Ja hovorím o relatívnom nedostatku priestoru v kontexte rozmerov auta a jeho robustnému výzoru. Vpredu je priestor OK, každopádne Mondeo je vzadu citeľne priestrannejšie.
Měl bych dotaz na vašeho testera v recenzi máte tohle:
Při standardních spotřebových testech při konstantních rychlostech jsme odečetli 4,5 l/100 km (100 km/h) a 6,0 l/100 km (130 km/h).
Když auto vytížíte na maximum, vzroste odběr už jen nepatrně na 6,5 l/100 km (130 km/h). Tak jakou to má spotřebu ve 130 km/h ? ;-\ a co třeba vyšší rychlosti ? (když je to vůz na dálniční přesuny 150-160km/h).
Jinak lepší je koupit tu sociál edici (business) má o něco menší výbavu ale za 449 000 je to mnohem lepší nabídka. Jinak auto super, docela o něm uvažuju :yes:
K výhodám C5 by som okrem nadčasového dizajnu priradil aj v teste spomínaný komfort jazdy. Dnes v dobe mramorových podvozkov na diamantových tlmičoch a runflatoch hrúbky vlasu je to jednoznačné :yes: pre citroen.
C5 lze vyčítat ledacos, ale nedostatek prostoru těžko. Na předních sedadlech je asi nejvíc prostoru ve střední třídě, vzadu průměrně. Na pevný volant jsem si zvykl asi po 100 km, nepřípadá mi ani lepší ani horší než ten klasický.
a ak tym cisla vzhuru nohama narazas na cisla, ktore su na normale k rucicke tachometra, tak presne tak isto to maju aj vsetky skodovky a na ich tachometre som este nikoho nevidel nadavat.
Slabym by som ho nenazival, lebo pri dnesnej hustote premavky sa rychlo jazdit ani neda a na to tu ma PSA ine diesle. A zravy je podla mna len kvoli tej sibnutej prevodovke.
Toto auto by som takisto nechcel,ale iba kvoli tej prevodovke a tomu volantu
Tak záleží na rozpočte pri kúpe jazdenky. VW ako "držiteľ hodnoty" je síce fajn vec, no u konkurencie dostanem za tie isté prachy novší ročník, lepšiu výbavu, menej kilometrov..a to sa počíta.
Neviem, ja by som to nezaradil ani do širšieho výberu v triede. Vonkajší dizajn je jeho najväčšie a pre mňa jediné plus. Obrovské robustné auto, ktoré sľubuje priestorový luxus vovnútri, no ten vôbec nie je adekvátny. Kvôli robustnej konštrukcii sedadiel či dverí je vnútri prekvapivo tesné. Obrovský pevný volant vadil každému, s ktorým som hovoril. Robustnosť sa prejavuje v hmotnosti, ktorá i s primerane výkonnými motormi umožňuje len komótnu jazdu (jazdil som s 2,0HDI - 103 kW a subjektívne bolo značne lenivšie, ako Passat s rovnakým motorom).
P.S. Nechcem vedieť cenu za to zvláštne vyklenuté zadné sklo.
volant a budiky su vecou vkusu.. Zravy motor? Uvedene hodnoty v teste o nejakej extra zravosti nehovorie, su plus minus normalne. S prevodovkoiu sa da suhlasit, ziadna slava to nie je, na druhej strane cast ludi oceni ze to radi "samo". takze jej spravanie prekusnu :-)
jenže důvod 2. může být i důvodem ke koupi. Koncernového šrotu se vždy dobře zbavíš. Vždy se totiž najde nějaký vydlabaný meloun, co to koupí i s 3x stočeným tacho po 3 totálkách a jednom vlakovém přejezdu ;-)
Navíc díly se shánějí taky dobře a mechanici mají tyto vozy rádi a znají je rozhodně lépe než cokoliv jiného.
Za víc koupíš, za víc (a snadněji) prodáš.
objektívne dôvody, prečo nie jazdené VW:
1. obľúbený terč zlodejov- vyššia šanca že kúpiš zlegalizovanú čórku
2. "uber povesť" nad auta ťahá cenu hore aj u jazdeniek
Vzhledem k prodejům koncernu v západní Evropě, tvrdá lavice Passatu je oblíbená i jinde. Však se jedná o lidový vůz. Většina si to překládá jako že má být levný, ale lidový se myslí, že je pro masy. Tj. pro většinu. A evidentně tato karta jim vychází.
Naštěstí nám koncernové vozy nikdo nevnucuje jako jediné správné, takže ať si každý koupí, co se mu líbí. Ale posmívat se většině, že jim sedne koncern, to patří mezi puberťáky. Pokud vám koncern vadí, kupujte si jiná auta. Od toho tady ty auta jsou, aby vyhověly i menšině.
Ne že bych byl skalní fanda, ale proč jsi se zarytě vyhýbal koncernu? Myslím nějak objektivně. Když už přece vybírám ojetinu, tak vybírám to, co teoreticky neprošlo povodněmi, bouračkami, stáčením tahometru či je kradeno atd.
Nenadávej na KONCERN, bo koncern je jediný správný, áno? >:-[] Když jsem si vybíral auto (byť ojeté, přiznávám), VW koncernu jsem se vyhýbal jak čert kříži.
se špatným logem. Pro náš kraj má neurozený původ (rozuměj nekoncernový) a proto je vcelku jedno, jestli to je povedený nebo nepovedený vůz. Přitom komfort je vcelku ojedinělý artikl mezi dnešními "sportovně laděnými" sedany střední třídy.
Zkrátka jsme národ sportovců, kdy národním sportem je sledování hokeje na 82 centimetrové plazmě a máme rádi tvrdé střídací lavice pasátu.
Tak hlavně ať nám ten sport vydrží ;-)
Co mám info, tak s tímhle paskvilem ještě cca 2 roky... ;-\ Je to škoda, mám totiž C5 za povedený vůz, ale chybí mu ta rozumná startovací linie s automatem.
Já nechápu tu převodovku, v koncernu mají automat, který, jak čtu, funguje naprosto ideálně a oni tam furt cpou tu robotickou hrůzu. Jel jsem pár kilometrů v picasu a bylo to na mořskou nemoc, před přeřazením to ubere, aby to necuklo, a pak zas přidá, je to jak na houpačce. Naprosto to degraduje jakýkoliv motor, pryč s tím! :-!
krasne auto, perfektny design, citroenu to šlape ale ked vidim to radio v interieri, ktory je inak nadherny to ma zabija...kvôli tomu by som si to nekupil..sak to je jak v tahlii :DDD
čísla na tachometru vzhůru nohama, slabý a žravý diesel, to vše okořeněno úžasnou francouzskou robotizovanou p5evodovkou... Diví se někdo, že se to neprodává? :no: