Člověk s nízkým IQ asi nebude na obor s podmínkou vysokého IQ stačit. Doby udělování postů svým soudruhům jsou pryč a vola si nikdo na důležité místo neposadí. Opět, zkus nebrat v potaz extrémy.
Tebe samozřejmě nedoběhne nikdo v ničem, to už jsem tu dneska napsal několikrát, tak proč bych se o to zrovna já měl snažit? :yes:;-)
Jenže to je "komutativní", i člověk s vysokým EQ nemusí vůbec nic dokázat, když pro svůj obor potřebuje nutně IQ. A inteligenčních oborů je pořád mnoho a v konečném důsledku to IQ nakonec jde poznat.
Ale jak píšu výše, ono to jde více jak často ruku v ruce.
(Prostě jestli tady machruješ EQ, tak to třeba ukazuje, že nechceš machrovat IQ ;-) jo a já nebudu machrovat ničím, to nemám ve zvyku)
Zase špatně Ronaulte. Nikde nepíšu, že IQ je podružné, ale není taky samospásné a už vůbec nesouvisí s tím, jestli se inteligentní člověk může chovat jako vykřikující hovado, nebo naprostá neviditelná šedá nicka.
I člověk s vysokým IQ to v životě nemusí dotáhnout nijak daleko, pokud to jeho EQ stojí za prd. Výzkumů na toto téma jsou mraky, studuje se to prakticky už asi 60 let. Souvislosti jsou prokázány, nevím proč opět nesmyslně oponuješ. Já o tom něco málo vím, ty asi taky a nemyslím si, že bys mě zde mohl nějak doběhnout, i když se tu o to celý den urputně snažíš. ;-)
Pokud vidíš jako podstatu všeho vědění v psychologii, tak samozřejmě ano, psychologové považují test emoční inteligence jako snad nejdůležitější, jen pak laik z toho vytáhne, že je důležitější emoční test než inteligenční, tak emoční inteligence s emocemi nemá nic společné, = inteligence podružná. Ale není to až tak easy. Ono to jde ruku v ruce, hierarchie emocí a inteligence.
Tím všichni myslíš koho? Řízka, tebe, Klaudia, pak pár italských pomatenců a? To je jako vše?
Vlastně jsem tu nenapsal nic víc, než že mi pojemování Fabi RS TDI jako legendou MACZ nevadí, ale koukám, stihnul mne tvrdý trest. Tomu se ale fakt musím zasmát. Nechtěj, abych tady zhodnotil (ale už jsem to tu dříve udělal) co jste asi zač. Odborníci na všechno se tomu u nás říká. >:D
Na netu jsou nabídky tak možná na psychologické poradny, testy IQ, když neuspěješ v nich, tak zkusíš se ukonejšit v EQ. Psychiatrie rozlišuje inteligenci, paměť, myšlení atd., jako celek je sice fajn mít EQ někde u nebes, ale pokud budeš potřebovat v tu chvíli inteligenci, tak to prostě pamětí nebo kreativitou nenahradíš. Hlavně tvrzení, že EQ a IQ nemá mnoho společného...? Vtípek?
Jestli myslíš jako nepodstatný extrém to, jak vzniklo označení Legenda u Fabie RS v tomto konkrétním případě, tak pak jsem zvědac, co je na tom označení v článku to opravdu podstatné. ;-)
Nevím jak jinak označit fakt, že nejsi schopen ohodnotit stav věci bez upozorňování a nesmyslného rozebíraní nepodstatných extrémů, které na faktický stav mají vliv asi tak velký jako statistická chyba. :-!
Klidně buď konkrétní, cituj, setři mne, ale asi si studoval něco jiného než já. Pokud to tu neprokážeš nějakým linkem, pouze plácáš do vody. Ostatně jako velmi často.
Landa svého času možná pro mne něco znamenal, ale jeho pohled na svět je poněkud jednostranný, resp. přes veškerou snahu o co nejlepší obraz se stejně zakope v té uliční inteligenci.
Jakoby hledal nějakou hlubokou pravdu, ale nakonec z toho výjde výsledek prý jednoduchý, což prostě ze své podstaty nejde.
Každopádně ohánět se Landou... budiž, máš ale recht, lepší než Rytmusem.
Pro obhajobu bys měl mít argumenty, krom toho, že s tím máš problém.
