Ekonomika
hattori_hanzo
0
Za pomoci mojí lámaný španělštiny se mi podařilo(snad správně) vypátrat že cena novýho Una by se měla pohybovat kolem 280,000,- Kč za základní model s motorem 1,0 a 3dv karoserií.
Přejít do diskuze
Ano, jak to ten Chevrolet (většinou bývalé daewo) válcuje v Mexiku, Argentině a dokonce i v té Brazílii je vidět jasně z těch tabulek a z těch čísel, kde je ten tebou tak milovaný a obdivovaný (což si jenom nechceš připustit) VW, i ten Fiat všude za Chevym....
Zvolili trochu nevhodnej výraz, ale jak to napsat? Začali Čínou, Indií a Ruskem a dneska uvádějí Japonsko, Koreu a Austrálii. Tou exotikou se snažili vyjádřit spíš, že se jedná o vzdálenější a ne zcela běžně uváděné trhy....a to i to Rumunsko je, i když je v Unii. Nakonec Turecko by bylo taky zajímavý....
Věděl bys něco o cenách? Minule tady na psali o ceně "nového" Una a cena všechny překvapila, přesně v relacích, které uvádíš....asi by se něco našlo přes stránky výrobců, ale portugalština mi něříká absolutně nic a španělsky umím jenom opravdu pár základních výrazů. Nepředpokládám, že by měli stránky v angličtině. Jinak zajímavý informace, díky...
Nevím co tě překvapilo na jižní americe, Chevrolet tam boduje už léta.
Za ním jsou peugeot, fiat, VW a ti další.
Možná někoho mohlo překvapit Mexico a Dodge Journey na 10. místě :yes😒br />
Když ste u té exotiky, hodte sem čísla z Kanady, to bude ještě o mnoho zajímavější 😄 😄 😄
Za ním jsou peugeot, fiat, VW a ti další.
Možná někoho mohlo překvapit Mexico a Dodge Journey na 10. místě :yes😒br />
Když ste u té exotiky, hodte sem čísla z Kanady, to bude ještě o mnoho zajímavější 😄 😄 😄
Pozice Dacie je samozřejmě neotřesitelná ... Octavie je cenově trochu jinde než doma - ve výbavě business, která je více než OK, je 1,2 TSI za 12 tis Euro bez DPH (tady je "podnikatel" každý) .... Jezdí jich tady opravdu hodně - prostě velké auto za dobré peníze ... kdo má na něco lepšího koupí si pasáta, který je o trochu levnější než doma, případně MB C nebo BMW 3 (ty jsou dražší než v ČR).... Všechno je to na velmi předražený leasing a oni moc neuvažují do budoucna, takže si prostě pořídí to nejdražší, na co zrovna mají ..... Auto je tady fenomém ... něco jako u nás začátkem 90 let - prostě budu bydlet v rozmláceném paneláku, ale budu mít dobrou káru .... Korejci tady vidět moc nejsou, frantíci trochu (Renault Thalia), pár toyot ...
zalezi na uhlu pohledu. pro nekoho zacina exotika kousek za jihlavou, dalsi ji vidi za starym hrozenkovem a jiny zase na vychodni strane istanbulu >😁
,ze Rumunsko je povazovane za exoticky trh....
Od SK vzdialene cca. 150 km a clen EU mi vobec nepripada ako exoticky trh....
Od SK vzdialene cca. 150 km a clen EU mi vobec nepripada ako exoticky trh....
No, je vidět že rumuni nejsou blbí a kupujou kvalitu. Čekal jsem záplavu křápů typu Kia Ceed, ruských a čínských vraků ale je vidět že u kupování aut přemýší a Oktávka je tady po zásluze favoritem.
Tu je to Rumunsko😒odkaz]
V pravej lište sú krajiny a formou článkov s tabuľkami spracované prehľady predaja na celom svete. Teraz Ťa už nikto neopije rožkom. 😄
Pekné čítaníčko.
P.s. Čo mňa zaujalo: Octavia najpredávanejšie auto strednej a východnej Európy. No takže nie len Česi sú tie "hlúpe ovce" ale aj polovica kontinentálnej Európy.
V pravej lište sú krajiny a formou článkov s tabuľkami spracované prehľady predaja na celom svete. Teraz Ťa už nikto neopije rožkom. 😄
Pekné čítaníčko.
P.s. Čo mňa zaujalo: Octavia najpredávanejšie auto strednej a východnej Európy. No takže nie len Česi sú tie "hlúpe ovce" ale aj polovica kontinentálnej Európy.
