
2.FIAT PANDA 128.908
3.FORD FIESTA 76.326
4.FIAT 500 63.398
5.VOLKSWAGEN GOLF 42.573
6.CITROEN C3 40.113
7.OPEL CORSA 39.164
8.LANCIA YPSILON 37.412
9.FORD FOCUS 33.187
10.PEUGEOT 207 32.602
Zdroj: [odkaz]
2.FIAT PANDA 128.908
3.FORD FIESTA 76.326
4.FIAT 500 63.398
5.VOLKSWAGEN GOLF 42.573
6.CITROEN C3 40.113
7.OPEL CORSA 39.164
8.LANCIA YPSILON 37.412
9.FORD FOCUS 33.187
10.PEUGEOT 207 32.602
Zdroj: [odkaz]
Itálie není poskládaná jen ze "starobylých městeček". Párkrát jsem tam byl. 😉
Nejvýmluvněji v tom tvém žebříčku působí 5. (!) pozice Golfu (z "velkých" aut) následovaná devátým Focusem.
Ptám se jinak. Proč je obliba německého Golfu potažmo Focusu v Itálii vyšší než domácího Brava/Dlety/147??? 😉
Nejvýmluvněji v tom tvém žebříčku působí 5. (!) pozice Golfu (z "velkých" aut) následovaná devátým Focusem.
Ptám se jinak. Proč je obliba německého Golfu potažmo Focusu v Itálii vyšší než domácího Brava/Dlety/147??? 😉
Těžko říct, já to nevím.
Mimochodem kdybychom vzali Bravo a Deltu dohromady (opět 1-9/2009), tak porazí Golfa:
FIAT BRAVO 30.311 + LANCIA DELTA 16.371 = 46.682 (vs. 42.573 u Golfa, jak výše uvedeno). A to nemluvě o tom, že oba Italové jsou jen pětidveřové hatchbacky, zatímco Golf má započteny nejméně čtyři karosářské verze (3dv., 5dv., kombi, Plus) a možná i Jettu (to nevím).
Zdroj: [odkaz]
Mimochodem kdybychom vzali Bravo a Deltu dohromady (opět 1-9/2009), tak porazí Golfa:
FIAT BRAVO 30.311 + LANCIA DELTA 16.371 = 46.682 (vs. 42.573 u Golfa, jak výše uvedeno). A to nemluvě o tom, že oba Italové jsou jen pětidveřové hatchbacky, zatímco Golf má započteny nejméně čtyři karosářské verze (3dv., 5dv., kombi, Plus) a možná i Jettu (to nevím).
Zdroj: [odkaz]
Na této tabulce jde krásně vidět, jak se s narůstajícími rozměry prakticky vytrácí domácí značky s čelních míst, potažmo z relevantních čísel.
Pro Němce je italský trh hodně důležitý a prodeje tomu jasně naznačují.
Zachraňuje to aspoň fakt sečtení Brava a Delty.
Pro Němce je italský trh hodně důležitý a prodeje tomu jasně naznačují.
Zachraňuje to aspoň fakt sečtení Brava a Delty.
No ano, Italové mají v nabídce díru mezi Bravem/Deltou a Maserati. Alfa je vysloveně sportovně laděná prémiovka a tudíž není pro každého (cenou a/nebo charakterem) a Croma je sice super auto, ale zase jen v jediné karosářské verzi velkého kombi. Citelně chybí nástupci Lancie Lybra a Thesis a popř. větší sedan Fiat.
Já to připisuji tomu, že Fiat nedávno překonal hlubokou krizi a že se ve vývoji soustředil na klíčové segmenty trhu, tj. auta od Pandy po Bravo. Koneckonců část techniky Cromy byl výměnný obchod s Opelem.
Já to připisuji tomu, že Fiat nedávno překonal hlubokou krizi a že se ve vývoji soustředil na klíčové segmenty trhu, tj. auta od Pandy po Bravo. Koneckonců část techniky Cromy byl výměnný obchod s Opelem.
jirin
Chces novou Astru? Kup si Golfa. Chces kvalitu z Japonska? Kup si Golfa. Chces krásny auto z Itálie? Kup si Golfa. Pokud Golf náhodou nějakej test nebo tabulku nevyhraje, nevěř tomu. Máš nějaky osobní preference? Zapomeň na ně. Prostě je tady Guru. Pokud jsi pořád nerozhodlej, zeptej se GTIho a jeho prisluhovacu.
Až budeš jednou postaven před otázku, jaký kompakt koupit, garantuju ti, že pokud se oprostíš od těchto svých předsudků o VW, tak bude Golf figurovat v tvém žebříčku výběru na hodně vysokých místech. 😉
bordeaux
ale ked chces mat masovku ako golf, tak si to kup, ja sa len v tej astre budem len smiat nad tym tvojim sedym golfom ak si ho vobec vsimnem..
