Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia v Paříži 2006

Světovou premiéru měla v Paříži sériová verze pětidveřového hatchbacku cee'd, který bude od letošního listopadu vyrábět první evropská továrna značky Kia v Žilině s roční kapacitou 150 tisíc kusů.
Zpět na článek
4. 10. 2006 12:11
neregistrovaný "Homer"
4. 10. 2006 14:52
neregistrovaný "prekladys"
4. 10. 2006 18:38
neregistrovaný "Jarda"
4. 10. 2006 21:00
neregistrovaný "Vivat"
4. 10. 2006 21:01
neregistrovaný "LuckyLuke"
4. 10. 2006 21:24
neregistrovaný "nanni"
5. 10. 2006 08:37
neregistrovaný "Homer"
5. 10. 2006 09:49
neregistrovaný "ACE"
5. 10. 2006 12:27
neregistrovaný "ACE"
5. 10. 2006 19:26
neregistrovaný "ACE"
8. 10. 2006 02:11
neregistrovaný "ACE"
6. 10. 2006 10:29
neregistrovaný "e90"
5. 10. 2006 10:02
neregistrovaný "karni"
5. 10. 2006 13:40
neregistrovaný "karni"
5. 10. 2006 15:09
neregistrovaný "kia ceed"
28. 10. 2006 10:56
anonym
7. 10. 2006 23:57
neregistrovaný "ronald"
8. 10. 2006 21:23
neregistrovaný "mato"
8. 10. 2006 21:47
neregistrovaný "mato"
25. 10. 2006 07:44
anonym
28. 10. 2006 11:00
anonym
5. 10. 2006 17:22
neregistrovaný "Hans"
31. 10. 2006 11:03
neregistrovaný "Roy_"
31. 10. 2006 11:11
neregistrovaný "Tukes"
31. 10. 2006 17:54
neregistrovaný "miroslav"
neregistrovaný "Homer"
4. 10. 2006 12:11
Velká konkurence pro Škodovku
Určitě tady zase budou psát "odborníci" pře design, jak je Kia neoriginální a půjčuje si už použité tvary, ale ruku na srdce, komu z vás se nová Kia vyloženě nelíbí? Ceed Sw vypadá naprosto skvěle. No jasně, zadní světla jsou propůjčená od Volva a ten zadní sloupek zase od Peugeotu, ale jako celek to vypadá dost dobře. :yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "prekladys"
4. 10. 2006 14:52
Re: Velká konkurence pro Škodovku
všechny vyzrálé odrůdy vín chutnaji v něčem podobně
neregistrovaný "Jarda"
4. 10. 2006 18:38
Re: Velká konkurence pro Škodovku
Takto řešený zadní sloupek měl již MB třídy A. Takže Peugeot také opisoval (mimochodem takových je více). Stále si myslím, že lepší je v něčem napodobit než ROOMSTER!!!!!
neregistrovaný "Vivat"
4. 10. 2006 21:00
Re: Velká konkurence pro Škodovku
Pokud si KIA udrží cenovou politiku kterou má nyní a bude mít kvalitu evropského automobilu tak je velkou konkurencí škodovkám ale i dalším automobilkám na našem trhu. To SW se mi velice líbí.
neregistrovaný "LuckyLuke"
4. 10. 2006 21:01
Re: Velká konkurence pro Škodovku
Jasně, souhlasim. Mně osobně se tahle Kia moc líbí a pokud nasadí dobrou cenu, což předpokládám, určitě uspěje. Určitě i na vrub Škodovky, která je sice kvalitním autem, ale se silně napálenou cenou a přichcíplými motory. Co se týká designu, nevidím důvod proč nepoužít osvědčené prvky. Proč být za každou cenu originál. Naopak, někdy méně znamená více. Je mi šuma fuk jestli budu mít na autě stejnej sloupek jako někdo jinej. Kdybych chtěl bejt výjimečnej, koupím si auto o dva řády dražší. Takže s touhle Kiou simply satisfied.
neregistrovaný "nanni"
4. 10. 2006 21:24
Re: Velká konkurence pro Škodovku
nazdar kolego, mě se tedy více líbí hatchback , ta zadní partie SW na mne působí dosti divně , jako by měla něco nejen od Volva , ale také např. Renaultu Grandtour. Hatch má ovšem v zásadě tvary stávající Corolly, když si dokreslíme místo malého okénka zadní sloupek. Motory vypadají zajímavě a např. Corolla se bude muset dosti činit. Uvidíme.
5. 10. 2006 00:43
UDĚLAT AUTO JE UMĚNÍ
Jestli chceš vidět, jak se má udělat auto, podívej se na C30. Na Volvo C30. Tam sedí každá křivka, každej záhyb. To je nebe. To je dokonalost. Kia zaslouží pochvalu za velkou, velkou snahu. Ano... je na tom vidět snaha, zalíbit se v Evropě... to ostatně je příjemné zjištění. Ovšem, na Low-endovou produkci musíme nahlížet low-endovou optikou a nemůžeme očekávat, že spatříme konkurenci C30, AUDI A3 či snad BMW 1. Máš-li hlouběji do kapsy, je to pro tebe ta správná cesta. Cee´d se ti určitě bude líbit... Až pak jednou vyděláš balík, koupíš C30... nebo BMW 1. Hlavně, hlavně sleduj co dělá BMW, AUDI, Mercedes a dnes už i Volvo v tomhle segmentu. Tam se uč tvarům, tam hledej inspiraci. Nic lepšího na světě se v nižší střední nedělá. Možná pak dokážeš ocenit realisticky i produkci KIA...
Rozbalit vlákno
12
5. 10. 2006 06:21
Re: UDĚLAT AUTO JE UMĚNÍ
Áno, spraviť pekné auto rozhodne umenie je. AKo už písali predomnou, vytvoriť niečo úplne nové, čo by nikomu nič už existujúce nepripomínalo, je veľmi ťažké, ak nie aj skoro nemožné. Píšem "skoro", lebo BMW sa to podarilo. Najistejšie je používať vlastné prvky z už existujúcich modelov značky a doťahovať ich k dokonalosti. Ak niekto tredíciu nemá (ako KIA), je to výrazne ťažšie. Mnohé značky už dlho nevedia nájsť svoju tvár.
Súhlasím, Cee´d je krásne auto, aj keď voči štúdii trochu zovšednelo. Najmä predné svetlá mali na štúdii lepší švih. Ale interiér zachovali a to je bomba, možno sa GTI bude so mnou hádať, ale naň taký Mercedes ani Audi nemá, ten vyšili úplne nádherne.
Inak, GTI, celkom nesúhlasím, že etalónmi dizajnu v tejto triede by mali byť práve Volvo, BMW, Audi a Mercedes. Oprav ma ak sa mýlim, ale všetky spomínané značky sa venujú výrobe skôr luxusných áut, a donedávna ich modelová ponuka začínala od strednej triedy. Po dlhej dobe je A3 prvým modelom Audi v nižšej strednej triede, Mercedes vyrába ešte len druhú generáciu triedy A, B je tu tiež veľmi krátko, BMW1 je takisto prvým modelom značky v tejto kategórii, ak nerátame trojkový hatchback s useknutým zadkom, Volvo C30 je tiež úplnou novinkou, také malé auto švédi nevyrábali veľmi dlho.
jasne, tvary sú to vo väčšine prípadov zaujímavé, aj keď ešte pomerne konzervatívne. Treba však uznať, že z tohto tieňa už začínajú vychádzať a ich nové autá sú niekedy odvážnejšie ako by človek čakal...A že sa nič lepšieho v nižšej strednej triede nerobí....o tom by sa dalo dlho polemizovať. Táto trieda je obsadená veľmi silne a ja som si istý, že na vrchol by som pasoval iné autá podľa dizajnu, iné podľa praktičnosti, iné podľa ceny. Mnohí za etalón triedy pokladajú Golf, ktorý podľa mňa rokmi akosi stráca na lesku, VW by v tomto smere potreboval nový impulz. Niekto by zase uviedol Corollu, preaktické a hlavne spoľahlivé auto, zase dizajn je dosť mdlý a nepresvedčivý.
Každopádne nová KIA je zaujímavá. Uvidíme ako sa jej bude dariť. Ale držím palce. :yes:
5. 10. 2006 09:33
Re: UDĚLAT AUTO JE UMĚNÍ
Pěkně jsi napsal. Co se týče designu - démantu v nižší střední, pak bych zmínil velmi opomíjený Mercedes A... tam lze spatřit aktuální vrchol umění. Kompozice předních i zadních světel, karoserie, která je "stále jiná", při každém novém pohledu tě ohromí. Ano, BMW, A3, a i C30... to je Olymp. Nechci se vyjadřovat k Cee´d... cením to auto jako dobrej low-endovej tah... Směr ovšem udávají jiní.
neregistrovaný "Homer"
5. 10. 2006 08:37
Re: UDĚLAT AUTO JE UMĚNÍ
Ok, možná máš pravdu. Udělat pěkný auto za třičtvrtě-mega to ale není umění. Kdyby se našlo dost těch, kdo budou vidět kiu stejně jako Volvo, tak by určitě i Kia udělala pěkný auto. Nechala by si ušít kvalitní kabát u Italů a na materiálech by tady šetřit nemusela. Jo ale automobilový byznys je jenom o penězích. A když porovnáš Kiu a Peugeot nebo jiný srovnatelný Evropany, tak na tom není Kia vůbec špatně.
