Novinky
Range na hory nejezdí, tam jezdí Land Rovery - Discovery, Freelander. Nikdo si zbytečně nepřiplatí 400k rozdíl mezi RR Sport a LR Discovery, pokud bude užívat auto pracovně (LR má navíc 7 míst).
MB G je ikona, stejně jako LR Defender... ale to je úplně jiná sorta aut. Pokud v přírodopisných dokumentech jezdí Range, je to Classic. Od té doby se dost změnilo a RR Vogue se pohybuje spíš na silnicích.
PS: O technice pohonu všech kol nepochybuju - stabilizátory, uzávěrky. Prostě to pořád umí. Pokud se třeba u Vogue nepodělá uzávěrka diferenciálu, což se děje poměrně často
MB G je ikona, stejně jako LR Defender... ale to je úplně jiná sorta aut. Pokud v přírodopisných dokumentech jezdí Range, je to Classic. Od té doby se dost změnilo a RR Vogue se pohybuje spíš na silnicích.
PS: O technice pohonu všech kol nepochybuju - stabilizátory, uzávěrky. Prostě to pořád umí. Pokud se třeba u Vogue nepodělá uzávěrka diferenciálu, což se děje poměrně často
Myslím, že by ses divil. Kdo jezdí na hory, tak Range jsou ideální. Výpravy do buší a podobně když se člověk občas koukne na nějaké přírodopisné filmy, taky většinou Range Rovery. A jejich schopnosti opakovaně ukazovali i v Top Gearu. Já jsem měl možnost je vidět v akci na speciální dráze v Ostravě a koukal jsem. Poctivý náhon 4x4 s redukcí a ne jako u prémiovek, kde si na to často jen hrají (ne u všech!!! MB G je opravdu borec! )
To je dost odvážné tvrzení 😄 vsadím se, že 90% všech Range Roverů se do terénu nepodívá.
GL bude mít určitě offroad paket, tzn. zvládne to co doposud.
GL bude mít určitě offroad paket, tzn. zvládne to co doposud.
To potom to velikánský SUV nemá ani takový smysl, když se s ním pomale nedá jet přes polní cestu. :no: Samozřejmě kolik lidí to využije, že ano, ale přesto se to hodí. Příkladem budiž Range Rover. Kdyby v terénu nic neuměl, tak má prodeje totálně v "*", nebo alespoň by byly velmi nízké. Prostě zlatá tato stávající modelová řada GL! 😄
Osobně nechápu, proč má někdo potřebu utratit takové prachy za auto, které bude celý svůj automobilový život trávit ve městě. Obvykle v 7-i místné obludě jede navíc jen řidič. Pak dělaj problém v patrových parkovištích, kde jsou poměrně dost úzká místa. Když bych chtěl užívat luxusu, koupím se nějaký nadupaný sedan 4x4 a udělá veškerou práci mnohem líp. Samozřejmě, jsou asi i výjimky, mají doma nějaké to mini do města a k tomu full size SUV, které naplní dětma a pravidelně jezdí někam do hor.