Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai Genesis Coupé vs. konkurenti: Co koupit?

Je výhodnější nové kupé od Hyundaie, nebo některý z evropských hot-hatchů? A o kolik je BMW dražší než Genesis Coupé?
Zpět na článek
17. 3. 2011 08:21
17. 3. 2011 08:24
17. 3. 2011 13:31
17. 3. 2011 09:26
neregistrovaný "Kuba84"
17. 3. 2011 09:06
17. 3. 2011 09:07
17. 3. 2011 10:04
17. 3. 2011 09:33
17. 3. 2011 09:46
17. 3. 2011 10:11
17. 3. 2011 13:35
17. 3. 2011 16:03
17. 3. 2011 19:23
17. 3. 2011 19:36
17. 3. 2011 15:35
17. 3. 2011 15:58
17. 3. 2011 22:59
17. 3. 2011 23:32
17. 3. 2011 17:21
17. 3. 2011 18:20
17. 3. 2011 20:39
18. 3. 2011 06:33
18. 3. 2011 08:16
18. 3. 2011 09:47
18. 3. 2011 13:12
Avatar - CHerokee
17. 3. 2011 08:21
Co vybrat?
BMW stojí mimo...tedy když ho člověk dovybaví je cenově jinde. Já bych vybral Renault Mégane RS...s tím bude asi největší sranda na cestě. A mi pořád lée zní Renault než Hujdaj, ale to bude tím, že jsem konzervativní. :-!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Krispos
17. 3. 2011 08:24
Re: Co vybrat?
No BMW 120i má srovnatelné parametry jako Hyundai coupé a ještě tam prostor pro nějakou výbavu je (xenony etc...). Já bych bral Scirocco, ovsem s R-kovým předním nárazníkem :-)
Avatar - Johny.Rico
17. 3. 2011 10:50
Re: Co vybrat?
Podívej se na VW... taký žiďák. To je až k pláči...
17. 3. 2011 12:58
Re: Co vybrat?
Jake parametry? Videl jsi testy Genesise? Vzdyt je podle vseho o dost rychlejsi nez co udavaji...
Na nejake soudy pockam, az ho budu mit moznost vyzkouset, zatim ho vidim jednoznacne pozitivne.
Avatar - Krispos
17. 3. 2011 13:31
Re: Co vybrat?
Vychazel jsem z oficialnich parametru vyrobce... Hyundai vetsi vykon, ale take hmotnost, zrychleni i maximalka temer stejně... pokud bych si mel vybirat druhe auto na fun jezdeni o vikendech a na Ring, asi bych sel do toho BMW 1er coupé...
Avatar - Johny.Rico
17. 3. 2011 10:56
Re: Co vybrat?
Megane bych bral, určitě z těch všech nabídne nejvíce všeho za nejméně peněz.
Avatar - 3_diamanty
17. 3. 2011 08:43
Hyundai je jasna volba
zadny nahon plus nekompromisna vybava a skvely dizajn, kto kupuje auto tohto formatu

bravo Korea

hynudai, Kia go :yes: robite mi stale vacsiu radost

este rozbehnut lepsie ssangyong a budem spokojny
Rozbalit vlákno
24
Avatar - kari.laz
17. 3. 2011 08:57
Re: Hyundai je jasna volba
Co na tom, že by mu ujelo i polo GTI.
Avatar - CHerokee
17. 3. 2011 09:03
Re: Hyundai je jasna volba
Topper by si měl někdy promluvit nebo vidět dělníky v Hujdaji v Nošovicích...bravo vykořisťovatelé a otrokáři.
neregistrovaný "Kuba84"
17. 3. 2011 09:26
Re: Hyundai je jasna volba
On je někdo nutí tam pracovat? Komu se tam nelíbí a má pocit, že je vykořisťován a dělá otroka může svobodně dát výpověď a odejít. Není to gulag. Tak už tady přestaň pořád dokola brečet...
17. 3. 2011 09:37
Re: Hyundai je jasna volba
Jo, tohle si malokdo uvedomuje. :yes:
Avatar - Johny.Rico
17. 3. 2011 10:51
Re: Hyundai je jasna volba
Tak tak Kubo! :yes:
17. 3. 2011 15:02
Re: Hyundai je jasna volba
socialisticke myslenie.. :no:
17. 3. 2011 09:31
Re: Hyundai je jasna volba
A na to si přišel kde? Ty tvoje bláboly, kterými chceš jen potupit jakokouliv jinou automobilku než je německá, začínají být někdy opravdu k smíchu. Za další, srovnávat Polo GTi s tímhle.. to si fajnšmekr ;-)
Avatar - kari.laz
17. 3. 2011 10:29
Re: Hyundai je jasna volba
Třeba 0-100 za 6,9 oproti 8,0 nebo vyšší maximálka. A co se tě tak dotklo na tom, že jsem porovnal polo GTI s tímhle a zjistil, že má lepší parametry.
17. 3. 2011 10:44
Re: Hyundai je jasna volba
A nemyslíš že jízda se zadokolkou bude úplně o něčem jiném? A zábava v autě je jen kvůli zrychlení a maximálce? To si děláš srandu ne.
Avatar - kari.laz
17. 3. 2011 10:51
Re: Hyundai je jasna volba
A nemyslíš, že coupe s výkonem přes 200 koní by mohlo nybídnout víc, než zadní náhon. To už pak můžeš machrovat se žigulem. I Fabia RS kombi má udávané lepší zrychlení.
Avatar - Johny.Rico
17. 3. 2011 10:54
Re: Hyundai je jasna volba
Prosím tě, na co ti je zrychlení??? Můžeš mi to vysvětlit? Mě by totiž opravdu zajímalo, na co je tak důležité zrychlení z 0-100, které "skoro nikdo" nevyužívá, hm?

Já se totiž směju těm, co neustáíl,e ale neustále (!!!) porovnávají zrychlení aut a za king of the road berou auto, které má oproti jinému zrychlení z 0-100 o desetinku dvě desetinky lepší než konkurent. Není to trošku ujeté?

Neříkám, že to děláš ty, ale něco jsi tu už napsal...
Avatar - kari.laz
17. 3. 2011 11:18
Re: Hyundai je jasna volba
Tak zde má polo GTI o 1,1s, což už je dost, ale HG je coupe s poměrně slušným výkonem, kterému neodpovídají uvedené parametry. Nejspíše by chtělo zapracovat na odladění. Vzhledově na tom není špatně. Je to ještě stará škola, než se začaly Hyundai podobat rozteklým zmrzlinám, takže je škoda, že nezapracovali ještě na tomhle.
17. 3. 2011 13:04
Re: Hyundai je jasna volba
Podivej se na videa z US testu. 2.0T umi kilo pod sedm vterin.
Avatar - kari.laz
17. 3. 2011 13:15
Re: Hyundai je jasna volba
A když se podívám na Youtube, tak najdu octavii TDI, co ujede corvette. Co kde naměřili v nějakém americkém videu mě zase až tak nezajímá.
17. 3. 2011 13:17
Re: Hyundai je jasna volba
Je rozdil mezi testem renomovaneho media a nejakym fandovskym videem s trikrat ciplym TDI.
Avatar - kari.laz
17. 3. 2011 14:40
Re: Hyundai je jasna volba
A co je podle tebe renomovaný medium? Třeba když udělají v Autobuildu test, kde vyhraje německé auto, tak se to tu zpochybňuje, protože odpůrci argumentují zaujatostí. Takže až to bude obecně známá a potvrzená pravda, tak tomu budu věřit a ne na základě nějakého jednoho pochybného "renomovaného" media.
17. 3. 2011 15:07
Re: Hyundai je jasna volba
len jedna vec. Ano je to 200 konove auto a ma "len" 8 s zrychlenie. Ale nemyslis ze v hyundai sa proste rozhodli spravit auto na fun? Preto je pozdlz ulozeny motor , preto ma zadny nahon atd atd.. Skusme si pockat na nejaky testik a potom ist vyskusat do predajne. Scirocco je fajn na jazdenie ale je to stale FWD, co ti nikdy neda taky fun ako RWD. A prave na to je to auto, na fun, nie na to ze s nim pojdes na dovolenku.
Avatar - Katikakus
17. 3. 2011 15:14
Re: Hyundai je jasna volba
Tady mas dalsi test renomovaneho magazinu: [odkaz]

