Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tesla vs. Top Gear: Spor o dojezd elektro-roadsteru

Tesla Motors zažalovala pořad Top Gear televize BBC za urážku na cti a nepravdivá tvrzení.
Zpět na článek
1. 4. 2011 09:12
neregistrovaný "Hooonza"
31. 3. 2011 20:48
neregistrovaný "merley"
1. 4. 2011 21:34
neregistrovaný "merley"
31. 3. 2011 19:47
31. 3. 2011 20:40
1. 4. 2011 10:41
1. 4. 2011 13:48
2. 4. 2011 13:51
31. 3. 2011 18:32
BBC se bude muset omluvit
Ten dil jsem videl a prisel mi hloupy. Tesle dosly baterie a musela byt dotlacena do boxu. Ve skutecnosti pritom jeste predtim, nez se baterie vybije na limit, prejde auto do usporneho rezimu, aby mohlo pomalu dojet k nabijecce. Takze to, co ukazali, se stat proste nemuze. Nasledne to Clarkson priznal pro nejake noviny. Chteli pri lidem ukazat, co by bylo kbyby.

Navic, jakekoliv auto bude mit pro takove jizde na zavodni trati spotrebu energie mnohonasobne vyssi, klidne litr na 1km. tedy i Tesla. Clarkson je buran.
Rozbalit vlákno
22
31. 3. 2011 18:50
Re: BBC se bude muset omluvit
Top Gear je show a nema vetsinou o kvalite aut vypovidajici hodnotu. Bohuzel vetsina lidi jsou .. no jak bych to napsal ... linejsi premyslet, proto pak Tesla muze vypadat jako auto, ktere Vas necha po par kilometrech trcet v silnici a vy nebudete moc ani pustit vystrazna svetla, jak budete bez proudu :-)
Treba posledne me pobavila hlaska, ze Skoda Yeti je luxusnejsi nez Maybach a rychlejsi nez Ferrari ... co dodat ...
Avatar - Thomas89
31. 3. 2011 19:30
Re: BBC se bude muset omluvit
Neboli není nad britský humor Top Gearu :-)
31. 3. 2011 19:30
Re: BBC se bude muset omluvit
není luxusnější ale praktičtější. ale to je asi jenom malý detail. no a rychlejsi nez Ferrari skutecne Yeti byl.. >:D
Avatar - Hamunasakra
31. 3. 2011 19:49
Re: BBC se bude muset omluvit
Nojo v Top Gearu už trochu neznaj míru.. z docela vtipnýho pořadu to občas nějak přechází do demagogie :-| :no:
neregistrovaný "Hooonza"
1. 4. 2011 09:12
Re: BBC se bude muset omluvit
Přesně tak, TopGear je akorát show. Jestli se o nějakém autě chcete dozvědět užitečné informace, tak si pusťe AutoMotoRevue. To je dělané ještě zcela konzervativně bez nepoužitelných módních výstřelků, kterými jsou např. ta příšerná rozhoupaná "dynamická" kamera nebo střihy v intervalu půl sekundy).
Avatar - Krispos
1. 4. 2011 10:45
Re: BBC se bude muset omluvit
Jistě, že je to show, hlavně jejich africký/polární/vietnamský/whatever speciály jsou bomba :-) jinak seriózní info čerpám třeba z 5th Gearu, ikdyž asi spousta lidí nezkousne, že tam chválili Superba >:D
Avatar - T613
1. 4. 2011 19:32
Re: BBC se bude muset omluvit
chválili? oni ho milují! :-)
Avatar - Hamunasakra
1. 4. 2011 19:59
Re: BBC se bude muset omluvit
Vždyť sem řikal že z dřív zábavnýho pořadu se stala místy až totální demagogie - kdo by se chtěl milovat zrovna se superbem ? ;-)
Avatar - T613
1. 4. 2011 20:27
Re: BBC se bude muset omluvit
bavíme se o 5G ;-)
Avatar - Krispos
1. 4. 2011 22:28
Re: BBC se bude muset omluvit
To je pro něj detail, pochválili tam Škodovku tak musí být zaujatí, neobjektivní a bulvární :-)
Avatar - Hamunasakra
1. 4. 2011 23:33
Re: BBC se bude muset omluvit
Nevim jestli zrovna "neobjektivní a bulvární", já bych spíš řek že kdo se miluje zrovna se superbem je prostě mimo :-)
Avatar - Krispos
2. 4. 2011 09:04
Re: BBC se bude muset omluvit
URÁ, soudruzi... toho bohdá nebude, abychom uznali, že Superb kombi může být slušné auto... no a tady je ta pomyslná hranice mezi objektivním diskutérem a retardem, co nezkousne fakt, že i Škoda může mít úspěch. Chápu, to se u nás neodpouští...
Avatar - Hamunasakra
2. 4. 2011 12:15
Re: BBC se bude muset omluvit
Jestli si fakt soudruh tak tvůj DOST "mimo" příspěvek chápu - jinak ... ;-)
A navíc se ti tam dohromady motaj 2 věci co nemusej mít žádnou souvislost - slušný teda kvalitní auto a úspěch, teda komerční úspěšnost ;-)
Na současnej superb platí relativně obojí - ani jedno ale neni důvod k milování řek bych.. :-)
neregistrovaný "merley"
31. 3. 2011 20:48
Re: BBC se bude muset omluvit
Je to zábavný pořad, takže se to musí brát s nadsázkou :-) Co se týče žaloby od Tesly, tak je trochu divné že s tím přišla po více než 2 letech od vysílání dílu...
1. 4. 2011 09:52
Re: BBC se bude muset omluvit
Predstav si, ze vlastnis treba pivovar a nejaky televizni komik typu Clarksona na obrazovce tvoje pivo ochutna, rekne, ze je dobre a pak ho "jako"odvezou do nemocnice s otravou. Urcite bys to jako majitel pivovaru bral s usmevem :-! Proc az po 2 letech? Tesla pozaduje omluvu od zacatku, ale jednani udajne zkrachovala.

Problem toho poradu je v tom, ze rika nepravdive veci, tj. ukazuji neco, co se nestalo a stat nemohlo. Pritim ani slovem nenaznaci, ze jde o mystifikaci. Tesla se nezastavi protoze dosly baterie. Baterie se vybijeji na min hodnotu, ktera zdaleka neni nula. Pote lze s autem pomalu jet dal - velmi, velmi dlouho.

Dalsim problemem je srovnavat dojezd v normalnim provozu a na zavodnim okruhu. I u benzinoveho auta bude v takovem rezimu mnohem nizsi. Nepamatuju se, ze by TG vzal Ferrari nebo Porsche a srovnaval udavanou spotrebu nebo dojezd pri spotrebe na zavodni trati s tim, ze vyrobce neudava spravne cislo.

Elektricka auta jsou sportovni auta, velmi sportovni, protoze i ta pomerne obycejna zrychluji jako supersport.

Baterie Tesly roadster dava z plneho nabiti do limitu vybiti 53kWh. To lze z 1m2 solarniho panelu nabit > 10x za rok (v podminkach CR a ucinnosti cca 15%)
Avatar - 4hill
1. 4. 2011 10:14
Re: BBC se bude muset omluvit
No nevím..Clarkson v tom autě pár kilometrů najezdil takže oproti nám má co k Tesle říct.Zas až tolik ji nepohanil a na konci dodal že si jí rád vyzkouší až bude mít nižší cenu a výrobce ty mouchy vychytá.Tímhle dílem TG Teslu zviditelnily víc než kdokoliv jiný a v tomto případě platí špatná reklama taky reklama.(Na reálný dojezd supersportu byl natočen celý díl a u většiny vozů co mají na dráze se věnují spotřebě ve sportovním režimu.)Chtělo by to trochu nadhledu od Tesly.
Avatar - Krispos
1. 4. 2011 10:33
Re: BBC se bude muset omluvit
Tak, supersport si přece nekupuje důchodce na vození plata vajec z Lidlu.... ano, můžeš s tím ujet až XXX kilometrů, ale pojedeš jak plastová tatra... nebo si to můžeš opravdu užít a dojedeš výrazně méně... volba je na tobě.
Avatar - 4hill
1. 4. 2011 10:39
Re: BBC se bude muset omluvit
jasný.to byla jen reakce na tvrzení že nic podobného TG nedělá u jiných značek :-)
Avatar - Krispos
1. 4. 2011 10:42
Re: BBC se bude muset omluvit
ještě že Teslu nepoužili v testu Yetiho... věta, že nějaký krabicoidní Yeti má větší dojezd než superport od Tesly, by ty Amíky asi rozsekala úplně :-)
2. 4. 2011 16:24
Re: BBC se bude muset omluvit
Myslím, že od Tesly je to komické. Stejně jako by bylo komické, kdybych po výrobci žádal finanční náhradu za to, že proti papírovým údajům mám za určitých podmínek třebas Sosnová spotřebu kolem 45l/100 místo udávaných 8,6 při téměř stejné průměrné rychlosti 90km/h. Tímto se akorát ztrapňují a myslím, že jejich hlavnímu trhu amíkům, je nějaký TG úplně ukradený a v evropě stejně lidé uvažují racionálně a tyto auta moc nekupují. Horším příkladem mi příjde třeba Honda CR-Z hybrid se spotřbou, jako běžné auto se stejným motorem. Naprostý nesmysl.
neregistrovaný "merley"
1. 4. 2011 21:34
Re: BBC se bude muset omluvit
Kdyby to brala každá automobilka jako Tesla, tak se BBC věnuje jenom soudním sporům. Je to trochu zbytečné, daleko více by jako reklama kvalitního auta posloužilo, kdyby tedy dala Tesla další auta k otestování a ať se uvidí. A co se týče těch poruch - to že se prý auta prozkoumala a nic na nich nebylo tvrdí výrobce, jak taky jinak, přeci nepřizná že auto nestojí za nic (pokud to tak je). Takže kdo ví co je na tom pravdy...
2. 4. 2011 11:51
Re: BBC se bude muset omluvit
Podívej se na One Gallon Fuel Crisis Race. Tam jasně ukázali, že sporťák pod plynem moc daleko nedojede. Ferrari 599 vydrželo 1.7 míle s jedním galonem benzínu. Mě osobně vyšla Tesla v TG velmi pozitivně, vzhledem k tomu, jak nemají rádi eko auta. A čekal bych od BBC, že si důsledně pohlídá možné poškození jména. V TG uráží pravidelně skoro všechny automobilky a prochází jim to.

V tom samém díle také porovnávali Prius a M3, M3 samozřejmě měla nižší spotřebu a Clarkson trefil závěr na hlavičku... "Nezáleží na tom, co řídíte, ale jak to řídíte."
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 3. 2011 19:47
JC
Už vidím, jak je přetočí test a JC se v něm bude Tesle omlouvat >:D Myslím, že to by on raději snědl svoje všechny boty.
Test jsem samozřejmě viděl, ale taky mi přišlo divné, že by jen tak došla šťáva bez upozornění. Těm problémům druhé Tesly jsem ale věřil, jestli nejsou pravdivé, tak nechápu proč si tohle BBC vymýšlí.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - robertPLUS
31. 3. 2011 20:40
Re: JC
ja si myslim ze tu omluvu urobi JC posvojom a opat to bude Funny :-) :yes:
Avatar - Krispos
1. 4. 2011 10:41
Re: JC
Jasně, sedne do Tesly, po 91 kilometrech ji rozseká, vystoupí a řekne "Promiň, Teslo"
Avatar - Barrichello
1. 4. 2011 13:48
Re: JC
Spadne na ní piano, neb Morrisy Marina už došly :o))
31. 3. 2011 20:52
Tesla sa len strápňuje ...
A Top Gear má len super reklamu ...

Top Gear je primárne pre zábavu, ale Tesla dosiahla len to, že sa bude rozoberať (ne)kvalita jej vozidla .... čo už z princípu poškodí Teslu i keby teoretiky všetko právne vyhrala.

Takéto veci musí firma riešiť s nadhľadom a určite lepším riešením by bola spolupráca s BBC na nejakej prezentácii nového vozidla ....

Čo sa týka samotného vozidla - športový elektromobil je už v princípe hlúposť ....
Rozbalit vlákno
28
31. 3. 2011 22:14
Re: Tesla sa len strápňuje ...
Přesně. Nahoře se někdo rozhořčuje, že při sportovní jízdě se baterie rychleji vybijou...no, tak pak proč to je sportovní auto? Proč si na něco hrát, co to není? Nebude teď Ferrari a Maybach žalovat Clarksona a spol. že je poškodili v případě Yetiho? Samozřejmně, že nebude - bylo to vtipný a soudnej člověk to pochopil a pobavil se. Hoši tam škodovkám celkem fandí, spíš bych se zarazil nad opovržlivým vztahem ke korejským automobilkám, myslím, že doba značně pokročila....a taky je nežalují. Nežaluje je Lancie, Alfa, Fiat.....jenom Tesla. Holt asi myslí, že jsme v USA, kde lze vysoudil 50 mega od tabákové firmy, protože příbuzný umřel na rakovinu plic, nebo mega za to, že se někdo opařil kávou, protože údajně na kelímku nebyl nápis Pozor horké, hrozí opaření....výraz common sense (zdravej selskej rozum) asi v americký angličtině chybí.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 3. 2011 22:37
Re: Tesla sa len strápňuje ...
Jen bych tě poupravil. JC ani Richie nikdy Škodám nefandili, možná May, ale to nevím přesně. Stačí se podívat na starší díly. Tam Fabii RS uznali, že hezky tahá, ale jinak ji tam moc nechválili na cool tabuli, nebo si JC dělal srandu z prvního Superbu, že jediné, co je na něm "superb" je ten děštník. Až tím testem Yetiho to prolomili.
1. 4. 2011 09:16
Re: Tesla sa len strápňuje ...
Jasně, Cool tabule....... Gallardo spider hrozný auto, M3 pro blbečky atd...
Top Gear nutno brát s nadhledem, ne doslovně vykládat jejich tvrzení a hlavně brát to jako zábavnou show, kde auta jsou nejdůležitějším prostředkem okolo kterého je show vystavěna.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
1. 4. 2011 10:53
Re: Tesla sa len strápňuje ...
Jasně, ale vážně si nemyslím, že by byli v TG nějací fandové Škodovek, o to mi šlo. Cool tabule je téma samo pro sebe ;-)
31. 3. 2011 23:55
Re: Tesla sa len strápňuje ...
lepšie by som to nenapísal... :yes:
Avatar - 4hill
1. 4. 2011 06:51
Re: Tesla sa len strápňuje ...
Naprostý souhlas. :yes: Nehledě na to kolik jiných superaut byli schopni "setřít". Je to zábava a v tom ohledu dopadla Tesla ještě dobře.
Avatar - dicky
1. 4. 2011 09:47
Re: Tesla sa len strápňuje ...
ano ve statech se muzes soudit kvuli leckomu a lecčemu ale je to projev svobody a urcite je to 10 krat lepsi nez zit a byt obcanem postkomunisticke zeme ktera je proslavena jen zlodejstvym ,podvody a zavisti na vsech urovnich k tem uspesnejsim a take neschopnosti se poucit ze svych chyb..
TEM 10% SLUSNYCH CECHU SE OMLOUVAM A LITUJU JE

