Veyron s pořadovým číslem 300 už prý byl vyroben a tak před Bugatti a jeho majitelem (VW) stojí další výzva - hyperluxusní sedan s šestnáctiválcem pod kapotou.
To je pravda, že je spousta takových aut, ale tohle patří mezi ně. Na tom autě je pár krásných detailů, tedy krom opravdu perfektního interiéru, ale exteriér je otřesný.
Nejbližším konkurentem by byl asi lamborghini estoque (britskou smetánku vynechávám, ta jde trošičku jinam), kdyby se vyráběl a ten má obrovské charizma, úžasný vzhled a to oboje tomuhle chybí.
Možná, to já nevím, každopádně já alespoň fyzicky, ale hlavně intelektuálně vyrostl, což se o tobě očividně říct nedá. A potvrzuješ to každým ze svých 1256 příspěvků, kterými jsi nebohé diskuze auto.cz "obdařil". Nicméně se na tvé příspěvky vždy těším. Je to taková má radost sledovat hloupé lidi, jako jsi ty, kteří si navíc myslí, že oni vůbec hloupí nejsou ;-)
Nojo, z cizího se rozdává snadno, ale co by si ty pro takový auto obětoval svýho? Tvoje DVD Chinaski by asi nechtěli, triko s podpisem Kabátů? To je taky blbost... Tvůj deníček s Ivetou Pomejovou? Taky vedle, že? Jak jsi na tom s játrama? :-O Kašli na to, je to jen auto, jdi do práce... :-) Auta jsou dnes za babku a dustr zadarmo ;-)
No tak to já bych daroval i víc ledvin. S radostí bych daroval ledviny půlky parlamentu, to máš 200 ledvin a to jsem teprve na začátku a Galibier už je skoro v garáži. :-)
To je prostě svět, jako když tvoji rodiče o vánocích zírali na mandarinku. Pak si se narodil, ale to už bylo prodáno několik milionů golfů a ty si dostal první digitálky na tužkový baterky od táty...
Je dobře že se dělá, nejenže ho šejkové potřebují, ale navíc je krásný. Je hodně jiných aut, který se vyrábějí, ale aspoň pro jejich vzhled / schopnosti se vyrábět neměli.
Nevím proč je dobře, že se dělá... nejn, že jej svět nepotřebuje, ale navíc je ošklivý. Je hodně jiných aut, který se nevyráběli, ale aspoň pro ten jejich vzhled / schopnosti se vyrábět měli.