Mě se 6er zdá tedy už přímo červená. Černá matná to přímo zabíjí. [odkaz] Jinak SVoje bych řešil takto [odkaz]
A šlo by to i takhle, myslím, že Murcielago by jako jedno z mála aut tuto barvu se ctí sneslo, v tomto odstínu, metalickou s perleťovým efektem laděným do zlata (jako u některých bílých). [odkaz]
Křídlo snad nemá s výběrem barvy přímo nic společného, navíc neřešíme přece tenhle konkrétní kus SVéčka, ale lak na Aventador.
Auto jako Murcielago SV, že je v téhle barvě příliš neviditelné na to, jak je drahé! a rychlé...?
Tak se zkus někde ukázat s tímhle kouskem v "nudně " matně bílé (klidně i bez toho křídla) a uvidíš, jak neviditelné opravdu je... a kolik řidičů si (za jízdy) málem ukroutí hlavu, podobně jako já, když jsem ho v protisměru potkal... >:D
Tohle auto opravdu nepotřebuje zvyšovat pozornost nějakým ostřejším odstínem žluté, oranžové apod. a ta bílá ja na cestách vidět dost dobře...
A už vůbec nevím, kdes přišel na to, že by zrovna žlutá, nebo oranžová
dělaly podobné auto "opticky dražší"...
Lambo v poslední (delší) době používá variace na bílou velmi často i při prezentacích, a že by byl hlavní motiv ve zneviditelnění, nebo v optickém snížení hodnoty vozu (nemluvě o nudě) se mi opravdu nezdá... ;-)
P.S. Další prezentace s variací na oranžovou metlu..., jiné barvy teď asi došly:
[odkaz]
murciélago SV? žlutá nebo oranžová! V bílé je nudné. Tento konkrétní kus je sice zajímavý, ale to proto, že je číslo 001/350. Jinak je v té barvě a bez křídla příliš neviditelný na to, jak drahé a rychlé to auto je.
Každopádně teď tyhle variace na oranžovou perleť (od akcentu k hnědé, až po tento červený) při představení nového modelu letí (třeba i nový McLaren, BMW 1M a další).
Dřív to byl hlavně Focus II ST, nebo Audi S3.
Já tedy nemám živé dojmy a poznatky, ale tu zvláštní oranžovou na Virage bych za tuhle červenooranžovou klidně vyměnil. Jedno je jisté už teď, ani Aventador nebude auto pro více tmavší než střední odstíny modré.
Tak víš, že ve zobecnění je vždycky problém - buď je jenom příliš zjednodušující, nebo rovnou vyvolá konflikt :-)
Co se týká Aventadoru, tak si osobně nedokážu vybrat dobrou barvu. Tak jako u BMW 7 bych složitě váhal mezi čtyřmi, tak tady vůbec nevím. Ta oranžáda teda není kdoví co (AM Virage a Bentley CGT předvedly lepší odstín a sluší jim víc), bílá je sice efektní dle mého shodí propracovanost designu, obligátní mat v černé nebo šedé si zase zvoli na můj vkus hodně prvomajitelů a pak i druhomajitelů-fóliovačů. Klasiku žlutou, čistě oranžovou a světle zelenou si v leském ani matném provedení nedovedu představit, to bude potřeba vidět na živo.
Čistě pozérsky bych asi preferoval Reventóní šedou, z optiky mého nejosobnějšího vkusu bych si pak počkal na nějaký paket s černým spodkem, protože Murciélago SV je v mé paměti zaryto velmi silně a líbí se mně moc.
Pokud je i zelená, modrá a žlutá mezi černou a bílou, tak jo...
Ovšem vyloženě černou naopak zase nemusím, ta musí mít aspoň nějaký nádech i do jiné barvy, např. do hněda (černá havana)...
Třeba u prémie je už delší dobu čistě černá barva mnohem "tuctovější", než třeba stříbrná...
Jak to, že Ferrari není koncern, podobně jako Lambo? Není jen jeden koncern... ;-) >:-[]
P.S. Ale pokud chceš příklad koncernového vozu (výhradně) VW, tak třeba RS5ku bych bral určitě spíš v Dayatona Grau, než v bílé, i když ta bílá na RS5ce je pořád lepší, než třeba červená... Na rocco R zelenou Vipern, na Golfa R modrou Risingn, na G6 GTI temně šedou Carbon-Steel (G5 GTI určitě bílé, tahle šedá se na něj ani nenabízela)....
Ale zase M3/M6 určítě v bílé s carbonovou střechou...a na to Ferrari zase nejspíš žlutou... stačí? :-)
Ale já to mám jen na jednom autě, a tam to navíc není perleť!, takže...
Na všechny vozy se mi ti určitě nelíbí, ty "sportovní" nevyjímaje... ;-)
Třeba u Ferrari by mě to vůbec nenapadlo, ale k Lambům vůbec mi třeba taková baloon-white sedí...
[odkaz]
Ale tady bych určitě volil spíš matnou bianco-canopus:
[odkaz]
Řekl bych, že se to posouvá v závislosti na teplotě motoru (olej + voda)... V čase 0:34 si lze na zmíněných ukazatelích všimnout, že motor je uplně studenej, tak pravděpodobně proto... Jinak v předvádění zvuku a vytáčení studenýho motoru (byť "jen" k 6k rpm) zrovna moc smysl nevidim... ;-\
dost se divim začátku redline v 6k .... proč by tam jinak bylo tolik dalších hodnot? Neni to jenom tim, že než se motor nějak jakoby "zajede" tak má posunutej ukazatel otáček, aby řidič blbec viděl že to nemá tak točit?
Přece jenom ten zvuk motoru je někde naprosto jinde než konkurence a pokud předchozí lamba točily 8k i víc, tak tohle bud asi nějakej záměr .....
O barvu bych starost neměl, Lambu sluší snad každá. Jen mě překvapil "playstation" místo budíků, který hraje bledě modrou, bílou, červenou a žlutou barevnou kombinací. Znám i decentnější sladění barev :-|
Na středové konzoly z boku dole je umístěno rádio? [odkaz]
pokiaľ ma pamäť neklame,tak Audi dalo do najnovšej RS5-ky taký gadget čo vstrekne do výfukového systému pár kvapiek benzínu čisto len pre efekt...možno to je aj v Lambe,nič to ale nemení na fakte že zvuk je po dizajne druhé silné sklamanie u nového Lamba...
Hexagonální víčko nádrže je fajn a vůbec celé je to * samec. Už se těším, až se vyrojí v zatím neviděných barvách, v bílé mu to slušelo, ale asi by mi bylo líto si ho nepořídit v nějaké typické barvě, takže uvidíme, jaká bude žlutá a jaký odstín žabičkově zelený zvolí.
Tak dneska to plní úplně jiné normy... vyměnit výfuk Aventadoru za co nejkratší ohnutou trubku, bude to asi podobné. Jen ty kouřové efekty asi nebudou, že do toho ECU nepustí tolik paliva, jako zvládly dvojité karburátory