Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche Cayenne 2011: Silnější a úspornější diesel

Modernizace přidá Porsche Cayenne Diesel 4 kW a ubere 0,2 litru z kombinované spotřeby.
Zpět na článek
Avatar - Dylan McKay
21. 4. 2011 06:40
Re: Zvláštna obchodná politika Porsche
Člověče, ty o Cayenne disesel píšeš jako kdyby stál 199.900 Kč... >:D
Avatar - Dylan McKay
21. 4. 2011 06:37
Re: Zvláštna obchodná politika Porsche
Přesně tak. A bude hůř. EU normy nám přinesou ještě horší varianty. Taky už jsem slyšel výkřik mercedesáře proč Mercedes dělá malé vozy A a B, když jde o luxusní značku. Ten kdo kritizuje Cayenne disesel asi není jeho zákazník, tak by mu to mělo být jedno. A to auto jede fakt pěkně! :yes:
20. 4. 2011 18:09
Re: Zvláštna obchodná politika Porsche
Zapominas na par veci. Dneska neni diesel az tak moc o uspore jako o desne dobreho pocitu z vysokeho cisla tociveho momentu v technicaku, byt tady u Porsche je to ponekud diskutabilni (benzinove turbo ma Nm azaz). Za druhe, nebyt Cayenne a turbodieselu v nem, mozna by nebylo Porsche podrazene jako znacka, mozna by jako znacka neexistovala vubec (resp. byla by v problemech). Osobne se mi tento trend take moc nelibi, ale abychom meli na trhu 911ky, zkousneme pritomnost dieseloveho Cayennu.
Avatar - dicky
20. 4. 2011 17:19
Re: Zvláštna obchodná politika Porsche
ja vim rozumne je si kupovat porsche v dieslu >:D
Kdyby aspon tento motor 3.0 dali do toho jejich new amarok a ne chcipacka 2. 0 biturbo..
A nepodrazeli takovou znacku jako je porsche degradujicimi motory.
Jinak porsche hybrid prosim kdyz nekdo potrebuje se ukazat ze je ekolog mysl.
Jinak porsche a nafta to je asi stejne spojeni jako euro multimilionar a nemecky trabant >:-[]
Nechapu a nikdy jak si nekdo muze poridit CAYENNE v nafte.
Mam z toho husi kuzi fuj
A co o sobe dotycny dava vedet: NEMAm NA PROVOZ NORMALNIHO PORSCHE JEN NA CHROCHTU Z NAKLADAKU V NAFTE..
V zemich kde jeste hodnoty nezdegenerovali by byl spolecensky statusove odepsan.
Tady zrejme ne.
Asi se zde mate stale lepe

>:D
20. 4. 2011 16:43
Re: Zvláštna obchodná politika Porsche
Myslim, ze to nie je zanedbatelny rozdiel..
20. 4. 2011 16:40
Re: Zvláštna obchodná politika Porsche
Jasne, ale v tomto clanku a debate nejde o to ci nafta alebo benzin v porsche...inak ty sa v zivote tiez vzdy riadis len pocitmi a rozum ignorujes? ;-)
20. 4. 2011 15:36
Volkswagen Touareg MR 2012=stejná změna
Stejná změna proběhla mimo jiné i u Volkswagenu Touareg v modelovém roce 2012 ;-) I 150 kW verze má stejně vylepšený motor, parametry ovšem zůstaly zachovány jako u předchozí verze.
Avatar - dicky
20. 4. 2011 15:33
Re: Zvláštna obchodná politika Porsche
porsche v nafte jejejej kam jste to dopracovali............. 8-s
Avatar - KANKUNEN
20. 4. 2011 13:58
Re: Zvláštna obchodná politika Porsche
180 kW je v poho a 150 kW je mimo. ;-\
20. 4. 2011 13:48
Re: Zvláštna obchodná politika Porsche
Skusal si sa uz v tom previest? Z tychto aut sa preda mozno 70-80% preve s tymito motormi a tak rozmysla uz aj Porsche. Podla mna je 180 kW uplne v pohode a o nejakom podpriemere by som v tejto triede vozidiel ani nepisal. Jedine mozno tak 150 kW do Touaregu a ML je trochu mimo...
Avatar - jozephko
20. 4. 2011 12:32
Zvláštna obchodná politika Porsche
Nerozumiem filozofii Porsche, prečo všetci konkurenti (Touareg, Q7. X5, GL)montujú do svojich buď oveľa výkonnejšie dieslové šesťvalce alebo osemvalce. Cayenne medzi nimi vyzerá ako chudobný príbuzný. 180 kW je v tejto triede dosť výrazný podpriemer.
Avatar - Ricardo
20. 4. 2011 12:29
Re: CR vs. PD
Ale CR motory mají taky nižší kombinovanou sptřebu než PD, ne? A o to jde dneska vůbec nejvíc...
Avatar - Ada je zase tady
20. 4. 2011 11:49
CR vs. PD
"...a navýšení pracovního tlaku common-railu o 200 bar na 2000 bar...." Hm, jake vstrikovaci tlaky mel motor TDI PD? Pamatujete si to? Pripominam, ze vyssi vstrikovaci tlak umoznuje lepsi spalovani a tim usporu paliva, ale take umoznuje, aby motor mel vyssi kompresni pomer, tim vyssi energetickou ucinnost a tim opet nizsi spotrebu palivu...

Opet tvrdim - opusteni PD a nahrazeni CR bylo u koncernu rozhodnutim ekonomu a nikoli techniku - CR diesel je sice levnejsi ve vyrobe, ale drazsi v provozu (vyssi realna spotreba paliva). Prechod na CR tedy jen zlevnil vyrobu a prenesl vyssi naklady na zakaznika...

Dnes, kdy zacina byt palivo pomerne drahe (a je to jen zacatek trendu - za rok muze stat litr nafty klidne 100 korun) by se meli chlapci z Vlciho hradu urychlene vratit k PD a zacit tento motor dale rozvijet drive, nez jim ujede vlak!
neregistrovaný "Hooonza"
20. 4. 2011 09:56
baterky
Dycky mě pobaví, jak ti propagandističtí pracovníci vůbec nevědi, co píšou. NiMH je nikl-metal hydridový akumulátor, ale oni si klidně napíšou hybridní a vůbec jim to nepřijde divné :-)
[odkaz]
[odkaz]