Dakar 2021
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Porsche Cayenne 2011: Silnější a úspornější diesel

20. 4. 2011 • 22:08
39
15
Zobrazit náhledy (39)
Porsche Cayenne Porsche Cayenne Porsche Cayenne Porsche Cayenne Porsche Cayenne Porsche Cayenne Porsche Cayenne Porsche Cayenne Porsche Cayenne Porsche Cayenne Porsche Cayenne Porsche Cayenne Porsche Cayenne Porsche Cayenne Porsche Cayenne Porsche Cayenne Porsche Cayenne Porsche Cayenne Porsche Cayenne Porsche Cayenne Porsche Cayenne Porsche Cayenne Porsche Cayenne Porsche Cayenne Porsche Cayenne Porsche Cayenne Porsche Cayenne Porsche Cayenne Porsche Cayenne Porsche Cayenne Porsche Cayenne Porsche Cayenne Porsche Cayenne Porsche Cayenne
Modernizace přidá Porsche Cayenne Diesel 4 kW a ubere 0,2 litru z kombinované spotřeby.

Porsche představuje nový modelový rok SUV Cayenne. Tou hlavní změnou je zlepšení parametrů u třílitrového vznětového Cayenne Diesel – nová verze se bude moci pochlubit výkonem 180 kW místo dosavadních 176 a kombinovaná spotřeba se sníží o 0,2 litru na 7,2 l/100 km.

Vyšší výkon Cayennu dopomůže také k lepší dynamice – maximální rychlost vzroste na 220 km/h (+2 km/h) a akcelerace z 0 na 100 km/h se zrychlí na 7,6 s (-0,2 s).

Posílení motoru je výsledkem komplexní modernizace. Nové materiály stojí za nižší hmotností pohyblivých částí a také za snížením vnitřních ztrát. K tomu se přidává zlepšení tepelné účinnosti, nové turbodmychadlo a navýšení pracovního tlaku common-railu o 200 bar na 2000 bar.

Nové turbodmychadlo, s variabilní geometrii lopatek, má optimalizovaná ložiska a nové kolo kompresoru. Díky tomu se zlepšila účinnost přeplňování a zároveň zkrátila prodleva turbodmychadla.

Pozitivní změnou je také snížení hmotnosti o 20 kg, provozní bude nově 2155 kg.

Technických úprav se dočkal i Cayenne S Hybrid. Vylepšením řídícího systému Porsche dosáhlo toho, že hybrid může využívat čistě elektrický pohon i při studeném startu. Není proto potřeba čekat, až hybridní systém dosáhne provozní teploty.

Cayenne Turbo dostane power kit z programu Porsche Exclusive. Postup, který automobilka zvolila u Panamery Turbo, se nyní opakuje i u SUV. Titanovo-hliníková turbodmychadla a úpravy řídící jednotky zvýší výkon o 40 koní na 540 koní (397 kW/+29 kW), točivý moment poskočí na 750 Nm (+50 Nm). Akcelerace z 0 na 100 km/h se zkrátí o desetinu na 4,6 sekundy, nejvyšší rychlost bude 281 km/h.

S nejvyšší pravděpodobností power kit předznamenává příchod Cayenne Turbo S.

Porsche Exclusive dále nabídne z zatmaveným bi-xenonovým světlometům také kouřová zadní světla LED, uvnitř hliníkovou hlavici voliče převodovky, nové druhy kůže, jejího prošití a také nový dekor Yachting Mahagony.

Témata
Avatar - mustafa
21. 4. 2011 09:51
Re: CR vs. PD
No to právě, že nemají ;-)
Avatar - Dylan McKay
21. 4. 2011 06:40
Re: Zvláštna obchodná politika Porsche
Člověče, ty o Cayenne disesel píšeš jako kdyby stál 199.900 Kč... >:D
Avatar - Dylan McKay
21. 4. 2011 06:37
Re: Zvláštna obchodná politika Porsche
Přesně tak. A bude hůř. EU normy nám přinesou ještě horší varianty. Taky už jsem slyšel výkřik mercedesáře proč Mercedes dělá malé vozy A a B, když jde o luxusní značku. Ten kdo kritizuje Cayenne disesel asi není jeho zákazník, tak by mu to mělo být jedno. A to auto jede fakt pěkně! :yes:
20. 4. 2011 18:09
Re: Zvláštna obchodná politika Porsche
Zapominas na par veci. Dneska neni diesel az tak moc o uspore jako o desne dobreho pocitu z vysokeho cisla tociveho momentu v technicaku, byt tady u Porsche je to ponekud diskutabilni (benzinove turbo ma Nm azaz). Za druhe, nebyt Cayenne a turbodieselu v nem, mozna by nebylo Porsche podrazene jako znacka, mozna by jako znacka neexistovala vubec (resp. byla by v problemech). Osobne se mi tento trend take moc nelibi, ale abychom meli na trhu 911ky, zkousneme pritomnost dieseloveho Cayennu.
Avatar - dicky
20. 4. 2011 17:19
Re: Zvláštna obchodná politika Porsche
ja vim rozumne je si kupovat porsche v dieslu >:D
Kdyby aspon tento motor 3.0 dali do toho jejich new amarok a ne chcipacka 2. 0 biturbo..
A nepodrazeli takovou znacku jako je porsche degradujicimi motory.
Jinak porsche hybrid prosim kdyz nekdo potrebuje se ukazat ze je ekolog mysl.
Jinak porsche a nafta to je asi stejne spojeni jako euro multimilionar a nemecky trabant >:-[]
Nechapu a nikdy jak si nekdo muze poridit CAYENNE v nafte.
Mam z toho husi kuzi fuj
A co o sobe dotycny dava vedet: NEMAm NA PROVOZ NORMALNIHO PORSCHE JEN NA CHROCHTU Z NAKLADAKU V NAFTE..
V zemich kde jeste hodnoty nezdegenerovali by byl spolecensky statusove odepsan.
Tady zrejme ne.
Asi se zde mate stale lepe

>:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku