Latinská/Jižní Amerika v celkových objemech prodejů Hyundaie představuje něco kolem 200k vozů za minulý rok, takže dejme tomu kolem 6% prodané roční produkce. Pro Hyundai to ale samozřejmě je perspektivní trh (stejně jako pro všechny globální výrobce) a číslo ve skutečnosti znamená na JA trhu nárůst asi o 29% (celosvětově rostl Huyndai asi o 18%) (zde předběžné údaje: [odkaz] ). S Accentem udělal Hyundai v posledním pětiletí velice příznivou zkušenost právě mimo Evropu, logicky novou generaci bez rozpaků nasazuje, kde může. Kolumbie rozhodně patří mezi perspektivní trhy JA - ještě nedávno tam jezdilo kolem 3 mil. aut, odhadovaný nárůst je na více než 10 mil. aut (zdroj: [odkaz] ). Že se do JA států dávají hodně oholené verze, které by v Evropě nesměly ani na rohožku u dveří, to známe od všech autovýrobců. Samozřejmě se to změní, až Kolumbijci a ostatní "zbohatnou", stejně jako jsme to zažili tady. Pro srovnání v Rusku, kde se lokální verze i25/Accentu jmenuje Solaris (výroba Petersburg, na trh 2011), bude do něj Hyundai dávat podstatně vyšší výbavu, včetně specialit pro sibiřskou zimu ([odkaz] ). Rozhodnutí o vyloučení Accentu z (západo)evropského trhu padlo už celkem dávno, uplatňuje se tady kategorie "20" (i20, ix20), osobně nevidím důvod, proč by se to mělo změnit.
Ja mám taký "malý" stánok u nás na vsi.V tej ohnivej červenej to bude fičúrstvo. Kde sa hrabú hrubokrký zo svojimi otrieskanými audinkami. Už sa teším ako všetkým vytriem oči.
Už aby to tu bolo. Toto je ten správny európsky dizajn. Konečne priveje nový vietor a rozpráši nemeckú nudu s francúzskou eleganciou tápajúcou v tme. Bionicko – kineticko – fluidný dizajn je to čo Európan potrebuje.