Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
salatos
Nic v zlom, ale to ze toto je nejaka nova verzia A6 som zistil az z textu. Na fotkach dnes A4 od A6 aj vdaka neprehladnym faceliftom rozozna len malokto, snad priaznivec znacky co pozna detaily. Ak by som to zbadal na ceste, ja a asi 90% dalsich motoristov asi nerozozname ze je to "novy model".
To o obzerani sa majitelov drahsich aut nekomentujem a berem s nadsadzkou. Pochybujem totiz ze by sa ktorykolvek majitel BMW 7, A8, Bentley ci S-klasse nechal nahovorit na kupu auta o ktorom si ludia na prvy pohlad myslia ze je to A4 :-)
K technike len tolko, Quattro OK, ale predokolky do premioveho segmetu nepatria. Raz a navzdy by ich mohli vyradit z ponuky. Motory dieru do sveta tiez nespravia. Aby som na 150kW potreboval 3L 6-valec v casoch, ked konkurencia ide rovnaky vykon ponukat v 4-valcoch navyse s o to nizsiou spotrebou v kludovom rezime...
Celkovo, je to pekne auto, ale pri tejto cenovej hladine, idem inam..... 5-er vyzera lepsie ;)
To o obzerani sa majitelov drahsich aut nekomentujem a berem s nadsadzkou. Pochybujem totiz ze by sa ktorykolvek majitel BMW 7, A8, Bentley ci S-klasse nechal nahovorit na kupu auta o ktorom si ludia na prvy pohlad myslia ze je to A4 :-)
K technike len tolko, Quattro OK, ale predokolky do premioveho segmetu nepatria. Raz a navzdy by ich mohli vyradit z ponuky. Motory dieru do sveta tiez nespravia. Aby som na 150kW potreboval 3L 6-valec v casoch, ked konkurencia ide rovnaky vykon ponukat v 4-valcoch navyse s o to nizsiou spotrebou v kludovom rezime...
Celkovo, je to pekne auto, ale pri tejto cenovej hladine, idem inam..... 5-er vyzera lepsie ;)
Hezký elaborát, ale trh to vidí jinak. Nejprodávanějšími verzemi modelů vyšší střední třídy jsou a bohužel i budou verze se čtyřválcovou naftou a pohonem jedné nápravy.
Audi by těžko mohla ve fleetových prodejích konkurovat drahým pohonem Quattro, proto je předokolka logická.
OT: Pamatuješ si na průzkum BMW ohledně vědomí řidičů BMW1, kterouže to mají poháněnou nápravu (i když si myslím, že výsledek byl účelový)?
Audi by těžko mohla ve fleetových prodejích konkurovat drahým pohonem Quattro, proto je předokolka logická.
OT: Pamatuješ si na průzkum BMW ohledně vědomí řidičů BMW1, kterouže to mají poháněnou nápravu (i když si myslím, že výsledek byl účelový)?
hej, ten prieskum si pamatam a divim sa mu dodnes. Jedine ospravedlnenie je, ze to bol prieskum u majitelov 1-er a z nich vacsina toto auto mala ako "einsteiger", takze ich prve BMW. (a nemyslim to sexisticky, ale nezvyklo velky podiel z nich boli zeny, co dava tusit povod vysledkov)
Fleet-nefleet... pre mna ako potencionaleho zakaznika bol predny nahon "no-go" kriterium. Quattro, xDrive a 4matic trpia svojou cenou a svojou "dokonalostou", kedze len elektronika riadi moment na napravach a vodic dopredu na 100% nevie, ako auto zareaguje pri zosliapnuti plynu. Musi len slepo doverovat elektronike, ze ho udrzi v stope.
Kto nejazdil zadokolku, nevie o co prichadza... dnesne ranne prejazdy mokrymi zakrutami pri "DTC off " ma v tom znova len a len utvrdili :-)
Fleet-nefleet... pre mna ako potencionaleho zakaznika bol predny nahon "no-go" kriterium. Quattro, xDrive a 4matic trpia svojou cenou a svojou "dokonalostou", kedze len elektronika riadi moment na napravach a vodic dopredu na 100% nevie, ako auto zareaguje pri zosliapnuti plynu. Musi len slepo doverovat elektronike, ze ho udrzi v stope.
Kto nejazdil zadokolku, nevie o co prichadza... dnesne ranne prejazdy mokrymi zakrutami pri "DTC off " ma v tom znova len a len utvrdili :-)
S tím zadním náhonem můžu jen souhlasit, jenže vývody, které z toho děláš směrem k audi jsou mimo.
co presne mas na mysli? (tymi "vyvodmi")
Myslím tím závěry/důsledky, které z toho vyvozuješ vůči Audi.
tak ja som skor tlmocil moj nazor :-) Skor to bol vypocet faktov, ktore ma presvedcili nekupit Audi, ale mnichovsku vrtulu v znaku. Sedel som u predajcu Audi, otocil sa od stolika a zbadal som tri masky auta pozerajuce priamo na mna. V tom momente, ked auta nestoja na ceste a nemas nic ine pri nich pre prirovnanie, posobia uplne rovnako, ako traja budhisticky mnisi vedla seba. Neosobite, ako sucast davu...
Mimo toho, nejako sa u Audi nemozem ubranit faktu, ze kupujes len predrazeny Volkswagen. (co nie je samo o sebe nic zle, len to ubera na vynimocnosti)
Mimo toho, nejako sa u Audi nemozem ubranit faktu, ze kupujes len predrazeny Volkswagen. (co nie je samo o sebe nic zle, len to ubera na vynimocnosti)
Pri téze "Audi je predražený Volkswagen" mi skutočne zostáva rozum stáť. 8-s To fakt, že autá koncernu VW zdieľajú motory a inú techniku z nich robí iba lacnejšie/drahšie alternatívy? Tak prečo sa naopak nekupujú také Seaty? Veď sú to extra lacné/výhodné Volkswageny!
