Ekonomika
0
v tom případě nediskutuj a jdi číst RP,Blesk, nebo co za bulvár čteš, možná jednou pochopíš, že tohle jsou obvyklé tanečky před jednáním o mzdách..... :yes: :yes:
Přejít do diskuze
pořád budu víc věřit oficiálním rozhovorům zástupců automobilek, než diskuzním specialistům.
Ale podílí se mírou značnou. Celkové výrobní náklady musí být v ČR úplně jinde než v Deutschlandu. A přesto se i tam auta vyplatí vyrobit.
Co takhle napřed zkusit přemýšlet, než něco napíšu. Copak cenu auta ze 100% tvoří mzdy??? :no:
hlavně nevěř všemu co se píše v tisku, to je další perverznost, dvě jsou už na dnešní den tak akorát >😒]
Když se vyplatí výroba Passatu v Německu, kde má dělník 3x takový plat, proč by se neměla vyplatit v ČR? Passat nestojí 3x víc než Superb. 😉
Nikde nepíšu, že by jsem si koupil levný věci z číny, ale reaguji na nedávný článek o omezení výroby v ČR. Tak zkus rozšířit svůj rozhled, než tu budeš psát o perverznostech.
VW má v evropě co prodávat i bez škodovky.. Je jen logické že by výrobu levného auta přesunul do..levných zemí..Dočkej času.
nemyslím si, že to s tím stěhováním je tak žhavé, nebo Ty by jsi si koupil Octávku montovanou v Indii, nebo v Číně? Tohle nejsou tenisky, nebo triko, ale každý jsme nějak perverzní, ty by jsi to možná udělal, vždydˇ je to levný, ne?
Mám pocit, že si nejvíc stěžují odbory. Ale až germání zjistí, že se jim tu výroba nevyplatí, tak jsem zvědavý, co budou dělat odbory potom.
No ale ty 4% určitě nedostane každý 😉 Alespon Hyundai a jeho menší podniky v okolí ostravy ( Glovis,Plakor,Sangvo...) mají taky 4% ale je to maximální navýšení které se počítá z: dochazky,osobní ohodnocení... takže nakonec zaměstnanec dostane 2%až 3% >😁