5. 10. 2006 09:36
Re: UDĚLAT AUTO JE UMĚNÍ
Nikdo na tom není vůbec špatně... ano Logan. Jde jen o to, kritizovat ( i opěvovat) přiměřeně. Vědět, kdo určuje estetiku, vědět, kdo je králem, vědět co je low-end... Jde prostě o to, nedělat z autosvěta jeden velkej guláš... Proto si tu dopisujeme. Proto tu čteme články a zejména testy.
neregistrovaný "ACE"
5. 10. 2006 09:49
Re: UDĚLAT AUTO JE UMĚNÍ
Možná až budeš kupovat příště, ani tě nanapadne o Kii pochybovat, pořadí v peletonu se neustále mění a Kia sice není na úplné špici, ale i pro laika začíná být pouhým okem patrné jak se dere dopředu a nechává za sebou jendnoho soupeře za druhým, už dávno není v té horší půlce, spíš začíná dejchat na záda těm, co se na té špičce postrkávají. Tak na to mysli, nikdo nemůže žít jenom minulostí, alspoň né dlouho.
5. 10. 2006 11:46
Re: UDĚLAT AUTO JE UMĚNÍ
Klid, ACE, klid... ;-)
neregistrovaný "ACE"
5. 10. 2006 12:27
Re: UDĚLAT AUTO JE UMĚNÍ
Já nemám důvod být neklidný, nejsem zaměřen z nějaké zásady na nějakou konkrétní značku, a už vůbec ne na takovou co v peletonu propadá. Stačí otevřít oči a dívat se dívat jak se situace mění, vítr z východu začíná foukat čím dál tím silněji, ať se nám to líbí nebo ne, je to fakt že začíná pěkně provětrávat. Kdo znal nějakou Kiu před 20 lety, kdo by si ji koupil před 10, ale dnes? Vyhlédni z ulity, něco se změnilo.
5. 10. 2006 13:04
Re: UDĚLAT AUTO JE UMĚNÍ
Vypadá to, jako bychom tu v Evropě 20 let jenom spali... Já vím, jaký fouká vítr. Vím také ovšem, do čeho se posadit, aby na mě nefoukalo.
neregistrovaný "ACE"
5. 10. 2006 19:26
Re: UDĚLAT AUTO JE UMĚNÍ
Nikde netvrdím, že tu 20 let spíme, jenom jedem o něco pomaleji. Je to samozřejmě i tím, že je daleko výhodnější držet se v háku než razit cestu. Faktem ale je, se to pěkně srovnává. A já si nekupuju auto podle jeho pověsti před xxx lety, ale podle současné formy.
Ale na tebe nefouká, seš v ulitě že to nevidíš?
5. 10. 2006 22:55
Re: UDĚLAT AUTO JE UMĚNÍ
:-) Vydrž prosím rok... vyjede GOLF VI. Král třídy... Pak mi napiš něco o tom, kdo to umí. :yes:
neregistrovaný "ACE"
8. 10. 2006 02:11
Re: UDĚLAT AUTO JE UMĚNÍ
Rok klidně vydržím. Ale ten Golf nepřibude sám, tak to bude spíš takovej králíček ve třídě. Za krále ho nestačí označit, na to bude muset bejt v konkurenci nej nej a to je pro lidovku nadlidský úkol.
neregistrovaný "e90"
6. 10. 2006 10:29
Re: UDĚLAT AUTO JE UMĚNÍ
Gti neblazni, c30 je hnus a jako kazdy volvo je vzdy generaci za za svatou trojkou. Mam e90 a matka s40 a neda se to naprosto srovnavat (kvalita, design, ergonometrie, pocit z jizdy atd.. A nerikej, ze by si bral c30 vic nez 1, a3 nebo golfa. TO nezeru
;-)
neregistrovaný "karni"
5. 10. 2006 10:02
A čo motory?
Všetci ste doteraz písali len o dizajne. O motoroch ani veta. Pre mňa je príjemným šokom motorizácia. Tie bezkonkurenčné výkony a točivé momenty. Základná motorizácia 80 kW, kruťák 137 N.m. To je výborné, nemyslíte? U predajcu v Žiline mi povedali, že cena bude začínať pravdepodobne na 600 000 Sk. Zdá sa to relatívne dosť, ale auto bude kompletne vybavené (6xABG, autoAC, ESP, MP3).
Rozbalit vlákno
9
5. 10. 2006 12:43
Re: A čo motory?
Motory su fajn, uvidime este spotrebu. Ale ta cena 600.000 je trochu prehnana. Som niekde cital, ze cena ma zacinat pod 500.000. Tak som fakt zvedavy. Nie kazdy potrebuje autoAC, 6xABG... U nas zatial rozhoduje cena a konkurencia je s nou podstatne nizsie.
neregistrovaný "karni"
5. 10. 2006 13:40
Re: A čo motory?
Slovensky trh bude pre KIU v najbližších rokoch bezvýznamný, zameriavať sa bude na export do záp. Európy (vyjadrenie pána Dvořáka, manažéra Kie). Viac ako 90% produkcie sa bude exportovať na západ. Preto maximálna výbava a na západoeurópske pomery relatívne nízka cena. Uvidíme, možno pre slovenský trh pripravia špeciálnu edíciu KIA CEED JUNIOR za 499 000,- Sk s volantom v sériovej výbave. :-)
neregistrovaný "kia ceed"
5. 10. 2006 15:09
Re: A čo motory?
Mal som možnosť otestovať všetky motory pripravené pre nový Ceed. Všetky vychádzajú z osvedčených konštrukcí. Snaha konštruktérov bola vyhovieť širokej škále potenciálnych zákazníkov. Pri jazde v premávke, pri dodržaní PCP je spotreba veľmi prijateľná, zvlášť dieselové verzie.
anonym
28. 10. 2006 10:56
Re: A čo motory?
To si trafil, už dávno som sa tak nezasmial!!! Ale rezerva bude za príplatok ako doplnková výbava!
neregistrovaný "ronald"
7. 10. 2006 23:57
Re: A čo motory?
Tak se pripravte, CEE D bude v cechac okolo 350000,-Kc vc. klima...takze bude to asi mazec!
neregistrovaný "mato"
8. 10. 2006 21:23
Re: A čo motory?
Túto info máš odkiaľ? Keby to tak naozaj bolo, tak to by bola paráda. :-)
V prepočte na Sk by to bolo cca 460000,- a to by bolo výrazne pod cenou konkurencie a pravdupovediac sa mi takáto nízka cena nechce veriť. V denníku SME bola pred pár dňami uvedená neoficiálna cena základného modelu na úrovni 430000 Sk (a ten je bez klímy).
neregistrovaný "mato"
8. 10. 2006 21:47
Re: A čo motory?
V žilinskej predajni aj mne povedali obdobnú cenu, ale volal som aj do predajne v Blave a tam hovorili o cca 450000 Sk (základná verzia). Tak si vyberte. Pokúšal som sa kontaktovať aj priamo KIU, ale zaryto nedvíhajú telefóny a pokus o zaslanie mailu na ich mail sa mi vrátil ako nedoručiteľný, takže na oficiálne info budeme musieť asi ešte čakať. :-(.
No skrátka Tí Kórejci sú nejakí tajnostkári.
anonym
25. 10. 2006 07:44
Re: A čo motory?
[odkaz]
anonym
28. 10. 2006 11:00
Re: A čo motory?
Do Žilinskej predajne Kie viac nechoď a hlavne nepoćúvaj, čo Ti tam hovoria!
neregistrovaný "Hans"
5. 10. 2006 17:22
Záruka
Super záruka. Ať je to sebevětší kraksna (a věřím nebude) tak záruka 7 let je šílená rána pro škodovku a ostatní konkurenci.Jen tak dál!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Roy_"
31. 10. 2006 11:03
Cena
:-! podľa vyjadrení kompetentných cena za Ceed sa bude pohybavať v rozmedzí 11000 - 13000 Eur... si to prepočítajte, 3 typy výbavy, sedí sa v tom slušne, ale kvalita zatiaľ nič extra... treba počkať 2 roky kým to vychytajú
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tukes"
31. 10. 2006 11:11
Kvalita
No, osobne som videl ako tomu autu hrdzavejú brzdné kotúče po mesiaci, a nechcite v tom naburat... airbag spolujazdca vám rozbije čelné sklo a ak ste to auto niekto videl tak ten bag je v prístrojovke pod tou tkaninou, takže ako vystrelí roztrhne vám poťah prístrojovky, rozbije čelné sklo a oprava ??? no skúste si kupovať komplet prístrojovku...nehovorím o bočných bagoch... všetky plasty lietajú... takže jedna nehoda a auto je v šrote... disky kolies sú vyvážené od výroby 10g - 50g... od výroby...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "miroslav"
31. 10. 2006 17:54
Re: Kvalita
Ty si asi sedel namiesto figuríny pri nárazových testoch a ten airbag nepoškodil predné sklo, ale tvoju sivú kôrku v hlavičke. Tie tvoje výmysly, že plasty lietajú a airbag je v prístrojovke pod tkaninou... No čo na to povedať. Airbag je schovaný v rezerve v kufri, a keď nabúraš lieta perie z vankúšov od babičky. Píšeš, akoby Ťa vyhodili z Kii pre neschopnosť a pomsta je sladká...