Recenze a články o autech by si měli zachovat kapku nadhled. A6 je určitě špičkové auto, ale tvrzení "za kterým se ohlédnou i majitelé o dvě třídy dražších limuzín" je poněkud nadsazené a i vzhled má svá možná negativa - unifikace a další připodobnění s ostaními modely (A4).
Rozhodně souhlasím. Jakkoli se mi vozy Audi dříve hodně líbily, ty dnešní modely mi stále více splývají a připadají mi všechny tak nějak stejné, okoukané...
Asi jen pro zajímavost, protože osobní preference jsou neprokazatelné:-) :
Uvedené pasáže jsem mínil spíše jako lehký údiv nad stavem, který v nahlížení českého trhu na Audi vládne. Tedy - nikoli obdiv, ale (opět neprokazatelné, protože nezměřitelné) komentiování zvlášrtního vlivu této značky v ČR. Nejde pochopitelně jen o preferenci značky ve státní správě, ale například i o extrémní podíl prodaných verzí quattro atd...
Je to podobně existující a podobně objektivně neprokazatelný jev, jako specifika soudržnosti příznivců BMW, nebo třeba Subaru.
Audi nevynáším do nebes, ani to není cílem. Jsem rád, když lze z textu vyčíst i něco víc, než jen přežvýkané PR věty z firemních podkladů. Pokud na Vás text působí "odvařeně", je to pro mě špatně a dám si pozor. Nicméně cílem bylo přene sení dojmů a součástí je i lehký údiv nad reakcemi, které vůz vyvolává.
Každopádně díky za názor a těším se, že Vás o své ne-preferenci konkrétních značek přesvědčím v jiných textech.
jj, ten úspech (alebo obľuba) audín v ČR a SR je až zarážajúci. Osobne si myslím, že vychádza z odmietania zaškatuľkovať sa medzi majiteľov MB (paprdovské atď.) a BMW (pirátske atď.) a zároveň potrebe užívať si podobný luxus, kvalitu atď. A aj historicky sú (boli) MB a BMW vnímané prémiovejšie, čo môže trochu odrádzať (ak nemáš potrebu sa moc ukazovať, aby ti nezávideli). a možno sa mýlim a existujú aj iné dôvody?
Určitě, s tím, že u Audi jde o sázku na nenápadnou eleganci, nelze než souhlasit, já jen narážím na to, že řeči o výjimečné oblíbenosti v ČR jsou min. v kontextu Evropy nesmysl, stačí se podívat kolik aut audi v porovnání s konkurencí ostatních dvou premiantů vyrábí a je jasné, že tohle by Česko přes svou "extrémní oblibu" nemohlo utáhnout. :-);-)
nejde o extrémy, skôr o zvýšenie záujmu oproti minulosti (vzhľadom na tvoj vek by si to mohol aj sám potvrdiť/vyvrátiť). Audi sa momentálne vezie na vlne....
možno je to len môj dojem (a asi aj autorov), ale tá obľuba audín v ČR a SR sa zdá byť trošku nadpriemerná (oproti Lexu, Jagu atď.) aj v kontexte so zvyškom EU.
Nevím, troufnul bych si na takové tvrzení možná u ojetin, ale nemám čísla. Řekl bych, že A6 v kombíku 2,5tdi quattro je ojetinový sen, tolik, kolik jich, v různém stadiu (i rozpadu) jezdí u nás, je evropské unikum. Ale opět říkám, že je to čistě můj osobní dojem.
Ono je to z části asi způsobené dostupností. 2,5 TDi seženeš všude(měla to hromada aut), 270 CDI, x25d je hůře dostupné zboží, co se servisu -> ojetin týče
Ano, dá se mluvit o tom, že je nadprůměrně oblíbená, ale neviděl bych to nijak dramaticky. Osobně bych to asi připsal komunistické izolaci. Zatím co v západní Evropě si BMW a MB budovali jméno a zákazníky, východní Evropa byla značně odříznutá. Když se v 90. letech otevřel trh, Audi byla na jiné úrovni. Také se člověk musí podívat, která auta podnikatelé v té době volili. Německá prémie se začala prodávat v těchto kruzích později, což hrálo Audi do karet. Start na našich trzích měla mnohem vyrovnanější.
Chalanů se poptej, ale taky se stačí podívat na prodejní čísla. Taky vím, že i marketing BMW se na Audi zaměřuje mnohem více než např. před deseti lety, vnímají je jako většího soupeře než MB právě proto, že jdou po podobných zákaznících, MB klientela je specifičtější a trvanlivější.
Ale já přece od začátku tvrdím, ano, audi jede na vlně, jenže pořád to tu vztahujete jen na český nebo slovenský trh, a já říkám, že je to min. celoevropské.
Přesně, podle zdejších pseudoodborných diskusích je to fenomén pouze bývalého východního bloku, což je ovšem snadno prokazatelná pitomost, pro příklad stačí mrknout třeba na nedávno zde zveřejněná švýcarská čísla...
Audi a BMW konvergují. BMW začalo na sportovním konci, Audi začala na komfortním konci. BMW postupně kousek po kousku přejímá filosofii Audi (přeplňované motory, pohon všech kol atd., zkrátka hlavní rozlišující znaky) a Audi ladí svou konfiguraci, takže získává sportovnější a sportovnější nádech. Přesně jak říkáš, MB má velmi specifickou skupinu zákazníků. Kdežto majorita zákazníků BMW a Audi jsou více méně stejní lidé, jen jedna část preferuje Mnichovský mix a druhá část preferuje Ingolstadtský mix. A rozdíly se s každou generací stírají.
Přesně tak, jen bych z toho až tak nevymezoval MB, někdejší výrazně kontrastní chararkter, BMW-sport / MB-komfort, se vytrácí podobnou rychlostí i intenzitou. Stačí se vrátit o nějaké dvě generace u 5ky/Ečka a úbytek toho kontrastu je téměř neuvěřitelný...
MB sleduje podobný směr jako Audi - tedy komfortnější značky přiostřují. Řekl bych, že je to trend doby. Ale BMW je ukázkou, že vyhraněně sportovní osobnost také není ideál. Takže tím trendem je skutečně sportovní elegance, ke které všechny tři značky konvergují.
Nicméně MB strkám stranou, protože o to jasněji je pak vidět vztah BMW-Audi. I v prodejních číslech je to právě tahle dvojice, která si jde po krku. MB sedí kousek opodál. V posledních letech nabral mladou krev, která je, řekněme, kompatibilní s BMW/Audi, ale pořád vnímám, že má takové to tvrdé zákaznické jádro, které dnes už ani BMW nemá. Nicméně nepopírám, že u i MB dochází k dramatickému vývoji osobnosti.
No mně osobně vozy Audi vždy připadaly...jak bych to řekl...,prostě bez charakteru! ;-\ Kdo se chce vozit co nejpohodlněji s přemírou prostoru a po 300 km vylést s auta a ani nevědět, že někam jel, koupí si dle mě Mercedes. Kdo si naopak chce cestu užít a po oné 300 km cestě vylézt z auta se spocenými dlaněmi, rozbušeným srdcem a neukojitelnou touhou projet si celou tu trasu znovu, tak si pořídí BMW. A Audi? To má od všeho trochu, ale dohromady ani v jednom nedosahuje zmiňovaných kvalit konkurentů. Prostě taková šedá myš... Kvalitní, precizní šedá myš :-| Nevím, ale asi takhle nějak bych popsal mé vnímání značky Audi.
Buďte v klidu, text vůbec nepůsobí odvařeně, naopak je v něm dostatek nadhledu a osobně Vašemu hodnocení rozumím. ;-)
Jen bych se připojil k webpajovi s poznámkou ohledně rozměru kol. Na dvacítkách jsem jel pouze A7, u níž mi tedy příčné spáry vadily víc než je zdrávo (rány i odskok), A6 na osmnáctkách považuju za optimum, přesto se mi zdálo, že 5er na stejném rozměru i přes použité rft je o chlup lepší.
Za sebe řikám, že první věta "Jak se v české kotlině jezdí s autem, za kterým se ohlédnou i majitelé o dvě třídy dražších limuzín?" mě naprosto odradila od čtení článku, protože mě hned napadlo, že bude v podobném duchu, jako "legendární" test Pola, který psal tenkrát nejspíš GTI. Rovnou jsem přešel na diskuzi zkouknout, jestli jsem jediný, komu to přišlo přehnaný a koukám, že nejsem. :-)
No jo, těch co jim ta první věta zkazila minimálně celý den, tu je evidentně víc, jen na tom zrovna tady nevidím vůbec nic překvapivého... ;-)
P.S. Nějak so nedokážu představit, že by mě chvála (čehokoli!) v úvodu, dokázala odradit od dalšího čtení článku, který mě původně z jakýchkoli důvodů zajímal... 8-s
Ty reakce jsou na místní diskusní poměry běžné, koncern v souvislosti s podobnými "klady" se tu prostě většinou neodpouští, to není jako "pochválit" tu BMW, nebo Subaru... Tu zmíněnou poznámku jsem pochopil jako určitou formu zájmu o novinku (nová A6), nikoli, že by snad majitelé vozů vyšších tříd někomu měli novou A6ku "závidět", jak to tu někteří zjevně přecitlivěle pochopili... :-)
podla toho co tu uz dlhsie citam je tu celkom rovnovaha. Je tu par jedincov ktori nenavidia koncern ale povedzme si pravdu je tu par jedincov ktori ho chvalia nad jeho pomery. Taky jing a jang :-)
Rozhodně nejde jen o počet příspěvků, ale mnohem spíš o způsob a (nepočetní) intenzitu kritiky. Prostě to, co mnohým vadí na koncernu, u jiných značek vůbec neřeší, viz nejen velká část této diskuse... ;-)
tazko povedat , zmojho pohladu je to vyrovnane.. Extremnych nazorov je tu dost, medzi najextremnejsich ale musis uznat ze patri GTI a k nemu wolf a ada... dalsi extrem co som si tu vsimol bol zdravy rozum, od neho nevysiel jediny normalny koment.
Ale já pozitivní "extremismus" neřeším, ten může být do jisté! míry přirozený/akceptovatelný, psal jsem o relativně nepřiměřené kritice, vzhledem k jiným značkám (jako BMW/Subaru), nepřiměřená chvála čehokoli mi tak nevadí, a to dokonce ani u wolffa , nesmí být ovšem primárně postavena na zcela nepřiměřené kritice konkurence...
jj to je v pohode a rozumiem tomu co chces povedat. Ale zeby zrovna GTI bol predstaviteliom prave pozitivneho extremizmu nemozes povedat a mysliet vazne. Najdem ti tucet prispevkov kde nadraduje svoju oblubenu znacku nad ostatne a pritom sa doslova smeje z ostatnych. Isty cas bol u neho popularny vysmech z latitude ( osobne mam rad skodovku , mam superba 1 generacie a som s tym spokojny :-) ostatne ho mozno sledovat aj pod clankami o ostatnych znackach , kde ich kritizuje, cize nesuhlasim urcite s tym co si napisal. prehnane hovorit o jednej znacke moze byt, fandovia su taki,.. Ale zosmiesnovat ostatne je uz vec druha a tu su aj wolf aj GTI na jednej vlne..
Já to napsal spíš obecně a wolffa jsem použil jako příklad, samozřejmě to podobně platí i pro GTIho, jako příklad uvedu jeho chválu nového Brouka, zbytečně podporovanou přehnanou kritikou F500, což jsem mu ovšem nejen já zřetelně naznačil...
Přesto si myslím, že pro něj je typičtější ten pozitivní "extremismus", za který je tu mnohým, naopak slepě antikoncernovým, uživatelům trnem v patě...
Co ti BMW/Subaru dneska udělalo, že po nich tolik dneska jdeš? >:D
S auty to máš jako s ženami, když si vezmeš hezkou anebo alespoň šikovnou, tak ti ji bude obdivovat mnohem více mužů než když si vezmeš nehezkou a nešikovnou a té první odpustíš i více chyb >:-[]
Máš pravdu, v tom zmatku jsem ještě zapomněl na Forda... >:D
Napsal jsi to hezky, jen mi teď (na základě toho, cos napsal) ještě řekni, proč si pak lidi to Subaru "berou" a ještě mu k tomu tolik chyb odpouští...? >:-[]
ford tu nie je hajenej, ford tu ma svoje miesto iba. To len to, ze dopadlo mondeo lepsie ako passat ci superb tu mnohi vcetne teba nevedeli predychat. A o GTI-m uz ani nevravim, ten sa na tyzden odmlcal po tej diskusii, kym to rozdychal a zasili mu tie rozrezane zily >:D
Podle mě tu naopak Ford hájený (do určité míry) spíš je.
Mondeo dopadlo nějak obecně lépe, než Passat? V prodejích určitě ne (naopak) a ve srovnácích testech je to tak 7:3 pro Passat... ;-)
Jak dopadá mimo střední evropu už takový přehled nemám, ale třeba v Německu končívá Mondeo zpravidla někde těsně nad průměrem třídy, myslím opravdu velké srovnávací testy střední třídy, jak rozsahem, tak počtem účastníků...
Souhlasím. A je to pochopitelné. Na současné generaci Audin je řada zajímavých prvků, které se jinde (moc) nevidí. Asi ne závist, ale zájem to určitě vzbudí.
Ondrej, nič netreba meniť, kto trošku vníma písaný text, plne rozumie tomu, čo si sa snažil povedať. Stokrát radšej osobné premýšľanie nad niektorými javmi, ako opisovanie techniky z prezentačných materiálov importéra. :-):yes:
Tak to jo, tim padem dluzim malou omluvu. Muj osobni nazor je, ze v dane tride jsou lepsi auta, nez Audi. Mozna, ze Audi nejmin provokuje a tim si ziskava firmy, ktere dbaji na *povest*.
Chca nechca musím svým způsobem s p. Šuchem po osobní zkušenosti souhlasit. A6 v tmavé! barvě opravdu dokáže na první pohled navodit dojem lux třídy.
Pravda je ta, že to platí pro čelní a boční pohledy, zezadu je A6 díky nevzhledným světlometům o řád méně působivá.
Naopak mě u klasického podvozku s 18" palcovými koly nesedělo slabé odfiltrování nerovností ;-)
Mám to podobně, až na ty barvy, mě se éčko líbí více ve světlých metlách, a je spolu s ostatními MB jedním z mála aut, kterým dokonce sluší i zprofanovaná stříbrná.
v svetlých farbách nevyniknú rozdelené predné svetlá a tie (si myslím) dodávajú trošku majestátnosti (možno tým ako rozširujú). mňa úplne dostala hnedá metla...k tomu svetlo hnedá koža v interiéri....
Ještě k tomu nadpisu úvodního příspěvku, možná by nebylo od věci zamyslet se i nad tím, jestli ten zmiňovaný nadhled nechybí hlavně některým čtenářům tohoto článku a především jejich kritickým reakcím na něj, čímž ovšem nemyslím typicky zrovna tuhle tvou reakci... :-)
Nic v zlom, ale to ze toto je nejaka nova verzia A6 som zistil az z textu. Na fotkach dnes A4 od A6 aj vdaka neprehladnym faceliftom rozozna len malokto, snad priaznivec znacky co pozna detaily. Ak by som to zbadal na ceste, ja a asi 90% dalsich motoristov asi nerozozname ze je to "novy model".
To o obzerani sa majitelov drahsich aut nekomentujem a berem s nadsadzkou. Pochybujem totiz ze by sa ktorykolvek majitel BMW 7, A8, Bentley ci S-klasse nechal nahovorit na kupu auta o ktorom si ludia na prvy pohlad myslia ze je to A4 :-)
K technike len tolko, Quattro OK, ale predokolky do premioveho segmetu nepatria. Raz a navzdy by ich mohli vyradit z ponuky. Motory dieru do sveta tiez nespravia. Aby som na 150kW potreboval 3L 6-valec v casoch, ked konkurencia ide rovnaky vykon ponukat v 4-valcoch navyse s o to nizsiou spotrebou v kludovom rezime...
Celkovo, je to pekne auto, ale pri tejto cenovej hladine, idem inam..... 5-er vyzera lepsie ;)
Hezký elaborát, ale trh to vidí jinak. Nejprodávanějšími verzemi modelů vyšší střední třídy jsou a bohužel i budou verze se čtyřválcovou naftou a pohonem jedné nápravy.
Audi by těžko mohla ve fleetových prodejích konkurovat drahým pohonem Quattro, proto je předokolka logická.
OT: Pamatuješ si na průzkum BMW ohledně vědomí řidičů BMW1, kterouže to mají poháněnou nápravu (i když si myslím, že výsledek byl účelový)?
hej, ten prieskum si pamatam a divim sa mu dodnes. Jedine ospravedlnenie je, ze to bol prieskum u majitelov 1-er a z nich vacsina toto auto mala ako "einsteiger", takze ich prve BMW. (a nemyslim to sexisticky, ale nezvyklo velky podiel z nich boli zeny, co dava tusit povod vysledkov)
Fleet-nefleet... pre mna ako potencionaleho zakaznika bol predny nahon "no-go" kriterium. Quattro, xDrive a 4matic trpia svojou cenou a svojou "dokonalostou", kedze len elektronika riadi moment na napravach a vodic dopredu na 100% nevie, ako auto zareaguje pri zosliapnuti plynu. Musi len slepo doverovat elektronike, ze ho udrzi v stope.
Kto nejazdil zadokolku, nevie o co prichadza... dnesne ranne prejazdy mokrymi zakrutami pri "DTC off " ma v tom znova len a len utvrdili :-)
tak ja som skor tlmocil moj nazor :-) Skor to bol vypocet faktov, ktore ma presvedcili nekupit Audi, ale mnichovsku vrtulu v znaku. Sedel som u predajcu Audi, otocil sa od stolika a zbadal som tri masky auta pozerajuce priamo na mna. V tom momente, ked auta nestoja na ceste a nemas nic ine pri nich pre prirovnanie, posobia uplne rovnako, ako traja budhisticky mnisi vedla seba. Neosobite, ako sucast davu...
Mimo toho, nejako sa u Audi nemozem ubranit faktu, ze kupujes len predrazeny Volkswagen. (co nie je samo o sebe nic zle, len to ubera na vynimocnosti)
Pri téze "Audi je predražený Volkswagen" mi skutočne zostáva rozum stáť. 8-s To fakt, že autá koncernu VW zdieľajú motory a inú techniku z nich robí iba lacnejšie/drahšie alternatívy? Tak prečo sa naopak nekupujú také Seaty? Veď sú to extra lacné/výhodné Volkswageny!
Obdobne to potom možno použiť na všetky koncerny zdieľajúce techniku: Toyotu a Lexus, Nissan a Infinity a pod. Tam som ale takéto krčmové hlášky nikdy nepočul. Prečo?
Přesně tak, navíc zrovna u řady A6 (stejně jako A4/A5/A7) k ní není podobná alternativa u značky VW, která používá uložení motoru napříč, čímž je použití shodné techniky logicky velmi omezené, což se např. netýká jen motorizací (V6 TDI), ale i samotného, zásadně odlišného, pohonu 4x4...
Když člověk pomine A1/A3/TT, tak toho Audi sdílí naopak velmi málo. Pár motorů (1.8 a 2.0 TFSI, 2.0 TDI a pro drahé VW, Porsche (a možná něco dalšího) 3.0 TDI). A to jsou skutečně výrobky Audi, které dává dál do koncernu. I takový benzínový V6 má VW vlastní (do jaké míry, se přiznám, nevím). Hlavní sdílení je na poli malých aut a malých motorů. Malá auta jsou specialita VW, tak proč znovu vymýšlet kolo, že?
Mít strach, že větší Audina je jen přebouchaný Volkswagen, je neopodstatněné.
ja tiez neviem preco, spytaj sa ich. Mal som Seat Leon II a tie auta maju podlahu od Audi A3 a motor je tiez "made by Audi AG". (narozdiel od OII a Golf V maju vzadu nastavitelnu zbiehavost aj odklon) Auto po technickej stranke rovnake, ale s lacnsjim interierom a nizsou cenou ako A3. Nemozem na neho kriveho slova povedat.
To ale z A3 nerobi auto s "naskokom vdaka technike". Je to to iste, len v inej plechovej skatuli, s inym marketingom. Po technickej stranke ale rovnake.
.
Zober si taky Passat. Podlaha rovnaka s Audi a pri pouziti predneho nahonu sa pozdlzne montovany motor stava skor problemom, ako vyhodou. (nutnost kuzeloveho sukolesia) V com je to audi akoze technicky lepsie oproti VW? V nicom, zas len interier, marketing, design a cena.
No nie som si istý, či "podlaha" Passatu a A4 je rovnaká; už fakt, že majú rozdielny rázvor osí kolies naznačuje, že tam bude viacero vecí inak. A nechceš snáď porovnávať interiér Passatu (neveľmi príťažlivý a útulný) a Audi. ;-) Aj keď je pravdou, že strednotriedny mainstream ponúka viac priestoru, ako prémia (viac "auta" za dané peniaze), čo platí aj pre Passat/A4. Ale reč je o A6, k čomu VW alternatívu neponúka.
Az do 2008 mali A4 a Passat rovnaku platformu. Nova A4 ma vlastnu upravu ramu, prisposobenu pozdlzne montovanemu motoru. Z toho tie dnesne rozdiely v razvore.
Ono, je tazke bojovat so zazitymi predstavami, ale rovnako ako Touareg a Cayenne su az na par detailov v dizajne, materialoch a motore rovnake auta, tak aj A4 a Passat su "bratia". Isteze, Audi ma mozno makksi plast a krajsie budiky, ale ked das dole "pozlatko" (karoseria a interier), ulozenia naprav, uchyty, konstrukcia spojov, cidla, meradla, sondy, systemy a logika celeho auta je ta ista... proste vsetko ostatne je rovnake. Preto mi je ich slogan "Vorsprung durch Technik" viac ako smiesny. (Vorsprung maju len v porovnani Quattro vs. 4Motion = Torsen vs. Haldex)
S A6 mas pravdu, tomu autu VW priamu konkurenciu nema, Passat je maly a Phaeton mieri vyssie.
Na něco jsi v té své báchorce zapomněl, zbývá ještě vysvětlení, zda má A4 vše po Passatu či Passat vše po A4. Dobře si rozmysli odpověď, právě tvoříš diskuzní dějiny... 8-s >:D
Takže mají stejné nápravy apod? Jak je to s uložením všech komponent kolem motoru? To, že je s prominutím kus plechu na který se montuje zbytek stejný ještě nezavdává důvodu psát o tom, že A4 je vlastně Passat ;-)
Pokud dá někdo přednost vrtulce před kruhy, nebo hvězdou, špatně určitě neudělá, stejně jako naopak, je to o osobních prefernecích (např. ten zadní náhon)...
Pokud ale chceme srovnávat přímo, tak to chce srovnatelné verze jako A6 3,0 TDI quattro vs 530d x-drive vs E350 CDI 4matic, a tam na tom nová A6 špatně rozhodně nebude, spíš naopak, ale rozdíly jsou minimální a rozhoduje sympatie ke značce a další "detaily" ...
K té podobnosti jsem se vyjádřil podobně jako Dinar, viz 12:44
Btw. Lidi, kteří by si mohli myslet, že se jedná o A4 jsou takovými nenadšenci, že by to stejně tak mohla být A8, nebo-li se obecně v modelových politikách výrobců neorientují ;-)
To je sice fakt, ale to je taky přesně to, o čem se bavil! :-) 95 procent populace nejsou nadšenci a neorientují se ;-) A těch zbývajících pět procent nikoho (výrobce) neuživí :-!
To je stará obehraná písnička. Ty sázíš na to, že víc lidí se chce odlišit, definovat svým autem. Audi sází na to, že víc lidí si chce koupit značku, přiřadit se ke skupině lidí. Podívej se kolem sebe a sám si odpověz, co je správně.
Tak mně už se dokonce stalo, že se na mě zezadu lepila Audina, tak si říkám, co to ten blbec v A6ce zase vymýšlí, nechám ho předjet... no a po předjetí mi spadla huba, protože koukám na hatchbackovou záď A3ky. Uznávám, jsem mercedesák, medvídky znám detailně včetně jejich "interních" značení tak 50 let dozadu a ostatní značky mě až tak netankují. Ale i tak je samozřejmě sleduju mnohem víc než normální lidi a Audiny mi občas dělá velký problém na první pohled rozeznat.
Ne nemyslím, že by snad autor horního textu měl být na hlavičku, naopak, chci tím naznačit, že autor uhodil opravdu na hlavičku ten příslovečný hřebík :yes:
Auto je textem dokonale vpasované do evropského garážového kontextu. Velmi v této souvislosti oceňuji kvalitní pohled na designový status vozu. Jistě, jen prosťáčkovi z horní dolní připadají všechna auta stejná. Ten, kdo jde v čase s auty, ten kdo se umí dívat, tedy ten, kdo má voko, ten ocení jemnou klenotnickou práci designérů AUDI. A že se daří, to je znát jak z prodejů v Česku tak samozřejmě a především z prodejů v Evropě.
Ono popravdě, jakkoliv to může být pro majetkově anorektičtější část populace nepřijatelné, AUDI je dnes jakýmsi umírněným středobodem prémiové nabídky, nabídky, která neprovokuje okolí natolik jako například BMW či Jaguar, současně s těmi nejlepšími drží technologický a technický krok, dokonce i v mnohém přebírá třídní otěže...
Tedy méně nápadné, pod kapotou špičkové auto, co více si má slušný člověk v této podivné době přát? A konkrétně nová ášestka, to je už tak nějak úplně přirozený objekt zájmu. Ti, kdo na ní nemají, ví moc dobře na co... nemají, a ti co na ní mají, ví moc dobře na co... mají. Ideální stav.
Nejsem prosťáček z horní dolní, přesto mi jako mnohým jiným některá Audi připadají až příliš podobná (A4,A6). Nepochybuju o tom, že to je špičková prémiovka. U nás velmi populární, protože se lidi často stydí za peníze, tak si radši zvolí Audi než Mercedes.
Jak tady psal už i Dinar, nápadnější vzájemná podobnost modelů není u Audi nic nového, podobně jako třeba u BMW, a to nejen v minulosti, ale i v současnosti, viz jeho příklad se současnou 5er/7er. Kdy ž půjdem do trochu hlubší minulosti, najdem tento "fenomén" i u MB...
Jak už naznačil i autor článku, je zajímavé (a nesporné), že se tu v diskusích převážně nahlíží na koncernové značky poněkud jinak, než třeba na BMW, nebo Subaru... ;-)
ono bmw a subaru su predsalen trochu "ine" znacky ako audi ktore je sucastou velkeho koncernu a prejavuje sa tu "share" dielov. Mozno uz teraz sa snazia viac odlisit audinky od VW ale v minulosti to bolo fakt trochu divne. Kupis predokolku A4 kde mas polovicu dielov passatu alebo BMW ktore je proste jedinecne ci uz taziskom a ulozenim motoru ci jazdnymi vlastnostami. Ono vsetko ma svoje specifika, ale tento nazor trochu pozorujem v okoli medzi ludmi. :-) SUbaru je zase ine kafe, ma svoj image a je to jedinecne tiez (ci uz STI verziami ci lacnym interierom :-) )
Co je? Jen komentuju skutečnost. Je to podobné, jako když si někdo nechce připustit, že globální ekonomické, ekologické problémy lidstva jsou způsobeny přemnožením lidstva. Proto pak nadpisy článků jsou např. Je málo vody. Málo jí není, jen ji moc lidí spotřebovává. A za Audi, resp. VW, se lidi otáčejí proto, protože na první pohled nerozeznají, jaký to vlastně model jede. TZo se týká i BMW 5 a 7.