Namerili rovnych 7 vterin.
18. 3. 2011 12:47
Re: Hyundai je jasna volba
Tak v německém Autozeitung už jedna srovnávačka proběhla a šíro tam ten hjůndaj sfouklo jak svíčku >:D . Nemám tu sice při sobě tištěnou verzi toho testu, kde bývají uvedeny konkrétní časy z jejich vlastní testovací trati a rychlosti dosažené ve slalomu, ale už z bodovací tabulky je jasně patrné, kdo tu má dynamicky navrch, a to i přes použití kompromisnější koncepce.

Jinak 1-er kupé představuje v této motorizaci kvůli spřažení s neskonale dlouhou převodovkou spíše volbu pro klidnější cestování. A Megane je zas obyčejný třídveřový hatch, který svou tvrdostí není příliš nakloněn každodennímu použití, takže bych ho osobne nezařadil mezi přímé konkurenty hjůndaje.
17. 3. 2011 13:03
Re: Hyundai je jasna volba
Nebud zase vtipnej.
Srovnavej auta dle koncepci a trid.
Avatar - kari.laz
17. 3. 2011 14:38
Re: Hyundai je jasna volba
Když uvedu Audi, tak je to špatně, když uvedu malé auto, tak je to taky špatně. Tak mi sem vypiš seznam kandidátů, kteří jsou parametrově horší, těch moc nebude >:D , já ti jednoho napíšu a pak snad budeš spokojený. >:D
17. 3. 2011 09:36
Re: Hyundai je jasna volba
Kdy se stehujes?
17. 3. 2011 15:34
Re: Hyundai je jasna volba
to si robis * ze? Preco ze si taky fnda koreji a sangjongu? Co sa ti stalo? To musis?
Avatar - CIZEK
17. 3. 2011 17:50
Re: Hyundai je jasna volba
Ano také jsem příznivcem zadního náhonu ale opravdu nevím proč hyundai. Nejsem totiž příznivcem ani jedné korejské značky, pro mě je zkrátka důležitý i původ a s tím související kvalita a tak bych se poohlédl po jiných značkách (BMW 125i, VW Scirocco) i za předpokladu vyšší ceny.
Hyundai, Kio :no: :no: a k ssangyongu musím říci že odpornější auta než oni dnes snad dělá už jenom Čína.
17. 3. 2011 08:46
opravte si kombinovanou spotrebu u scirocca
....dle tech udaju ma mit neco kolem 7,4l/100km a ne hruznych 10,1 l 100/km

Stejnak...jedno je cena...kde Genesis trosku boduje vybavou...ale mit za kazdou cenu hruzu, ktera nejede a žere?

Byt ani jeden z uvedenych nenimuj salek kavy....tak jednoznacne Megane RS...pak Scirocco....pak osklive BMW...a pak radeji nic >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - DawQa
17. 3. 2011 08:52
Hyundai Genesis 2.0T
parádní vzhled 2,0 benzín + turbo. Poháněná zadní náprava. to je něco co se neodmítá, bral bych prostě hned >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - strýček BOB
17. 3. 2011 09:06
V bazaru za plotem...
Pár předváděček u dealerů a šup s tím do bazaru, tím celej tenhle korejský cirkus skončí.
Rozbalit vlákno
1
17. 3. 2011 09:41
Re: V bazaru za plotem...
Mozna u nas, ale tipuju, ze v USA se z toho stane legenda, jako z jinych podobnych asijskych kramu...
Brzy bude i v novem ND4SPD >:D
17. 3. 2011 09:06
ceny...
Uz minule som pisal, ze tie ceske ceny su dako podozrivo vysoke. Tak sem este dam Genesis Coupe, 2.0, manual:

Na SK je v ponuke za 27226€, co je ~663634Kc (kurz € ku Kc 1:24,375 som bral z webu CNB). To je cena o 100 tisic Kc nizsia, nez v CZ! Beruc toto do uvahy, to zaverecne porovnanie cien by dopadlo asi trochu inak...
Rozbalit vlákno
0
17. 3. 2011 09:07
snadna volba
Megane RS
Rozbalit vlákno
1
17. 3. 2011 09:14
Hračka nebo auto na každý den
Kdybych si vybíral druhé auto vysloveně na hraní, tak bych si lehce připlatil a vzal bavoráka. A vykašlal bych se na většinu příplatkové výbavy - u auta pro radost nepotřebuji ani xenony, ani navigaci, ani bezklíčový vstup...

Ale kdyby to mělo být moje jediné auto, volil bych Mégana RS. Přece jen přední náhon a "třetí dveře" jsou pro běžný život praktičtější. A v takovém případě už bych ocenil i bohatší výbavu. Navíc u Méganu nezapomínejme na možnost volby mezi luxusnější (Luxe) a ostřejší (Cup) verzí za stejnou cenu, což pokládám za velkou výhodu. :yes:
Rozbalit vlákno
24
17. 3. 2011 09:53
Re: Hračka nebo auto na každý den
Magistre, obe mam projete a jak lux, tak cup jsou stejne v jedne veci: Tvrdost. Je to kram tvrdej a jezdit s nim jinde nez po hladke ceste je utrpeni. A to jsem na tvrda auta docela zvykly. V zatacce na rolete, nebo zaplate, zadek odskakuje a ESP v tu chvili nevi, co ma delat. To same treba pri prejezdu koleji. Cup se lisi lehcimi koly, diferencialem Quaiffe a (ted uz si nejsem jisty) vetsimi brzdami vepredu, ani jedno z toho jsem na okreskach kolem Ostravy neocenil, nebot az takovy strelec nejsem. Mozna snad ten diferak - pri vyjezdu ze zatacky se dalo slapnout na plyn znatelne drive.
Z teto bandy je mi nejsympatictejsi Scirocco. Designem, moznosti DCC a DSG a uklizenym interierem.
17. 3. 2011 10:07
Re: Hračka nebo auto na každý den
No jo, na české tankodromy se hodí málokterý sportovní podvozek :-( Já řídil jen minulou generaci RS (tj. druhou generaci Mégana) a zdálo se mi to celkem snesitelné. Ale možná je současná generace tvrdší, asi udělali RS extrémnější, když vedle něj mají ještě GT...