Proto je lepsi byt proslaveny ve svete soudy za kazde mensi nedopatreni nez mit reputaci takovou jaka vase zeme ve svete ma..
Ale chapu pro postkomunisticky mozek je to trochu tezke chapat svobodu i v tom ze se kazdy muze soudit o cokoliv kdyz citi krivdu...

Jinak Tesla ve statech co je vseobecne zname ma dojezd real kolem vasich 120 km...........
1. 4. 2011 15:37
Re: Tesla sa len strápňuje ...
Ale ty ses nám rozjel....jasně, už mlčíme, VELIKEJ RÁDOBYAMERIČAN nám to teď právě natřel. Tupě zopakoval pár povrchních frází a myslí si, jakej je king. Co se týká postkomunistického mozku, ten máš asi nejspíš ty, protože jinak bys sem nepsal tyhle bláboly. Nakonec, jak víš, kdo z nás žije vůbec v Česku?

Nakonec, znám USA dost dobře, mám tam příbuzné a mnohokrát jsme tam byl, abych uměl ocenit to, co za ocenění stojí, ale abych taky uměl kritizovat to, co si kritiku zaslouží. Zajímavé je, že když jsou USA tak skvělé, tak proč v psoeldních deseti dvaceti letech už nejsou zdaleka tou top destinací, jakou byly dřív? Proč se všichni stěhují do staré dobré Evropy nebo do Karibiku. Proč třeba Londýn přitahuje daleko víc než celej slavnej Novej York? Není to tím, co třeba Jarda Jágr, kterej není žádnej superchytrolín, ale docela normální člověk prohlásil : Žil jsem tam příliš dlouho na to, abych tam chtěl zůstat navždy....

Jinak ty kydy o tom, že je Česko proslavení zlodějstvím, podvody a závistí na včech úrovních atd. je takový ten foklórní kec některých vysoce "inteligentních" jedinců z pravdoláskařské líhně, jestli ovšem víš, o co se jedná. Jinak včera jsme na netu narazil na statistiku o držení zbraní a důsledcích onoho masového ozbrojování a musím říct, že jestliže v zemi s 309 mil obyvatel denně zastřelí osmdesát lidí, znamená to skoro 25 tisíc lidí za rok. I to je ta tvoje dokonalaá svobodná Amerika.....takže se zklidni a příště vynech z´ty své hloupé zakomplexované invektivy, piš si se ssebou rovnými a nás vynech.

Nakonec ta třešnička na dortu je tvoje potvrzení dojezdu těch 120 km. Tak proč se ta skvělá férová americká firma tedy chce soudit?
Avatar - dicky
1. 4. 2011 22:49
Re: Tesla sa len strápňuje ...
to jsem se zasmal typicky reci predstavitele te vychodni evropy >:D a byvale postkomunisticke zeme..
chudacku ty nemas o svobode ani paru >:-[]
jj ze se lidi strileji hm a nic lepsiho tam nemas??
Jagr?Nic lepsiho te nenapadlo??
Ten vdeci americe za vse.Slavu penize a uznani.Kdyby nebylo me zeme tak by hral v evrope za almuznu tu vasi ligu a byl by znami tak leda od Ase po Hodonin...
Ale to odbiham od tematu NECO JINEHO JE Z AUTO UPLNE V MEDIICH ZNICIT A REKLAMU UDELAT UPLNE TOTALNE SPATNOU A CEKAT ZE PO ZDELENI NEPRAVDIVYCH A POKROUCENYCH DETAILU NEPRIDE ODPLATA...
MEL RICT DOJEZD 120 VASICH KM A VYJADROVAT SE TROCHU NA ROZUMNE MEZI UVAZOVANI..
Jinak elektromobily nema rad a smeji se jim....
Ale byt majitelem teto firmy Tesla zachoval bych se uplne stejne a podal zalobu..
Takto vy neuvazujete ze??
KDYBY VAM TOVARNA RIKALA PANE....
1. 4. 2011 23:24
Re: Tesla sa len strápňuje ...
A co vlajku na dřevníku, máš? A jakou? Asi Tibetu... ;-)
2. 4. 2011 12:06
Re: Tesla sa len strápňuje ...
No hlavně, že se bavíš. V lepším případě obohej emigrantík, kterej zdrhnul a v lepší zemi by ho nevzali si tady léčí komplexy. Anebo synáček emigrantů, kterej se přijel podívat do své pravlsati a čekal, jak si před ním všichnisednou na *....a ono nic. Anebo taky čecháček žijící v čechách a lečící si své komplexy podobnými žvásty. Idiot tady dvakrát zopakuje frázi o svobodě, a znova vyblije slova o východní Evropě a postkomunismu....a druhé napadá za nedostatek originality. Co tam máš dalšího?

Mám nejen Jágra a onu "lásku" ke zbraním. Co třeba nejotylejší národ na planetě? Máš už taky správněj emerickej pupek? Už si se nachlemtal nechutnýho piva z plechu? A už jsi dneska schlemstal pět hamburgrů a list smetanový zmrzliny?

A co třeba ty znalosti zeměpisu? Jeden Američan (profesí policista) se hádal s mojí přítelkyní a se mnou, že je USA největší a nejlidnatější země na světě.....když jsme mu ukázali v anglické wikipedii, že to tak není, prohlásil, že to je asi nějaký "jouropský servr" a že Čajna tolik lidí určitě nemá a Rusko se "rozpadlo".

Samozřejmně že ne všichni Američani jsou idioti, nicméně, jak uvažuješ ty je zřejmé. Jako ubohej zakomplexovanej idiot. Tak si pro svoje úvahy, kritiky a podobnou činnost najdi spřízněnou komunitu, tady ji nenajdeš. Zkus v googlu (víš-li, co to je) najít něco pod heslem idiot - třeba tam najdeš přátele. Já tyhle adresy vyjnechávám....

P.S. A příště (pokud budeš mít odvahu sem ještě něco napsat) tak používej výhradně velká písmena a přidej smajlíky (to je to v tom šedém proužku, ano ano - ta žlutá kolečka), čím víc, tím líp.....
Avatar - dicky
2. 4. 2011 19:29
Re: Tesla sa len strápňuje ...
je to az k nevire cist tve nesmyslne kravinky ...
jen ukazujes jak si hloupy .............
nejsem zadny ten vas emigrant nebo tak neco ale od malicka jsem tu pobyval nase rodina byla v diplomatickych sluzbach....
a to uz za te vasi slavne totality kdy jste jezdily v tech vasech skodach 120 a jinych uzasnych autech.
Az nekdo u vas vymysli a vyroby podobny produkt jako je tesla (a to nemam elektromobily rad) tak mozna i vy pochopite proc je dulezite se soudit a nenechat hazet na svoji firmu spinu..
A to kazdemu americanovi opravdu ale opravdu vadi a libit si to nenecha...
A uz mi zas nepis jine hokej jmena je ti uz trochu trapne.......
A pri tom nadavani na ameriku se spis zamysli nad vasi velikosti zeme a co je ve vasich moznostech a proc treba soudnimu sporu ohledne TESLY moc nerozumite a nechapete..
Ono totiz na vasem trhu ve velikosti jednoho vetsiho naseho mesta by se jich zoufale moc neprodalo ale kdyz vemes cele staty tak je to uplne o necem jinem.....
A evropa tez neni zanedbatelna...
proto jeden trouba v BBC a jeho poradu muze nadelat velke finacni skody.........
Avatar - Parda71 (BMWfans)
2. 4. 2011 20:11
Re: Tesla sa len strápňuje ...
Tvé příspěvky po celém auto.cz sleduji už delší dobu a musím říct, že na mě působíš jako naprostý trouba. A vysoce arogantní trouba a arogance je vlastnost, kterou nenávidím. Říkám ti to hned ze startu a na rovinu. Dál tě musím upozornit na gramatické chyby a překlepy. Někdy si to po sobě přečíst neuškodí. Ovšem beru, že nemáš na své klávesnici háčky.
Teď k tobě. Srovnáváš nesrovnatelné. ČR nejde srovnávat s USA už jen kvůli své velikosti jednoho většího města, jak jsi správně řekl. Taktéž kvůli své historii, kdy byla ČR, resp. ČSR pod nadvládou komunistů, což na zdejší lidi a zemi celou mělo velký vliv. Ale tohle ani nic dalšího není důvod k tomu, aby ses ČR neustále posmíval, měl nějaké blbé a arogantní kecy. Je mi z tebe zle. Nezapomeň, že jsi taky Čech, jakš takš umíš česky, tak si ty řeči nech. Já nejsem žádný patriot, na ČR toho vidím hodně špatného, zejména v politice a nějaké vrozené mentalitě Čechů, ale co předvádíš ty je vrchol. Nekriticky obhajuješ USA a nic jiného tě nezajímá, viz. Jaromír Jágr. Nikde na světě to není ideální a v USA určitě zdaleka taky ne. Pokud si myslíš opak, tak je mi tě líto a silně ti doporučuji návštěvu třeba takového Švýcarska nebo Švédska.
Takže bych ti radil buď se nad sebou zamyslet, nebo odsud nadobro VYPADNI.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
2. 4. 2011 20:16
Re: Tesla sa len strápňuje ...
Ano, Jaromír Jágr vděčí za svou slávu NHL, ale tohle není liga jen tvé země, jak ty říkáš, tohle je kanadsko- americká NHL a v dnešní době je to mezinárodní soutěž a ti tví američani, tam hrajou spíše druhé housle, ale to tvůj zabedněný mozek nemůže vědět ;-)
Na synka z diplomatické rodiny máš vyjadřování dlažciče, to teda moc velký frajer nejsi ;-)
Avatar - dicky
2. 4. 2011 20:51
Re: Tesla sa len strápňuje ...
Vypadni???
To ti rychle dosli argumenty ze ty genie a obhajovateli ceskeho naroda nebo co vubec si vubec zac co jsem napsal za tim si stojim na 100% a muzes me sledovat zas dal >:-[]
Dej pokoj s ceskym obcanstvim.Nejsem zadny cech a nikdy jim nebudu jen jakz takz umym od mladi tu vasi hatmatilku >:D
A dej pokoj s tim vasim hokejistou to je naka tvoje a kolegy modla nebo co?
Pokad je jasne on prisel hrat k nam ne od nas NHL k nemu sem do tehle zeme..
Je komicke cist obzvaste tve prispevky a ohledne usa a ceska ..
Ne ve statech jak jsem psal vise neni vse idealni ale stale je to posledni svobodna zeme kde jsou moznosti celkem neomezene kdyz se k tomu umis postavit.
:yes:
A kde si nemusis nic nechat libit a resit to soudne
DELAJI DOBRE ZE SE SOUDI A PREJU JIM USPESNOU SATISFAKCI.
Jinak jsem cekal neco od tebe aspon k tematu Tesla ale nic jsem nenasel cos svedci o tve vrozene chytrosti zrejme
>:-[]
Tak si opraš tds v garazi vymen si u toho pro jistotu hlavu valcu dojed si pro barel nafty at usetris a dej pokoj >:D
Dle chytrosti kdybys chtel praci na farme bych mel nejakou u krav a byku ale s temi by sis rozumnel naramne jak jsem poznal
Ke konim to uz bych neriskoval tam uz to chce trochu rozumu >:D
klidne se ozvi :*)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
2. 4. 2011 22:34
Re: Tesla sa len strápňuje ...
Mě argumenty nedošly. Věděl jsem, že to moje vypadni nevezmeš vážně, bohužel. To spíš ty jsi na moje argumenty vůbec neodpověděl, jen stále plkáš to samé dokola. A z tvé reakce soudím, že snad ani nečteš, na co reaguješ, jinak bys nenapsal takové nesmysly. Nejsi Čech? Super, hodně Čechů jsou blbci, tak jsem rád, že je o jednoho méně.
Další důkaz tvé arogance. Já napsal, že sleduji tvé příspěvky, což znamená, že si je s chutí přečtu, abych se nad tvou hloupostí zasmál a ty si hned myslíš, že snad sleduji tvou osobu, jak stupidní... Nabízí se chování puberťáka? No i ten je chytřejší než ty.
Naší hatlamatilku neumíš ani jakš takš, to se musím opravit. Po přečtení tvého příspěvku musím konstatovat, že česky opravdu neumíš. Potom opravdu nechápu, proč takový velký americký kluk ztrácí čas diskutováním a psaním na české stránce, když ani jedno neumí. To se raději opravdu vrať ke svým krávám, tam patříš. Mě tam netahej. Já na brigády jezdím úplně někde jinde. Nějaké tvoje krávy mě opravdu nezajímají. Co udělaly s tvým mozkem nám tady názorně předvádíš svým každým příspěvkem, takže o takovou mozkovou deformaci rozhodně nestojím ;-) .
Jaromír Jágr není moje modla, ale jako hokejový fanda ho velice uznávám.
,,Pokad je jasne on prisel hrat k nam ne od nas NHL k nemu sem do tehle zeme" promiň, ale tomuhle opravdu nerozumím. Snad bys opravdu měl zvážit své setrvání zde, když ani neovládáš český jazyk. Nebo zkus překladač, nevím jak jinak ti poradit.
Každopádně znova opakuji. NHL je kanadsko- americká soutěž. Ale máš pravdu. NHL je věc, kterou se USA může chlubit, byť ji má napůl s Kanadou. To, že ji ty nerozumíš, stejně jako spoustě dalších věcí, je věc druhá a dost smutná. Snad bych tě znova odkázal na tvé krávy. Tam moc přemýšlení nepotřebuješ. Navíc z rodiny diplomata a dopadl jsi u krav? Hm, kdo je tady hloupý? Co ti musím přičíst k dobru je fakt, že umíš ovládat počítač a internet. To zdejší lidé, co pracují u krav určitě neumí. Americký vidlák jako jsi ty je teda chytřejší, než český. Bod pro tebe ;-)
Moje TDS tě zajímat nemusí a už vůbec ne jeho hlava. Ty by sis na něj určitě v 18 sám nevydělal jako já, to bys musel poklidit hodně krav, hlupáčku.
O Tesle jsem záměrně nepsal, jelikož se o ní vyjadřuji krátce v diskuzi níže. Mé příspěvky byly od začátku mířeny proti tobě, to ti asi taky nedošlo. Rád si totiž se zdejšími plkaři podiskutuji, někdy se až nestačím divit, co všechno se nedovím. Je to takové ponaučení do budoucnosti jak nedopadnout. Už teď vím, že nechci být hloupý čtyřiceti čtyřletý rádobyameričan u krav jako ty se silným kompexem a hnojem místo mozku ;-)
1. 4. 2011 09:23
Re: Tesla sa len strápňuje ...
Mozna holt Tesla nema pochopeni pro tento typ (bulvarni) "zabavy".
Avatar - gld
1. 4. 2011 15:30
Re: Tesla sa len strápňuje ...
Čím sa Tesla strápňuje? Že jej v najsledovanejšej relácii o autách na svete neprávom pokazili reputáciu?