Dobře, řekni prosím na rovinu, že nemáš argumenty, ale víš, že to tak je. To bude znít možná lépe ;-) Jsem navyklý na diskuzi argumentační, opřenou o logické myšlení, žádný symbolismus.
Jeho texty mi dost často přijdou jako trefně vyjádřená realita bez obalu. Pokud to v tom nevidíš, asi si lžeš do vlastní kapsy. A asi vyznáváš hvězdného Rytmuse.
Nebo ses pokusil napsat zase něco jako oponenturu mého názoru? Hm, zkus to jinak, tudy cesta nevede.
Kde tu máš jaký hnůj? Kdo tady z těch rozumných čtenářů psal něco proti Fabii RS (já? Klaudius?), naopak. Ale ohraňujeme se proti tomu zařazení, hlavně jinak než tím, že to označení dostala náhodně aby bylo co ukázat na MACZ.
Je to navíc nějaká jiná móda než deifikovat koncern?
A mimochodem, mezi náma, trochu se přeceňuješ. Kdybys byl natolik chytrý, jak dáváš najevo, tak bys měl více pokory, což je znakem inteligence a vyrovnanosti. Ale to jen mimochodem.
Zkus komunikovat tak, že zkusíš alespoň trochu příjmout argumenty ostatních, stejně jako to dělám já. Byl jsem tady ochoten opakovaně uznat kvality Fabie, ale stejně tak reagovat na argumenty, které jsou nesmyslné, zatímco ty děláš, jako by to jejich vyvrácení neexistovalo. Reaguješ na ně tak, že označíš toho druhé (ne jeho názor, ale přímo jeho) za "chybného" a myslíš si, že je tím vše vyřešeno.
Není. Naopak je to ubohé.
A ano, jsi paličatý beran. Je zajímavé, že jsi jediný ze všech zde přítomných diskutérů, který mi musí něco ukázat, zatímco tobě všichni ostatní vysvětlují, že se pleteš. Ano, teď napiš, že jsi tady jediný inteligentní a moudrý a my jsme hlupáci. Tím dokonale korunuješ dnešní návrat...
Hlavně je tu strašně moderní házet hnůj na koncern. Ale to už je tak vyčpělé klišé, že se mi to zajídá.
Vy se tady plácáte po ramenou v domnění, jak to všem ukazujete a nandáváte a přitom je to většině normálních nepostižených lidí u zádele. Vytáhněte hlavu z té svojí pr*ele a rozhlídněte se kolem. 8-s
Ronaulte, já už fakt nevím, jakým způsobem s tebou diskutovat. Paličatý jak beran, neschopen uznat něčí jiný pohled, pořád s nečím/někým problém.
Koukni se někdy na to, co píšeš, není to vždy v pořádku, jak si myslíš, a někdo ti to občas musí ukázat. Dneska třeba já.
No jo, je to hrozné, celý ten náš národ vůbec na tu naši kotlinu nemyslí, RSku neuznává, Škodu zatracuje, TDI nesnáší, jen prahne k opravdovým legendám :-(:-(:'-( Ještě, že tu je pár uvědomělých jako jsi ty :yes:
A copak se ti tu zdá málo lokální, každý měsíc rozebírat český trh? A jednou za čas ten evropský, když do té Evropy teda už jakože patříme?
Spíš mne zaráží, jak někdo žije asi na úplně jiný planetě a není schopen uvažovat s potřebným nadhledem a v souvislosti s naší malou kotlinou. 8-s
Tak proč ses oháněl tím, že páni redaktoři taky vybrali RS TDI jako legendu? Na to upozorňuju, že tvůj argument je lichý v tom, že prvně jsme tu měli jako Legendu Ferrari, pak Porsche, pak Trabanta (to už je taky legenda), Vartburga, Avantima, teď Celicu a Fabiu RS. Cílem ale je neustále dělat reklamu na MACZ.
Na MACZ žádná Felicia potažmo škoda 450 není. 130 RS tam taky není.
Copak si škodovka, jakožto kultovní značka pro nás Čechy, nezaslouží mít nějaký legendární model? Redakce tak označila Fabii RS TDI. Já s tím problém nemám. Dost lidí asi taky ne.
Tohle je fakt už diskuze jak s někým po mrtvici.
Jsi na českém serveru, měl bys chápat význam českých slov a ne je zde dezinterpetovat.
