Kariéra legendárního off-roadu třídy G se pomalu blíží ke konci. Podle neoficiálních informací Mercedes na závěr chystá mimo jiné dvanáctiválec od AMG.
To že se už 30 let téměř beze změn vyrábí takovejhle hranatej "gazík" do terénu beru. Pokud je to považovaný jako pracovní auto tak je design fuk. Konec konců Niva se taky bouchá už 30 let. Co nechápu, že do toho cpou 500 koňový motory a stojí to přes 3 miliony. Ten motor je tam naprosto zbytečnej. Co v blátě s 5 litrovým benzínovým motorem a výkonem, za kerý se nemusí stydět ani F1? A rasovat v terénu auto v ceně rodinnýho baráku mi taky nepřijde normální.
že se stalo na SK géčko populárním u určité sorty lidí je sice pravda, ale géčko za to nemůže. Dřív bylo géčko synonymem luxusního offoadu, který není pro každého. Co jsem slyšel, tak ho zrušit nechtějí, ale asi to není pravda.
Právě, je to klasika, stylovka, navíc v terénu úžasná. Mimochodem mi tam ukázali jednu specialitu, nějaký pracháč si do toho Géčka nechává dát sedačky z Maybachu...akorát to dělali :-)
Ale no tak, nazývat pixlou jeden z nejklasičtějších Mercedesů, který se mimochodem vyrábí přes 30 let? No nevím, ale když se to prodává tak dlouho, tak to nebude špatné auto ;-)
Já se jen divím, že se tahle hnusná, neaerodynamická, těžká, pixla furt prodává. Taky nechápu k čemu je verze G65 AMG. Vždyť s tím tvarem jak skříň na kabáty to musí hučet už při 100 km/h. Já bych si to nekoupil ani za 200 000.