Clarkson by mal skľudniť hormón, viem že anti-eko názory patria k jeho postave, ktorú hrá v top geare, ale toto je trochu moc.

My tu pointeligentnejší si spočítame dva a dva a dokážeme posúdiť, že sa jedná o viac či menej úspešné pokusy byť vtipný. Ale milióny ďalších divákov z...hm, menej mysliacim obyvateľstvom to môžu zobrať úplne inak, a pokrok v oblasti elektromobilov (skrz znížený dopyt) sa môže výrazne spomaliť. Nie som hlávkový šalát, ale to by bolo rozhodne zle ;-\
Avatar - T613
1. 4. 2011 19:40
Re: Tesla sa len strápňuje ...
zvláštní, že je nežaluje BMW nebo Audi, když o jejich autech prohlašují, že si je pořizují jen blbečkové? To je daleko větší poškození reputace než nějaká komedie okolo dojezdu. Tesla věděla moc dobře do čeho leze.. TG tu je pár let.
Avatar - gld
1. 4. 2011 19:43
Re: Tesla sa len strápňuje ...
Tesla je malá firma ponúkajúca značne špecifický druh automobilov..audi či bmw tlachy nejakého anglického quasimoda nemusia trápiť
Avatar - T613
1. 4. 2011 19:53
Re: Tesla sa len strápňuje ...
tak už se rozhodněte jestli je TG schopný nějaký produkt ovlivnit nebo ne. Tesla je malá firma, ale prodává hračku pro lidi hračičky. Ty nějaký názor TG nezajímá. Celé to je jen snaha se zviditelnit, protože po počátečním boomu po tesle ani pes neštěkne.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
1. 4. 2011 22:05
Re: Tesla sa len strápňuje ...
Přesně tak... Navíc mi celkem smrdí fakt, že s tím přišli až teď, protože už od doby uveřejnění nějaký čas uplynul. Takže na poslední větě T613 asi něco bude...
Avatar - gld
1. 4. 2011 23:33
Re: Tesla sa len strápňuje ...
Doteraz sa to snažili riešiť mimosúdnou cestou..toľko oficiálna verzia
1. 4. 2011 22:21
Re: Tesla sa len strápňuje ...
Ale di ty... v holyvůdu je magorů dost ;-)
2. 4. 2011 12:15
Re: Tesla sa len strápňuje ...
Dotaz na holyvůdskou celebritu...
- Co máš za auto?
- No, já mám Priuse! -
- No dobře, ale čím jezdíš?-
- No Porschem Panamerou nebo (....možno doplnit několik desítek aut s objeme od 3,6 litru nahoru)-

Zase v tomhle ten Clarkson pravdu rozhodně má, pokrytectví a nejen celebrit je známá věc a v USA to patří nějak tak k bontónu.
Avatar - gld
1. 4. 2011 23:36
Re: Tesla sa len strápňuje ...
Ja "rozhodnutý" som...neviem či ma berieš ako súčasť diskusnej skupiny alebo ako to mám chápať ;-\
1. 4. 2011 22:28
Re: Tesla sa len strápňuje ...
Top gear je estrádní pořad. Nic víc, nic míň. Že má takovou sledovanost je věc jiná a někdo ty logický a účinný tlaky směrem na veřejnost těžko snáší. Pro BBC je to velká satisfakce a určitě si s "prdem", jako je tesla poradí. Média mají moc a lusknutím prstů z tesly jinde, resp. v jiným pořadu, nebo zprávách, udělaj časovanou bombu a maj po ftákách.
2. 4. 2011 12:09
Re: Tesla sa len strápňuje ...
Jo, asi tak....já bych Tesle doporučil, aby se informovala jak na soudy u manžela Helenky Vondráčkový - ten ví, jak na to. Můžou si ho vzít jako poradce.
1. 4. 2011 09:54
Preco ich zaluju ?!?!
Ved ako sa pamatam, Clarkson povedal , ze to je dobre auto, len ich musite mat trochu viac >:D >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Krispos
1. 4. 2011 10:35
Re: Preco ich zaluju ?!?!
Dřív jsi měl taky co pár desítek kiláků dostavníkové stanice, kde se měnily koně....
1. 4. 2011 18:03
Zkrátka Top Gear
Top Gear je Top Gear a myslím že tam se dočká kritiky pomalu každé auto, ikdyž jen kůli prkotinám. A není to jen že by chválil Fordy a Britská auta. RRover 5.0 V8 Supercharged nebo RR Phantom Jeremy taky kritizoval (ikdyž pravda - ne v takové míře jako Teslu)
Nicméně bych řekl že tam jiné auta dostávají daleko větší podpásovky, a výrobci to berou, protože tohle k Top Gearu tak nějak patří (leč se to mnohým nelíbí). Tady jde spíš o to že tohle jsou Amíci a soudy jsou skoro jejich hobby.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - dicky
1. 4. 2011 22:52
Re: Zkrátka Top Gear
Kdyby jsem tento podnik vybudoval z niceho a nekdo me takto podpasove shodil a rikal veci o mem vyrobku co nejsou pravda tez bych se soudil ..
Kazdy ma pravo na svou ochranu pred krivym narcenim :yes:
Nechapu co je na tom divneho a cemu se vsichni divite..
1. 4. 2011 23:27
Re: Zkrátka Top Gear
No, tohle by se automotorevue nestalo :-) :-)
2. 4. 2011 12:12
Re: Zkrátka Top Gear
Těm (nebo Autosalonu) taky nepůjčí Ferrari, Porsche nebo i tu Teslu.
2. 4. 2011 12:39
Re: Zkrátka Top Gear
Tak proč jim to auto dávali? Si pamatuji, jak o novém Elise řekli, že je nedotáčivý. Přišel od Lotusu Principal Chasis Engineer a řekl Clarksonovi, že to není autem, ale jeho stylem řízení. Předvedl a bylo vymalováno.
2. 4. 2011 13:51
Tesla
V Tesle musia mať nejakých divných potentátov. Čo viem, podala žalobu aj na Fiskera, za priemyselnú špionáž. Bez úspechu, pravdaže, žaloba bola zamietnutá.
Rozbalit vlákno
0
2. 4. 2011 13:59
Zaujímavá štúdia ...
[odkaz]

Ak zarátame i náklady na výrobu tak je eletromobil jasná ekologická hlúposť - čomu jasne napovedá i cena ....

Ale tak ako lobisti pretlačili nezmysel zvaný E10 - tak isto pretlačia i elektromobily ....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Krispos
3. 4. 2011 14:13
Re: Zaujímavá štúdia ...
Biopaliva jsou taky hloupost, hlavně to jejich slavný přidávání biosložek do PHM. Ale každej ekoterorista má farmu na řepku olejnou a žádnej neprotestuje... jde jim o prachy, ne o ekologii.