Kdepak, je to jednoduchý, na západě se stanovuje pojistka dle výkonu a firemní flotila pak nakupuje podle toho, nebo si snad myslíš, že E250 je proti E300/350 horší o těch pár fufňů a přitom prodávanější? Dtto 525 vs. 530d.
no neviem ale audi je prave asi najvacsim provokaterom vzhladom na ten pokus o stranse zamraceny predok s ledkami.. TO mi zrovna ako nejaky menej napadny nepripada, v spatnom zrkadle clovek hned zbada tie lacne tuzingove diody.. V tomto maju navrch angel eyes. Audi si udrzi svoju uroven, ti co ho maju si ho kupia zas, ti co maju passatov a sa im dari zatuzia po drahsom a vacsom passate - A6. Ti ktori sa vyznaju zabludia bud do BMW novej 5er generation alebo skusia nieco exotickejsie a japonske z dielne Lexusu. Audi je pekne ale nema smrnc.
A kam by jsi zařadil mě? Audi A6 bych si mohl koupit několik, ale v životě bych to neudělal.
A důvod...prostě se mi ten styl značky nelíbí. Tím netvrdím, že není kvalitní, ale když ve zpětném zrcátku vidím ty dvě vlnovky z LEDek, tak se mi nevím proč vždycky vybaví pouť a kolotoče. ;-)
každému sa páči niečo iné, chvalabohu, inak by sme všetci behali za tou istou babou. mne sa napr. vôbec nepáči nová 5er a aj keď uznávam, že technicky je na úrovni, radšej by som E-classe, Jag XF, alebo aj túto novú A6 (a možno by som skúsil tú hybridnú kombináciu 2,0 TFSI a el.motor).
Ty ses tu nedávno dokonale zařadil sám, cituji tvůj nedávný příspěvek - "Každá značka má svou specifickou sortu uživatelů. Německá produkce je jaksi od pradávna žádaná u lotrů, mafiánů, silničních závodníků a psychicky nevyrovnaných jedinců."
Pominu-li až ojedinělou primitivnost a doslovnou zabedněnost tvého názoru, pak jedno pozitivum v něm spatřuji. Dokonale odráží tvůj velmi nízký jak odborný, tak lidský obzor. Dost jsi mě ale uklidnil, že by sis mohl koupit těch audin i několik za sebou, jen si nyní zapomněl, že v hračkářství mají dnes už zavřeno... 8-s >:D
To, že se mafiáni a plešouni se zlatými řetězi na krku vozí téměř výhradně v autech německé produkce, je realita, s tím nic neuděláš.
Že ve statistikách nehodovosti v přepočtu na počet registrací jsou majitelé Audi na předních pozicích si můžeš taky najít.
A to, že existují lidé, kteří si můžou koupit auto za mega i jinde než v hračkářství a přitom mají jiné priority než to se čtyřmi kroužky na kapotě asi taky budeš muset překousnout, jinak se můžeš jít léčit ty.
by se měl tesat do kamene. Osobně jsem udělal stejnou zkušenost s vícero auty na D1 a vždy byl rozdíl mezi "hranou" a "tempomatem na 130" cca 10 - 20 minut. Od té doby jezdím jen s tím tempomatem na 130, ať spěchám jakkoliv.
Pokud neuvidim A6 na zivo, tak si nedokazu udelat opravdovy vlastni nazor ... ano je 101 veci co bych nemusel a 100 veci se mi libi.
Treba A8 mne taky nejak nenadchla, ale pote kdyz jsem kolem ni kracel clovekovi nektere ty partie vozu dojdou v celistvosti s designem.
Vice mne zajimaji fotky tehniky, diferencialu a tabulka kolik se usetrilo tu a tam "Kg" v aute. Zato dik redakci...
Musim pochvalit Audi, za novy typ dreva jez mi pripomina bambus... nejsem zastancem drahych drevin v aute. Mam rad nove materialy a moc se jich nevidi.
Tak ruzne porovnavam velikosti aut jak nam postupne narustaji, a rikam si kde je tam latka, kdy si vyrobci budou muset ric, ze uz neni kam rust do stran v ramci velikosti karoserie.
Audi vnimam jako barona mezi knizaty. Zatimco knize se s titulem narodil, baron si ho musel zakoupit. Ale jako baron v knizecich kruzich, ani Audi nebude nikdy akceptovan v "rozene" premii. Majitele Audi kolaboruji se slovem "baron" mozna pouze ve vztahu "drogovy baron".
Nejdrive me pobavil me vyrok autora "za kterým se ohlédnou i majitelé o dvě třídy dražších limuzín". Po zamysleni vsak musim souhlasit. Sam jsem se za nouvou A6 (jestli to byla nova A6) otocil. Ne proto, ze by me nejak zajimala, ale proto, abych zjistil, ze se vskutku jedna o novou A6. Majitele (vylepanci) s ni jezdi vetsinou tak rychle, ze cas projeti na identifikaci generace casto nestaci.
Ten tvůj "vylepanec" se ti sem podprahově vloudil po dnešním odpoledním vyučování, ne?
P.S. Trochu to mírni mariánku, koukám že ani patnácté narozeniny z tebe zatím dospělého neudělaly, ale to si neber těžce, tvoje stavy jsme si prožili všichni. Ujišťuju tě, že do pěti let všechno cos tu za poslední tři roky tvrdil sám sobě popřeš...
Dávám si "polední" pauzu a sleduji on-line naší Dumu a mám pocit, že i kdyby bylo Mariánkovi 10let, tak bude svítit nad většinu z té bandy jako Gates při přednášce na Borech. ;-)
Debaty zde jsou vinou některé nezralé puberty a některých malolitrážních dospělých někdy opravdu otřesné. Občas to tu čtu a říkám si, jak je tahle tma vůbec možná, já byl v deseti letech vycepovanej v autech tak, že jsem nemusel v dospělosti měnit autopostoje snad ani o tu píď. Možná jsem časem jen vystřízlivěl z Oltcita... >:D Sněmovnu raději ani nesleduji, neb se vlastně za naše "volence" stydím.
