Tak to vypadá ,že pod novým vedením půjde celá síť Hyundai brzo do kytek,stejný styl vedení už tady byl, u Fordu nebo Peugeotu by mohli povídat. Ale boží mlýny melou, pomalu ,ale jistě.....
Magori ? Kto dáva ponuku 5 rokov záruky, 5 rokov asistenčnej služby a 5 rokov zvýhodnených prehliadok ? Možnosť vrátiť auto ? Chcú zaujať potencionálneho kupca a to je dobre. Ponuka modelov celkom ujde. ix35 sa predáva dobre, podobne aj i30, nielen u nás a v Česku, ale aj v Európe - 117 675 kusov.
Čo je na tom magorské ? Podľa mňa práveže správny krok a predaje ešte stúpnu.
Okrem prémie a VW dáva viac ako 2 roky záruku takmer každá automobilka a možnosť vrátiť auto zatiaľ žiadna.
Tak zas takoví chytráci nemají našetřeno tolik, aby si koupili auto a po dovolený ho vrátili s celkem velkou ztrátou 3,70kč/km.
Je to jen marketing a dokope to k podpisu kupní smlouvy ty nerozhodný.
Nabádat zákazníky hradit v hotovosti auto , tzn, částky ve statisících korunách, mi přijde poněkud nemravné :-) - o zákonném omezení hotovostních plateb nemluvě,
Tím hotovostním prodejem myslí to, že auto nebude financováno úvěrem, ale z vlastních zdrojů kupujícího. A jestli auto zaplatí na pokladně nebo převodem je úplně jedno. Mimochodem limit pro hotovostní platby je 15.000 euro, takže to není problém uhradit cash, málokterý z uvedených hyundajů stojí víc....
Řekl bych, že je to modifikace akce, kterou v r.2009 provozoval během vrcholící krize Hyundai v US. Tam nabízel možnost vrácení auta, pokud někdo po koupi přijde o zaměstnání (do 1 roku od zakoupení, musel být splacen určitý počet splátek a hodnota auta po odpisech nesměla klesnout pod určitou finanční hranici). I tam byl motiv rozhoupat váhavce k nákupu. Před letní sezónou tohle může být docela dobrý prodejní argument a odlišení od konkurence - s cenami se už žádné velké zázraky dělat nedají.