Obdobne to potom možno použiť na všetky koncerny zdieľajúce techniku: Toyotu a Lexus, Nissan a Infinity a pod. Tam som ale takéto krčmové hlášky nikdy nepočul. Prečo?
Obdobne to potom možno použiť na všetky koncerny zdieľajúce techniku: Toyotu a Lexus, Nissan a Infinity a pod. Tam som ale takéto krčmové hlášky nikdy nepočul. Prečo?
Přesně tak, navíc zrovna u řady A6 (stejně jako A4/A5/A7) k ní není podobná alternativa u značky VW, která používá uložení motoru napříč, čímž je použití shodné techniky logicky velmi omezené, což se např. netýká jen motorizací (V6 TDI), ale i samotného, zásadně odlišného, pohonu 4x4...
Když člověk pomine A1/A3/TT, tak toho Audi sdílí naopak velmi málo. Pár motorů (1.8 a 2.0 TFSI, 2.0 TDI a pro drahé VW, Porsche (a možná něco dalšího) 3.0 TDI). A to jsou skutečně výrobky Audi, které dává dál do koncernu. I takový benzínový V6 má VW vlastní (do jaké míry, se přiznám, nevím). Hlavní sdílení je na poli malých aut a malých motorů. Malá auta jsou specialita VW, tak proč znovu vymýšlet kolo, že?
Mít strach, že větší Audina je jen přebouchaný Volkswagen, je neopodstatněné.
Mít strach, že větší Audina je jen přebouchaný Volkswagen, je neopodstatněné.
ja tiez neviem preco, spytaj sa ich. Mal som Seat Leon II a tie auta maju podlahu od Audi A3 a motor je tiez "made by Audi AG". (narozdiel od OII a Golf V maju vzadu nastavitelnu zbiehavost aj odklon) Auto po technickej stranke rovnake, ale s lacnsjim interierom a nizsou cenou ako A3. Nemozem na neho kriveho slova povedat.
To ale z A3 nerobi auto s "naskokom vdaka technike". Je to to iste, len v inej plechovej skatuli, s inym marketingom. Po technickej stranke ale rovnake.
.
Zober si taky Passat. Podlaha rovnaka s Audi a pri pouziti predneho nahonu sa pozdlzne montovany motor stava skor problemom, ako vyhodou. (nutnost kuzeloveho sukolesia) V com je to audi akoze technicky lepsie oproti VW? V nicom, zas len interier, marketing, design a cena.
To ale z A3 nerobi auto s "naskokom vdaka technike". Je to to iste, len v inej plechovej skatuli, s inym marketingom. Po technickej stranke ale rovnake.
.
Zober si taky Passat. Podlaha rovnaka s Audi a pri pouziti predneho nahonu sa pozdlzne montovany motor stava skor problemom, ako vyhodou. (nutnost kuzeloveho sukolesia) V com je to audi akoze technicky lepsie oproti VW? V nicom, zas len interier, marketing, design a cena.
No nie som si istý, či "podlaha" Passatu a A4 je rovnaká; už fakt, že majú rozdielny rázvor osí kolies naznačuje, že tam bude viacero vecí inak. A nechceš snáď porovnávať interiér Passatu (neveľmi príťažlivý a útulný) a Audi. ;-) Aj keď je pravdou, že strednotriedny mainstream ponúka viac priestoru, ako prémia (viac "auta" za dané peniaze), čo platí aj pre Passat/A4. Ale reč je o A6, k čomu VW alternatívu neponúka.
Az do 2008 mali A4 a Passat rovnaku platformu. Nova A4 ma vlastnu upravu ramu, prisposobenu pozdlzne montovanemu motoru. Z toho tie dnesne rozdiely v razvore.
Ono, je tazke bojovat so zazitymi predstavami, ale rovnako ako Touareg a Cayenne su az na par detailov v dizajne, materialoch a motore rovnake auta, tak aj A4 a Passat su "bratia". Isteze, Audi ma mozno makksi plast a krajsie budiky, ale ked das dole "pozlatko" (karoseria a interier), ulozenia naprav, uchyty, konstrukcia spojov, cidla, meradla, sondy, systemy a logika celeho auta je ta ista... proste vsetko ostatne je rovnake. Preto mi je ich slogan "Vorsprung durch Technik" viac ako smiesny. (Vorsprung maju len v porovnani Quattro vs. 4Motion = Torsen vs. Haldex)
S A6 mas pravdu, tomu autu VW priamu konkurenciu nema, Passat je maly a Phaeton mieri vyssie.
Ono, je tazke bojovat so zazitymi predstavami, ale rovnako ako Touareg a Cayenne su az na par detailov v dizajne, materialoch a motore rovnake auta, tak aj A4 a Passat su "bratia". Isteze, Audi ma mozno makksi plast a krajsie budiky, ale ked das dole "pozlatko" (karoseria a interier), ulozenia naprav, uchyty, konstrukcia spojov, cidla, meradla, sondy, systemy a logika celeho auta je ta ista... proste vsetko ostatne je rovnake. Preto mi je ich slogan "Vorsprung durch Technik" viac ako smiesny. (Vorsprung maju len v porovnani Quattro vs. 4Motion = Torsen vs. Haldex)
S A6 mas pravdu, tomu autu VW priamu konkurenciu nema, Passat je maly a Phaeton mieri vyssie.
Na něco jsi v té své báchorce zapomněl, zbývá ještě vysvětlení, zda má A4 vše po Passatu či Passat vše po A4. Dobře si rozmysli odpověď, právě tvoříš diskuzní dějiny... 8-s >:D
Passat, který měl shodný podvozek s A4, byl Passat B5 (resp. B5.5, tj. 97-2005) a staré B1 a B2 s A80. B3, B4, B6 a B7 používají jinou platformu.
Takže mají stejné nápravy apod? Jak je to s uložením všech komponent kolem motoru? To, že je s prominutím kus plechu na který se montuje zbytek stejný ještě nezavdává důvodu psát o tom, že A4 je vlastně Passat ;-)
Pokud dá někdo přednost vrtulce před kruhy, nebo hvězdou, špatně určitě neudělá, stejně jako naopak, je to o osobních prefernecích (např. ten zadní náhon)...
Pokud ale chceme srovnávat přímo, tak to chce srovnatelné verze jako A6 3,0 TDI quattro vs 530d x-drive vs E350 CDI 4matic, a tam na tom nová A6 špatně rozhodně nebude, spíš naopak, ale rozdíly jsou minimální a rozhoduje sympatie ke značce a další "detaily" ...
K té podobnosti jsem se vyjádřil podobně jako Dinar, viz 12:44
Pokud ale chceme srovnávat přímo, tak to chce srovnatelné verze jako A6 3,0 TDI quattro vs 530d x-drive vs E350 CDI 4matic, a tam na tom nová A6 špatně rozhodně nebude, spíš naopak, ale rozdíly jsou minimální a rozhoduje sympatie ke značce a další "detaily" ...
K té podobnosti jsem se vyjádřil podobně jako Dinar, viz 12:44
Btw. Lidi, kteří by si mohli myslet, že se jedná o A4 jsou takovými nenadšenci, že by to stejně tak mohla být A8, nebo-li se obecně v modelových politikách výrobců neorientují ;-)
Tak ono rozeznat dneska pětku od sedmy v provozu to chce taky dokonale přeostřovat čočky. ;-)
To je sice fakt, ale to je taky přesně to, o čem se bavil! :-) 95 procent populace nejsou nadšenci a neorientují se ;-) A těch zbývajících pět procent nikoho (výrobce) neuživí :-!
To je stará obehraná písnička. Ty sázíš na to, že víc lidí se chce odlišit, definovat svým autem. Audi sází na to, že víc lidí si chce koupit značku, přiřadit se ke skupině lidí. Podívej se kolem sebe a sám si odpověz, co je správně.
Tak mně už se dokonce stalo, že se na mě zezadu lepila Audina, tak si říkám, co to ten blbec v A6ce zase vymýšlí, nechám ho předjet... no a po předjetí mi spadla huba, protože koukám na hatchbackovou záď A3ky. Uznávám, jsem mercedesák, medvídky znám detailně včetně jejich "interních" značení tak 50 let dozadu a ostatní značky mě až tak netankují. Ale i tak je samozřejmě sleduju mnohem víc než normální lidi a Audiny mi občas dělá velký problém na první pohled rozeznat.
GTI
Ne nemyslím, že by snad autor horního textu měl být na hlavičku, naopak, chci tím naznačit, že autor uhodil opravdu na hlavičku ten příslovečný hřebík :yes:
Auto je textem dokonale vpasované do evropského garážového kontextu. Velmi v této souvislosti oceňuji kvalitní pohled na designový status vozu. Jistě, jen prosťáčkovi z horní dolní připadají všechna auta stejná. Ten, kdo jde v čase s auty, ten kdo se umí dívat, tedy ten, kdo má voko, ten ocení jemnou klenotnickou práci designérů AUDI. A že se daří, to je znát jak z prodejů v Česku tak samozřejmě a především z prodejů v Evropě.
Ono popravdě, jakkoliv to může být pro majetkově anorektičtější část populace nepřijatelné, AUDI je dnes jakýmsi umírněným středobodem prémiové nabídky, nabídky, která neprovokuje okolí natolik jako například BMW či Jaguar, současně s těmi nejlepšími drží technologický a technický krok, dokonce i v mnohém přebírá třídní otěže...
Tedy méně nápadné, pod kapotou špičkové auto, co více si má slušný člověk v této podivné době přát? A konkrétně nová ášestka, to je už tak nějak úplně přirozený objekt zájmu. Ti, kdo na ní nemají, ví moc dobře na co... nemají, a ti co na ní mají, ví moc dobře na co... mají. Ideální stav.
BRAVO DOJMY :yes:
Auto je textem dokonale vpasované do evropského garážového kontextu. Velmi v této souvislosti oceňuji kvalitní pohled na designový status vozu. Jistě, jen prosťáčkovi z horní dolní připadají všechna auta stejná. Ten, kdo jde v čase s auty, ten kdo se umí dívat, tedy ten, kdo má voko, ten ocení jemnou klenotnickou práci designérů AUDI. A že se daří, to je znát jak z prodejů v Česku tak samozřejmě a především z prodejů v Evropě.
Ono popravdě, jakkoliv to může být pro majetkově anorektičtější část populace nepřijatelné, AUDI je dnes jakýmsi umírněným středobodem prémiové nabídky, nabídky, která neprovokuje okolí natolik jako například BMW či Jaguar, současně s těmi nejlepšími drží technologický a technický krok, dokonce i v mnohém přebírá třídní otěže...
Tedy méně nápadné, pod kapotou špičkové auto, co více si má slušný člověk v této podivné době přát? A konkrétně nová ášestka, to je už tak nějak úplně přirozený objekt zájmu. Ti, kdo na ní nemají, ví moc dobře na co... nemají, a ti co na ní mají, ví moc dobře na co... mají. Ideální stav.
BRAVO DOJMY :yes:
Nejsem prosťáček z horní dolní, přesto mi jako mnohým jiným některá Audi připadají až příliš podobná (A4,A6). Nepochybuju o tom, že to je špičková prémiovka. U nás velmi populární, protože se lidi často stydí za peníze, tak si radši zvolí Audi než Mercedes.
