Kazdy, kto ide na zapad kupovat auto, tak ma pripraveny dovoz VW, Audi alebo BMW. Nakoniec vsak privezie Ford. No nekup to, ked je to auto za par supov. Audi si priveziem nabuduce. Ale, zase si len privezie ojazdeny, lacny Ford.
Ale to ja vim. Nicmene uz z vyznamu toho slova Crossover, cili "prekrizeni" je citit, ze to je vozidlo nekde mezi styly SUV a MINI, nebo nizsi stredni trida. Cili prizvednuta svetla vyska, vyssi stavba karoserie - a pohon 4x4 a velikost MINI, ci nizsi stredni tridy. Pokud si nekdo koupi SX4 v benzinu a jen s 4x2, je to vlastne jen koupe neceho, co si na styl crossoveru jen hraje. A proto k opravdovemu crossoveru patri 4x4 a diesel.
cast kupcov berie tieto vozidla ako alternativu k malym mpv - vyssi posed, lahsie nastupovanie, k tomu o chlp vyssi podvozok. A predstav si, ze sx4 sa predava najma benzinovych. V tomto segmente ma kazdy vyrobca v ponuke aj 4x2
Tomu rikam prumyslova spionaz... ale povedlo se, ted si muze kazdy majitel Thalie pripadat , jako by ridil ceskou modlu...
Kdyz ted na to dlouze koukam, prijde mi, ze i ten bocni profil Thalie vypada jako Superb... ze oni ten skvostny design okopirovali ti nechutni Frantici kompletne? Tfuj tfuj tfuj, to se prece nedela a uz vubec ne nasi domaci znacce >:D
No co pamatuju tak náš Ford Orion ani neumožňovall sklopení opěradla. >:D Takže Thalia na tom není až tak zle i když ten otvor je opravdu malej. Sedačky jsou sice malé, ale víc než jeich rozměry mě vadí ty opěrky hlavy. Klasické Renaultí "knižního" typu jsou podstatně lepší. Pochválit musím motor! Na ten objem s Thalií hýbe parádně. :yes:
V první Thalii jsme celkem bez problémů dávali trasy jako Praha - Opava a podobné, ty sedačky mi přijdou ještě v pohodě. V 206 bych to nedal.
U těch velkoobjemových malých sedanů bych se bál asi jediného - zda jsou dostatečně pevná zadní sedadla a jejich ukotvení, aby mi při nárazu nebo extra prudkém brzdění neprolétl náklad dovnitř.
>:D To myslíš vážně? Jestli jsou přední světlomety něčemu podobné tak Suzuki SX4 ale Octavii? A jen tak mimochodem nepřišla Thalia ještě před faceliftem Octavie? ;-) A zadní světla u Supa zasahují až do víka zavazadelníku u Thalie nikoliv. Zajdi na oční ;-)
Jestli je trefa do českého vkusu to, že u Thalie okopírovali zadní světlomety ze Superbu a přední od Octávie, tak je to spíše ukázka neschopnosti francouzských designérů vymyslet něco nového, než trefa do českého vkusu.
Určitě ano. Mě osobně na Thalii vadí malé sedadla, ale od tohto auta nikdo nečeká absolvování delších tras takže by s tím neměl být problém. Vzhledem k tomu, že už sem jednoho sedana měl tak v tomto řešení najdu i pozitiva. Například máš zahřáté auto a chceš dát něco do kufru.... u hatchbacku můžeš vytápět interiér po otevření kufru znovu, ale u sedanu ne. Jinak vstupní otvor zavazadelníku je na rozměry auta docela slušný jen ty vzpěry ;-\ Bezpečost asi nic moc ale určitě lepší jak u Avea (4D).
Jaké smetiště? Vždyť Thalii si většinou pořizují majitelé zrezlých Felicií nebo ještě starších aut, která jsou podle mě nebezbečné pojízné popelnice, které ve většině případů patří na smetiště...
Thalia naopak omlazuje vozový park.
Ta verze collection je za ty prachy fakt nabušená výbavou. :yes: Jen Renault nikde nemá snímky interiéru který má v jiných odstínech ty okrasné lišty a nový vzor látky sedadel ;-\ A nově do nabídky byla přidána hnědá metalíza kterou má Duster. :yes:
Jde vidět, že se Renault trefil do českého vkusu – docela už pěkné auto v porovnání s minulou generací, sice není nejmodernější a v interiéru nejprostornější, ale ten obří kufr s 506 litry ve spojení s dobrým motorem a výbavou za ještě lepší cenu, tak na to my Češi, co máme hluboko do kapsy, opravdu slyšíme. Thalia to má u nás teď jednoduší, když už se neprodává Fabia sedan.
A Renault teď nabízí dokonce výbavu LS Collection, která obsahuje litá kola, rádio, automatickou klimatizaci, atd., akorát se opět „musí“ připlácet za boční airbagy. To vše za nějakých 220 tis. a to je cena při platbě v hotovosti. Na leasing je další sleva a prodloužená záruka zdarma. No nekup to. :-)