Začíná-li to větou svezl jsem se v (křáp s milionem km nechť si každý doplní sám) a úžasně jsem se pobavil, to už dnes nejde...tohle chápu a napíšu to stejně tak...neboť není nic zábavnějšího než sednout do čeho´koliv s vědomím, že po hodině vysednu a už nikdy nemusím. ;-)
Pakliže však story začíná větou...mám vůz (analogicky viz. výše) a nic lepšího není a novější bych nechtěl...trochu to zavání platem vajíček od babičky na zadním okně po 5h stání v koloně během parného léta ;-)
...vycepovanej v autech tak, že jsem nemusel v dospělosti měnit autopostoje (předpokládám, že se to týká koncernu). K tomu slovu "vycepovanej" bych přiřadil synonymu "vymytej mozek". >:-[]:yes:
to hovoris tusim prave o GTI-m nie? Lebo ten popiera a tara ako sa len da.. Jeden den povie ze testy na fiat 500 dopadol zle pri 100000km teste autobildu lebo je to vrak a na druhy den sa tu strapnuje ze cele tie testy su chujovina, len to uz pise pod clankom kde v tychto testoch skoncil posledny prave touran :-)
Iny priklad? Auto roka 2009 a 2010 - insignia verzus nove Polo.. hadaj ako sla debata v roku 2009 a 2010.. >:D >:D
Cize tych 15 rokov by som tipoval skor GTI-mu ktoreho mokre sny a citujem "prostackove plagaty v otcovej garazi" patria popisovo skor na neho.. :-) Len na tieto veci GTI nezvykne reagovat ked mu ich pripominam lebo tazko sa reaguje na pravdu, na nieco, kde sa ukaze, ze si niekto protireci jak maly vychcalek... :-) Ze GTI? >:D
GTI ti neodpoví, ten má většinou zoufalce tvýho formátu u zadku, ale mě se líbíš. Jsi takovej snaživej, snažíš se upoutat pozornost a chtěl by si to GTImu nandat. Už máš toho retrívra?
njn, hlaven ty sa drzis, GTI je ticho lebo nema na to co povedat. ked ti raz ukazem ze si series do ust, tazko budes na to reagovat, radsej budes mlcat a tym vlastne prikivovat :-) ale to uz je asi moc na tvoje IQ, tak sa netrap.. >:D Tvoj vzor, GTI proste nema koule reagovat ;) vie len tarat a tarat a tarat.... Osobne voci koncernu nemam nic ale proti takymto mam toho vela.. apropo: ked ma ma GTI v zadku podla teba preco ma nemas aj ty? >:D
Co je na vylepancovi? Docela dobře vystih typickýho majitele A6. Snobáčci a taxikáři si koupěj E-čko, "dlouhý prachy" 5er a mladší, sportvně založenější jdou do A6.
Klídek kolegáčku. Texty má, myslím, hodně promyšlený a štípou předem vybraný zadky. ;-)
Tak teď jsi mě zklamal. :'-( Co je to za otázku? :-O
Ať si každej jezdí v čem chce. Já "zatím" sedlám Golfa 5gen TDI a cejtím se jak mistr? No jasně, že....
Ty sedláš třeba Astona od Buraga a taky se můžeš cejtit jako mistr. Klidně se o tom rozepiš.
Nemám moc rád generalizování, ale ne nadarmo je zaveden pojem "audiprase". A tím já ze své zkušenosti většinou myslím A8, které z číslem 0000 (nebo podobným) mě předjíždí v dědině v 200 km rychlosti přes dvojitou čáru....
1 třída nad A6 je S, A8, BMW7
2 třída - Bentley, Maybach, Rolls Royce > a ti se za Audi vskutku neohlídnou :-)
Přesně jak píšeš v prvních dvou větách...ani auto snů z něj prase automaticky nedělá ;-) . Včera jsem kupříkladu s tempomatem nastaveným na 133km/h předjížděl způsobně jedoucího pána v GTR.
Ovšem na silnicích se na německou prémii nahlíží úplně stejně. Vždycky se najde nějakej oktávkář, co se tě bude snažit za každou cenu předjet nebo před tebou pojede 10 kilometrů levým pruhem, aby ti ukázal, že on je tady king... (zážitek z nedávné cesty po D8)
Hmm ten můj příspěvek měl být někam úplně jinam, to hroznový víno se mnou cvičí :-) úplně nejlepší jsou ovšem firemní HTPčka vykazující spotřebu rozjeté V8....
Co tě to napadlo? To jsi asi své auto moc rád neměl >:D
Na tohle mám jednoduchý recept. Satelitní sledování s průtokoměrem. Sleduješ rychlosti, úsekové limity, spotřebu. Pokud mi někdo jezdí jako prase, tak může zapomenout na prémie. Poškozený firemní majetek jde z platu. Cílem není buzerovat, ale problémové jedince vychytáš bez problémů.
Zhruba stejně a podstatně levněji zafungoval operák na 2 Fabky... ;-) Nepotřeboval jsem ho, takže jsem to neřešil a obecně jsem ho chtěl nechat na firmě za odměnu.
Taky řešení :-) Nicméně od určité kategorie se to vyplatí. Mám tu možnost sledovat spotřebu s minimálními dodatečnými náklady. Ne že bych to sledoval denně, ale není pro mě problém si zjistit, jestli někdo často neporušuje rychlostní limity, nebo nejezdí s příšernou spotřebou atd. A nejde ani tak nutně o ochranu firemního majetku. Stejně jako se snažím propagovat ochranu životního prostřední, tak se snažím propagovat ohleduplné a slušné chování na silnici. V případě problémů není problém prohlédnout záznam palubní kamery. Zkrátka o člověka, který není schopen chovat se rozumně, nemám zájem.
Praxe ukázala, že hrozba ztráty prémií zklidní většinu závodníků. Jak říkám, cílem není buzerace, ale chci vytrhat plevel a vytvořit dobrý tým.
no to mi hovor.. jazdim 530i a tak si kazdy pretekar na nacipovanom TDIcku musi so mnou skusat zrychlenie.. A teraz: necham ho tak a skoncim v ciernom oblaku. Predbehnem ho a uz som za * ze sa predvadzam.. a teraz vyber si >:D
A projížděl jsi také plakát? O to jde mariánkovi především, to měj na zřeteli... Jako jestli drží dobře na stěne, jestli se neodchlipujou rohy, když už to snad i má být prý prémie a tak...
Jasněže člověk musí občas tlumit velikášství, takže vedle F40 pod sklem trůní Abarth500 Tributo Ferrari :-)
A je úžasný vidět, že kvalitní design nestárne. Když je člověk vidí, jak se rozplývají nad Merakem, Countachem, prapůvodním BMW 6 nebo i nad pompézním P405T16 pro Dakar, tak ví, že ti kluci umí...celkově ;-)
Ach jaj, gti gti.. vecny hrdina ale nema ani na to aby hodil auto do sekcie moje.auto.cz.. Vecny trepac taranin a protirecnik a vecny posmievac a internetovy hrdina... Fakt by som ta raz chcel stretnut, ty si normalne na jednu diplomovku..
Já jsem spokojený, ono záleží hodně na překladu, s tím doslovným se zamýšlený význam nedozvíš...
No a ten tvůl "bordel-aux" tu raději ani nebudu "překládat"... >:-[]
ježíš, to jseš ty, takovej ten zoufalej matláček se schizofrenií, se kterým jsem si kdysi dávno povídal...koukám, žes žádnej velkej pokrok neudělal ... >:D >:D >:D >:D >:D
já se přiznám, že si ty jeho exaltované žvásty občas přečtu, jen tak pro zasmání ... jak říkám, ten to buď ironizuje ... nebo provokuje ... nebo je to vážně duševně chorý jedinec ... ono těch jeho třicet tisíc příspěvků mluví samo za sebe. PS(musím uznat, že ten jeho rádoby sofistikovaný "sloh" má něco do sebe, dost často si krůpnu do trenek, ten chlapec je humorista, i když nejspíš o tom nemá ponětí...)
jj to aj ja, precitam si ho vacsinou rano, ako vtip do noveho dna odporucam :-D.. Ale uplne naj bolo citat jeho prispevky pod clankom kde mondeo zvitazilo nad passatom a superbom.. to sme stali vsetci v kancli >:D
Člověče, já si z místních nicků pamatuju jen tebe a Jelito. Ten už ale radši nepíše, nebo spíš změníl nick.
Pisálků je tady hromada, někteří se snažej (viz blog) zubynehty, ale žádnej nemá tak vymakaný metafory jako ty. Měl bys dělat novinařinu.
Tvůj názor na Audi nekomentuju, mám svůj a dost se od tvýho liší (stejně jako u většiny tady). Ale líbí se mně styl jakým píšeš. Postpubertálním magorům tady lezeš na nervy :yes: .
Když pominu naprosto trapně napsaný článek člověka co by byl nadšený snad i ze superba 2 musím říct že mě docela baví praktiky VW group cz kteří jakožto propagaci nové A6 (mimo jiné na její představovačce vedle ní postavili min generaci po face a já si chvilku myslel že jsou to stejné jen s s line paketem...) jí ve slalomu porovnávali se současnou pětkou baworem... bawor byl notně ojetý, těžce bouraný, špinavý a oproti audi měl jednu velkou slabinu.. byl totiž přistavený na dráze kde se testovala ovladatelnost a oni ho jakožto zadokolku postavili proti čtyřkolkám aby zákazníci viděli že a6 je lepši... samozřejmě bez šance:-)
jako foto čeho? pokud budu mít rád pošlu (ale jak říkám nevím čeho foto :-) ) jinak ale nevím proč něco ze svých tvrzení nějak dokazovat. pokud nechceš nevěř tomu. Onehdy někdo nevěřil tomu že se na prvních superbech 2 kazí brutálně chromový doplňky.. lidé to chodili reklamovat a ejhle problémy přestaly... nemám jak to dokázat.. jedině jděte a zeptejte se prvních majitelů prvních dvojkových supů...
Tak to mozna ano, skoda ze to neni v clanku zmineno. Nicmene by podvozek musel byt opravdu SUPER, protoze neznam auto na 20", ktere je komfortni na nasich "cestach" (kdyz neberu Offroad / Crossover samozrejme s vetsim profilem).
V článku je to nepřímo: "Nastavitelné odpružení dokáže téměř zázraky a auto je tak schopno přitvrdit či naopak lépe žehlit nerovnosti..."
A6 má v nabídce jen klasický podvozek (pružiny), sportovní podvozek (tvrdší pružiny) a ten "nastavitelný" (v tomto případě pneumatický/vzduchový)...
Osobně by jsem si vzal právě ty 20" (na vzduchu), vypadají totiž skvěle, a to nejen díky své velikosti... :-)
Jakkoliv se dá předchozí generace považovat za povedenou, při srovnání s novou nejde než smeknout, jaký kus práce inženýři z Audi odvedli. To auto je naživo dokonalé, vyvážené, prostě všechno jak má být, rozhodně je za čím se ohlížet!
Mimochodem jsem zvědavý jak bude vypadat příští E-Klasse. A6 i 5er zmohutněly a podstatně dospěly, až mezi nimi dnešní E-Klasse vypadá tak nějak pohuble.
PS: Že do nás Audi pere s každým novým modelem jednu pecku za druhou, co? Žádný zaváhání, žádný kompromisy.. Spousta automobilek se má co učit.
Jak tak pročítám diskuzi, AUDI opět stvořil boha. Bohatý v něm jezdí, švorcák hledá odpověď, proč by v něm jezdit neměl. Klasika. Jako by všichni kolem něho nevěděli, že kdyby tomu švorcákovi AUDI jednu ášestku nadělil jako léčebnou kůru, doslova by se z toho zvencnul. Ale to je pradávná úloha malých lidí, všech švorcáků a nýmandů světa - než čmuchat výfuk svých tajených snů...
Korunu všemu pak dodává diskutér s nickem Gater, neb jeho doslova otřesný příspěvek je potřeba tu vyvěsit jako zavrženíhodnou, odsouzeníhodnou mozkovou dysfunkci, kterou lze jistě s úspěchem označit i za dokonalý odraz zmršeného charakteru - cituji:"Každá značka má svou specifickou sortu uživatelů. Německá produkce je jaksi od pradávna žádaná u lotrů, mafiánů, silničních závodníků a psychicky nevyrovnaných jedinců."
Jde z toho až mráz. Takhle nějak si představuju, že Lenin koncipoval své zlotřilé společenské úvahy na téma světové revoluce. No, je ještě i v těchto končinách občas cítit štiplavý kouř z komínu Aurory...
Audi je rozhodne vedle BMW a Mercedesu nejlepsi kompromis, ale nechtel bych ho ze dvou duvodu:
1) krade se (to radeji stare Mondeo, ale domu nejit pesky)
2) kvalita (i kdyz posledni modely jsou na tom mozna lepe - ne ze by to u BMW a Mercedesu bylo lepsi)
To same plati o Passatu, ktery vam jeste kazdou chvili vytlucou a neco z nej ukradnou - to je magnet pro zlodeje.
Gater: no on je to problem hlavne u nas, mas uspech, mas dobre auto = jsi zlodej, mafian...na zapade se to bere jinak...on je problem, ze kdyz hodne lidi ma pak znacku 0001, tak pak ihned s tim autem zapadnes mezi "tuto sortu lidi" ac jich je vlastne minimum, bohuzel kdyz te riznou jako prasata, tak si jich vsimnes, ale ze na dalnici potkas 10x tolik slusne jezdicich, to uz nikdo nevidi....docela by mne zajimalo, kdyby tady nebyli komanci, zda by na tom cesky narod byl "duchem" jinde.
no co tohle psalo za pisalka....
proc tam neni prakticky nic napsano o nejvetsi zmene za posladnich 25 let audi? cim jsou tyhle nove audi revolucni?
ani radek o tom ze se vratili k staronovemu usporadani quattro jako v zavonich modelech a konecne se tomu autu chce do zatacky a to hodne(mluvim jen ze vzkusenosti s A7 kterou mame pred barakem)
kam se hrabe BMW s X6M kde pouzili neco podobneho ale nedotahli to, A7, A6 a tusim ze RS5 maj uz nove (stare) quattro jak ma byt.
osobne mam BMW(tolik vychvalovanou E90) a ve srovnani jako co se tyce podvozku tak supr ale co ten zbytek? kde jsou poradne benzinaky, supr prevodovky atd?
kazdy auto ma neco do sebe a zalezi na osobnich preferencich ale plivat na audi a vyzdvihovat BMW me prijde trapne( stejne jako nejtrapnjsi reklama v autoprumyslu kdy klucina ve skole popisuje effeciens dynamic a pak ukaze ven z okna na BMW ze to maj dneska vsechny auta, uvidi audi a rekne ze skoro vsechny- pravda je takova ze audi to dava do novych modelu standartne uz delsi dobu a to zcela v klidu bez reklam atd...)
bojovat proti koncernu nejde, muzou pouzit kvalitnejsi veci protoze to sypou v seriich jak krava(od seatu az po lamborghini) a stejne se vlezou do rozumne ceny. navic jsou to kolikrat dobre odzkousene veci. Audi proste postupem casu chte nechte porazi BMW i MB dohromady.
ale jak rikam mam BMW a mam ho rad ale ne proto ze je dokonale.
Vážený Romane, na podruhé a s trochou nucení jsem přečetl příspěvek, přesto mu ne přesně rozumím. Nevím co máte před barákem, ale trochu jsi nevystihl rozdíl, který je mezi BMW a Audi. Napsat, že se Audi (A6, A7) chce hodně do zatáčky chce hodně...ale odvahy.
Audi se stáčí o něco hůř, rozdíl se projeví až v době přidání plynu...pak se mu chce, ale ze zatáčky (ne mimo cestu).
Vážně nevím, koho kritizuješ, jestli BMW nebo Audi za špatnou nabídku benzínů a převodovek.
Pakliže BMW, tak to nechápu, neboť benzínová i naftová paleta A6 je aktuálně omezenější (samozřejmě nabídne více variant).
ja to po sobe radsi ani nectu
ale odpovedet muzu.
S A7 sem uz neco najel a to nove(stare) quattro je presne to co co potrebovaly. najednou je to cose tyce jizdy jine-lepsi auto a to o dost
a co me stoji pred a za barakem?
otec A7, WRANGLER RUBICON
matka TTS
ja E90
bracha starsi C30
bracha mladsi CEED(jo holt nepracujici studak)
takze kdyz srovnavam jizdni vlastnosti A7 tak je srovnavam s BMW bo v nem mam najete nejvic, a ta A7ma me fakt presvedcila(kazde auto je ale trochu jine a ma neco do sebe jak AUDI tak BMW)
co se tyce motoru tak tam mam jasno tam vede koncern. novy 3.0TDI je zas o kus uspornejsi a na to co sebou taha za vahu v automatu a ctyrkolce je spotreba a zrychleni parada(dneska asi to nej co jde) bohuzel chlapci z mnichova uz nejsou to co bejvali hlavne co se tyce benzinaku teda tam dostavaj jeste vic na frak.
u prevodovek tam je taky jasno tam vede zas koncern.
ja sem s E90 spokojenej akorat teda a to reknu hodne kacirskou myslenku-bych byl radsi kdyby tam byl WV motor, prevodovka a taky rozhrani(takovy to kolecko za sajtrpakou) protoze se jednou pri volbe skladby z CD zabiju o strom
osobne preferuju BMW ale to proste proto ze ho mam rad a ne proto ze bych byl bytostne presvedcen ze je to nej auto na svete a vse ostatni hlavne z koncernu je sunt.
proste neplivu na ostatni a spis se to snazim objektivne zhodnotit(uz jen kvuli tomu ze zas jednou budu resit problem co za auto koupit)
jo a povazuju nesmysl porovnavat momentalni paletu motoru 5er a A6... dobre vime kdo toho nakonec nabydne vic a to i co se tyce prevodovek
mam z tebe takovy pocit ze jsi v A7 nebo A6(nove) nejel, pokud jsi opravdu jeste nejel tak se jdi svezt stoji to za to(hlavne kurde ta prevodovka 7kvaltu DSG-to seslapnes plyn a mas tam hned z 6ky 3ku a letis)
Mám pocit, že jsem v A7 a nedávno v A6 najel poměrně dost a souhlasím, že oproti předchůdci je to velký krok kupředu. Přesto mi BMW sedí lépe, ale to je otázka osobních preferencí.
Co se týče motorů, jsem přesně opačného názoru. V benzínech má BMW navrch a v naftě si dokáží konkurovat v objemu 3,0litru. Níže je BMW lepší a výše zase nabízí (A8) Audi bonus ve formě V8TDI.
O plivání nemůže být řeč...to je snad "výsada" nedospělých.
Jeste nez prejdu k samotnymu dotazu, chtel bych podekovat mariankovi a dalsim, jejichz zabedneny a nenavistny postoje mi jednak slouzi k vseobecnymu obveseleni a jednak me utvrzuji v moji lasce k audinam. ;-)
Ale ted k veci - ma nekdo paru, kdy prijde na trh A6ka ve verzi 2.0TDI + CVT, kryci nazev "nemecky duchodce"? V tabulce u clanku i jinde je tahle verze zminovana, lec v nabidce ceskyho a dokonce i nemeckyho prodejce chybi. Slysel jsem pritom leccos o uvedeni hybridu (vseobecne Q4 2011), o vypusteni tyhle verze ale ani zminka.
Bohužel musím usoudit, že právě to, co má ten človíček v nicku je právě to, čeho se mu nedostává a navíc podle všeho to bude teoretik na x-tou. Je tedy otázka, zda nebyl zbaven svéprávnosti, neboť mi připadá, že nevlastní ani "vodičák".
Dal jsem si tu práci a přečetl tuhle super-dlouhou diskusi :-) Dozvěděl jsem se ale...mmm..nic >:D Někomu se Audi nelíbí a pasuje ho na obyč drahý VW, jiného sympatie si získalo a vynáší ho do nebe, respektive zakopává hluboko do země odpůrce.
Můj názor: Audi je drahý VW ( vždyť je to koncern >:D ), ale není na tom nic špatného, ba naopak - snižují se náklady, přebírají se "dobré věci" a zkušenosti všemi směry. A NETVRDÍM, že se jedná o "překabátěný" vůz, samozřejmě je to čistě A6.
Líbí se mi celkem interiér (9/10), obdivuji výkon a spotřebu motoru (v porovnání s mým)(9/10), vnější design mě nezaujal, ale za pochvalu stojí jeho čistota (jinak řečeno někoho nadchne, nikoho neurazí)(8/10).
Poznámka: Až vyrostu a budu moct podat subjektivní porovnání mezi značkami na základě zkušeností s danými vozy, udělám to >:D