V tomhle bude mít výhodu to BMW, kde jde volit mezi standardním a sportovním podvozkem.
17. 3. 2011 15:43
Re: Hračka nebo auto na každý den
Nebo u VW, kde si muzes podvozek prepnout.
17. 3. 2011 15:51
Re: Hračka nebo auto na každý den
podla mna celych 28% co by si podla tohto fora vybralo hjundaj to zaklikli len z tvrdohlavosti a zadubenej naschvalnosti, pochybujem, ze keby mali tie auta pod nosom odidu s hjundajom!
17. 3. 2011 16:22
Re: Hračka nebo auto na každý den
Ja tipuju 99%.
Tak to obvykle byva - kazdy jasa a chce se hned odlisovat o sedeho davu "hlupaku" v "predrazenych" VW a BMW a kdyz najednou maji dat sve vlastni penize za auto, tak se na odlisnosti s klidem vykaslou a domu prijedou tou "sedi" s R paketem >:D
Avatar - Blue Sun
17. 3. 2011 16:33
Re: Hračka nebo auto na každý den
A proč by neměli odjet s Hyundai? Jen proto, že místní VW fanatici si to myslí? Vylez z ulity, panejo.
Pokud ten člověk nepotřebuje variabilní nákladový prostor a pravidelně převážet čtyři lidi, proč by si nemohl koupit velké kupé? Já tedy radši menší kupé, jako byl starý Tiburon, ale ani tahle velká potvůrka není k zahození.
Tohle srovnání je opravdu blbina.
17. 3. 2011 19:31
Re: Hračka nebo auto na každý den
Ja te chci videt, az budes jednou premyslet, za co das svych vosumsettacu. A vsadim petku, ze to bude neco z nemecka. Pokud se tedy nekdy toho okamziku dockame, ze...
Avatar - Blue Sun
18. 3. 2011 17:48
Re: Hračka nebo auto na každý den
Panáčku, ty jsi blbý a arogantní, až to bouchá dveřma. Co dveřma, vratama od hangáru! Píšeš tady kraviny, zkoušíš rádoby osobní útoky ve stylu GTI, ale nejde ti dobře ani jedno.
Do toho, co bych si já kupoval, ti může být naprosté... no víš co. Ale buď klidný, německé značky mě nechávají zcela chladným. Vím, že Hyundai Coupé si nekoupím, protože jsem praktický člověk a ze závodění auty jsem vyrostl ve třiadvaceti. Závodím jinak a jinde, k tomu potřebuju odpovídající prostorové podmínky v autě i okolo auta. Třeba si domyslíš, co bych si tak asi mohl koupit, ale pochybuji, že na to máš dostatek vitamínů I a Q.
Avatar - Krispos
18. 3. 2011 18:02
Re: Hračka nebo auto na každý den
Zatímco ty jsi příklad nadhledu a slušného chování... pokud se budeme bavit o druhém autě čistě na fun, tak za vosumsettáců se dá sehnat leccos od olítané 911ky ve slušném stavu přes Clio RS, Megane coupé, Scirocco R, Focus ST, BMW 1er až k Jůlince QV.... nebo hyundai. Záleží na preferencích každého člověka, nic víc a nic míň. Mariachi to trochu otočil, protože se baví o autě na denní ježdění a to už pak samozřejmě definuje jiné požadavky (třeba právě v oblasti komfortu a bezpečnosti). Já bych si jako druhé auto pořídil Scirocco R nebo právě nejakou starší 911ku, ale jako první auto rpo sebe volím jednoznačně Volvo (před Golfem GTD)....a spousta lidí by v tomto případě sáhla po německé nebo (teď už se to dá napsat) italské či francouzské kvalitě, protože tady se Hyundai s praktičností prostě nechytá...
Avatar - Blue Sun
18. 3. 2011 19:32
Re: Hračka nebo auto na každý den
Na hrubej pytel hrubou metlou, či jak se to říkalo?
Vyjádřil jsem svůj názor na výběr aut slušně, mariachi začal vyskakovat, nevidím důvod nechat si líbit osobně mířené invektivy.
A vůbec, starej se o své ;-)
23. 3. 2011 20:52
Re: Hračka nebo auto na každý den
Od te doby co sis zmenil nick je z tebe fakt hustej tvrdak. >:D

Nicmene na tve ubozacke breceni a nadavky tu neni nikdo zvedavy, to si tak muzes predrikavat sam sobe pred zrcadlem - pokud tedy pohled do nej uneses. :no:
17. 3. 2011 15:59
Re: Hračka nebo auto na každý den
mariachi co to trepes hovadiny? Megane RS Lux a Cup maju tvrdy podvozok ?:)))) sedel si v nom vobec niekedy? tazko pochybujem.
17. 3. 2011 16:20
Re: Hračka nebo auto na každý den
Hele, dam ti priklad - projel ho i kamarad, ktery mimojine vlastni Hondu Integra. A prohlasil, ze proti Integre je Megane RS mekky jako dvojka masla. Ja do nej presedl ze sportovne ladene verze normalniho HB (tedy ne z HH) a malem jsem si prekousl jazyk - a to mi moje auto prijde dost tvrde. Megane RS je proti Sciroccu tvrdy jako prkno. Proti Sciroccu R je asi tak stejny (Rko bez DCC). Ale DCC dokaze divy.
Ale v MRS je rozbita cesta opravdu sjizdna jen s chranicem zubu a jazyka.
17. 3. 2011 22:18
Re: Hračka nebo auto na každý den
blbost ako mraky... Ja som do neho presadol z normalneho auta a mam pocit ze ten rozdiel v tlmeni nerovnosti a nastavenim tlamicov medzi Rs a normalnym autom je fakt maly. Dalsi znami co boli na testovacke to vidia podobne. Mozno si len moc rozmaznany...
Avatar - gld
17. 3. 2011 23:11
Re: Hračka nebo auto na každý den
Tvrdosť podvozku môže byť značne subjektívne vnímaná..komu čo sedí, na čo je zvyknutý a pod.

Najlepšie sa previezť sám a zistiť na vlastnej koži
18. 3. 2011 09:48
Re: Hračka nebo auto na každý den
presne. Prave to nechapem ze ked mne, ako niekomu kto je zvyknuty na bezne komfortne verzie sa MRS nezda moc tvrde, ako sa to moze zdat tvrde niekomu ako mariachi, kto tvrdi ze ma toho na sportakoch odjazdene moc.
23. 3. 2011 20:54
Re: Hračka nebo auto na každý den
Hlavne mi vadilo (a prekvapilo mne) to odskakovani.
Ta tvrdost ve vztahu ke komfortu je asi fakt relativni...
17. 3. 2011 10:58
Re: Hračka nebo auto na každý den
Mám taktéž projety M3 RS, Scirocco ne, ale mohu porovnávat s CTR 7G Type-R, který dlouho platil za nejlepší HH. Do příchodu Megane R26, pak Megane R26.R (nejrychlejší předokolka vůbec), nyní Megane 3 RS, nejlepší HH ve své třídě, zdaleka nejlepší poměr cena/výkon. Design je na hodně vysoké úrovní, to auto je jednoduše nádherný, úplně jiným způsobem, než taktéž nádherný "šíro", či Genessis Coupe, ale pak jdeš pod kapotu, na podvozek a zjistíš, kde je rozdíl.... mluvíš tady o odskakování a drvrdém podvozku....jestli sis to neuvědomil, tak si jel v HH... co čekáš? plavnou jízdu a nějakej 15 let starej Citron na vzduchu? Tady se porovnává HH prémie v podobě RenaultSport s Mainstreamem a skoro mainstreamem.... snad to BMW, ale proti M3RS jaksi ee a za ty peníze už vůbec ee ;-\
17. 3. 2011 12:07
Re: Hračka nebo auto na každý den
No ne, tak tady uz se to dnes vali hodne natvrdo - Renault je premie, kdezto BMW (snad) aspon mainstream >:D
Pobavils :yes:
Samozrejme vim, ze jsem jel hothatch a to je to o cem pisu - Megane je mozna na okruhu, veden zkusenym profesionalem, o par vterin rychlejsi, ale pak pri beznem jezdeni musis neustale snaset tu brutalni tvrdost. To se Sciroccem nemusis, s Golfem GTI (ktery bych patrne mel ze vsech HH nejradeji) taky ne. S Focusem taky ne, pokud tedy nezvolis extremni RS. O BMW nevim, tak nepisu.
Pod kapotou je na tom Megane stejne jako VW, jen zadni napravu ma VW viceprvkovou a diky tomu prave na beznych cestach podstatne pouzitelnejsi.
Mimochodem to se netyka Rocca R, ten je tvrdy jako prkno, nicmene jsem jel verzi bez DCC.
O sportovnich ambicich Genesisu si muzou korea fans nechat jen zdat...
17. 3. 2011 12:46
Re: Hračka nebo auto na každý den
Naučme se rozdělovat Megane 3 a Megane 3 R.S. od spol. RenaultSport (R.S.), ta auta jsou víceméně od dvou různých společností a dle toho je i rozdíl mezi civilním Meganem (mainstream) R.S. Meganem podstatnější, než např. mezi civilním Golfem a GTIčkem. Mysli si o prémii a neopreémii co chceš, Produkty RenaultSport jsou sportovní prémie a špičky ve svých třídách. BMW je prémie se vším všudy a to jak v civilních verzích tak ve sportovních. Motor... 2.0T vypadá na papíře stejně..tam to ovšem končí.... 184 vs 155 potažmo 157 kW je rozdíl, 340 vs 280 potažmo 304 Nm je rozdíl, Meganovský dvoulitr má japonské geny a dle toho se chová, má sportovnější a řekl bych atmosferičtější charakter, než uhlazený 2.0T od VW, tím neříkám, že je jeden horší, či lepší, prostě mají jiný charakter. Jestli někdo umí dělat pevnou zadní nápravu, je to Renault, torzní zadek u Megana je vypiplán téměř k dokonalosti a např oproti torzní nápravě v Civicu Type-R 8G je to nebe a dudy...kam tím mířím...kde je napsaný, že perfektně odladěná tuhá zadní náprava musí být zákonitě horší, než průměrné zadní nezávislá? Nevím, prostě VW dělá jejich sportovní verze spíše na image, né na super zážitky, na to má ultimátní R verze, které se vyrovnají R.S. od Renaultu, ale za úplně jiné peníze. Genesis nechci odepisovat, jak to děláš ty, ale asi to nebude vrcholný sportovec..on ani takové ambice nemá...
17. 3. 2011 15:42
Re: Hračka nebo auto na každý den
Ja Genesis neodepisuju, pisu to, co ty - sportovni ambice nema.
Co se tyka tech naprav, tak tam je to stejne, jako s tim naladenim podvozku - pri tuhem naladeni je rozdil mezi tuhou a viceprvkovou napravou na sterilnim povrchu autodromu jen minimalni, dost mozna, ze tuha naprava tam muze mit i malinko navrch, nebot ma mene stupnu volnosti.
Ale pak z okruhu sjedes a zjistis, ze na normalnich cestach, ktere zpravidla nejsou rovne je tuha naprava proti viceprvkove podobne spatna jako prkenny podvozek proti komfortnimu. Nepodrzi, nepomuze, jen odskoci.
Takze zadne vypiplani k dokonalosti u Megana nehledej, je jen tvrdy jako prkno, nebot ho RS naladil pro okruhove pouziti. Kdezto VW se snazil udelat auto, se kterym se da i uplne normalne jezdit a zit a jako takove je Scirocco, nebo GTI rozhodne lepsi auto nez Megane. Kdyz k tomu pripoctu pekny a vyladeny interier (ten zluty otackomer v chromovanem ramecku u Meganu je opravdu hrozny), tak mam HH jasny. Mozna neni tak Hot, ale je lepsi Hatch a ma celkove lepsi pomer mezi H a H.
Ja netvrdim, ze je Megane srot, aby bylo jasno, jen se snazim to nezaujate popsat.
17. 3. 2011 16:01
Re: Hračka nebo auto na každý den
mariachi vsadim 100 eur ze si v Megane Rs nikdy nesedel. ;-) to co pises o tom ake je tvrde je uplny blud. Jazdil som aj Lux aj CUP po meste aj po rozbtych cestach a mozem s kludnym svedomim povedat ze obe verzie Megane Rs sa hodia aj na kazdodenne jazdenie. Kto neveri, nech si to vyskusa sam a bude velmi prijemne prekvapeny.
17. 3. 2011 16:08
Re: Hračka nebo auto na každý den
A ja vsadim Jennifer Lopez, ze jsi ty nesedel v nicem jinem.
Megane RS je proti Sciroccu 2.0 TSI tvrde jako prkno a to si VW muzu jeste nastavit na 3 rezimy.
Proti napriklad AR Giulietta QV je to pak totalni prkno.
Ja to Meganu nemam za zle, a je fakt, ze nektere nerovnosti tlumi docela dobre, ale zeleznicni prejezd za zatackou, brzdeni na rolete ci sterku, nebo zaplaty uvnitr zatacky mu delaji problemy a naprava pri tvrde jizde odskakuje podstatne drive nez u VW (a viceprvkove konkurence obecne).
Rozdil je v tom, ze pokud mas vzadu viceprvek, muzes se o nej "oprit", kdezto napravu Meganu musis "krotit".
Co je lepsi, si klidne vyber sam.
17. 3. 2011 22:31
Re: Hračka nebo auto na každý den
n/c myslim ze hocikomu staci 20 minut jazdy v MRS a vyber je jasny.... mozno ty si zvyknuty na ultramakke vozy a potom chapem ze MRS je pre Teba tvrdy... ;-)
Avatar - kari.laz
17. 3. 2011 09:24
asi jiný výběr
Kdyby jsem se měl vybrat mezi zde uvedenými, tak nejspíše BMW, pokud by jsem šel do meinstreemu, tak asi scirocco nebo, megana. Ale spíše by jsem se podíval i jinam. Líbila se mi například Brera, opel GT, RX8...
Rozbalit vlákno
4
17. 3. 2011 10:09
Re: asi jiný výběr
Máš dobrý vkus, jenže Brera, Opel GT ani RX-8 už se jako nové neprodávají, maximálně nějaké skladovky (u Opelu už ani to). :-( :'-(
Avatar - kari.laz
17. 3. 2011 10:40
Re: asi jiný výběr
Proto jsem psal Líbila. Mám pocit, že nový auta stojí za h... I u korejců bylo dost zajímavých aut, jako Santafe předchozí generace, sportage předchozí generace, nebo Sonata pak Alfa se svými nádhernými kousky, jako právě Brera, 159. A no co z nich je dneska. Proto mám sklon k německé produkci, protože si drží zaběhnutý designový směr.
Avatar - deliqent4
17. 3. 2011 16:12
Re: asi jiný výběr
Brera je krásná ale výkonově je hodně slabá problém je její váha i když na našich silnicích to asi nemá smysl řešit protože míst kde by to stálo za svezení už moc není. Jinak Alfa 159 1758 Tbi by se zamlouvala i mě. Z porovnávaných aut bych šel určitě do BMW a zbylé tři pasuju zhruba na stejnou úroveň každé má něco do sebe. Možná by stál za řeč ještě Focus RS nebo Alfa Romeo GT, co se týče Mazdy jedině RX 7 :yes:
Avatar - kari.laz
18. 3. 2011 09:29
Re: asi jiný výběr
To tý Alfě vyčítali často. Uvedl jsem jí spíše jako auto s neskutečně krásným zevnějškem.
Avatar - Blue Sun
17. 3. 2011 09:33
Konkurenti?
Konkurenti? Ani ne. Aneb mediální masáž nesmysly pokračuje...
Rozbalit vlákno
13
17. 3. 2011 10:39
Re: Konkurenti?
Bohužel. Spíš bych od redakce očekával, že nám ve srovnání představí Infiniti G37, které bylo pro Genesis Coupé benchmarkem ( [odkaz] ). A dá nám k tomu svůj evropský názor - proti americkému vidění, které dělalo celému Genesis Coupé porodní bábu. Srovnávat GC se šírem nebo MéganemRS je tak trochu bez komentáře, jako Jyrkovy nápady blahé paměti - může to být absurdně zábavné, ale nakonec nám to řekne jenom to, že červení mužíci z Tau jsou opravdu jiní než skvrnité měňavky z Théty. ;-)
17. 3. 2011 12:21
Re: Konkurenti?
Redakce to vybrala dobre - dala na vybranou par aut s podobnou cenou a filosofii, ale se zcela jinym pristupem. Aspon je videt, co se da za ty prachy koupit.
17. 3. 2011 14:00
Re: Konkurenti?
Přesně tak :yes:
17. 3. 2011 16:29
Re: Konkurenti?
Když myslíš, že kritérium je opravdu "za ty prachy", tak budiž. Pokud jde o filozofii, rozdíly v ní jste si nahoře hodně obsáhle vyříkávali. Já si raději ponechám svou víru, že GT je ... GT.
Avatar - Blue Sun
17. 3. 2011 16:31
Re: Konkurenti?
Jenže ta auta se liší právě vším, kromě ceny. Určením, vůbec smyslem. Článek jen na vyvolávání válečných diskusí, nic více.
17. 3. 2011 17:06
Re: Konkurenti?
Ty se stydis za sve jmeno? >:D
17. 3. 2011 19:27
Re: Konkurenti?
Ja jsem si nick nezmenil...
Avatar - Blue Sun
18. 3. 2011 17:49
Re: Konkurenti?
Co to má společného s Hyundai Coupé, dementku?
Avatar - Krispos
18. 3. 2011 18:04
Re: Konkurenti?
Vy dva jste se hledali... až se budete registrovat, uděláme vám spanilou jízdu :-)
Avatar - Blue Sun
18. 3. 2011 19:33
Re: Konkurenti?
Ty taky jednou dospěješ >:D
24. 3. 2011 10:50
Re: Konkurenti?
Ted ses predvedl, nic jineho se ale od tebe cekat nedalo :no:
17. 3. 2011 17:43
Re: Konkurenti?
Je to tak, redakce si určitě mne ruce, jakou se jí podařilo rozpoutat přestřelku... do které vypálili na začátku pár slepých patron. Pro Hyundai je to ale skvělá reklama zadarmo, třeba marketing pošle do redakci sud kimči jako výraz díků :-)
Avatar - maxi!
17. 3. 2011 09:46
cena???
ta cena za Genesis je nejako vysoko,nie? A to teda dost skresluje porovnanie!
1.pre drivera asi RS idealna volba na okresky
2. Genesis je skor uz male GT, v dobrej vybavicke, pohodlne a aj na dialnice.
Rozbalit vlákno
0
17. 3. 2011 10:11
hmmm
1: Megane RS
2: Genesis coupe(pre zadokolkarov)
3: Sirocco - pekny dizajn z predu(pre fanusikov koncernu)
4. BMw - to je trochu mimo

Som velmi rad ze Hyundai prisiel s tymto autom ALE:

- auto prislo na trh 11/2010 a dodnes do predajni(aspon na Slovensku) nedodali ani 1 auto, nieje mozne si dohodnut skusobnu jazdu, lebo nikde ho nemaju a tym padom nieje urobena ani 1 poriadna recenzia, lebo nemaju to ako zrecenzovat
- interier posobi velmi lacno... podobne lacno posobil aj interier IX-35 nazivo :-!

PS: Genesis coupe a myslim na Slovensku o dost lepsiu cenu, takze kto ho chce, oplati sa mu to kupit radsej tu...
Rozbalit vlákno
4
17. 3. 2011 13:35
Re: hmmm
vcera som ho videl v Ziline v predajni - tiez zlty. Vobec nevyzera zle (cez vyklad).
17. 3. 2011 16:03
Re: hmmm
dva mesiace som obvolaval predajne kvoli skusobnej jazde a vsade ma odbili s tym nech sa ozvem zaciatkom leta, tak som to vzdal a objednal Megane RS ;-)
Avatar - jazva
17. 3. 2011 19:23
Re: hmmm
Minulý týždeň som šiel cez Topoľčany a mali ho vystavené vonku. Aj som rozmýšľal že sa zastavím, ale potom som sa na to vykašľal... ;-)
17. 3. 2011 10:49
nevhodná volba konkurentů
jak sem tu psal pod minulym článkem...Hyundai Coupé je projevem GT, takže jako hlavní konkutenty bych chápal 407 coupé a Laguna coupé.... To, že má pohon na zadek, neznamená cpát ho proti poměrně nekompromisním hot-hatchům... zrovna si neumim představit situaci, že se někdo seriózně rozhoduje mezi Megane RS a H Coupé (skutečný kupec ne teoretik na auto.cz)...taková situace by byla opravdu výjímečná...
Rozbalit vlákno
7
17. 3. 2011 10:54
Re: nevhodná volba konkurentů
Na druhou stranu Lagunu Coupé už u nás nejde koupit s benzínovým 2.0 turbo :-( V nabídce jsou jen diesely (do kupé bych diesel nechtěl, ať by byl sebelepší) a benzín 3.5 V6, ale ten zase jen s poměrně pomalým automatem.
Je to IMHO škoda, protože ten podvozek 4Control je fantastický (zkoušel jsem) a designem se mi Laguna Coupé velmi líbí, mnohem víc než Genesis.
Avatar - Johny.Rico
17. 3. 2011 11:03
Re: nevhodná volba konkurentů
Do Coupe bys diesel nechtěl? Doporučuji nějaký ten vyvoněný diesel v Coupe někdy vyzkoušet, pak soudit. Laguna s V6 dCi je za ty prachy to nejlepší, co můžeš dostat (super motor + skvělý automat a dobrý zvuk). Benzin je sice fajn, ale oproti tomu dieselu nemá krom zvuku nic extra co nabídnout.

Třeba do BMW 3 Coupe bych bral jen diesel. do A5 taky jen diesel, do 407 Coupe taky jen diesel.
17. 3. 2011 11:32
Re: nevhodná volba konkurentů
Já pár slušných moderních dieselů řídil (třeba BMW 740d, 535d a 330d, Jaguar XJ 3.0d, Peugeot 407 Coupé V6 HDI, italský 2.4 JTDm v různých autech...) a nepopírám jejich výhody, ostatně i moje současné auto je diesel.
Ale do kupé prostě pro mě diesel NE. Kupé potřebuje pěkný zvuk, rychlou reakci na plyn a chuť do vysokých otáček, což diesel nemůže umět už z principu.

V laguně Coupé se mi benzín 3.5 V6 líbil, ale štvala mě pomalá automatická převodovka.
Avatar - Blue Sun
17. 3. 2011 16:57
Re: nevhodná volba konkurentů
Zrovna tohle mi u GT kupé nepřipadají jako nejdůležitější atributy. Vysoké otáčky, reakce, zvuk... To bych nechal hot-hatchům a opravdu ostrým kupéčkům.
Tohle je pohodový dálniční křižník. Trošku, když zabrousím do motorkového světa, tak bych vzpomněl velké cesťáky jako Pan European, nebo BMW K1200. Taky mohou jet 260 km/h, ale reakce a zvuk nebudou jako u silničního supersportu, protože určením jsou každé jiné.
17. 3. 2011 11:10
Re: nevhodná volba konkurentů
Už nejde jo? to byl pro ní ideální motor... ale jak řikám i tak je prostě H Coupé víceméně GTčko a je naprostá hloupost hnát ho mezi jedničkovou řadu bmw a hothatche...jojo, laguna má hezky svébytnej design... ale co mě na ní úplně odradilo, je posez v kabině... sedíš poměrně vysoko a celej kokpit okolo tebe je hrozně nízkej... v jedný recenzi to bylo hezky popsaný ... že se v kupéčkový laguně "nesedí v kokpitu ale na kokpitu"... ono to zní jako prkotina, ale pocit z auta to pořádně devalvuje :no:
17. 3. 2011 13:12
Re: nevhodná volba konkurentů
2.0T uz uplne zarizli. Zustal jen v Megosovi a tam (mam pocit) je jiny dvoulitr nez ten z Lagun. :-(
Ten vysokej posaz je jen klam, Laguny maji hodne nizkou pristrojovku. Clovek se pak neciti "obklopen".
17. 3. 2011 14:51
Re: nevhodná volba konkurentů
´jojo tak zrovna nízko se v tý laguně nesedí, ale je to tak ten dojem asi halvně dělá ta nízká palubovka.. ale to je ten mor... díky tomu sem se v ní fakt necejtil dobře
17. 3. 2011 11:20
Porovnání neporovnatelného...nebo porovnatelného...jak kdo c
Moc se mi líbí, jak zde někteří diskutéři šlehají blesky a pomalu napadají redakci, že vybrala do porvnání absolutně nevhodná auta..KDE je napsáno, že nelze porvonat ultimátní kladivo na prémii (Megane 3 RS) se stylovou designovkou s vysokým image (Scirocco), spíše GTčkové krásné zadokolkové kupé (Genesis) a jako třešínku nenapodobitelnou stylovou vrtuli (BMW 1)? Nezlobte se na mě milí diskutující, ale když hledám např kompaktní auto, nikdo mi nemůže zakázat vyzkoušet plavného Citroena, druhý den konzervativního Golfa, pak Megana, pak ochutnat trochu té jedničkové vrtule, pak si skočit do Nošovického salůnku...pro pobavení houpnout do Civica a vše to zakončit třeba někde ve Švédsku... ve všech případech je jedná o kompakty jako potenciálního kupce mě potom nezajímá prémie neprémie, ale cena, jaký podvozek mi asi vyhovuje nejvíc atd a přitom jejich rozdíly jsou o hodně větší, než u 4 výše zmíněných kavalírů, ti maj stejnou uniformu a jsou to zástupci spec. jednotek země, kterou reprezentují. Třeba já sem zarytej HHčkář, ovšem v momentě, kdy mám v plánu utratit 3/4 míče, tak si rozhodně vyzkouším i cupátka s GTčkovou charakteristikou a jsem si téměr jistý, že takto by se zachovalo 99% potenciálních kupců. Takže výběr porovnávaných aut je rozhodně v pořádku :-)
Rozbalit vlákno
17
17. 3. 2011 11:33
Re: Porovnání neporovnatelného...nebo porovnatelného...jak k
je rozdíl omrknout jiný možnosti a seriózně se rozhodovat... Jsou samozřejmě lidi, co nevěděj co chtěj, ale těch je rozhodně menšina. Větší guláš v tom, co pořídit, budou mít spíš kupci nižší střední okolo 300-350k, u kterejch bude na prvnim místě cena...
17. 3. 2011 12:02
Re: Porovnání neporovnatelného...nebo porovnatelného...jak k
Jasan máš recht v tom, že za 300 až 400 tis je potřeba příjmout více kompromisů a rozhodování není snadné. Když jdou pro sportovní auto, buďto se chovám jako zarytý fanda a jedna značka je priorita, ale je zde plno lidí, co nemá úplně přesně nastavené priority a ti se rozmýšlí... ono není nic horšího, než např. po předváděčce Meganu RS být unešen, jak je auto super, objednat a pak netrpělivě čekat... nějakou dobu být z auta unešen, odpouštět mu, že je více než tvrdé, odpouštět mu i motor, který mu nedovolí jet na spotřebu...pak se po pár měsících potkat s kamošem a jeho BMW 1, projet si to a zjistit, že kultivovanější motor a uhlasenější design s úplně jiným typem podvozku je vlastně to, co sem hledal, že vlastně nejsem takovej sportovec a nepotřebuju ultimátní stroj... co pak? řešit se to samozřejmě dá, ale není lepší si porovnat možnosti už dopředu a pak nebojovat sám se sebou při každé jízdě a vnitřně si obhajovat koupi sice velmi kvalitního vozu ale s jinýma genama, než mám já? Takže i když z výše zmíněných aut je pro mne jasná volba Megane 3 RS, stejně bych koupi velmi zvážil a projel i GTčkové typy.
17. 3. 2011 12:20
Re: Porovnání neporovnatelného...nebo porovnatelného...jak k
Megane Rs ma kombinovanu spotrebu 8.4 a realne ju aj dosahuje ked na to neslapes, cize mozes ist relativne aj na spotrebu. Mno a tvrdost podvozku... cesty po Bratislave su fakt katastrofalne a presiel som s nim po nich vacsiu cast a mam pocit ze ten podvozok fasa tlmi aj nerovnosti. Dokonca lepsie ako niektore auta v nesportovej verzii. :yes: :yes: :yes:
17. 3. 2011 12:29
Re: Porovnání neporovnatelného...nebo porovnatelného...jak k
Děkuji za praktické postřehy... tou spotřebou sem měl na mysli to, že skvělý 2.0T v Meganu ti nedává spát a furt ti říká jak chce do otáček (bohužel nejsem majitelem tohoto auta, ale po dlouhých diskuzích se mi ten motor takto jeví)...já bych to prostě nedokázal udržel na uzdě...stačí mi, co po mě chtěl dvoulitr F7R v Megane Coupe 1. generace nebo brutální dvoulitr v CTRku 7.generace....když k tomu dám soft turbíčko kvůli krouťáku, kterým disponuje RS, vír v nádrži je zaručen >:-[] Jinak samozřejmě předpokládám, že při klidné jízdě bude mít Megane slušnou spotřebu.
Avatar - Krispos
17. 3. 2011 20:03
Re: Porovnání neporovnatelného...nebo porovnatelného...jak k
Koupit si Megane RS abys na to nešlapal? >:D >:D >:D
17. 3. 2011 22:20
Re: Porovnání neporovnatelného...nebo porovnatelného...jak k
to je podla mna auto ktore ked nemas chut na divociny, sprava sa ako bezne auto aj z hladiska spotreby. Ked sa mas chut ist vyblbnut na okruh, je to drak so vsim vsudy.
17. 3. 2011 13:53
Re: Porovnání neporovnatelného...nebo porovnatelného...jak k
Ultimátní kladivo na prémii Megane 3 RS. Kterou prémii myslíš ?
17. 3. 2011 13:59
Re: Porovnání neporovnatelného...nebo porovnatelného...jak k
Audi S3 a BMW 1.
17. 3. 2011 14:28
Re: Porovnání neporovnatelného...nebo porovnatelného...jak k
Z pohledu absolutních řidičských zážitků a víkendového vymetání okresek ano. Z pohledu kompromisu denního používání, dávky určité prestiže spojené se značkou už ne. Když si ještě vezmu vrchol řady 1 v podobě 1M, tak ani z pohledu těch řidičských zážitků. Zde už jsme ale opravdu jinde, než v teritoriu Meganu RS.
17. 3. 2011 14:46
Re: Porovnání neporovnatelného...nebo porovnatelného...jak k
1 M je už někde trochu jinde. Měl sem na mysli spíš tak 130i.
17. 3. 2011 15:28
Re: Porovnání neporovnatelného...nebo porovnatelného...jak k
Jistě, taky to zmiňuji. Pokud by jsme ale odešli od ceny a dívali se na to pouze optikou nejsportovnější verze řady, tak už ten Megane tak ultimativní kladivo není. Nicméně je to hodně úzký a až nesmyslný pohled.
17. 3. 2011 16:04
Re: Porovnání neporovnatelného...nebo porovnatelného...jak k
keby sme odisli od ceny, tak sa zastavim niekde uplne inde a nie pri BMW...
17. 3. 2011 16:19
Re: Porovnání neporovnatelného...nebo porovnatelného...jak k
Pozor. Pořád zachovávám původní "zadání" řady 1.
17. 3. 2011 15:20
Re: Porovnání neporovnatelného...nebo porovnatelného...jak k
"...ultimátní kladivo na prémii (Megane 3 RS) ..."

