Novinky
martin0102
0
s trochou nadsázky by sa o ňom dalo uvažovať aj ak o konkurencii octavie, základ na to má podľa mňa dobrý. Všetko záleží od toho akú cenu by zvolili na európskych trhoch.
Přejít do diskuze
Preesne tak. Prvni dva jsou neskutecne hnusna auta, zatimco 408 vypada, zvlast zezadu, docela dobre. Dokonce tam jsou jiste prvky pripominajici 406 coupe. V Evrope bych si ji dokazal predstavit, jako alternativu k Fluence, ktera by se po 150 000 hodila ze skaly.
zvláštní, že hlavní požadavek některých trhů je sedan, ať to vypadá třeba jak malotraktor po pádu z osmého patra pod kola projíždějícího Pendolina...
I když (ne)vkus Číny je zatím asi vcelku zakořeněn, alespoň vzhledem k tomu, co předvádějí někteří výrobci. Tak nad těmi tamními lidičkami uvažuji a nevím, jestli jsou tak neschopní proto, že nedokáží vytvořit vlastní pěkný vůz, nebo jestli jsou tak neschopní protože nedokáží udělat ani pořádnou repliku.
A to tu někteří místní měli námitky proti Fabii sedan 8-s. Přitom to byl vlastně proporčně velmi vyvážený vůz, a dokonce s pokročilou mechanikou závěsu zadního víka. I Thala byla v porovnání s tímhle princezna Krasomila.
Nicméně 408 mi přijde vydařená, zde si dali víc práce, než jen +25% auta navíc. Kdo ví, třeba přijde i do Evropy. Hlavně když 508 zacílila mezi 407 a 607, tak místo v rámci výrobního portfolia by tu určitě bylo. A byl by to zajímavý konkurent třeba Cruze.
I když (ne)vkus Číny je zatím asi vcelku zakořeněn, alespoň vzhledem k tomu, co předvádějí někteří výrobci. Tak nad těmi tamními lidičkami uvažuji a nevím, jestli jsou tak neschopní proto, že nedokáží vytvořit vlastní pěkný vůz, nebo jestli jsou tak neschopní protože nedokáží udělat ani pořádnou repliku.
A to tu někteří místní měli námitky proti Fabii sedan 8-s. Přitom to byl vlastně proporčně velmi vyvážený vůz, a dokonce s pokročilou mechanikou závěsu zadního víka. I Thala byla v porovnání s tímhle princezna Krasomila.
Nicméně 408 mi přijde vydařená, zde si dali víc práce, než jen +25% auta navíc. Kdo ví, třeba přijde i do Evropy. Hlavně když 508 zacílila mezi 407 a 607, tak místo v rámci výrobního portfolia by tu určitě bylo. A byl by to zajímavý konkurent třeba Cruze.