V Jizni Americe je zajimave, ze tema jako 'bezpecnost' vozu neni nijak zvlast frekventovane... a v kombinaci s relativni nizkou kupni silou (i navzdory bachorkam o rapidne rostouci ekonomice) je vysledkem ze kdyz clovek koupi nove auto tak ma nove auto a tim to konci... Nejaka image je relativne nepodstatna a smazana portfoliem nabizenych vozu, je to bida od zacatku do konce - a napriklad v Brazilii je na v zahranici vyrabene vozy tak vysoka dovozni dan ze auta jsou o vice nez 40% drazsi nez za kolik je koupime v EU a 60% vice oproti USA.
Takze moderni nemoderni - jednoducha a levna technika je to, co tahne. Docela desive jsou situace kdy jsem videl jak kamarad (pribeh z Brazilie) koupil manzelce aby byla mobilni s cerstve narozenou dcerou tamejsi verzi Fiatu Uno.. Bezpecnost pro oba..? Ehm, bez komentare. A zmineny Fox? V porovnani se zbytkem tamnich hybridu z odpadkovych kosu stare Evropske a US produkce je to super auto, tak moderni ze skoro pusobi jako z jineho sveta. Ale na tamejsi pomery drahe...
Takze moderni nemoderni - jednoducha a levna technika je to, co tahne. Docela desive jsou situace kdy jsem videl jak kamarad (pribeh z Brazilie) koupil manzelce aby byla mobilni s cerstve narozenou dcerou tamejsi verzi Fiatu Uno.. Bezpecnost pro oba..? Ehm, bez komentare. A zmineny Fox? V porovnani se zbytkem tamnich hybridu z odpadkovych kosu stare Evropske a US produkce je to super auto, tak moderni ze skoro pusobi jako z jineho sveta. Ale na tamejsi pomery drahe...
Že tady bude nejprodávanejší Dacia je logické, budu se muset kouknout na jejich domácí stránky, snad to budou mít i v angličtině....nisméně je překvapující, že tady v top 10 není jediný Renault. Celkově by bylo zajímavé vědět, kolik se v Rumunsku ročně prodá aut a kolik jich je odkud....Pozice škodovky, ale i VW a Opelu je překvapivá.
Co se týká Latinské Ameriky, žijeme pod vlivem informací zde, že hlavním produktem Fiatu je Uno, ještě tak se tady objeví zmínka o Paliu a VW že vyrábí v této části kontinentu hlavně opovrhovaného Foxe. A hleďme, on tím nosným modelem je spíš místní Golf a Bora/Jetta a překvapivé je i to, jak si VW v tomhle teritoriu a že zde vede. Vždycky jsme si myslel, že největší prodeje tady drží Fiat (loni to tady někteří jedinci tvrdili) a ...ono asi ne. Či spíše zcela určitě ne. Zajímavá je i absence japonských značek (s výjimkou Nissanu v Mexiku), na druhou stranu jejich snaha vyrábět všude pouze tu nejmodernější produkci nemá podle všeho šanci proti dlouhodobě vyráběným modelům, jejichž evropské vzory již opustili výrobní paletu v evropských závodech a tady si žijí vlastním, prodlužovaným životem nebo jako jakési submodely....
V každém případě redakci díky za tyhle články (včetně Indie, Číny a Ruska). Hodně zajímavé....
Co se týká Latinské Ameriky, žijeme pod vlivem informací zde, že hlavním produktem Fiatu je Uno, ještě tak se tady objeví zmínka o Paliu a VW že vyrábí v této části kontinentu hlavně opovrhovaného Foxe. A hleďme, on tím nosným modelem je spíš místní Golf a Bora/Jetta a překvapivé je i to, jak si VW v tomhle teritoriu a že zde vede. Vždycky jsme si myslel, že největší prodeje tady drží Fiat (loni to tady někteří jedinci tvrdili) a ...ono asi ne. Či spíše zcela určitě ne. Zajímavá je i absence japonských značek (s výjimkou Nissanu v Mexiku), na druhou stranu jejich snaha vyrábět všude pouze tu nejmodernější produkci nemá podle všeho šanci proti dlouhodobě vyráběným modelům, jejichž evropské vzory již opustili výrobní paletu v evropských závodech a tady si žijí vlastním, prodlužovaným životem nebo jako jakési submodely....
V každém případě redakci díky za tyhle články (včetně Indie, Číny a Ruska). Hodně zajímavé....