Dokud se nezačnou masivně provozovat jaderné reaktory 4.generace, je jakékoliv vodíkové hospodářství nesmysl a utopie. Dnes se totíž vodík vyrábí naprosto neekologicky z ropy, protože výroba elektrolýzou je nemožná - spotřeba elektřiny by byla ohromná, nevyplatilo by se to ani kdyby to celé dotovala EU.
Jedině reaktory 4. generace budou produkovat vodík levně a ve velkých objemech, bohužel do jejich vývoje nejde dostatek peněz a tak se jejich realizace neustále opožďuje...
Phil Zak, jeden z dnešních šéfdesinérů Hyundaie, si při odchodu z GM s sebou odnesl samozřejmě evoluční obrázky Opelu Ampera, žádného Peugeotu. Uplatnily se začerněné přední sloupky ("motocyklová přilba") z Velosteru. A pokračuje tichý ústup od bujarých bionických tvarů. Ovšem pokud je tenhle model zamýšlený do portfolia vyšší kasty Hyundaie (dnešní rodina Genesis), jak nasvědčuje i jiné logo než opilé H, je docela možné, že Hyundai dost výrazně designově odliší "affluent" a "mass" segment svých modelů.
Pokud jde o pohon, patří právě Hyundai mezi firmy, které hodně investovaly do vývoje baterií - společně s LG mají joint venture na novou generaci lithium-polymerových "suchých" baterek, které jsou podstatně lehčí, prostorově úspornější, bezpečnější a mají větší výdrž. Čili, když Hyundai souběžně pracuje na vodíku, neznamená to ani náhodou, že by ztratil zájem o plug-iny a elektrohybridy.
Predná maska = kombinácia Opel Ampera + Peugeot 508
Zadok = Peugeot 508
- obyčajne narážky na napodobovanie beriem s rezervou, ale ta predná maska (ten previs horný) a hlavne štýl zadných svetiel... ako keby 508 z oka vypadli...
Mně taky, ale speciálně sedan Peugeota vypadá naživo podstatně hůř, naž na fotkách. Tohle ale vypadá hodně dobře, vybavila se mi Ampera. Vodíku taky fandím - na dlouhý trasy vodík, na krátký elektrika, to je podle mně budoucnost - nabíjení v noci, když je celkově menší odběr. Vodík není tak slepá cesta, jak se snaží někteří naznačit, paradoxně Fukušima ukázala, jak se vodík dá vyrábět. U jaderných reaktorů čtvrté generace je vodík "odpad", to by byl ideální stav. Rozhodně je lepší diverzifikovat vývoj a uvědomit si, že koncentrace na jednu technologii (hybridy...) je cestou do pekel.
Take fandim vodiku, ale nemyslim si, ze jsou baterky k nicemu. Pro dojizdeni do prace muzou vyborne slouzit uz ted. Dojezd se urcite v blizke dobe zdvoj az trojnasobi, ale dalsi zlepseni akumulatoru je tezke predvidat. Mozna mezitim prevezmu vladu H2.