Ja by som rad vedel, kto pouzil ultimatne kladivo na tvoju hlavu. Megane RS je skvely voz, ale na premiu posobi asi ako stekajuca civava na bernardina...
17. 3. 2011 15:32
Re: Porovnání neporovnatelného...nebo porovnatelného...jak k
Záleží, z jakého pohledu to vezmeme. Na určité silnici/okruhu se specifickým charakterem může ten Megane RS opravdu zesměšnit spoustu papírově silnějších soupeřů. V komplexu, jako balíček více hodnot je už spojení kladivo na prémii trochu silné.
17. 3. 2011 16:05
Re: Porovnání neporovnatelného...nebo porovnatelného...jak k
Teddy netrep hovadiny... myslim ze si v tej "civave" asi este nesedel...
Avatar - Blue Sun
17. 3. 2011 17:04
Re: Porovnání neporovnatelného...nebo porovnatelného...jak k
Samozřejmě, porovnávat jde všechno. Třeba Yetiho s Range Roverem a Ferrari. Jenže tyhle případy jsou prostě totálně jiné. To už by mohli srovnávat Genesis i s SUV a MPV v nějakých nadupaných motorizacích, taky to přece jezdí rychle, ne?
Jde o to, že se jedná o výběr ve zcela odlišných kategoriích a určeních aut. Hatche nižší střední budou oproti Genesis samozřejmě vždycky ve výhodě variabilitou prostoru, univerzálností, i možnostmi ladění podvozku (vždyť konstrukčně vycházejí z velkosériových aut nižší střední třídy!). Genesis má na své straně bohatší výbavu a jistou dávku výjimečnosti, ale je pro člověka, který nemusí převážet objemnější věci nebo více lidí než sebe a spolujezdce. Jenže kolik takových lidí je?
17. 3. 2011 14:52
Tohle je urážka pro BMW
srovnávat tuto lacinou popelnici s šestiválcem od BMW, 6ti válec je prostě úplně jinde než nějaký potlčený turbem čtyřválec...kultivovaností, zvukem atd...
Rozbalit vlákno
6
17. 3. 2011 15:24
Re: ...a pocta pre Hyundai!
Pozri, treba to brat ako ciste teoreticke zrovnanie, viacmenej len preto ze akosi niet porovnatelneho zastupcu z mainstreamu (myslim s pohonom na zadnu napravu). Ale realne samozrejme nikto nebude v situacii, kedy by sa vazn rozhodoval medzi Hyundai Coupe, alebo BMW 1xx.

Mimochodom, zrovnavat Genesis Coupe a BMW 124, pripadne Audi A5, to je teda pre Hyundai naozaj velka pocta! Lepsiu reklamu si ani nemohli priat...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
17. 3. 2011 22:57
Re: ...a pocta pre Hyundai!
Proboha jaké BMW 124??? To bije do očí!!! Žádné takové BMW NEEXISTUJE :no:
Avatar - white label
17. 3. 2011 23:22
Re: ...a pocta pre Hyundai!
Asi si to jenom trochu spletl s žigulíkem (Fiat 124)..., ono to máš skoro jedno, hlavně když to má zadní náhon a hned je z toho každý diskusní petrolhead nadšený... >:-[]
Avatar - Parda71 (BMWfans)
18. 3. 2011 12:21
Re: ...a pocta pre Hyundai!
>:-[] :yes:
17. 3. 2011 22:24
Re: ...a pocta pre Hyundai!
lol fakt sa to neda porovnaty s tym "drahym" srotom :))) kamo, zaspal si dobu. Buducnost je v zneni turba. Ten Tvoj 6-tivalec Ti lahko prekona hociktory mensi turbobenzin a urobit si na nom dobry zvuk nieje problem. A Kultivovanost? od 1800 otaciek ma 2.0T az 80% vykonu. Nepoznam niekoho kto by pred tymto uprednostnil atmosferu... BMW ostatne auta v porovnani prekonava len jednym - cenou ;-)
Avatar - CIZEK
22. 4. 2011 08:09
Re: ...a pocta pre Hyundai!
souhlas, takovou šunku jako hyundai se 4 válcem nemůžou přece srovnávat s pravým 6 válcovým BMW
Avatar - MAP2009
17. 3. 2011 15:35
Hyundai
Kdysi jsem si z mladické nerozvážnosti koupil krásný nový stříbrný hyundai coupé. Tenkrát byla jiná doba a bylo to auto co vzbuzovalo spoustu pozornosti. Bohužel mi nějak v záplavě emocí nedošlo že to auto nejede, řve jako prase a značnou část interiéru tvoří guma. Po dvou měsících jsem se probral a téměř bez ztráty ceny ho prodal kolegovi kterému se taky velmi líbil. Z tohoto důvodu mám k hyundai odstup. I když jsem přesvědčen o tom, že za tu dobu se jejich kvalita velmi změnila k lepšímu.
Rozbalit vlákno
4
17. 3. 2011 15:58
Re: Hyundai
Ne, ta guma je tam furt. A smrdi furt stejne. JInak Coupe 2,7 melo docela hezky zvuk a v nizkych otackach i zatah, ktery se po 4000 nekam vytratil...
Avatar - Ji/Ri
17. 3. 2011 22:59
Re: Hyundai
....a nebyla ta guma cítit jen při tvém nástupu a pobytu v autě?
Avatar - white label
17. 3. 2011 23:25
Re: Hyundai
To máš teda dost zajímavé zkušenosti... :*) >:D
Avatar - Ji/Ri
17. 3. 2011 23:32
Re: Hyundai
aaaaa kakao je tady.... jsem myslel, že dorazíš dříve. >:-[] 8-s
17. 3. 2011 15:51
A co něco jiného ...
Z nabízené čtveřice bych si vybral Škodu Superb Combi 2,0 TDI .....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Amerika
17. 3. 2011 17:21
Volím...
... si??? Těžké rozhodování! Pokud bych si totiž vybíral takovéto auto s cenou do 900 000 Kč, tak bych od něj vyžadoval: efektní design a taky zábavu za volantem. No a samozřejmě aby to trochu jelo, což znamená aby to mělo okolo těch 200 koní a nebyla to úplně popelnice. Potom taky musím mít sympatie k dané značce, címž u mě okamžitě vypadává BMW a VW. No takže z tohoto hlediska zůstanou jen Hyundai a Renault. A i přesto, že je Hyundai fakt moc pěknej, mám pohon na zadek a V6, tak bych si vzal Mégana. Auto na pravidelné používání. Přece jen je praktičtější. Motor silný atd.... Prostě by to vyhrál. Pokud bych nebral ohled na značku, vyhrál by to zase Renault! No ale pak je tu ještě otázka. Když vrazím 800 000 do Hyundaie není si už lepší připlatit si a vzít si BMW 1er M (světlá výjímka v programu BMW, která se mi fakr líbí). Já vím toto srovnání je velmi, velmi, velmi mimo, ale když nad tím tak uvažuju a dívám se na přepočet ceny BMW 1M za 1 232 200 Kč zase není tak hrozné......
No každopádně. Za cenu 800 000 znám daleko lepší auta než je Genesis. Ať už Mégane RS nebo klidně i 500 Abarth atd..... Tahle auta jsou sice mimo, ale uvažuju, že za 800 000 můžou chtít lidé i něco lepšího, jiného. Ale i přesto všechno je Hyundai zajímavá alternativa k zavedený autům..... :-) ;-) :yes:
PS: Zajímalo by mě proč je na Slovensku cena o tolik nižší než u nás???? :-O
Rozbalit vlákno
0
17. 3. 2011 18:00
Jasná volba
Já bych volil Vantage, takhle nějak má vypadat opravdový kupé >:D

Ale vážně, když už kupé s malým "k", tak bych počkal na Subaru. My Evropani ale ujíždíme na HH, takže dřív uvidím na vlastní oči UFO než Genesise.
Rozbalit vlákno
0
17. 3. 2011 18:20
370Z
Docela mě překvapuje absence 370Z... Je to sice cenově o kousek jinde, ale pokud lze srovnávat Genesis s BMW 125i, které po dovybavení vyjde na stejnou částku jako 370Z, pak tam podle mě být mělo. Koncepčně má navíc k G podstatně blíže, než jakýkoli HH a pro mě by to byla i přez cenový rozdíl jasná volba... (ikdyž G by určitě stálo za vyzkoušení, třeba bych pak změnil názor.... )
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petrumr
17. 3. 2011 19:33
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
17. 3. 2011 20:20
Re: točivý moment
Čísla nejsou všechno a u motorů teprve ne. Údaje o max. výkonu a toč. momentu neříkají nic o průběhu těch veličin, o zvuku motoru, o reakci na plyn, o chuti do otáček atd.

BTW Ani ženská s dokonalýma mírama ještě nemusí být ta nejlepší a dokonce ani "jen" ta nejhezčí ;-)
17. 3. 2011 20:48
Re: točivý moment
Ten motor dává při normálním naladění 320NM už při 2750 rpm a k tomu 200kw, tady (stejně jako v případě 325i) je softwarově přiškrcen pro vyplnění mezery mezi 120i a 130i (resp. 320i a 330i)...
17. 3. 2011 20:39
Honda CR-Z
Ja viem, že výkonovo je CR-Z nižšie, ale ja by som bral Hondu. Od posledného sadnutia si do toho mi nejde z hlavy. Auto je naživo krásne a ten interiér je dokonalý. Napríklad sedadlá bezkonkurenčné! :-)

Ale z tejto štvorky by som bral kombinaciu BMW 1er a Scirocca. Interier z BMW a exteriér Scirocca (vrátane ceny). >:D
Rozbalit vlákno
0
17. 3. 2011 22:41
Hyundai Genesis
Nevím jak někteří, já ale Hyundai tleskám. Ty debaty o tom, jestli má 100 km/h za 8 nebo 7s mně opravdu nechávají klidným. To má být zábava za volantem jenom o tom, že si uspořádám drag race? To je snad holý nesmysl. Pokud se jen trochu bude třeba naladění podvozku blížit tomu co dělá Honda, není důvod se na "příjezd" Genesis netěšit.
Rozbalit vlákno
1
18. 3. 2011 09:23
Re: Hyundai Genesis
Samozřejmě, GC je klasické GT, není to supercar, a vůbec už ne hot hatch nebo jiná zdivočelá cháska. Jeho přednosti a slabiny se neukážou ve srovnání "napříč" se soupeři z jiných kategorií, ale při srovnání "podél" své kategorie, kde se musí utkat s luxusními a vyzrálými kárami stejného určení. - Je asi typické, že ve fotografické komunitě například nikdo nemá problém zatleskat Samsungu NX10 nebo 11, s vědomím toho, co mu ještě schází na vyzrálejší modely tradičnějších značek. Zato tady pořád vládne logika Bungalow Billa a jeho mámy - co se ti nezdá, po tom hned vystřel. :yes:
Avatar - J_Design
18. 3. 2011 06:33
Megane
Tak nez jsem cetl tenhle clanek rikal jsem si jak asi na tom Genesis je oproti Megane a vubec Evropskym autum. Po tom co jsem videl ty tabulky musim rict ze jen opravdovy idiot si vybere neco jineho nez Megane RS.

Neexistuje jediny duvod vybrat si jine auto z teto ctverice...

BMW - je odporne, odporne drahe a stejne pomalejsi - je to presne to auto pro lidi co chteji machrovat s BMW, ale nemaj prachy ani na radu 3. Takze vlastne nejsou machri ale jen ukazuji lidem ze jsou to idioti co se snazi frajerit a nemaji na to.

Hyundai - nez jsem o tomhle aute neco cetl, zaujalo me na fotkach tim ze uz mozna korejci poprve sestrojili auto. No ale nakonec se ukazalo, ze opet nic. Je to jen dalsi z "kupatek" pouze s pohonem zadnich kol. Opet je tu "cinsky" vzhled, "cinske" materialy a zdechly V6.
A vazne pochybuju o tom ze prave Hyundai to bude dohanet jizdnimi vlastnostmi. A asi ta nejhorsi vec je ze nez se konecne dostalo na cesky trh tak tak rychle zestarlo ze neni se na co divat. Mozna nenarocnym lidem ktery pouzivaji napr i10 se bude libit. >:D

VW - Snad jedine co by krom jasneho Megane pripadalo v uvahu.Co ho ovsem radi za neho jsou "jizdni" vykony.

Verdikt....: JEN IDIOT BY SI VYBRAL NECO JINEHO NEZ MEGANE!!!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
3
18. 3. 2011 08:16
Re: Megane
Jen idiot nebere v potaz preference a potřeby jiných lidí.
Avatar - Ji/Ri
18. 3. 2011 09:47
Re: Megane
Z hlediska prohánění se a sportovní jízdy má pravdu. Ale je jasné, že každý má jiné preference. Tudíž, jen idiot nebere v potaz preference a potřeby jiných lidí . :yes:
Avatar - J_Design
18. 3. 2011 13:12
Re: Megane
Myslis tim zaplatit vic za neco horsiho? Pak to tedy nechapu a jsem asi vazne idiot ;-)
Mam na tyhle cinsky auta proste jasnej nazor... Pokud bychom se bavili o uzitnych autech.. mel by si s tema potrebama pravdu, ale kdyz se bavime o zabavnych autech tva poznamka neni az tak na miste ;-)