Význam těch slov ve slovenském jazyce je stejný jako v tom českém. Takže toto ti nevyšlo, zkus to jinak. :-!
Úsmevné sú najmä tvoje diskusie nižšie s ronaultom, to je už pomaly študijný materiál pre patologického psychológa.
Slovo "cenený" má v slovenčine taký istý význam ako v češtine a slovo "vzácny" tak isto. Ten tvoj príklad s bazárnickou praxou je len jedna forma, akou možno vykladať termín "cenený".
Ale keď už tu mrskáš názorné príklady, skús mi vysvetliť, čo si myslel svojim príspevkom zo 14:22. Lebo čím viac skúmam toto vlákno, tým menej významu mi dáva.
Prečo novodobá? Legiend je jak šafránu, a istú súvislosť majú aj s dobou vzniku a vekom.
Legenda od Škody? Možno otvorená Felicia, a celkom určite 130RS. Škoda, že sa nerobila aj jej civilná verzia, ale nebola na to vhodná doba...
Trochu ti pomůžu. Octavia 1, TDI 81kW je v českých bazarech ceněným vozem. Je dražší než benzínové varianty a je podstatně žádanější. Ale že by byla vzácná? Jezdí jich mraky... ;-)
Na tebe jsem reagoval především proto, že se trošku déle diskuzně známe a proto, že tě považuji za jednoho z mála, co má hlavu tam, kde by měla být (občas). ;-)
Spíš by mne zajímalo, jak ty si došel k tomu, že když si jednou za rok prohodíme pár řádků, tak tě považuji za nějakého guru bez jehož názoru bych nešel snad ani spát. >:D
Že mám chuť se čas od času pobavit, ze mě nedělá sociálně vyloučeného závislého na webovém prostoru. Můj život se odehrává jinde než tady. Taky to někdy zkus. ;-)
Vidíš, přes to jsi dokázal po dvou letech na mne reagovat, tak je pro tebe můj názor nezajímavý a nepodstatný. O co více si toho musím cenit, když je venku pěkné počasí, weekend a spoustu jiných možností a ne krutý zimní večer a telce běží superstar nebo růžová ordinace.
Ale klidně to můžeš obkecávat jak chceš, obrázek si každý udělá sám.
Budu se opakovat, ale pro tebe znovu. Zdejší diskuze, stejně jako diskutéři, neovlivňují můj život = jsou mi u zádele.
Beru to spíš jako relax a vtipné psaní o lidech, kteří tyhle kraviny kolem hromad plechu, plastů a gumy berou smrtelně vážně. ;-)
Ronalute, zkus to pochopit, zatím tady jen skuhráš.
Zkus pochopit, že tohle auto redakce vybrala dle vlastního uvážení a měla pro to jistě důvod. Já to chápu, ty ne. Nic víc bych za tím nehledal.
Ale já nemůžu za to, že ty nejsi schopen věci posuzovat v kontextu prostředí. Nadhled získáš až s věkem, zatím tu předvádíš jen ukřivděné skuhrání. ;-)
Já nemám problém s tím, že redakce označila Fabii RS jako Legendu, protože mě neschází logické odůvodnění proč se tak stalo. Jen tvé odůvodnění je stejně jako odůvodnění těch, co redakci za tohle haní, naprosto mylné. O co se tu snažím je, abh ti, co s nadpisem článku, ještě neotvírali šampaňské a nezačli nosit nos nahoru a dvojnásobně zvyšovat odhad ceny při výpočtu havarijního pojištění.
ALe samozřejmě, klidně si mysli, co chceš a klidně zkus dle zkušeností si odvodit oč tu běží.
A hlavně u toho nepřestaň mít ten dobrý pocit ze své dokonalosti ;-):yes::-!
On vlastně může hodnotit, jak chce. Možná bude (pro mne je) směšný, možná ho někdo bude považovat za zkušeného mazáka (třeba ty).
Internet je plný balastu, inteligentní člověk si dokáže udělat vlastní úsudek sám, ti ostatní sežerou vše, co jim kdo nakuká.
Vy máte prostě problém s tím, že vaše redakce označila Fabii RS za legendu, já s tím problém nemám, to abychom se vrátili ke gró článku. ;-):-!