Jak tady psal už i Dinar, nápadnější vzájemná podobnost modelů není u Audi nic nového, podobně jako třeba u BMW, a to nejen v minulosti, ale i v současnosti, viz jeho příklad se současnou 5er/7er. Kdy ž půjdem do trochu hlubší minulosti, najdem tento "fenomén" i u MB...
Tak tak, hoci sa o autá zaujímam bližšie ako priemerný vodič, viackrát sa mi nedávno stalo, že som si pomýlil 5er so 7er. Tam to ale akosi nevadí.
Jak už naznačil i autor článku, je zajímavé (a nesporné), že se tu v diskusích převážně nahlíží na koncernové značky poněkud jinak, než třeba na BMW, nebo Subaru... ;-)
ono bmw a subaru su predsalen trochu "ine" znacky ako audi ktore je sucastou velkeho koncernu a prejavuje sa tu "share" dielov. Mozno uz teraz sa snazia viac odlisit audinky od VW ale v minulosti to bolo fakt trochu divne. Kupis predokolku A4 kde mas polovicu dielov passatu alebo BMW ktore je proste jedinecne ci uz taziskom a ulozenim motoru ci jazdnymi vlastnostami. Ono vsetko ma svoje specifika, ale tento nazor trochu pozorujem v okoli medzi ludmi. :-) SUbaru je zase ine kafe, ma svoj image a je to jedinecne tiez (ci uz STI verziami ci lacnym interierom :-) )
Protože se stydí za peníze, tak si většinou kupují 4válcové motory, pokud možno v dýzlu, u Audi to stydění se navíc korunují předním náhonem.
A za co se stydíš ty?
Co je? Jen komentuju skutečnost. Je to podobné, jako když si někdo nechce připustit, že globální ekonomické, ekologické problémy lidstva jsou způsobeny přemnožením lidstva. Proto pak nadpisy článků jsou např. Je málo vody. Málo jí není, jen ji moc lidí spotřebovává. A za Audi, resp. VW, se lidi otáčejí proto, protože na první pohled nerozeznají, jaký to vlastně model jede. TZo se týká i BMW 5 a 7.
Kdepak, je to jednoduchý, na západě se stanovuje pojistka dle výkonu a firemní flotila pak nakupuje podle toho, nebo si snad myslíš, že E250 je proti E300/350 horší o těch pár fufňů a přitom prodávanější? Dtto 525 vs. 530d.
no neviem ale audi je prave asi najvacsim provokaterom vzhladom na ten pokus o stranse zamraceny predok s ledkami.. TO mi zrovna ako nejaky menej napadny nepripada, v spatnom zrkadle clovek hned zbada tie lacne tuzingove diody.. V tomto maju navrch angel eyes. Audi si udrzi svoju uroven, ti co ho maju si ho kupia zas, ti co maju passatov a sa im dari zatuzia po drahsom a vacsom passate - A6. Ti ktori sa vyznaju zabludia bud do BMW novej 5er generation alebo skusia nieco exotickejsie a japonske z dielne Lexusu. Audi je pekne ale nema smrnc.
Bravo BMW!!!
Bravo BMW!!!
A kam by jsi zařadil mě? Audi A6 bych si mohl koupit několik, ale v životě bych to neudělal.
A důvod...prostě se mi ten styl značky nelíbí. Tím netvrdím, že není kvalitní, ale když ve zpětném zrcátku vidím ty dvě vlnovky z LEDek, tak se mi nevím proč vždycky vybaví pouť a kolotoče. ;-)
A důvod...prostě se mi ten styl značky nelíbí. Tím netvrdím, že není kvalitní, ale když ve zpětném zrcátku vidím ty dvě vlnovky z LEDek, tak se mi nevím proč vždycky vybaví pouť a kolotoče. ;-)
každému sa páči niečo iné, chvalabohu, inak by sme všetci behali za tou istou babou. mne sa napr. vôbec nepáči nová 5er a aj keď uznávam, že technicky je na úrovni, radšej by som E-classe, Jag XF, alebo aj túto novú A6 (a možno by som skúsil tú hybridnú kombináciu 2,0 TFSI a el.motor).
Ty ses tu nedávno dokonale zařadil sám, cituji tvůj nedávný příspěvek - "Každá značka má svou specifickou sortu uživatelů. Německá produkce je jaksi od pradávna žádaná u lotrů, mafiánů, silničních závodníků a psychicky nevyrovnaných jedinců."
Pominu-li až ojedinělou primitivnost a doslovnou zabedněnost tvého názoru, pak jedno pozitivum v něm spatřuji. Dokonale odráží tvůj velmi nízký jak odborný, tak lidský obzor. Dost jsi mě ale uklidnil, že by sis mohl koupit těch audin i několik za sebou, jen si nyní zapomněl, že v hračkářství mají dnes už zavřeno... 8-s >:D
P.S. Alfréde, na psychiatrii...
Pominu-li až ojedinělou primitivnost a doslovnou zabedněnost tvého názoru, pak jedno pozitivum v něm spatřuji. Dokonale odráží tvůj velmi nízký jak odborný, tak lidský obzor. Dost jsi mě ale uklidnil, že by sis mohl koupit těch audin i několik za sebou, jen si nyní zapomněl, že v hračkářství mají dnes už zavřeno... 8-s >:D
P.S. Alfréde, na psychiatrii...
To, že se mafiáni a plešouni se zlatými řetězi na krku vozí téměř výhradně v autech německé produkce, je realita, s tím nic neuděláš.
Že ve statistikách nehodovosti v přepočtu na počet registrací jsou majitelé Audi na předních pozicích si můžeš taky najít.
A to, že existují lidé, kteří si můžou koupit auto za mega i jinde než v hračkářství a přitom mají jiné priority než to se čtyřmi kroužky na kapotě asi taky budeš muset překousnout, jinak se můžeš jít léčit ty.
Že ve statistikách nehodovosti v přepočtu na počet registrací jsou majitelé Audi na předních pozicích si můžeš taky najít.
A to, že existují lidé, kteří si můžou koupit auto za mega i jinde než v hračkářství a přitom mají jiné priority než to se čtyřmi kroužky na kapotě asi taky budeš muset překousnout, jinak se můžeš jít léčit ty.
zlysoused
by se měl tesat do kamene. Osobně jsem udělal stejnou zkušenost s vícero auty na D1 a vždy byl rozdíl mezi "hranou" a "tempomatem na 130" cca 10 - 20 minut. Od té doby jezdím jen s tím tempomatem na 130, ať spěchám jakkoliv.
Subaru.in
Pokud neuvidim A6 na zivo, tak si nedokazu udelat opravdovy vlastni nazor ... ano je 101 veci co bych nemusel a 100 veci se mi libi.
Treba A8 mne taky nejak nenadchla, ale pote kdyz jsem kolem ni kracel clovekovi nektere ty partie vozu dojdou v celistvosti s designem.
Vice mne zajimaji fotky tehniky, diferencialu a tabulka kolik se usetrilo tu a tam "Kg" v aute. Zato dik redakci...
Musim pochvalit Audi, za novy typ dreva jez mi pripomina bambus... nejsem zastancem drahych drevin v aute. Mam rad nove materialy a moc se jich nevidi.
Tak ruzne porovnavam velikosti aut jak nam postupne narustaji, a rikam si kde je tam latka, kdy si vyrobci budou muset ric, ze uz neni kam rust do stran v ramci velikosti karoserie.
Treba A8 mne taky nejak nenadchla, ale pote kdyz jsem kolem ni kracel clovekovi nektere ty partie vozu dojdou v celistvosti s designem.
Vice mne zajimaji fotky tehniky, diferencialu a tabulka kolik se usetrilo tu a tam "Kg" v aute. Zato dik redakci...
Musim pochvalit Audi, za novy typ dreva jez mi pripomina bambus... nejsem zastancem drahych drevin v aute. Mam rad nove materialy a moc se jich nevidi.
Tak ruzne porovnavam velikosti aut jak nam postupne narustaji, a rikam si kde je tam latka, kdy si vyrobci budou muset ric, ze uz neni kam rust do stran v ramci velikosti karoserie.
MAP2009
Jen ten současný venkovní design audi se mi zdá velmi nudný. A5, A6, A7 jsou vzhledově v podstatě totožná. Design neurazí ale ani nenadchne.
marianek
Audi vnimam jako barona mezi knizaty. Zatimco knize se s titulem narodil, baron si ho musel zakoupit. Ale jako baron v knizecich kruzich, ani Audi nebude nikdy akceptovan v "rozene" premii. Majitele Audi kolaboruji se slovem "baron" mozna pouze ve vztahu "drogovy baron".
Nejdrive me pobavil me vyrok autora "za kterým se ohlédnou i majitelé o dvě třídy dražších limuzín". Po zamysleni vsak musim souhlasit. Sam jsem se za nouvou A6 (jestli to byla nova A6) otocil. Ne proto, ze by me nejak zajimala, ale proto, abych zjistil, ze se vskutku jedna o novou A6. Majitele (vylepanci) s ni jezdi vetsinou tak rychle, ze cas projeti na identifikaci generace casto nestaci.
Nejdrive me pobavil me vyrok autora "za kterým se ohlédnou i majitelé o dvě třídy dražších limuzín". Po zamysleni vsak musim souhlasit. Sam jsem se za nouvou A6 (jestli to byla nova A6) otocil. Ne proto, ze by me nejak zajimala, ale proto, abych zjistil, ze se vskutku jedna o novou A6. Majitele (vylepanci) s ni jezdi vetsinou tak rychle, ze cas projeti na identifikaci generace casto nestaci.
Ten tvůj "vylepanec" se ti sem podprahově vloudil po dnešním odpoledním vyučování, ne?
P.S. Trochu to mírni mariánku, koukám že ani patnácté narozeniny z tebe zatím dospělého neudělaly, ale to si neber těžce, tvoje stavy jsme si prožili všichni. Ujišťuju tě, že do pěti let všechno cos tu za poslední tři roky tvrdil sám sobě popřeš...
P.S. Trochu to mírni mariánku, koukám že ani patnácté narozeniny z tebe zatím dospělého neudělaly, ale to si neber těžce, tvoje stavy jsme si prožili všichni. Ujišťuju tě, že do pěti let všechno cos tu za poslední tři roky tvrdil sám sobě popřeš...
Na tom nemůže být nic špatného, spousta dospělejších a zákonyvytvářejících jsou schopni popřít i to co říkali před minutou. :-)
Podle toho ten svět ovšem vypadá, naštěstí mariánek není autozákonodárce nýbrž jen puberťák s rašícím subaru pod nosem... >:D ;-)
Dávám si "polední" pauzu a sleduji on-line naší Dumu a mám pocit, že i kdyby bylo Mariánkovi 10let, tak bude svítit nad většinu z té bandy jako Gates při přednášce na Borech. ;-)
>:D
Párkrát se pozastavím nad tím, jak tu občas vypadají debaty...ale pak si sám říkám "Ty vole, chválabohu, že sem nepřispívají vole-ní..." ;-)
Debaty zde jsou vinou některé nezralé puberty a některých malolitrážních dospělých někdy opravdu otřesné. Občas to tu čtu a říkám si, jak je tahle tma vůbec možná, já byl v deseti letech vycepovanej v autech tak, že jsem nemusel v dospělosti měnit autopostoje snad ani o tu píď. Možná jsem časem jen vystřízlivěl z Oltcita... >:D Sněmovnu raději ani nesleduji, neb se vlastně za naše "volence" stydím.
Je potřeba rozdělovat příběhy dle souvislostí...
Začíná-li to větou svezl jsem se v (křáp s milionem km nechť si každý doplní sám) a úžasně jsem se pobavil, to už dnes nejde...tohle chápu a napíšu to stejně tak...neboť není nic zábavnějšího než sednout do čeho´koliv s vědomím, že po hodině vysednu a už nikdy nemusím. ;-)
Pakliže však story začíná větou...mám vůz (analogicky viz. výše) a nic lepšího není a novější bych nechtěl...trochu to zavání platem vajíček od babičky na zadním okně po 5h stání v koloně během parného léta ;-)
Začíná-li to větou svezl jsem se v (křáp s milionem km nechť si každý doplní sám) a úžasně jsem se pobavil, to už dnes nejde...tohle chápu a napíšu to stejně tak...neboť není nic zábavnějšího než sednout do čeho´koliv s vědomím, že po hodině vysednu a už nikdy nemusím. ;-)
Pakliže však story začíná větou...mám vůz (analogicky viz. výše) a nic lepšího není a novější bych nechtěl...trochu to zavání platem vajíček od babičky na zadním okně po 5h stání v koloně během parného léta ;-)
>:D Syndrom vlastní garáže, to jo, to je zdejší diskuzní velmi frekventovaná diagnóza.
to hovoris tusim prave o GTI-m nie? Lebo ten popiera a tara ako sa len da.. Jeden den povie ze testy na fiat 500 dopadol zle pri 100000km teste autobildu lebo je to vrak a na druhy den sa tu strapnuje ze cele tie testy su chujovina, len to uz pise pod clankom kde v tychto testoch skoncil posledny prave touran :-)
Iny priklad? Auto roka 2009 a 2010 - insignia verzus nove Polo.. hadaj ako sla debata v roku 2009 a 2010.. >:D >:D
Cize tych 15 rokov by som tipoval skor GTI-mu ktoreho mokre sny a citujem "prostackove plagaty v otcovej garazi" patria popisovo skor na neho.. :-) Len na tieto veci GTI nezvykne reagovat ked mu ich pripominam lebo tazko sa reaguje na pravdu, na nieco, kde sa ukaze, ze si niekto protireci jak maly vychcalek... :-) Ze GTI? >:D
Iny priklad? Auto roka 2009 a 2010 - insignia verzus nove Polo.. hadaj ako sla debata v roku 2009 a 2010.. >:D >:D
Cize tych 15 rokov by som tipoval skor GTI-mu ktoreho mokre sny a citujem "prostackove plagaty v otcovej garazi" patria popisovo skor na neho.. :-) Len na tieto veci GTI nezvykne reagovat ked mu ich pripominam lebo tazko sa reaguje na pravdu, na nieco, kde sa ukaze, ze si niekto protireci jak maly vychcalek... :-) Ze GTI? >:D
GTI ti neodpoví, ten má většinou zoufalce tvýho formátu u zadku, ale mě se líbíš. Jsi takovej snaživej, snažíš se upoutat pozornost a chtěl by si to GTImu nandat. Už máš toho retrívra?
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
njn, hlaven ty sa drzis, GTI je ticho lebo nema na to co povedat. ked ti raz ukazem ze si series do ust, tazko budes na to reagovat, radsej budes mlcat a tym vlastne prikivovat :-) ale to uz je asi moc na tvoje IQ, tak sa netrap.. >:D Tvoj vzor, GTI proste nema koule reagovat ;) vie len tarat a tarat a tarat.... Osobne voci koncernu nemam nic ale proti takymto mam toho vela.. apropo: ked ma ma GTI v zadku podla teba preco ma nemas aj ty? >:D
Co je na vylepancovi? Docela dobře vystih typickýho majitele A6. Snobáčci a taxikáři si koupěj E-čko, "dlouhý prachy" 5er a mladší, sportvně založenější jdou do A6.
Klídek kolegáčku. Texty má, myslím, hodně promyšlený a štípou předem vybraný zadky. ;-)
Klídek kolegáčku. Texty má, myslím, hodně promyšlený a štípou předem vybraný zadky. ;-)
Tak už víme, co jezdí "snobáčci a taxikáři, dlouhý prachy a všechna ta verbež." A co jezdí ti praví mistři? Megany? >:D
Tak teď jsi mě zklamal. :'-( Co je to za otázku? :-O
Ať si každej jezdí v čem chce. Já "zatím" sedlám Golfa 5gen TDI a cejtím se jak mistr? No jasně, že....
Ty sedláš třeba Astona od Buraga a taky se můžeš cejtit jako mistr. Klidně se o tom rozepiš.
Ať si každej jezdí v čem chce. Já "zatím" sedlám Golfa 5gen TDI a cejtím se jak mistr? No jasně, že....
Ty sedláš třeba Astona od Buraga a taky se můžeš cejtit jako mistr. Klidně se o tom rozepiš.
Nemám moc rád generalizování, ale ne nadarmo je zaveden pojem "audiprase". A tím já ze své zkušenosti většinou myslím A8, které z číslem 0000 (nebo podobným) mě předjíždí v dědině v 200 km rychlosti přes dvojitou čáru....
1 třída nad A6 je S, A8, BMW7
2 třída - Bentley, Maybach, Rolls Royce > a ti se za Audi vskutku neohlídnou :-)
1 třída nad A6 je S, A8, BMW7
2 třída - Bentley, Maybach, Rolls Royce > a ti se za Audi vskutku neohlídnou :-)
Já zase rozlišuji na prasata a na ty druhé. Bez ohledu na to, jaký model auta řídí.
P.S Vzhledem ke svým postojům máš poměrně udivující auto snů... :-)
P.S Vzhledem ke svým postojům máš poměrně udivující auto snů... :-)
Přesně jak píšeš v prvních dvou větách...ani auto snů z něj prase automaticky nedělá ;-) . Včera jsem kupříkladu s tempomatem nastaveným na 133km/h předjížděl způsobně jedoucího pána v GTR.
Ovšem na silnicích se na německou prémii nahlíží úplně stejně. Vždycky se najde nějakej oktávkář, co se tě bude snažit za každou cenu předjet nebo před tebou pojede 10 kilometrů levým pruhem, aby ti ukázal, že on je tady king... (zážitek z nedávné cesty po D8)
Povětšinou firemní auta...neboť nejlepší závoďák, teréňák a obojživelník je ten půjčený ;-)
Hmm ten můj příspěvek měl být někam úplně jinam, to hroznový víno se mnou cvičí :-) úplně nejlepší jsou ovšem firemní HTPčka vykazující spotřebu rozjeté V8....
Nebudu se rozepisovat, jak vypadalo moje auto, když jsem ho nechal zaměstnancům pro potřebu po 4 měsících. Vím, ale jedno...už to NEUDĚLÁM! :-)
Co tě to napadlo? To jsi asi své auto moc rád neměl >:D
Na tohle mám jednoduchý recept. Satelitní sledování s průtokoměrem. Sleduješ rychlosti, úsekové limity, spotřebu. Pokud mi někdo jezdí jako prase, tak může zapomenout na prémie. Poškozený firemní majetek jde z platu. Cílem není buzerovat, ale problémové jedince vychytáš bez problémů.
Na tohle mám jednoduchý recept. Satelitní sledování s průtokoměrem. Sleduješ rychlosti, úsekové limity, spotřebu. Pokud mi někdo jezdí jako prase, tak může zapomenout na prémie. Poškozený firemní majetek jde z platu. Cílem není buzerovat, ale problémové jedince vychytáš bez problémů.
Zhruba stejně a podstatně levněji zafungoval operák na 2 Fabky... ;-) Nepotřeboval jsem ho, takže jsem to neřešil a obecně jsem ho chtěl nechat na firmě za odměnu.
Taky řešení :-) Nicméně od určité kategorie se to vyplatí. Mám tu možnost sledovat spotřebu s minimálními dodatečnými náklady. Ne že bych to sledoval denně, ale není pro mě problém si zjistit, jestli někdo často neporušuje rychlostní limity, nebo nejezdí s příšernou spotřebou atd. A nejde ani tak nutně o ochranu firemního majetku. Stejně jako se snažím propagovat ochranu životního prostřední, tak se snažím propagovat ohleduplné a slušné chování na silnici. V případě problémů není problém prohlédnout záznam palubní kamery. Zkrátka o člověka, který není schopen chovat se rozumně, nemám zájem.
Praxe ukázala, že hrozba ztráty prémií zklidní většinu závodníků. Jak říkám, cílem není buzerace, ale chci vytrhat plevel a vytvořit dobrý tým.
Praxe ukázala, že hrozba ztráty prémií zklidní většinu závodníků. Jak říkám, cílem není buzerace, ale chci vytrhat plevel a vytvořit dobrý tým.
Určitě ano, až toho bude víc. Teď jsem rád, že jsme vůbec našli relativní dostatek lidí...je to voser je dohledat. :-)
no to mi hovor.. jazdim 530i a tak si kazdy pretekar na nacipovanom TDIcku musi so mnou skusat zrychlenie.. A teraz: necham ho tak a skoncim v ciernom oblaku. Predbehnem ho a uz som za * ze sa predvadzam.. a teraz vyber si >:D
Tvá druhá polovina první věty naprosto popírá obsah té první půlky.
Takhle absolutně si protiřečit, v jedné větě, je skoro umění... ;-)
P.S. Kdy, kde a kým byl podobný "pojem" zaveden???
Typický diskusní blábol, který lze tupě aplikovat na kteroukoli značku...
Takhle absolutně si protiřečit, v jedné větě, je skoro umění... ;-)
P.S. Kdy, kde a kým byl podobný "pojem" zaveden???
Typický diskusní blábol, který lze tupě aplikovat na kteroukoli značku...
Zpátky k vážné debatě. Věř, že po projetí se dá nové A6 vytknout opravdu máloco, vše co dělá, dělá velmi dobře nebo výborně ;-)
A projížděl jsi také plakát? O to jde mariánkovi především, to měj na zřeteli... Jako jestli drží dobře na stěne, jestli se neodchlipujou rohy, když už to snad i má být prý prémie a tak...
V plakátech jsem machr, synovi drží vše...kromě malby :-)
:-) :yes: Já zase sháním plakát nového (jasně) brouka. Do rodičovského kotle musí člověk přikládat, dokud jsou kluci malí :-)
Jasněže člověk musí občas tlumit velikášství, takže vedle F40 pod sklem trůní Abarth500 Tributo Ferrari :-)
A je úžasný vidět, že kvalitní design nestárne. Když je člověk vidí, jak se rozplývají nad Merakem, Countachem, prapůvodním BMW 6 nebo i nad pompézním P405T16 pro Dakar, tak ví, že ti kluci umí...celkově ;-)
A je úžasný vidět, že kvalitní design nestárne. Když je člověk vidí, jak se rozplývají nad Merakem, Countachem, prapůvodním BMW 6 nebo i nad pompézním P405T16 pro Dakar, tak ví, že ti kluci umí...celkově ;-)
:yes:
Ach jaj, gti gti.. vecny hrdina ale nema ani na to aby hodil auto do sekcie moje.auto.cz.. Vecny trepac taranin a protirecnik a vecny posmievac a internetovy hrdina... Fakt by som ta raz chcel stretnut, ty si normalne na jednu diplomovku..
přímo na komoru... >:D >:D jestli je tomu klukovi(GTI) víc než patnáct, tak má docela slušnej problém .. >:D >:D >:D
No hlavně že ty tu auto máš a kvalitní názory taky.... >:-[]
Ale aspoň má dostatek duševní sebekritiky a silnější sklony ke schyzofrenii prezentuje už formou svého nicku... >:D
no ked uz sme pri nickoch.... white label... :-) tiez nic moc.. >:D
No, když už to probíráme, tak mít v kolonce "Motoristická osobnost" napsáno "BMW 530i 2007" je také zajímavé :-)
Já jsem spokojený, ono záleží hodně na překladu, s tím doslovným se zamýšlený význam nedozvíš...
No a ten tvůl "bordel-aux" tu raději ani nebudu "překládat"... >:-[]
No a ten tvůl "bordel-aux" tu raději ani nebudu "překládat"... >:-[]
ježíš, to jseš ty, takovej ten zoufalej matláček se schizofrenií, se kterým jsem si kdysi dávno povídal...koukám, žes žádnej velkej pokrok neudělal ... >:D >:D >:D >:D >:D
No na ty tvoje rádobyvtipné příspěvky s pěti stejnými smajlíky na konci, mít opravdu nikdy nebudu... >:-[]
lenze ani on ani ja tu nechvalime VW ako tento GTpuko ;) ked uz tak chvali to svoje aspon by sem mohol hodit svoje auto. Lenze to by ho musel mat ;)
buď si dělá pr .. ču, nebo je to psychopat .... >:D >:D >:D
skor to druhe >:D
já se přiznám, že si ty jeho exaltované žvásty občas přečtu, jen tak pro zasmání ... jak říkám, ten to buď ironizuje ... nebo provokuje ... nebo je to vážně duševně chorý jedinec ... ono těch jeho třicet tisíc příspěvků mluví samo za sebe. PS(musím uznat, že ten jeho rádoby sofistikovaný "sloh" má něco do sebe, dost často si krůpnu do trenek, ten chlapec je humorista, i když nejspíš o tom nemá ponětí...)
jj to aj ja, precitam si ho vacsinou rano, ako vtip do noveho dna odporucam :-D.. Ale uplne naj bolo citat jeho prispevky pod clankom kde mondeo zvitazilo nad passatom a superbom.. to sme stali vsetci v kancli >:D
Mít auto v "moje auto" je nějaká známka hrdinství? Rozveď to, čekám, že bude legrace.
Uvedené pasáže jsem mínil spíše jako lehký údiv nad stavem, který v nahlížení českého trhu na Audi vládne. Tedy - nikoli obdiv, ale (opět neprokazatelné, protože nezměřitelné) komentiování zvlášrtního vlivu této značky v ČR. Nejde pochopitelně jen o preferenci značky ve státní správě, ale například i o extrémní podíl prodaných verzí quattro atd...
Je to podobně existující a podobně objektivně neprokazatelný jev, jako specifika soudržnosti příznivců BMW, nebo třeba Subaru.
Audi nevynáším do nebes, ani to není cílem. Jsem rád, když lze z textu vyčíst i něco víc, než jen přežvýkané PR věty z firemních podkladů. Pokud na Vás text působí "odvařeně", je to pro mě špatně a dám si pozor. Nicméně cílem bylo přene sení dojmů a součástí je i lehký údiv nad reakcemi, které vůz vyvolává.
Každopádně díky za názor a těším se, že Vás o své ne-preferenci konkrétních značek přesvědčím v jiných textech.
Nicméně MB strkám stranou, protože o to jasněji je pak vidět vztah BMW-Audi. I v prodejních číslech je to právě tahle dvojice, která si jde po krku. MB sedí kousek opodál. V posledních letech nabral mladou krev, která je, řekněme, kompatibilní s BMW/Audi, ale pořád vnímám, že má takové to tvrdé zákaznické jádro, které dnes už ani BMW nemá. Nicméně nepopírám, že u i MB dochází k dramatickému vývoji osobnosti.
Jen bych se připojil k webpajovi s poznámkou ohledně rozměru kol. Na dvacítkách jsem jel pouze A7, u níž mi tedy příčné spáry vadily víc než je zdrávo (rány i odskok), A6 na osmnáctkách považuju za optimum, přesto se mi zdálo, že 5er na stejném rozměru i přes použité rft je o chlup lepší.
P.S. Nějak so nedokážu představit, že by mě chvála (čehokoli!) v úvodu, dokázala odradit od dalšího čtení článku, který mě původně z jakýchkoli důvodů zajímal... 8-s
Přesto si myslím, že pro něj je typičtější ten pozitivní "extremismus", za který je tu mnohým, naopak slepě antikoncernovým, uživatelům trnem v patě...
S auty to máš jako s ženami, když si vezmeš hezkou anebo alespoň šikovnou, tak ti ji bude obdivovat mnohem více mužů než když si vezmeš nehezkou a nešikovnou a té první odpustíš i více chyb >:-[]
Napsal jsi to hezky, jen mi teď (na základě toho, cos napsal) ještě řekni, proč si pak lidi to Subaru "berou" a ještě mu k tomu tolik chyb odpouští...? >:-[]
Nějak jsem tvou otázku tušil a proto jsem Subaru přirovnal k "alespoň šikovné ženě", tudíž můžeš víc odpouštět >:-[]
P.S. Tolik chyb? Zas nepřeháněj >:D
Mondeo dopadlo nějak obecně lépe, než Passat? V prodejích určitě ne (naopak) a ve srovnácích testech je to tak 7:3 pro Passat... ;-)
Ty si ale beztak pamatuješ nechtíc a rychle je zapomeneš >:-[]
Ale podle diskusí to vypadá, že minimálně 10 a všechny se stejným výsledkem.
>:-[]
Pravda je ta, že to platí pro čelní a boční pohledy, zezadu je A6 díky nevzhledným světlometům o řád méně působivá.
Naopak mě u klasického podvozku s 18" palcovými koly nesedělo slabé odfiltrování nerovností ;-)