Ekonomika
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nabádat zákazníky hradit v hotovosti auto , tzn, částky ve statisících korunách, mi přijde poněkud nemravné 😄 - o zákonném omezení hotovostních plateb nemluvě,
Tím hotovostním prodejem myslí to, že auto nebude financováno úvěrem, ale z vlastních zdrojů kupujícího. A jestli auto zaplatí na pokladně nebo převodem je úplně jedno. Mimochodem limit pro hotovostní platby je 15.000 euro, takže to není problém uhradit cash, málokterý z uvedených hyundajů stojí víc....
Řekl bych, že je to modifikace akce, kterou v r.2009 provozoval během vrcholící krize Hyundai v US. Tam nabízel možnost vrácení auta, pokud někdo po koupi přijde o zaměstnání (do 1 roku od zakoupení, musel být splacen určitý počet splátek a hodnota auta po odpisech nesměla klesnout pod určitou finanční hranici). I tam byl motiv rozhoupat váhavce k nákupu. Před letní sezónou tohle může být docela dobrý prodejní argument a odlišení od konkurence - s cenami se už žádné velké zázraky dělat nedají.
Čo je na tom magorské ? Podľa mňa práveže správny krok a predaje ešte stúpnu.
Okrem prémie a VW dáva viac ako 2 roky záruku takmer každá automobilka a možnosť vrátiť auto zatiaľ žiadna.
Hyundai :yes: