Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Auto.cz: Lehký facelift homepage a další novinky

Jak jsme loni na podzim slíbili, tak se taky děje. Vývoj stránek www.auto.cz běží dál. Zatím největší změna přichází v polovině března 2011. Zdaleka však není poslední.
Zpět na článek
25. 3. 2011 18:06
25. 3. 2011 18:53
25. 3. 2011 20:49
26. 3. 2011 00:16
25. 3. 2011 21:46
25. 3. 2011 22:09
26. 3. 2011 00:09
26. 3. 2011 00:46
26. 3. 2011 01:04
26. 3. 2011 01:17
26. 3. 2011 11:37
26. 3. 2011 00:21
26. 3. 2011 00:49
26. 3. 2011 01:11
26. 3. 2011 01:21
25. 3. 2011 21:21
25. 3. 2011 21:39
25. 3. 2011 22:05
26. 3. 2011 00:19
26. 3. 2011 00:45
26. 3. 2011 18:38
25. 3. 2011 21:42
25. 3. 2011 21:43
25. 3. 2011 21:50
25. 3. 2011 22:13
25. 3. 2011 22:03
25. 3. 2011 22:16
25. 3. 2011 22:04
25. 3. 2011 22:18
25. 3. 2011 22:37
25. 3. 2011 22:50
25. 3. 2011 22:21
25. 3. 2011 22:50
27. 3. 2011 10:46
25. 3. 2011 17:20
Podnět pro diskuzi
Plánujete znovuobnovení zvýraznění časové posloupnosti příspěvků jako tomu bylo dříve? Diskuze je poté přehlednější a je na první pohled vidět, které příspěvky jsou starší a které novější.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
25. 3. 2011 17:40
Re: Podnět pro diskuzi
Jo, souhlas, taky mi to ve stromové diskuzi hodně chybí.
25. 3. 2011 21:14
Re: Podnět pro diskuzi
Díky za podnět. Zařadím to na seznam dalších vylepšení.
25. 3. 2011 20:46
Re: Podnět pro diskuzi
Správne, to by bolo fajn. :yes:
Avatar - iudex
25. 3. 2011 21:09
Re: Podnět pro diskuzi
Pridávam sa, takisto mi to chýba.
Avatar - Ronault.
26. 3. 2011 14:34
Re: Podnět pro diskuzi
DObrá připomínka, ta vlákna jsou nepřehledná, co jsou nyní.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
25. 3. 2011 17:39
Malý krok pro ACZ
Zvětšení počtu doporučených článků - dobrý!

Sjednocení designu u blogů - kurňa, jak to, že to nebylo od začátku, vypadá to strašně amatérsky, když se blok zobrazuje ve starám vzhledu. A diskuze u blogů??? Sto let za virtuální opicí 8-s

Co znamená "práce s diskuzním fórem" uvidíme...?!

Design nového ACZ je imho stále velmi špatný: bílý podklad bez ohraničujících prvků, unikátní font pro nadpisy (velká chyba), hloupé nové logo bez návaznosti na historii serveru a bez kapky invence...
Rozbalit vlákno
0
25. 3. 2011 17:50
Videa ve článcích
Dobrý den, mám pro Vás námět: když vydáte článek s videem (například dnes Crash test: Smrt na cestě z hobby marketu? (VIDEO) a Nehoda Ferrari 360 Modena při natáčení klipu Dr. Dre (video) ) tak se po načtení článku video automaticky spustí. Což je nesmysl. Článek je dlouhý a než se člověk přes něj dopracuje k videu, video dávno skončí. Navíc, pokud jako já, nejdříve otevře několik odkazů do záložek a pak teprve je čte, tak se mu spustí dvě a více videí najednou, což není zrovna příjemné, protože musíte hledat, ve kterém panelu se to zatracené video nalézá.
Rozbalit vlákno
3
25. 3. 2011 21:17
Re: Videa ve článcích
Chápu vaše připomínky. Jsou články, které jsou "jen o videu", takže textu je minimum a spuštění videa nám připadá logické. Ale tam kde je video pouze doplněk obsahu je okamžité spuštění spíše na obtíž. Zkusíme to odladit.
Avatar - twistedTSD
25. 3. 2011 22:48
Re: Videa ve článcích
:yes: taky mě to nenadchlo, přijde mi to zbytečné a nepraktické - aspoň něco málo si často přečtu a nestojím o to, aby mi mezitím jelo video (a já ho pak posunoval zpět)
Avatar - Pekelná Micinka
26. 3. 2011 00:39
Re: Videa ve článcích
Souhlasím. Mě to vadí zejména z hlediska náhleho startu zvuku. A taky se to zbytečně načítá, protože někdy si video ani nepustím.
Avatar - salamoon
25. 3. 2011 18:06
Super
takze teraz zacina normalny obsah az v POLOVICI vysky webstranky... 8-s :no: :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - gld
25. 3. 2011 18:53
Re: Super
au..čím viac sa to tu mení, tým horšie..

človek si po pár mesiacoch zvykne a BANG, zase všetko rozsypané ako pigi čaj..už ma to prestáva baviť :-(
25. 3. 2011 20:49
Re: Super
Prilejem ešte trochu oleja do ohňa - čitateľný obsah Auto.cz zaberá len polovicu šírky monitora -a to nemám širokouhlý. Celkovo len dve štvrtiny zaberajú články, tretiu reklama, a štvrtá je prázdna, šedý pás. Vyslovene mrhanie priestorom.
Avatar - salamoon
26. 3. 2011 00:16
Re: Super
sirka je relativna,kedze inak stranka vyzera na full HD monitore,a inak na 1280*1024,ci este mensom rozliseni.
cize sirka je lepsia,ak je uzsia.vyska je ale pri vsetkych monitoroch relativna,lebo scrolovat treba tak ci tak.

ja na fullhd musim zoscrolovat na polovicu vysky stranky,aby som videl nieco co ma zaujima .na stranke bez scrollu vidiet hornu reklamu,listu s menu,absolutne zbytocny autobazar na tom mieste,dalsiu velku reklamu/teraz zrazu najlepsie videa,po novom trojicu velkych clankov.potom cely riadok odporucame,na ktore som doteraz neklikol,kedze si pozriem,co mna zaujima,a nie,co niekto odporuca.

cize ako pisem,normalny obsah je na full hd monitore je v polovici stranky,ktora ma na vysku pozehnane pixelov.... 8-s

na nizsich rozliseniach sa musia z toho scrolovania zblaznit... :no:
25. 3. 2011 18:53
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
19
25. 3. 2011 21:20
Re: Re:
Jestli o nějákých dobrých redaktorech víte, určitě dejte vědět nebo se ozvěte. Složení týmu Auto.cz rozhodně není definitivní. Chceme se zlepšovat.
25. 3. 2011 21:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 3. 2011 22:09
Re: Re:
Je vidět, že seš profík... >:D Zítra se tomu tvému slovákovi omluv, pošli mu to poštou, tady ses znemožnil už dostatečně... A kdyby tě chtěl pan Merunka náhodou vzít na stopu, buď silnej a šlapej dál, profesionálové přece nosí botasky.
26. 3. 2011 00:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 3. 2011 00:46
Re: Re:
Na předvádění seš tu dokonale ty... 8-s
26. 3. 2011 01:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 3. 2011 01:17
Re: Re:
Nesuď každého podle sebe.
26. 3. 2011 11:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 3. 2011 00:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 3. 2011 00:49
Re: Re:
Panu Merunkovi se můžeš také omluvit, asi tě zrovna pustili z klece... :no:
26. 3. 2011 01:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 3. 2011 01:21
Re: Re:
A pozdravuj pana Merunku. Slušně a s úctou, žádné tvé primitivismy, pokus se překonat projednou sám sebe.
26. 3. 2011 11:26
Re: Re:
Podmínky závisí na tom, co člověk umí, co nabízí a hlavně co vlastně chce dělat. Neexistuje žádný unifikovaný přístup. Dohodnout se dá na lecčems.
25. 3. 2011 21:21
Re: Re:
Jestli je tu široko daleko něco primitivního, je to výhradně tvůj příspěvek. Naštěstí není AUTO.CZ za trest, takže když tě to zde neuspokojuje, běž jinam, čti si třeba toaletní papír.
25. 3. 2011 21:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 3. 2011 22:05
Re: Re:
Poměrně odvážně svůj horní kvikot o zdejším primitivismu charakterizuješ jako názor. Některé charakteristiky a i některé příklady by sis zatím měl doma datlovat nanečisto, dát si pět minut pauzu, a pak se teprve rozhodnout k případné publikaci. Uvidíš, že tu následují dva měsíce nenapíšeš ani čárku. Tedy, pokud jsi sebekritický...
26. 3. 2011 00:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 3. 2011 00:45
Re: Re:
S primitivem tvého kalibru, který tu napíše, že články na AUTO.CZ jsou primitivním popisem bys přece nechtěl diskutovat ani ty, tak mi to bahno nenabízej...
26. 3. 2011 18:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 3. 2011 20:37
Pořád špatné
Oceňuji že stránky už zase začínají trochu tmavnout ale bílé barvy je pořád moc. Sice víc vyniknou reklamy (které si většina lidí stejně vypíná, extrémní blikání reklam velmi ruší při čtení), ale stejně zírat dlouhé minuty do svítící bílé plochy je nepříjemné. Dále jsou moc světlé tenké rámečky a celá stránka bez různě tmavých pozadí (optického oddělení) částí které k sobě nepatří.
Nové logo je odstrašujícím příkladem jak by logo vypadat nemělo - žádná asociace s auty, žádná invence.
Abych to shrnul. Webu vyloženě škodí člověk, který má na starosti design.

Co se týká odborné úrovně, je to taky slabé. Článek který má v nadpisu "technické údaje" obsahuje jen trapnou omáčku, nejdůležitější data, jako je např. hmostnost auta, si musí čtenář najít na webu.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - positivemind
25. 3. 2011 21:06
Re: Pořád špatné
Design toho webu dělal člověk, který je mezi top 10 webdesignéry v ČR. Kdyby ses teď podíval na starou verzi, přijde ti vážně pozadu a brutálně těžkopádná :-!
Avatar - white label
25. 3. 2011 21:33
Re: Pořád špatné
Podstatný je výsledek, ne kolik má titulů/ocenění ten, kdo to údajně! dělal.
Přeměna stránek (loni na podzim), byla celkově rozhodně spíš negativní, myslím především po funkční stránce (leccos už se naštěstí znovu vylepšilo vrácením do původní funkčnosti), a to jasně bílé pozadí (tahající oči) je pro únavu zraku prostě špatné...
Avatar - Ji/Ri
25. 3. 2011 22:05
Re: Pořád špatné
NAPROSTÝ SOUHLAS SE VŠÍM!!! :yes: :yes: :yes: PŘESNÉ, JASNÉ, PRAVDIVÉ.
25. 3. 2011 22:07
Re: Pořád špatné
Považuj to za jistou formu osvícenství. >:D Designér by měl prostudovat rozdíl mezi osvětou a osvětlením kořen slova stejný, ale to je tak vše.
Avatar - positivemind
25. 3. 2011 22:19
Re: Pořád špatné
Chodím sem pravidelně asi 2x denně - a oči si už zvykly. Veškeré ostatní zpravodajské servery mají bílý podklad stránky a černý text. Neřešme teď funkčnost, občas nepoužitelné diskuze, starý engine... řešme ten design.

Je dáno mnoha výzkumy, kdy je pro oči méně namáhavé číst černý text na bílém pozadí a okolo nemít kontrastní barvy (jako byly dřív). Věř mi, že někdo, kdo provozuje internetové zpravodajské servery (a ne jeden) by přešlápnout nemohl. Nový web se řešil víc než rok, tzn. není to rychlokvaška přes noc. Je logické, že je tu hodně reklam, na tom to koneckonců vydělává - jestli s tím máte někdo problém, pořiďte si adblock.

Nevím, jaký máš monitor, ale já tu bílé pozadí nevidím - vidím bílé pozadí textu (logicky) a šedé pozadí stránky.

To, že existují negativní reakce, je jasné - ty jsou vždy. Ale upřímně, kolika % návštěvnost serveru to bude? Naprosto mizivá. Ostatní si, stejně jako já, na nový design zvykli a starý už je těžkopádný. Nejsme v roce 2004.

PS: není to údajně, vím, kdo to dělal :-)
25. 3. 2011 22:39
Re: Pořád špatné
Ten kdo tu dělal design webu je vášnivý čtenář AUTOCARU.... podobnost designu je náhodná? [odkaz] nemyslím jen barevnost ale i ten prvek jakési pomyslné stříšky otočené o 90 supňů se zde objevuje těch prvků je daleko víc. ;-) Možná je design kvalitní, ale určitě ne originální.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
26. 3. 2011 10:42
Re: Pořád špatné
Díval jsem se ne jeho weby; na osobní prezentace dobrý, ale udělat z ACZ blog, to chce opravdu um. Design ACZ je stejně špatný jako ostatních autowebů (naštěstí pro ACZ), ACZ má štěstí, že obsahově je na tom výrazně lépe (někdy kvantitou, ale naštěstí často i kvalitou). Sorry, ale design stránek je hodně špatný a kvalitní webdesigner (nebo lépe tým) by něco takového do světa nepustil.

Osobní stránky nejsou zpravodajský server!!!
25. 3. 2011 21:27
Re: Pořád špatné
Libora Zezulku na tebe! >:D Trpíš facebook syndromem >:D
Avatar - white label
25. 3. 2011 21:35
Re: Pořád špatné
Libor má zřejmě nový nick - Stewen Casey (viz 21:06). >:-[]
25. 3. 2011 21:56
Re: Pořád špatné
>:D :yes: trefa.
Avatar - iudex
25. 3. 2011 21:58
Re: Pořád špatné
>:D >:-[]
Avatar - Ji/Ri
25. 3. 2011 22:06
Re: Pořád špatné
Je to tak. Souhlasím. Komerčno je nutné, ale nic se nesmí přehánět. :yes:
26. 3. 2011 11:24
Re: Re:
Megacruisere, snažíme se to dělat jak nejlépe umíme. Některé věci (světlý podklad) pouze respektují aktuální trendy na internetu a my je následujeme, protože nový web neděláme na měsíce ale spíše na roky. Další věci rozhodně chceme upravit (zveřejňovaný obsah, technická data, logo).

V této chvíli by nám moc pomohlo, kdybychom se dostali ke konstruktivnější kritice od čtenářů, kterým není auto.cz lhostejné.

Konkrétně:
1. Který automobilový web (i ve světě) je podle vás designově nejpovedenější?
2. Který automobilový web má podle vás nejvyšší odbornou úroveň?

Díky za spolupráci, tipy na vylepšení a náměty, kde co dělají lépe než my.
25. 3. 2011 21:42
Sbohem AutoCZ
nemám zvykem účastnit se diskuzí, takže tento příspěvek je mojí premiérou a derniérou zároveň. Auto CZ jsem si oblíbil díky jeho přehlednosti a opravdu širokému záběru. Každý den jsem web prohlédnul. Téměř jsem neměl potřebu hledat informace z automobilového světa někde jinde, vše zde bylo. S novým designem problém nemám, ale kromě toho s ním také přišlo daleko více změn charakteru: „Hošani, stali jsme se sakra navštěvovaní, tak jak vyděláme ještě větší škváru“. Odbornost a kreativita jiným než komerčním směrem šla stranou. Postrádám zde to, co dřív. Přehlednost a ten správný směr úplně zmizel. Nevím, zda to se změnami nějak souvisí, ale poslední dobou mi nové články daly v podstatě pouze název a obrázek nového modelu a to je málo. S touto klesající úrovní webu jsem postřehl také klesající úroveň diskuzí. Místo respektu a uznání, že mohu diskutovat s lidmi se stejným koníčkem, zde převažuje styl: „Já mám pravdu a ty jsi p . ča a to je zlé. Za co Auto CZ budu nadosmrti uznávat je projekt Moje.Auto. Myslím, že tento web dost brzy přestanu celkově sledovat a myslím, že nebudu jediný...
Rozbalit vlákno
0
25. 3. 2011 21:43
KLIKY
AUTO.CZ vypadá dnes báječně, je přehledné, supermoderní, tradičně plné informací a co je důležité, neplní roli bulvárního autozpravodaje, jakkoliv je to dnes svádivé a jistě i úspěšné. AUTO.CZ sází na kvalitu a ta sázka vychází.

Často to zmiňuji - život před AUTO.CZ se skládal jen z čekání - jednou za měsíc AMS, jednou za čtrnáct dní AUTO tip. Dnes si každé ráno udělám kafe a k němu si dám vždy jedno báječně vyzrálé... AUTO.CZ. Informovanost o autech se v tomto kontextu zvýšila řádově. Je jen s podivem, že kvalita některých diskuzních mozků zůstává stále jen na bodu toho autobulváru. Asi syndrom strachu ze zdejší dokonale zprostředkovávané silniční reality...

Osobně velmi oceňuji právě třeba v článku zmiňovanou rubriku "jaké auto". Na tři kliky jsem v "garáži", to je dokonalé.

P.S. Konečně snad také dojde i na D.I.U. - [odkaz]
Rozbalit vlákno
10
25. 3. 2011 22:03
Re: KLIKY
Myslíš jako uvádět zde jméno a místo bydliště jako na novinky.cz To by ale pro tebe zdejší web ztratil kouzlo :-)

Jinak obsahově nemám s auto.cz problém, ale co mě vadí tak že se při psaní předmětu diskuze zarovnává text na pravý okraj a pak také linky které spoují reakci na diskuzní příspěvěk a jejich světlá barva která na bílém podkladě prakticky není vidět.
25. 3. 2011 22:16
Re: KLIKY
Jo, s tím souhlas, diskuze by mohla být přehlednější.
Avatar - Ji/Ri
25. 3. 2011 22:04
Re: KLIKY
Ano, je fajn skoro každý den najít tady spoustu informací, diskutéry atd. Ne vše je ale opravdu kvalitní, objektivní, ale i tady platí Koho chleba ukusuješ, tomu pískej notu. Osobně bych preferoval vzhled předfaceliftový, tzn. dnešek minus jedna. To bylo přehledné, jednoduché. Nynější i předvčerejší vzhled je překombinovaný, ale účel světí prostředky. Reklama je reklama a tak i tady je třeba reklamu ať již v jakékoliv podobě.
GTI i já pamatuju to čekání na AutoMotoRevue....
S čím nesouhlas, tak "kvalita některých diskuzních mozků zůstává ....." Není nutné eskalovat vášně s akcentem na agresivitu.

Díky moc redakci za práci! ....i když někdy jeden opravdu žasne, k čemu se dostanete.... např. článek o Ostrosti Volva....
Nicméně berte to jako ten fakt, že vždy je co zlepšovat. Všichni musíme na sobě pracovat ;-)
25. 3. 2011 22:18
Re: KLIKY
Nebuď tak vztahovačný... ;-)

Jo, to čekání se s dnešní lehkostí každodenního čtení opravdu nedá srovnat.
Avatar - Ji/Ri
25. 3. 2011 22:37
Re: KLIKY
;-) :-) já ti dám vztahovačného tyyy jeden GTI....
Avatar - Pekelná Micinka
26. 3. 2011 00:41
Facelift
Nebylo by to asi moc pohledné, ale co přemístit lištu "doporučujeme" úplně nahoru?
Rozbalit vlákno
2
26. 3. 2011 11:16
Re: Facelift
Micinko, věř, že variant jak vylepšit podobu HP a uspokojit při tom požadavky všech stran (čtenáři, redakce, inzerce,...) jsme měli desítky.

Aktuální sestavu považujeme za nejlepší kompromis, ale určitě to není definitivní na věky. Budeme sledovat "funkčnost" jednotlivých pozic a tak není vyloučeno, že podoba "doporučených" se bude měnit.
Avatar - Pekelná Micinka
26. 3. 2011 13:10
Re: Facelift
No je mi celkem jasné, že jste nespustili hned to první, co vás napadlo...

Měl bych ještě jeden návrh. Nevím, jestli nejde proti nějakým vašim plánům, které já nemohu domyslet. Ale co umožnit určitou customizaci vzhledu ACZ, samozřejmě jen pro přihlášené. Podobně jako je to na seznam.cz, kde se ale jedná o jen RSS kanály. Mám na mysli možnost vypínat různé panely - třeba někdo se tu v diskuzi ozývá, že mu vadí novinky až od poloviny stránky, tak by si mohl vypnout panel doporučujeme a přeházet panely tak, že by třeba úplně nahoře, tam co jsou nejlepší videa měl testy. Reklamy by se nedaly vypnout ani přemisťovat. Je to jen návrh, jak jsem řekl, nevím jakým způsobem je systém na kterém stojí ACZ navržen a jestli to vůbec, i po úpravách, umožní.

Dále mám návrh na úpravu vzhledu stromové diskuze, a to aby rámeček kolem příspěvku byl odlišen od vláken vedoucích k odpovědím. Navrhuji tmavší šedou. Popřípadě, aby první "větev" tedy první reakce na vložený příspěvek byl taktéž barevně nebo stylem čáry odlišen od dalších. Toto je problém zejména u příspěvků, kde se postupně rozvíjí poddiskuze a další reakce na původní příspěvek bývají odsunuty hodně dolů, takže bez "čáry" se špatně pozná, zda se opravdu jednalo o reakci na původní příspěvek, nebo reakci na první reakci. :-) Snad jsem vás do toho příliš nezamotal. >:D
27. 3. 2011 10:46
Ešte čosi
Mne by sa na vynovenom Auto.cz ešte veľmi páčil trvalý BAN pre nick "zdravy rozum". Znižuje úroveň diskusií, ktorých sa zúčastní, o 90%.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
28. 3. 2011 13:04
Re: Ešte čosi
Já bych hodně uvítal zobrazování aspoň části IP adresy diskutéra, tak jako to je běžné na některých jiných diskuzích :yes: