Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Audi A6 na českých cestách: Druhé jízdní dojmy

243 komentářů

Avatar - CHerokee
CHerokee
Recenze a články o autech by si měli zachovat kapku nadhled. A6 je určitě špičkové auto, ale tvrzení "za kterým se ohlédnou i majitelé o dvě třídy dražších limuzín" je poněkud nadsazené a i vzhled má svá možná negativa - unifikace a další připodobnění s ostaními modely (A4).
rcibulka
Rozhodně souhlasím. Jakkoli se mi vozy Audi dříve hodně líbily, ty dnešní modely mi stále více splývají a připadají mi všechny tak nějak stejné, okoukané...
Avatar - Dinar
Dinar
No, vidíš, a přitom na to jde Audi pořád stejně, i taková 80, 100 nebo první A8 se z hlediska designu lišily v zásadě jen velikostí.
Frantizsekk
Jj, autor je z Audin moc odvarenej
Dlouhodobý test Auto.CZ
Asi jen pro zajímavost, protože osobní preference jsou neprokazatelné:-) :

Uvedené pasáže jsem mínil spíše jako lehký údiv nad stavem, který v nahlížení českého trhu na Audi vládne. Tedy - nikoli obdiv, ale (opět neprokazatelné, protože nezměřitelné) komentiování zvlášrtního vlivu této značky v ČR. Nejde pochopitelně jen o preferenci značky ve státní správě, ale například i o extrémní podíl prodaných verzí quattro atd...

Je to podobně existující a podobně objektivně neprokazatelný jev, jako specifika soudržnosti příznivců BMW, nebo třeba Subaru.

Audi nevynáším do nebes, ani to není cílem. Jsem rád, když lze z textu vyčíst i něco víc, než jen přežvýkané PR věty z firemních podkladů. Pokud na Vás text působí "odvařeně", je to pro mě špatně a dám si pozor. Nicméně cílem bylo přene sení dojmů a součástí je i lehký údiv nad reakcemi, které vůz vyvolává.

Každopádně díky za názor a těším se, že Vás o své ne-preferenci konkrétních značek přesvědčím v jiných textech.
loydl
jj, ten úspech (alebo obľuba) audín v ČR a SR je až zarážajúci. Osobne si myslím, že vychádza z odmietania zaškatuľkovať sa medzi majiteľov MB (paprdovské atď.) a BMW (pirátske atď.) a zároveň potrebe užívať si podobný luxus, kvalitu atď. A aj historicky sú (boli) MB a BMW vnímané prémiovejšie, čo môže trochu odrádzať (ak nemáš potrebu sa moc ukazovať, aby ti nezávideli). a možno sa mýlim a existujú aj iné dôvody?
webpaja
Na tom něco bude ;-)
Avatar - Dinar
Dinar
Nijak nerozporuju tvé závěry, ale opravdu je ten úspěch a obliba audín poplatný pouze českému nebo slovenskému trhu? Mě tedy přijde celoevropský.
webpaja
I z celosvětového hlediska může Audi působit jako zlatý střed. ;-)
Avatar - Dinar
Dinar
Určitě, s tím, že u Audi jde o sázku na nenápadnou eleganci, nelze než souhlasit, já jen narážím na to, že řeči o výjimečné oblíbenosti v ČR jsou min. v kontextu Evropy nesmysl, stačí se podívat kolik aut audi v porovnání s konkurencí ostatních dvou premiantů vyrábí a je jasné, že tohle by Česko přes svou "extrémní oblibu" nemohlo utáhnout. :-) ;-)
loydl
nejde o extrémy, skôr o zvýšenie záujmu oproti minulosti (vzhľadom na tvoj vek by si to mohol aj sám potvrdiť/vyvrátiť). Audi sa momentálne vezie na vlne....
Avatar - Dinar
Dinar
Ale ano, veze se na vlně, ale nejen v ČR nebo SK, celoevropsky. O ničem jiném nemluvím.
loydl
možno je to len môj dojem (a asi aj autorov), ale tá obľuba audín v ČR a SR sa zdá byť trošku nadpriemerná (oproti Lexu, Jagu atď.) aj v kontexte so zvyškom EU.
Avatar - Dinar
Dinar
Nevím, troufnul bych si na takové tvrzení možná u ojetin, ale nemám čísla. Řekl bych, že A6 v kombíku 2,5tdi quattro je ojetinový sen, tolik, kolik jich, v různém stadiu (i rozpadu) jezdí u nás, je evropské unikum. Ale opět říkám, že je to čistě můj osobní dojem.
Mike_C
Ono je to z části asi způsobené dostupností. 2,5 TDi seženeš všude(měla to hromada aut), 270 CDI, x25d je hůře dostupné zboží, co se servisu -> ojetin týče
_MT_
Ano, dá se mluvit o tom, že je nadprůměrně oblíbená, ale neviděl bych to nijak dramaticky. Osobně bych to asi připsal komunistické izolaci. Zatím co v západní Evropě si BMW a MB budovali jméno a zákazníky, východní Evropa byla značně odříznutá. Když se v 90. letech otevřel trh, Audi byla na jiné úrovni. Také se člověk musí podívat, která auta podnikatelé v té době volili. Německá prémie se začala prodávat v těchto kruzích později, což hrálo Audi do karet. Start na našich trzích měla mnohem vyrovnanější.
loydl
neviem ani ja. musím sa popýtať chalanov čo žijú (žili) v starej EU či si niečo také všimli. V SR som si napr. všimol obľúbenosť audín u právnikov.
Avatar - Dinar
Dinar
Chalanů se poptej, ale taky se stačí podívat na prodejní čísla. Taky vím, že i marketing BMW se na Audi zaměřuje mnohem více než např. před deseti lety, vnímají je jako většího soupeře než MB právě proto, že jdou po podobných zákaznících, MB klientela je specifičtější a trvanlivější.
loydl
to je to o čom hovorím....Audi si vydobilo rešpekt (klientely aj konkurentov). čísla ti nedajú komplet info (preto sa robia aj zákaznícke prieskumy).
Avatar - Dinar
Dinar
Ale já přece od začátku tvrdím, ano, audi jede na vlně, jenže pořád to tu vztahujete jen na český nebo slovenský trh, a já říkám, že je to min. celoevropské.
Avatar - white label
white label
Přesně, podle zdejších pseudoodborných diskusích je to fenomén pouze bývalého východního bloku, což je ovšem snadno prokazatelná pitomost, pro příklad stačí mrknout třeba na nedávno zde zveřejněná švýcarská čísla...
martindr
ono zase na predajnosti v europe bolo audi slabsie, mohlo to byt prave dozivajucou generaciou A6 tusim.
_MT_
Audi a BMW konvergují. BMW začalo na sportovním konci, Audi začala na komfortním konci. BMW postupně kousek po kousku přejímá filosofii Audi (přeplňované motory, pohon všech kol atd., zkrátka hlavní rozlišující znaky) a Audi ladí svou konfiguraci, takže získává sportovnější a sportovnější nádech. Přesně jak říkáš, MB má velmi specifickou skupinu zákazníků. Kdežto majorita zákazníků BMW a Audi jsou více méně stejní lidé, jen jedna část preferuje Mnichovský mix a druhá část preferuje Ingolstadtský mix. A rozdíly se s každou generací stírají.
Avatar - white label
white label
Přesně tak, jen bych z toho až tak nevymezoval MB, někdejší výrazně kontrastní chararkter, BMW-sport / MB-komfort, se vytrácí podobnou rychlostí i intenzitou. Stačí se vrátit o nějaké dvě generace u 5ky/Ečka a úbytek toho kontrastu je téměř neuvěřitelný...
_MT_
MB sleduje podobný směr jako Audi - tedy komfortnější značky přiostřují. Řekl bych, že je to trend doby. Ale BMW je ukázkou, že vyhraněně sportovní osobnost také není ideál. Takže tím trendem je skutečně sportovní elegance, ke které všechny tři značky konvergují.

Nicméně MB strkám stranou, protože o to jasněji je pak vidět vztah BMW-Audi. I v prodejních číslech je to právě tahle dvojice, která si jde po krku. MB sedí kousek opodál. V posledních letech nabral mladou krev, která je, řekněme, kompatibilní s BMW/Audi, ale pořád vnímám, že má takové to tvrdé zákaznické jádro, které dnes už ani BMW nemá. Nicméně nepopírám, že u i MB dochází k dramatickému vývoji osobnosti.
Avatar - white label
white label
S tím rozhodně souhlasím...
figurka
Pod tohle se bezvýhradně podepisuji. :yes:
Xawier
No mně osobně vozy Audi vždy připadaly...jak bych to řekl...,prostě bez charakteru! ;-\ Kdo se chce vozit co nejpohodlněji s přemírou prostoru a po 300 km vylést s auta a ani nevědět, že někam jel, koupí si dle mě Mercedes. Kdo si naopak chce cestu užít a po oné 300 km cestě vylézt z auta se spocenými dlaněmi, rozbušeným srdcem a neukojitelnou touhou projet si celou tu trasu znovu, tak si pořídí BMW. A Audi? To má od všeho trochu, ale dohromady ani v jednom nedosahuje zmiňovaných kvalit konkurentů. Prostě taková šedá myš... Kvalitní, precizní šedá myš :-| Nevím, ale asi takhle nějak bych popsal mé vnímání značky Audi.
Avatar - Dinar
Dinar
Buďte v klidu, text vůbec nepůsobí odvařeně, naopak je v něm dostatek nadhledu a osobně Vašemu hodnocení rozumím. ;-)

Jen bych se připojil k webpajovi s poznámkou ohledně rozměru kol. Na dvacítkách jsem jel pouze A7, u níž mi tedy příčné spáry vadily víc než je zdrávo (rány i odskok), A6 na osmnáctkách považuju za optimum, přesto se mi zdálo, že 5er na stejném rozměru i přes použité rft je o chlup lepší.
Avatar - euro89
euro89
Za sebe řikám, že první věta "Jak se v české kotlině jezdí s autem, za kterým se ohlédnou i majitelé o dvě třídy dražších limuzín?" mě naprosto odradila od čtení článku, protože mě hned napadlo, že bude v podobném duchu, jako "legendární" test Pola, který psal tenkrát nejspíš GTI. Rovnou jsem přešel na diskuzi zkouknout, jestli jsem jediný, komu to přišlo přehnaný a koukám, že nejsem. :-)
Avatar - white label
white label
No jo, těch co jim ta první věta zkazila minimálně celý den, tu je evidentně víc, jen na tom zrovna tady nevidím vůbec nic překvapivého... ;-)

P.S. Nějak so nedokážu představit, že by mě chvála (čehokoli!) v úvodu, dokázala odradit od dalšího čtení článku, který mě původně z jakýchkoli důvodů zajímal... 8-s
Avatar - white label
white label
Ty reakce jsou na místní diskusní poměry běžné, koncern v souvislosti s podobnými "klady" se tu prostě většinou neodpouští, to není jako "pochválit" tu BMW, nebo Subaru... Tu zmíněnou poznámku jsem pochopil jako určitou formu zájmu o novinku (nová A6), nikoli, že by snad majitelé vozů vyšších tříd někomu měli novou A6ku "závidět", jak to tu někteří zjevně přecitlivěle pochopili... :-)
Avatar - iudex
iudex
Tak tak, triezvo zmýšľajúci jedinec chápe, ostatní zbytočne vidia červene. :-!
martindr
podla toho co tu uz dlhsie citam je tu celkom rovnovaha. Je tu par jedincov ktori nenavidia koncern ale povedzme si pravdu je tu par jedincov ktori ho chvalia nad jeho pomery. Taky jing a jang :-)
Avatar - white label
white label
Ale rovnováha diskusní kritiky určitě není mezi koncernem a značkama jako BMW/Subaru... ;-)
martindr
no to neviem, ty si pocital prispevky a mas statistiky? :-) ale to je jedno, podstata je inde :-)
Avatar - white label
white label
Rozhodně nejde jen o počet příspěvků, ale mnohem spíš o způsob a (nepočetní) intenzitu kritiky. Prostě to, co mnohým vadí na koncernu, u jiných značek vůbec neřeší, viz nejen velká část této diskuse... ;-)
martindr
tazko povedat , zmojho pohladu je to vyrovnane.. Extremnych nazorov je tu dost, medzi najextremnejsich ale musis uznat ze patri GTI a k nemu wolf a ada... dalsi extrem co som si tu vsimol bol zdravy rozum, od neho nevysiel jediny normalny koment.
Avatar - white label
white label
Ale já pozitivní "extremismus" neřeším, ten může být do jisté! míry přirozený/akceptovatelný, psal jsem o relativně nepřiměřené kritice, vzhledem k jiným značkám (jako BMW/Subaru), nepřiměřená chvála čehokoli mi tak nevadí, a to dokonce ani u wolffa , nesmí být ovšem primárně postavena na zcela nepřiměřené kritice konkurence...
martindr
jj to je v pohode a rozumiem tomu co chces povedat. Ale zeby zrovna GTI bol predstaviteliom prave pozitivneho extremizmu nemozes povedat a mysliet vazne. Najdem ti tucet prispevkov kde nadraduje svoju oblubenu znacku nad ostatne a pritom sa doslova smeje z ostatnych. Isty cas bol u neho popularny vysmech z latitude ( osobne mam rad skodovku , mam superba 1 generacie a som s tym spokojny :-) ostatne ho mozno sledovat aj pod clankami o ostatnych znackach , kde ich kritizuje, cize nesuhlasim urcite s tym co si napisal. prehnane hovorit o jednej znacke moze byt, fandovia su taki,.. Ale zosmiesnovat ostatne je uz vec druha a tu su aj wolf aj GTI na jednej vlne..
Avatar - white label
white label
Já to napsal spíš obecně a wolffa jsem použil jako příklad, samozřejmě to podobně platí i pro GTIho, jako příklad uvedu jeho chválu nového Brouka, zbytečně podporovanou přehnanou kritikou F500, což jsem mu ovšem nejen já zřetelně naznačil...
Přesto si myslím, že pro něj je typičtější ten pozitivní "extremismus", za který je tu mnohým, naopak slepě antikoncernovým, uživatelům trnem v patě...
martindr
:yes: ;-)
Provocateur
Co ti BMW/Subaru dneska udělalo, že po nich tolik dneska jdeš? >:D

S auty to máš jako s ženami, když si vezmeš hezkou anebo alespoň šikovnou, tak ti ji bude obdivovat mnohem více mužů než když si vezmeš nehezkou a nešikovnou a té první odpustíš i více chyb >:-[]
Avatar - white label
white label
Máš pravdu, v tom zmatku jsem ještě zapomněl na Forda... >:D
Napsal jsi to hezky, jen mi teď (na základě toho, cos napsal) ještě řekni, proč si pak lidi to Subaru "berou" a ještě mu k tomu tolik chyb odpouští...? >:-[]
Provocateur
Nemyslím, že by zrovna tady byl Ford nějak extrémně hájenej >:D

Nějak jsem tvou otázku tušil a proto jsem Subaru přirovnal k "alespoň šikovné ženě", tudíž můžeš víc odpouštět >:-[]

P.S. Tolik chyb? Zas nepřeháněj >:D
Avatar - white label
white label
Kromě interiérů tu Ford "hájenej" docela je, jak jsem psal nedávno, třeba z Mondea se tu často dělá první velkoprostorový supersport. na světě.. :-)
bordeaux
ford tu nie je hajenej, ford tu ma svoje miesto iba. To len to, ze dopadlo mondeo lepsie ako passat ci superb tu mnohi vcetne teba nevedeli predychat. A o GTI-m uz ani nevravim, ten sa na tyzden odmlcal po tej diskusii, kym to rozdychal a zasili mu tie rozrezane zily >:D
Avatar - white label
white label
Podle mě tu naopak Ford hájený (do určité míry) spíš je.
Mondeo dopadlo nějak obecně lépe, než Passat? V prodejích určitě ne (naopak) a ve srovnácích testech je to tak 7:3 pro Passat... ;-)
Provocateur
Mě by spíš zajímalo jak to dopadlo v těch ostatních testech, o kterých nevíš >:-[]
Avatar - white label
white label
Jak dopadá mimo střední evropu už takový přehled nemám, ale třeba v Německu končívá Mondeo zpravidla někde těsně nad průměrem třídy, myslím opravdu velké srovnávací testy střední třídy, jak rozsahem, tak počtem účastníků...
Provocateur
Je mi jasný, že si budeš pamatovat jen testy kde vyhrál Passat a ty 3 pro Mondeo, jsou asi zdejší na auto.cz >:D

Ty si ale beztak pamatuješ nechtíc a rychle je zapomeneš >:-[]
Avatar - white label
white label
Tady snad byly podobné srovnávací testy hned 3? ;-)
Ale podle diskusí to vypadá, že minimálně 10 a všechny se stejným výsledkem.
>:-[]
Provocateur
V tomhle Ford třeba hájenej není a z Mondea se první velkoprostorový supersport nedělá, ale opravdu jím je >:D
Avatar - white label
white label
Přesně to jsem měl na mysli... >:-[]
Provocateur
Jasný, jen jsem to musel uvést na správnou míru :-)
_MT_
Souhlasím. A je to pochopitelné. Na současné generaci Audin je řada zajímavých prvků, které se jinde (moc) nevidí. Asi ne závist, ale zájem to určitě vzbudí.
Avatar - iudex
iudex
Ondrej, nič netreba meniť, kto trošku vníma písaný text, plne rozumie tomu, čo si sa snažil povedať. Stokrát radšej osobné premýšľanie nad niektorými javmi, ako opisovanie techniky z prezentačných materiálov importéra. :-) :yes:
Frantizsekk
Tak to jo, tim padem dluzim malou omluvu. Muj osobni nazor je, ze v dane tride jsou lepsi auta, nez Audi. Mozna, ze Audi nejmin provokuje a tim si ziskava firmy, ktere dbaji na *povest*.
webpaja
Chca nechca musím svým způsobem s p. Šuchem po osobní zkušenosti souhlasit. A6 v tmavé! barvě opravdu dokáže na první pohled navodit dojem lux třídy.
Pravda je ta, že to platí pro čelní a boční pohledy, zezadu je A6 díky nevzhledným světlometům o řád méně působivá.
Naopak mě u klasického podvozku s 18" palcovými koly nesedělo slabé odfiltrování nerovností ;-)
Kvasoň
Řekl jsi to moc pěkně a na místní diskuze velmi kulantně a pravdivě... :yes:
webpaja
Kolegové...myslím, že vyjma E-Klasse jsou oba bavorští konkurenti stejně působivší jako donedávna vyšší třída. Proč to tedy nenapsat? :-)
loydl
mne sa E-čko páči viac ako S-ko, ale to preto, že som viac na hrany ako na oblinky....hlavne v tmavších farbách vyzerá E majestátne.
Avatar - Dinar
Dinar
Mám to podobně, až na ty barvy, mě se éčko líbí více ve světlých metlách, a je spolu s ostatními MB jedním z mála aut, kterým dokonce sluší i zprofanovaná stříbrná.
loydl
v svetlých farbách nevyniknú rozdelené predné svetlá a tie (si myslím) dodávajú trošku majestátnosti (možno tým ako rozširujú). mňa úplne dostala hnedá metla...k tomu svetlo hnedá koža v interiéri....
Avatar - Dinar
Dinar
Mrkni na to amgéčko v novinkách, i ve stříbrné je to sekáč. ;-)
webpaja
Mě se zase dodnes S-Klasse líbí víc ;-)
Avatar - white label
white label
Ještě k tomu nadpisu úvodního příspěvku, možná by nebylo od věci zamyslet se i nad tím, jestli ten zmiňovaný nadhled nechybí hlavně některým čtenářům tohoto článku a především jejich kritickým reakcím na něj, čímž ovšem nemyslím typicky zrovna tuhle tvou reakci... :-)
salatos
Nic v zlom, ale to ze toto je nejaka nova verzia A6 som zistil az z textu. Na fotkach dnes A4 od A6 aj vdaka neprehladnym faceliftom rozozna len malokto, snad priaznivec znacky co pozna detaily. Ak by som to zbadal na ceste, ja a asi 90% dalsich motoristov asi nerozozname ze je to "novy model".

To o obzerani sa majitelov drahsich aut nekomentujem a berem s nadsadzkou. Pochybujem totiz ze by sa ktorykolvek majitel BMW 7, A8, Bentley ci S-klasse nechal nahovorit na kupu auta o ktorom si ludia na prvy pohlad myslia ze je to A4 :-)

K technike len tolko, Quattro OK, ale predokolky do premioveho segmetu nepatria. Raz a navzdy by ich mohli vyradit z ponuky. Motory dieru do sveta tiez nespravia. Aby som na 150kW potreboval 3L 6-valec v casoch, ked konkurencia ide rovnaky vykon ponukat v 4-valcoch navyse s o to nizsiou spotrebou v kludovom rezime...

Celkovo, je to pekne auto, ale pri tejto cenovej hladine, idem inam..... 5-er vyzera lepsie ;)
webpaja
Hezký elaborát, ale trh to vidí jinak. Nejprodávanějšími verzemi modelů vyšší střední třídy jsou a bohužel i budou verze se čtyřválcovou naftou a pohonem jedné nápravy.

Audi by těžko mohla ve fleetových prodejích konkurovat drahým pohonem Quattro, proto je předokolka logická.

OT: Pamatuješ si na průzkum BMW ohledně vědomí řidičů BMW1, kterouže to mají poháněnou nápravu (i když si myslím, že výsledek byl účelový)?
salatos
hej, ten prieskum si pamatam a divim sa mu dodnes. Jedine ospravedlnenie je, ze to bol prieskum u majitelov 1-er a z nich vacsina toto auto mala ako "einsteiger", takze ich prve BMW. (a nemyslim to sexisticky, ale nezvyklo velky podiel z nich boli zeny, co dava tusit povod vysledkov)
Fleet-nefleet... pre mna ako potencionaleho zakaznika bol predny nahon "no-go" kriterium. Quattro, xDrive a 4matic trpia svojou cenou a svojou "dokonalostou", kedze len elektronika riadi moment na napravach a vodic dopredu na 100% nevie, ako auto zareaguje pri zosliapnuti plynu. Musi len slepo doverovat elektronike, ze ho udrzi v stope.
Kto nejazdil zadokolku, nevie o co prichadza... dnesne ranne prejazdy mokrymi zakrutami pri "DTC off " ma v tom znova len a len utvrdili :-)
Avatar - Dinar
Dinar
S tím zadním náhonem můžu jen souhlasit, jenže vývody, které z toho děláš směrem k audi jsou mimo.
salatos
co presne mas na mysli? (tymi "vyvodmi")
Avatar - white label
white label
Myslím tím závěry/důsledky, které z toho vyvozuješ vůči Audi.
salatos
tak ja som skor tlmocil moj nazor :-) Skor to bol vypocet faktov, ktore ma presvedcili nekupit Audi, ale mnichovsku vrtulu v znaku. Sedel som u predajcu Audi, otocil sa od stolika a zbadal som tri masky auta pozerajuce priamo na mna. V tom momente, ked auta nestoja na ceste a nemas nic ine pri nich pre prirovnanie, posobia uplne rovnako, ako traja budhisticky mnisi vedla seba. Neosobite, ako sucast davu...
Mimo toho, nejako sa u Audi nemozem ubranit faktu, ze kupujes len predrazeny Volkswagen. (co nie je samo o sebe nic zle, len to ubera na vynimocnosti)
Avatar - iudex
iudex
Pri téze "Audi je predražený Volkswagen" mi skutočne zostáva rozum stáť. 8-s To fakt, že autá koncernu VW zdieľajú motory a inú techniku z nich robí iba lacnejšie/drahšie alternatívy? Tak prečo sa naopak nekupujú také Seaty? Veď sú to extra lacné/výhodné Volkswageny!
Obdobne to potom možno použiť na všetky koncerny zdieľajúce techniku: Toyotu a Lexus, Nissan a Infinity a pod. Tam som ale takéto krčmové hlášky nikdy nepočul. Prečo?
Avatar - white label
white label
Přesně tak, navíc zrovna u řady A6 (stejně jako A4/A5/A7) k ní není podobná alternativa u značky VW, která používá uložení motoru napříč, čímž je použití shodné techniky logicky velmi omezené, což se např. netýká jen motorizací (V6 TDI), ale i samotného, zásadně odlišného, pohonu 4x4...
_MT_
Když člověk pomine A1/A3/TT, tak toho Audi sdílí naopak velmi málo. Pár motorů (1.8 a 2.0 TFSI, 2.0 TDI a pro drahé VW, Porsche (a možná něco dalšího) 3.0 TDI). A to jsou skutečně výrobky Audi, které dává dál do koncernu. I takový benzínový V6 má VW vlastní (do jaké míry, se přiznám, nevím). Hlavní sdílení je na poli malých aut a malých motorů. Malá auta jsou specialita VW, tak proč znovu vymýšlet kolo, že?

Mít strach, že větší Audina je jen přebouchaný Volkswagen, je neopodstatněné.
salatos
ja tiez neviem preco, spytaj sa ich. Mal som Seat Leon II a tie auta maju podlahu od Audi A3 a motor je tiez "made by Audi AG". (narozdiel od OII a Golf V maju vzadu nastavitelnu zbiehavost aj odklon) Auto po technickej stranke rovnake, ale s lacnsjim interierom a nizsou cenou ako A3. Nemozem na neho kriveho slova povedat.
To ale z A3 nerobi auto s "naskokom vdaka technike". Je to to iste, len v inej plechovej skatuli, s inym marketingom. Po technickej stranke ale rovnake.
.
Zober si taky Passat. Podlaha rovnaka s Audi a pri pouziti predneho nahonu sa pozdlzne montovany motor stava skor problemom, ako vyhodou. (nutnost kuzeloveho sukolesia) V com je to audi akoze technicky lepsie oproti VW? V nicom, zas len interier, marketing, design a cena.
Avatar - iudex
iudex
No nie som si istý, či "podlaha" Passatu a A4 je rovnaká; už fakt, že majú rozdielny rázvor osí kolies naznačuje, že tam bude viacero vecí inak. A nechceš snáď porovnávať interiér Passatu (neveľmi príťažlivý a útulný) a Audi. ;-) Aj keď je pravdou, že strednotriedny mainstream ponúka viac priestoru, ako prémia (viac "auta" za dané peniaze), čo platí aj pre Passat/A4. Ale reč je o A6, k čomu VW alternatívu neponúka.
salatos
Az do 2008 mali A4 a Passat rovnaku platformu. Nova A4 ma vlastnu upravu ramu, prisposobenu pozdlzne montovanemu motoru. Z toho tie dnesne rozdiely v razvore.
Ono, je tazke bojovat so zazitymi predstavami, ale rovnako ako Touareg a Cayenne su az na par detailov v dizajne, materialoch a motore rovnake auta, tak aj A4 a Passat su "bratia". Isteze, Audi ma mozno makksi plast a krajsie budiky, ale ked das dole "pozlatko" (karoseria a interier), ulozenia naprav, uchyty, konstrukcia spojov, cidla, meradla, sondy, systemy a logika celeho auta je ta ista... proste vsetko ostatne je rovnake. Preto mi je ich slogan "Vorsprung durch Technik" viac ako smiesny. (Vorsprung maju len v porovnani Quattro vs. 4Motion = Torsen vs. Haldex)
S A6 mas pravdu, tomu autu VW priamu konkurenciu nema, Passat je maly a Phaeton mieri vyssie.
GTI
Na něco jsi v té své báchorce zapomněl, zbývá ještě vysvětlení, zda má A4 vše po Passatu či Passat vše po A4. Dobře si rozmysli odpověď, právě tvoříš diskuzní dějiny... 8-s >:D
Qual
Passat, který měl shodný podvozek s A4, byl Passat B5 (resp. B5.5, tj. 97-2005) a staré B1 a B2 s A80. B3, B4, B6 a B7 používají jinou platformu.
webpaja
Takže mají stejné nápravy apod? Jak je to s uložením všech komponent kolem motoru? To, že je s prominutím kus plechu na který se montuje zbytek stejný ještě nezavdává důvodu psát o tom, že A4 je vlastně Passat ;-)
Avatar - white label
white label
Pokud dá někdo přednost vrtulce před kruhy, nebo hvězdou, špatně určitě neudělá, stejně jako naopak, je to o osobních prefernecích (např. ten zadní náhon)...
Pokud ale chceme srovnávat přímo, tak to chce srovnatelné verze jako A6 3,0 TDI quattro vs 530d x-drive vs E350 CDI 4matic, a tam na tom nová A6 špatně rozhodně nebude, spíš naopak, ale rozdíly jsou minimální a rozhoduje sympatie ke značce a další "detaily" ...
K té podobnosti jsem se vyjádřil podobně jako Dinar, viz 12:44
Mike_C
Úplně přesné řekl bych. :-)
webpaja
Kolik lidí si zadní pohon reálně vychutná :-) ?
Avatar - Dinar
Dinar
Já se taky raději dívám na volant s logem vrtulky, přesto, to co píšeš, je jen blábol. ;-)
webpaja
Btw. Lidi, kteří by si mohli myslet, že se jedná o A4 jsou takovými nenadšenci, že by to stejně tak mohla být A8, nebo-li se obecně v modelových politikách výrobců neorientují ;-)
Avatar - Dinar
Dinar
Tak ono rozeznat dneska pětku od sedmy v provozu to chce taky dokonale přeostřovat čočky. ;-)
webpaja
Naštěstí má 7er stále klasické angel eyes, 5er už LEDky ;-)
Avatar - Dinar
Dinar
Ano, jediná poznávačka, stejně jako X6 vs. X5 po fl.
webpaja
Souhlas :-) Pro "neodborníka" nerozeznatelné a pro znalejšího stále voříšek :-)
Avatar - DawQa
DawQa
:yes:
Asi tak >:D
Xawier
To je sice fakt, ale to je taky přesně to, o čem se bavil! :-) 95 procent populace nejsou nadšenci a neorientují se ;-) A těch zbývajících pět procent nikoho (výrobce) neuživí :-!
_MT_
To je stará obehraná písnička. Ty sázíš na to, že víc lidí se chce odlišit, definovat svým autem. Audi sází na to, že víc lidí si chce koupit značku, přiřadit se ke skupině lidí. Podívej se kolem sebe a sám si odpověz, co je správně.
karlos.89
Tak mně už se dokonce stalo, že se na mě zezadu lepila Audina, tak si říkám, co to ten blbec v A6ce zase vymýšlí, nechám ho předjet... no a po předjetí mi spadla huba, protože koukám na hatchbackovou záď A3ky. Uznávám, jsem mercedesák, medvídky znám detailně včetně jejich "interních" značení tak 50 let dozadu a ostatní značky mě až tak netankují. Ale i tak je samozřejmě sleduju mnohem víc než normální lidi a Audiny mi občas dělá velký problém na první pohled rozeznat.
GTI
Ne nemyslím, že by snad autor horního textu měl být na hlavičku, naopak, chci tím naznačit, že autor uhodil opravdu na hlavičku ten příslovečný hřebík :yes:

Auto je textem dokonale vpasované do evropského garážového kontextu. Velmi v této souvislosti oceňuji kvalitní pohled na designový status vozu. Jistě, jen prosťáčkovi z horní dolní připadají všechna auta stejná. Ten, kdo jde v čase s auty, ten kdo se umí dívat, tedy ten, kdo má voko, ten ocení jemnou klenotnickou práci designérů AUDI. A že se daří, to je znát jak z prodejů v Česku tak samozřejmě a především z prodejů v Evropě.

Ono popravdě, jakkoliv to může být pro majetkově anorektičtější část populace nepřijatelné, AUDI je dnes jakýmsi umírněným středobodem prémiové nabídky, nabídky, která neprovokuje okolí natolik jako například BMW či Jaguar, současně s těmi nejlepšími drží technologický a technický krok, dokonce i v mnohém přebírá třídní otěže...

Tedy méně nápadné, pod kapotou špičkové auto, co více si má slušný člověk v této podivné době přát? A konkrétně nová ášestka, to je už tak nějak úplně přirozený objekt zájmu. Ti, kdo na ní nemají, ví moc dobře na co... nemají, a ti co na ní mají, ví moc dobře na co... mají. Ideální stav.

BRAVO DOJMY :yes:
Avatar - CHerokee
CHerokee
Nejsem prosťáček z horní dolní, přesto mi jako mnohým jiným některá Audi připadají až příliš podobná (A4,A6). Nepochybuju o tom, že to je špičková prémiovka. U nás velmi populární, protože se lidi často stydí za peníze, tak si radši zvolí Audi než Mercedes.
Avatar - white label
white label
Jak tady psal už i Dinar, nápadnější vzájemná podobnost modelů není u Audi nic nového, podobně jako třeba u BMW, a to nejen v minulosti, ale i v současnosti, viz jeho příklad se současnou 5er/7er. Kdy ž půjdem do trochu hlubší minulosti, najdem tento "fenomén" i u MB...
Avatar - iudex
iudex
Tak tak, hoci sa o autá zaujímam bližšie ako priemerný vodič, viackrát sa mi nedávno stalo, že som si pomýlil 5er so 7er. Tam to ale akosi nevadí.
Avatar - white label
white label
Jak už naznačil i autor článku, je zajímavé (a nesporné), že se tu v diskusích převážně nahlíží na koncernové značky poněkud jinak, než třeba na BMW, nebo Subaru... ;-)
martindr
ono bmw a subaru su predsalen trochu "ine" znacky ako audi ktore je sucastou velkeho koncernu a prejavuje sa tu "share" dielov. Mozno uz teraz sa snazia viac odlisit audinky od VW ale v minulosti to bolo fakt trochu divne. Kupis predokolku A4 kde mas polovicu dielov passatu alebo BMW ktore je proste jedinecne ci uz taziskom a ulozenim motoru ci jazdnymi vlastnostami. Ono vsetko ma svoje specifika, ale tento nazor trochu pozorujem v okoli medzi ludmi. :-) SUbaru je zase ine kafe, ma svoj image a je to jedinecne tiez (ci uz STI verziami ci lacnym interierom :-) )
cuoresportivo
Protože se stydí za peníze, tak si většinou kupují 4válcové motory, pokud možno v dýzlu, u Audi to stydění se navíc korunují předním náhonem.
GTI
A za co se stydíš ty?
cuoresportivo
Co je? Jen komentuju skutečnost. Je to podobné, jako když si někdo nechce připustit, že globální ekonomické, ekologické problémy lidstva jsou způsobeny přemnožením lidstva. Proto pak nadpisy článků jsou např. Je málo vody. Málo jí není, jen ji moc lidí spotřebovává. A za Audi, resp. VW, se lidi otáčejí proto, protože na první pohled nerozeznají, jaký to vlastně model jede. TZo se týká i BMW 5 a 7.
webpaja
Kdepak, je to jednoduchý, na západě se stanovuje pojistka dle výkonu a firemní flotila pak nakupuje podle toho, nebo si snad myslíš, že E250 je proti E300/350 horší o těch pár fufňů a přitom prodávanější? Dtto 525 vs. 530d.
bordeaux
no neviem ale audi je prave asi najvacsim provokaterom vzhladom na ten pokus o stranse zamraceny predok s ledkami.. TO mi zrovna ako nejaky menej napadny nepripada, v spatnom zrkadle clovek hned zbada tie lacne tuzingove diody.. V tomto maju navrch angel eyes. Audi si udrzi svoju uroven, ti co ho maju si ho kupia zas, ti co maju passatov a sa im dari zatuzia po drahsom a vacsom passate - A6. Ti ktori sa vyznaju zabludia bud do BMW novej 5er generation alebo skusia nieco exotickejsie a japonske z dielne Lexusu. Audi je pekne ale nema smrnc.

Bravo BMW!!!
Gater
A kam by jsi zařadil mě? Audi A6 bych si mohl koupit několik, ale v životě bych to neudělal.
A důvod...prostě se mi ten styl značky nelíbí. Tím netvrdím, že není kvalitní, ale když ve zpětném zrcátku vidím ty dvě vlnovky z LEDek, tak se mi nevím proč vždycky vybaví pouť a kolotoče. ;-)
loydl
každému sa páči niečo iné, chvalabohu, inak by sme všetci behali za tou istou babou. mne sa napr. vôbec nepáči nová 5er a aj keď uznávam, že technicky je na úrovni, radšej by som E-classe, Jag XF, alebo aj túto novú A6 (a možno by som skúsil tú hybridnú kombináciu 2,0 TFSI a el.motor).
GTI
Ty ses tu nedávno dokonale zařadil sám, cituji tvůj nedávný příspěvek - "Každá značka má svou specifickou sortu uživatelů. Německá produkce je jaksi od pradávna žádaná u lotrů, mafiánů, silničních závodníků a psychicky nevyrovnaných jedinců."

Pominu-li až ojedinělou primitivnost a doslovnou zabedněnost tvého názoru, pak jedno pozitivum v něm spatřuji. Dokonale odráží tvůj velmi nízký jak odborný, tak lidský obzor. Dost jsi mě ale uklidnil, že by sis mohl koupit těch audin i několik za sebou, jen si nyní zapomněl, že v hračkářství mají dnes už zavřeno... 8-s >:D

P.S. Alfréde, na psychiatrii...
Gater
To, že se mafiáni a plešouni se zlatými řetězi na krku vozí téměř výhradně v autech německé produkce, je realita, s tím nic neuděláš.
Že ve statistikách nehodovosti v přepočtu na počet registrací jsou majitelé Audi na předních pozicích si můžeš taky najít.
A to, že existují lidé, kteří si můžou koupit auto za mega i jinde než v hračkářství a přitom mají jiné priority než to se čtyřmi kroužky na kapotě asi taky budeš muset překousnout, jinak se můžeš jít léčit ty.
zlysoused
by se měl tesat do kamene. Osobně jsem udělal stejnou zkušenost s vícero auty na D1 a vždy byl rozdíl mezi "hranou" a "tempomatem na 130" cca 10 - 20 minut. Od té doby jezdím jen s tím tempomatem na 130, ať spěchám jakkoliv.
Subaru.in
Pokud neuvidim A6 na zivo, tak si nedokazu udelat opravdovy vlastni nazor ... ano je 101 veci co bych nemusel a 100 veci se mi libi.

Treba A8 mne taky nejak nenadchla, ale pote kdyz jsem kolem ni kracel clovekovi nektere ty partie vozu dojdou v celistvosti s designem.

Vice mne zajimaji fotky tehniky, diferencialu a tabulka kolik se usetrilo tu a tam "Kg" v aute. Zato dik redakci...

Musim pochvalit Audi, za novy typ dreva jez mi pripomina bambus... nejsem zastancem drahych drevin v aute. Mam rad nove materialy a moc se jich nevidi.

Tak ruzne porovnavam velikosti aut jak nam postupne narustaji, a rikam si kde je tam latka, kdy si vyrobci budou muset ric, ze uz neni kam rust do stran v ramci velikosti karoserie.
Avatar - MAP2009
MAP2009
Jen ten současný venkovní design audi se mi zdá velmi nudný. A5, A6, A7 jsou vzhledově v podstatě totožná. Design neurazí ale ani nenadchne.
Subaru.in
Ja nemam problem s temi co jsi jmenoval ale s A4 brrr
Avatar - CHerokee
CHerokee
Mi se líbí coupé A5, jinak mi ten design připadá taky poměrně studený.
marianek
Audi vnimam jako barona mezi knizaty. Zatimco knize se s titulem narodil, baron si ho musel zakoupit. Ale jako baron v knizecich kruzich, ani Audi nebude nikdy akceptovan v "rozene" premii. Majitele Audi kolaboruji se slovem "baron" mozna pouze ve vztahu "drogovy baron".
Nejdrive me pobavil me vyrok autora "za kterým se ohlédnou i majitelé o dvě třídy dražších limuzín". Po zamysleni vsak musim souhlasit. Sam jsem se za nouvou A6 (jestli to byla nova A6) otocil. Ne proto, ze by me nejak zajimala, ale proto, abych zjistil, ze se vskutku jedna o novou A6. Majitele (vylepanci) s ni jezdi vetsinou tak rychle, ze cas projeti na identifikaci generace casto nestaci.
webpaja
Ahoj dogmatiku, konečně nějaké osvěžení ;-)
GTI
Ten tvůj "vylepanec" se ti sem podprahově vloudil po dnešním odpoledním vyučování, ne?

P.S. Trochu to mírni mariánku, koukám že ani patnácté narozeniny z tebe zatím dospělého neudělaly, ale to si neber těžce, tvoje stavy jsme si prožili všichni. Ujišťuju tě, že do pěti let všechno cos tu za poslední tři roky tvrdil sám sobě popřeš...
webpaja
Na tom nemůže být nic špatného, spousta dospělejších a zákonyvytvářejících jsou schopni popřít i to co říkali před minutou. :-)
GTI
Podle toho ten svět ovšem vypadá, naštěstí mariánek není autozákonodárce nýbrž jen puberťák s rašícím subaru pod nosem... >:D ;-)
webpaja
Dávám si "polední" pauzu a sleduji on-line naší Dumu a mám pocit, že i kdyby bylo Mariánkovi 10let, tak bude svítit nad většinu z té bandy jako Gates při přednášce na Borech. ;-)
GTI
>:D
webpaja
Párkrát se pozastavím nad tím, jak tu občas vypadají debaty...ale pak si sám říkám "Ty vole, chválabohu, že sem nepřispívají vole-ní..." ;-)
GTI
Debaty zde jsou vinou některé nezralé puberty a některých malolitrážních dospělých někdy opravdu otřesné. Občas to tu čtu a říkám si, jak je tahle tma vůbec možná, já byl v deseti letech vycepovanej v autech tak, že jsem nemusel v dospělosti měnit autopostoje snad ani o tu píď. Možná jsem časem jen vystřízlivěl z Oltcita... >:D Sněmovnu raději ani nesleduji, neb se vlastně za naše "volence" stydím.
webpaja
Je potřeba rozdělovat příběhy dle souvislostí...

Začíná-li to větou svezl jsem se v (křáp s milionem km nechť si každý doplní sám) a úžasně jsem se pobavil, to už dnes nejde...tohle chápu a napíšu to stejně tak...neboť není nic zábavnějšího než sednout do čeho´koliv s vědomím, že po hodině vysednu a už nikdy nemusím. ;-)

Pakliže však story začíná větou...mám vůz (analogicky viz. výše) a nic lepšího není a novější bych nechtěl...trochu to zavání platem vajíček od babičky na zadním okně po 5h stání v koloně během parného léta ;-)
GTI
>:D Syndrom vlastní garáže, to jo, to je zdejší diskuzní velmi frekventovaná diagnóza.
webpaja
Asi jsem jinej, ale v zásadě v tu chvíli kdy parkuju novinku už přemýšlím co lepšího příště ;-)
GTI
:-) Však znáš mou větu - To nejlepší tvoje auto je vždycky až to... příští. :-)
webpaja
A to který nekoupíš :-)
Cara Binieri
Pokud to ovsem neni Apostol. :-)
webpaja
>:D
cuoresportivo
...vycepovanej v autech tak, že jsem nemusel v dospělosti měnit autopostoje (předpokládám, že se to týká koncernu). K tomu slovu "vycepovanej" bych přiřadil synonymu "vymytej mozek". >:-[] :yes:
GTI
Jo, zejména za komančů tu Svět motorů vymejval mozky Volkswagenem... >:D :no:
bordeaux
to hovoris tusim prave o GTI-m nie? Lebo ten popiera a tara ako sa len da.. Jeden den povie ze testy na fiat 500 dopadol zle pri 100000km teste autobildu lebo je to vrak a na druhy den sa tu strapnuje ze cele tie testy su chujovina, len to uz pise pod clankom kde v tychto testoch skoncil posledny prave touran :-)

Iny priklad? Auto roka 2009 a 2010 - insignia verzus nove Polo.. hadaj ako sla debata v roku 2009 a 2010.. >:D >:D

Cize tych 15 rokov by som tipoval skor GTI-mu ktoreho mokre sny a citujem "prostackove plagaty v otcovej garazi" patria popisovo skor na neho.. :-) Len na tieto veci GTI nezvykne reagovat ked mu ich pripominam lebo tazko sa reaguje na pravdu, na nieco, kde sa ukaze, ze si niekto protireci jak maly vychcalek... :-) Ze GTI? >:D
Navtech
GTI ti neodpoví, ten má většinou zoufalce tvýho formátu u zadku, ale mě se líbíš. Jsi takovej snaživej, snažíš se upoutat pozornost a chtěl by si to GTImu nandat. Už máš toho retrívra?
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
bordeaux
njn, hlaven ty sa drzis, GTI je ticho lebo nema na to co povedat. ked ti raz ukazem ze si series do ust, tazko budes na to reagovat, radsej budes mlcat a tym vlastne prikivovat :-) ale to uz je asi moc na tvoje IQ, tak sa netrap.. >:D Tvoj vzor, GTI proste nema koule reagovat ;) vie len tarat a tarat a tarat.... Osobne voci koncernu nemam nic ale proti takymto mam toho vela.. apropo: ked ma ma GTI v zadku podla teba preco ma nemas aj ty? >:D
hyrysysy
Co je na vylepancovi? Docela dobře vystih typickýho majitele A6. Snobáčci a taxikáři si koupěj E-čko, "dlouhý prachy" 5er a mladší, sportvně založenější jdou do A6.
Klídek kolegáčku. Texty má, myslím, hodně promyšlený a štípou předem vybraný zadky. ;-)
GTI
Tak už víme, co jezdí "snobáčci a taxikáři, dlouhý prachy a všechna ta verbež." A co jezdí ti praví mistři? Megany? >:D
hyrysysy
Tak teď jsi mě zklamal. :'-( Co je to za otázku? :-O
Ať si každej jezdí v čem chce. Já "zatím" sedlám Golfa 5gen TDI a cejtím se jak mistr? No jasně, že....
Ty sedláš třeba Astona od Buraga a taky se můžeš cejtit jako mistr. Klidně se o tom rozepiš.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Nemám moc rád generalizování, ale ne nadarmo je zaveden pojem "audiprase". A tím já ze své zkušenosti většinou myslím A8, které z číslem 0000 (nebo podobným) mě předjíždí v dědině v 200 km rychlosti přes dvojitou čáru....

1 třída nad A6 je S, A8, BMW7
2 třída - Bentley, Maybach, Rolls Royce > a ti se za Audi vskutku neohlídnou :-)
webpaja
Původní A8, že? ;-)
GTI
Já zase rozlišuji na prasata a na ty druhé. Bez ohledu na to, jaký model auta řídí.

P.S Vzhledem ke svým postojům máš poměrně udivující auto snů... :-)
webpaja
Přesně jak píšeš v prvních dvou větách...ani auto snů z něj prase automaticky nedělá ;-) . Včera jsem kupříkladu s tempomatem nastaveným na 133km/h předjížděl způsobně jedoucího pána v GTR.
Avatar - Krispos
Krispos
Ovšem na silnicích se na německou prémii nahlíží úplně stejně. Vždycky se najde nějakej oktávkář, co se tě bude snažit za každou cenu předjet nebo před tebou pojede 10 kilometrů levým pruhem, aby ti ukázal, že on je tady king... (zážitek z nedávné cesty po D8)
webpaja
Povětšinou firemní auta...neboť nejlepší závoďák, teréňák a obojživelník je ten půjčený ;-)
Avatar - Krispos
Krispos
Hmm ten můj příspěvek měl být někam úplně jinam, to hroznový víno se mnou cvičí :-) úplně nejlepší jsou ovšem firemní HTPčka vykazující spotřebu rozjeté V8....
webpaja
Nebudu se rozepisovat, jak vypadalo moje auto, když jsem ho nechal zaměstnancům pro potřebu po 4 měsících. Vím, ale jedno...už to NEUDĚLÁM! :-)
_MT_
Co tě to napadlo? To jsi asi své auto moc rád neměl >:D

Na tohle mám jednoduchý recept. Satelitní sledování s průtokoměrem. Sleduješ rychlosti, úsekové limity, spotřebu. Pokud mi někdo jezdí jako prase, tak může zapomenout na prémie. Poškozený firemní majetek jde z platu. Cílem není buzerovat, ale problémové jedince vychytáš bez problémů.
webpaja
Zhruba stejně a podstatně levněji zafungoval operák na 2 Fabky... ;-) Nepotřeboval jsem ho, takže jsem to neřešil a obecně jsem ho chtěl nechat na firmě za odměnu.
_MT_
Taky řešení :-) Nicméně od určité kategorie se to vyplatí. Mám tu možnost sledovat spotřebu s minimálními dodatečnými náklady. Ne že bych to sledoval denně, ale není pro mě problém si zjistit, jestli někdo často neporušuje rychlostní limity, nebo nejezdí s příšernou spotřebou atd. A nejde ani tak nutně o ochranu firemního majetku. Stejně jako se snažím propagovat ochranu životního prostřední, tak se snažím propagovat ohleduplné a slušné chování na silnici. V případě problémů není problém prohlédnout záznam palubní kamery. Zkrátka o člověka, který není schopen chovat se rozumně, nemám zájem.

Praxe ukázala, že hrozba ztráty prémií zklidní většinu závodníků. Jak říkám, cílem není buzerace, ale chci vytrhat plevel a vytvořit dobrý tým.
webpaja
Určitě ano, až toho bude víc. Teď jsem rád, že jsme vůbec našli relativní dostatek lidí...je to voser je dohledat. :-)
bordeaux
no to mi hovor.. jazdim 530i a tak si kazdy pretekar na nacipovanom TDIcku musi so mnou skusat zrychlenie.. A teraz: necham ho tak a skoncim v ciernom oblaku. Predbehnem ho a uz som za * ze sa predvadzam.. a teraz vyber si >:D
Avatar - white label
white label
Tvá druhá polovina první věty naprosto popírá obsah té první půlky.
Takhle absolutně si protiřečit, v jedné větě, je skoro umění... ;-)

P.S. Kdy, kde a kým byl podobný "pojem" zaveden???
Typický diskusní blábol, který lze tupě aplikovat na kteroukoli značku...
GTI
:-)
hyrysysy
Jasně, že neohlídnou. Pan redaktor se dnes póóóřáááádně unáhlil.
webpaja
Zpátky k vážné debatě. Věř, že po projetí se dá nové A6 vytknout opravdu máloco, vše co dělá, dělá velmi dobře nebo výborně ;-)
GTI
A projížděl jsi také plakát? O to jde mariánkovi především, to měj na zřeteli... Jako jestli drží dobře na stěne, jestli se neodchlipujou rohy, když už to snad i má být prý prémie a tak...
webpaja
V plakátech jsem machr, synovi drží vše...kromě malby :-)
GTI
:-) :yes: Já zase sháním plakát nového (jasně) brouka. Do rodičovského kotle musí člověk přikládat, dokud jsou kluci malí :-)
webpaja
Jasněže člověk musí občas tlumit velikášství, takže vedle F40 pod sklem trůní Abarth500 Tributo Ferrari :-)

A je úžasný vidět, že kvalitní design nestárne. Když je člověk vidí, jak se rozplývají nad Merakem, Countachem, prapůvodním BMW 6 nebo i nad pompézním P405T16 pro Dakar, tak ví, že ti kluci umí...celkově ;-)
GTI
:yes:
bordeaux
Ach jaj, gti gti.. vecny hrdina ale nema ani na to aby hodil auto do sekcie moje.auto.cz.. Vecny trepac taranin a protirecnik a vecny posmievac a internetovy hrdina... Fakt by som ta raz chcel stretnut, ty si normalne na jednu diplomovku..
vosovčelák
přímo na komoru... >:D >:D jestli je tomu klukovi(GTI) víc než patnáct, tak má docela slušnej problém .. >:D >:D >:D
Avatar - Krispos
Krispos
No hlavně že ty tu auto máš a kvalitní názory taky.... >:-[]
Avatar - white label
white label
Ale aspoň má dostatek duševní sebekritiky a silnější sklony ke schyzofrenii prezentuje už formou svého nicku... >:D
bordeaux
no ked uz sme pri nickoch.... white label... :-) tiez nic moc.. >:D
Avatar - Krispos
Krispos
No, když už to probíráme, tak mít v kolonce "Motoristická osobnost" napsáno "BMW 530i 2007" je také zajímavé :-)
bordeaux
:-) este zaujimavejsie sa na tom jazdi ;)
webpaja
Tak teda moje motoristická osobnost je Princezna Kardanka!
Avatar - white label
white label
Já jsem spokojený, ono záleží hodně na překladu, s tím doslovným se zamýšlený význam nedozvíš...
No a ten tvůl "bordel-aux" tu raději ani nebudu "překládat"... >:-[]
vosovčelák
ježíš, to jseš ty, takovej ten zoufalej matláček se schizofrenií, se kterým jsem si kdysi dávno povídal...koukám, žes žádnej velkej pokrok neudělal ... >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - white label
white label
No na ty tvoje rádobyvtipné příspěvky s pěti stejnými smajlíky na konci, mít opravdu nikdy nebudu... >:-[]
bordeaux
lenze ani on ani ja tu nechvalime VW ako tento GTpuko ;) ked uz tak chvali to svoje aspon by sem mohol hodit svoje auto. Lenze to by ho musel mat ;)
vosovčelák
buď si dělá pr .. ču, nebo je to psychopat .... >:D >:D >:D
bordeaux
skor to druhe >:D
vosovčelák
já se přiznám, že si ty jeho exaltované žvásty občas přečtu, jen tak pro zasmání ... jak říkám, ten to buď ironizuje ... nebo provokuje ... nebo je to vážně duševně chorý jedinec ... ono těch jeho třicet tisíc příspěvků mluví samo za sebe. PS(musím uznat, že ten jeho rádoby sofistikovaný "sloh" má něco do sebe, dost často si krůpnu do trenek, ten chlapec je humorista, i když nejspíš o tom nemá ponětí...)
bordeaux
jj to aj ja, precitam si ho vacsinou rano, ako vtip do noveho dna odporucam :-D.. Ale uplne naj bolo citat jeho prispevky pod clankom kde mondeo zvitazilo nad passatom a superbom.. to sme stali vsetci v kancli >:D
Navtech
Mít auto v "moje auto" je nějaká známka hrdinství? Rozveď to, čekám, že bude legrace.
webpaja