A já ti tu Astru budu z celého srdce přát. Opravdu. Nechť si taky s Oplem užiješ. 😉
Mam doma mazdu 6 combi a astru G. Spolahlivost maximalna, preto som ju nepredaval a mam ju ako druhe auto. Ma najazdenych 230000km a je to klasicky 1,6 motor 16V. To auto jazdi a jazdi a jazdi. A bez problemov. A poznam X ludi co su s oplami spokojni. Opel ma jediny problem a to ze ho prenasleduje slaba kvalita zo zaciatku 90-tych rokov. Momentalne je opel na tom takisto ako VW a ostatne znacky so spolahlivostou. a uz si to proste zapamatajte ze VW a OPEL su zrovnatelne auta, kde kazde ma svoje plusy a minusy.
Keby si aspon vravel napriklad o BMW ze na neho opel nema, takdobre, pochopim.. ALe ked ty aj GTI tu trepete ze VW je maximalna znacka a niet inej lepsej znacky tak ja nechapem uz... A to by som ti mohol este rozpravat o problemoch s novymy audinami A4 co sa ich naobjednavalo vo firme a ake su s nimi problemy... To by si cumel.. A ked ti to audi servis zoberie a opravi a potom ti tvrdi ze nic tomu nebolo ved vsetko funguje a nic nemenili.. Este z teba * spravia...
Keby si aspon vravel napriklad o BMW ze na neho opel nema, takdobre, pochopim.. ALe ked ty aj GTI tu trepete ze VW je maximalna znacka a niet inej lepsej znacky tak ja nechapem uz... A to by som ti mohol este rozpravat o problemoch s novymy audinami A4 co sa ich naobjednavalo vo firme a ake su s nimi problemy... To by si cumel.. A ked ti to audi servis zoberie a opravi a potom ti tvrdi ze nic tomu nebolo ved vsetko funguje a nic nemenili.. Este z teba * spravia...
No jo, jemu se Opel kazil, tak myslí, že se musí všem. Já osobně Opel mám, znám dalších dosti lidí s Oplem (z Opel srazů i mimo ně)a nikdo si zatím nestěžuje. A to tam jsou auta hodně stará i nová.
bordeaux
ale ved o tom vravim.. Na zaklade jednej skusenosti budem hodnotit celu automobilku? ved to je chore..
A GTI to je uz dalsia kategoria ked chorobne bude blabolit o tom ze koncern je najlepsi.. * je najlepsi, len ho kupuje najviac firiem, inac by v zivote nemal take predaje...
Ja si nikdy koncern nekupim prave kvoli tomu ako ho vsetci chvalia uz len z principu.. Opel mi poctivo sluzil a nikdy ma nenechal stat ako napriklad kamaratov seat v talianksu ked mu odislo cerpadlo na tom super ospevovanom motore TDI!!!!!!!
A GTI to je uz dalsia kategoria ked chorobne bude blabolit o tom ze koncern je najlepsi.. * je najlepsi, len ho kupuje najviac firiem, inac by v zivote nemal take predaje...
Ja si nikdy koncern nekupim prave kvoli tomu ako ho vsetci chvalia uz len z principu.. Opel mi poctivo sluzil a nikdy ma nenechal stat ako napriklad kamaratov seat v talianksu ked mu odislo cerpadlo na tom super ospevovanom motore TDI!!!!!!!
Váha išla tiež pekne hore, jeden a pol metráka voči Golfu je riadna nadváha. Takže nám Astrička nie že podrástla, ale najmä stučnela. Interiér je síce priestrannejší, ale kufor priemer - malo to vôbec teda zmysel? Väčšie rozmery, dĺžka, šírka, aj rázvor znamenajú o.i. aj problematickejšie parkovanie, väčšia váha, ako už niektorí z tabuliek zistili, zase slabšie výkony a logicky sa dá očakávať aj vyššia spotreba.
Vyzdvihovaný dizajn na mňa pôsobí dosť šedo, priemerne a nudne, rozhodne to nebude na ceste žiadny zvláštny zjav, hoci vyzerá pekne a uhladene, ale nejak ničím nevyniká a neupúta. Ak je Golf majstrom priemernosti v úžitkových a jazdných vlastnostiach (v dobrom slova zmysle), tak o Astre platí to isté v súvislosti so vzhľadom. Hoci je väčšia a menej konzervatívna, ponúkne istú techniku a solídne jazdné vlastnosti, myslím, že Golf bude naďalej len jej métou.
No - možno v ďalšj generácii mu šliapne na päty viac.
Hmotnosti budou plus mínus stejné, ale hodnota Astry za dané peníze mnohem větší.
U nás najslabšia výbava má 7 airbagov, ABS a ESP, klímu, rádio, plató na kufri, plechové disky a dojazdovú rezervu. S motorom TSI/90kW váži 1240 kg, s TDI/81kW má o 21 kg viac. Keby si si overil aspoň základné fakty, kým niečo vypotíš. Golfa nemám príliš v láske, nie je to moja šálka kávy, ale nebudem do neho jak blbec kopať, keď nie je prečo... :-!
Někde jsem četl, že různá výbava může mít v součtu až 200kg, možné to tedy je.
GOLF je absolutne nezdarene auto, je to seda, nudna krabica, ktora je nespolahliva a poruchova a predrazena.
Keby neboli Nemci tak silni lokalpatrioti, tak predaje Golfu su niekde okolo 10-teho miesta. Aj tak to kupuju len do firiem "dilerom" (obchodnym zastupcom) :no😒br />
Este sa hovori (aspon v CR), ze Golf nie je auto, ale diagnoza! >😁
A aby si mily Klaudius nebol zase pobureny mojim prispevkom, tak si prejdi stranku ZAP SR a zistis, ze predaje VW su😒br />
Predaj áut 01-09/2009
Škoda (11742)
Renault (8124)
Peugeot (5919)
Kia (541😄
Citroen (5223)
VW (4147)
Golf - nezdarená, poruchová, predražená krabica? Ty už prosím ťa nepi. O spoľahlivosti si netreba robiť ilúzie o žiadnom aute, sú stále zložitejšie a pravdepodobnosť, že niečo odíde je vyššia, a Golf určite nepatrí medzi výnimky, ani v pozitívnom, ale ani v negatívnom zmysle. Je to klasický mainstremový produkt a to so všetkými atribútmi.
Diagnózou by som nenazval Golfa, ale tú chorobnú potrebu do Golfa si kopnúť a vyzdvihovať nad neho čokoľvek sa naskytne. Bež k lekárovi, aj keď ti asi predpíše len mokrú handru na čelo.
Golf ničím zvlášť nevyniká, ale taktiež v ničom nazaostáva - usadlý, trochu šedý a konzervatívny dizajn, priemerný priestor v kabíne, priemerný kufor, motory plne zrovnateľné s konkurenciou, príkladné jazdné vlastnosti, na mňa trochu pritvrdý podvozok a sedadlá, dobré materiály, dobrá kvalita spracovania. Keďže na aute si okrem dobrej techniky, materiálu a spracovania cením aj iné veci, pri kúpe hatchu nižšej strednej by zrejme nebol vo výbere, ale rozhodne to nie je zlé auto.
2 alebo majitel Golfu
3 blavacky mudrc
Ok, uz idem k tomu doktorovi 😉
[odkaz]
Necítíš se uboze? Že chceš diskutovat o něčem, o čem víš velký kulový?
>😁
Ale asi bereš referenční piditrh u vás v Horních Uhrách a když tam se neprodává Golf, tak se neprodává nikde. >😁
Tohle je na zlatý ventilek. :-!
Teda nie že by si s tým ostatným nemal pravdu.
on ho posílal k tomu místnímu :-!
Nebud tak zlostny, radsej si zaspievaj tu Vasu😒br />
Sedlák jde z hospody,
cesta mu nestačí;
když přijde před pána,
tož je hned jinačí.
110 příspěvků je pravda ještě poměrně málo abys znal místní poměry.
uz mu taha na tretí rok.
GTI-ho zvasty aj tak nevidim, lebo je na hate-liste ......pacientov uprchlych z Bohnic necitam 😉 su pod moju uroven!!
Tobě spíš vadí, že tu ze sebe dělají osly tví spoluobčané. >😒]
Tvá výchova na misiaka nějak nefunguje, měl bys přehodnotit svůj postoj k němu.
😉
Tiež nechodíš nejak zvlášť často, a ak prídeš, tak tiež bohviečo nenakecáš, šéfe, potom človeku už neostáva iné, len reagovať aj na drísty...
Zato sa tu objavili dokonalí drístači, s ktorými človeka ani nebaví kecať, ale čo keď normálnych ľudí je tu poriedko. Ani GTI už nechodí tak často jak chodil, s kým by sa asi tak naťahoval, tie drístajúce deti sú predsa len pod jeho úroveň...
Staré dobré auto.cz v diskusiách proste nie je...
1 Mlady trouba, co z podobnych nazoru vyroste
2 Stary trouba, kteremu jiz neni pomoci
Krome priblblych vykriku zadna fakta. Nevypada to, ze by Astra krome par kil navic nabidla vic nez facelift G V. Nebo se snad mylime?
o tom, zda je lepší Pepsi, nebo coca-cola, nebo Always, či Micci, to se taky většinou sand nikdo nehádá😄 nebo zda lepší Milka či Orion😁