Peugeoty 206, 307 a 408 jako sedany pro Čínu
Evropské automobilky se Číně rády přizpůsobují, protože tržní potenciál je zde velký. Jedním ze zajímavých příkladů jsou aktivity Peugeotu. Ten je v Číně zastoupen širokou škálou modelů, včetně evropských řad 3008, 407 nebo 508. Hned několik sedanů ale v Evropě neznáme.
Peugeot loni prodal v Číně přes 150 tisíc vozů, takže stále patří k menším značkám na několikamilionovém trhu.
Peugeot 207
Nejmenší model určený pro Čínu je zastoupen nám dobře známým hatchbackem, ale taky starší generací řady 206, kterou ale dealeři prodávají pod obchodním označením 207. Pro nás zcela neznámou verzí je sedan odvozený od řady 206. Malý sedan v Číně také vzniká, pro místní trh jej automobilka dovybavila bohatým chromováním a kompletně lakovanými nárazníky a otěrovými lištami.
Nejmenších Peugeotů 206/207 se loni v Číně prodalo přes 41 tisíc.
Peugeot 307
Třistasedmička hraje v Číně roli standardního modelu nižší střední třídy. V nabídce je opět hatchback, ale sedan nesmí chybět. V Číně jej Peugeot úspěšně vyrábí od roku 2004.
Modernější řada 308 je v Číně zastoupena kombi 308 SW a kupé kabrioletem 308 CC.
Třistasedmička se loni v Číně prodávala nejlépe ze všech modelových řad. Zákazníci odebrali 65 tisíc kusů.
Peugeot 408
Na základě poptávky v Číně vznikl taky další sedan - modelová řada 408. Čtyřistaosmička stojí na prodloužené platformě hatchbacku 308, kterou sdílí s kombi 308 SW. Rozvorem 2,71 m a délkou 4,68 m by v Evropě patřil k největším sedanům v nižší střední třídě. V nabídce jsou verze s atmosférickými motory 1,6 l (80 kW) a 2,0 l (100 kW), turbodiesely se v Číně nenosí.
Loni se na čínském trhu prodalo přibližně 42 tisíc vozů tohoto typu.