Ronaulte, ragoval jsem na řízka, tys opět někam vtrhnul, aniž bys byl v obraze. Ve vztahu k tomu, co zde řízek píše, těch zkušeností má opravdu velmi, ale velmi málo. ;-)
To jsem nikde nenapsal. Můžu jen napsat, že posledních pár příspěvků mám alespoň nějaké argumenty, zatímco ty jen víš, že máš pravdu, že Fabia je legenda.
Popravdě řečeno hlavně nechápu, kde jsi vylovil ty testéry v reakci na tvůj věk, pak jsi to začal popírat a teď najednou víš, že dvacet není třicet, trochu rozbíhavé myšlení.
A ještě bych rád věděl, i když už nějaký ten delší pátek řidičák mám, co má společného historie aut a množství najetých kilometrů. S najetými kilometry ti do hlavy lezou znalosti? Možná zkušenosti.
Je však ale pravdou, že s přibývajícím věkem od cca 26 let klesá výška inteligence, což je kompenzováno přibývajícími zkušenostmi (nemluvím jen o autech). Bohužel nastane chvíle, kdy se z tebe stane senilní děda, který mluví jen o zkušenostech, ale už jaksi postrádá logiku. Blíží se ti to... ;-) Mě sice taky, ale alespoň si to už uvědomuju teď.
PS: No hlavně, že ještě pořád víš, že dvacet není třicet. To bude asi nejdůležitější, co jsi tady dnes napsal :yes:
Ronaulte, začni myslet a reagovat na to, co jsem napsal.
Dvacetiletý kluk není ten, co má přes třicet. Já to vím, ty asi ne, dle toho cos teď vyplodil.
Více testérů aut má už něco odjeto a nejsou to floutci s mokrým řidičákem. S tím můžeš možná tak nesouhlasit, cos předvedl výše, ale na faktu to nic nezmění. ;-)
Co je nesmyslného na samotném podkladu vzniku tohodle článku a série Legendy na MACZ?
Chlape, raději se fakt jen usmívej a nic nepiš, budeš vypadat jen jako veselý chlap a ne hlupák ;-)
A přes třicet je pro tebe nějaké stáří? To už se pomalu blížím důchodu, wow >:D Ještě tam není pan Vaverka, který je nejmladší a externista Sochor.
Mrkni se na další české servery,
Obžalobu? Spíše obhajobu a ne na podkladě extrému, ale reality. Jsou mladí i staří testeři, jak jsou mladí řidiči, co dělají chyby, tak jsou neomylní chybující staří řidiči.
A pak je tady třeba jossalitu, který se cítí s odhadovaným věkem cca 35 let jako nejzkušenější a nejstarší persona automobilového světa a sybila 21. století >:D
Pro redakci to je legenda proto, že tahle série začala s auty z MACZ jako Ferrari, teď už není pomalu co zveřejňovat, tak se čerpá čtenost ze senzačních titulků. Možná jsi tu dlouho nebyl a nevšiml si, jak to chodí.
Ty seš si tak jistý svou neomylností, že si ani do huby nevidíš. Znáš nějaké testéry? Třeba jen tady na auto.cz Ne? Opravdu. Já jo. Ale jen tak pro orientaci: [odkaz]
Samí starří dědci a to tam ještě není ten nejmladší, poslední dobou nejaktivnější a jeden externí
Mě je to tak jedno, já tady prostě nemám potřebo neustále někoho hanit. Fabia se povedla, dostala výborný podvozek, jako první v koncernu ji postavili na PQ24 a dostala do vínku výbavu, které se konkurenci mohlo jen zdát.
Prostě povedené malé auto. ;-)
Pro tebe to ale není o otázce krásy, ale o tom, že Renault, stejně jako jiné neněmecké značky nemáš rád. Já mám možná rád Renault, ale taky jsem schopen uznat, že jsou tady hezčí auta než zrovna Clio, dokonce i vyrobená koncernem ;-)
Předefinovala segment? Větší? To jsou pecky. Takové Punto 1 nejen, že bylo stejně velké, tak uvnitř dokonce prostornější.
Já snad budu muset zase vypsat ty rozměry.
Především, Ronaulte, když přišla Fabia, do jisté míry předefinovala segment. Byla větší než její konkurence, přinesla hodně změn. A bylo to pro mne první povedené malé auto od škodovky.
Ved ani konecern nema legendy v dnesnej dobe, Golf nie je uz davno tym co bol Golf 1, Scirroco nie je tym co bolo I, II ale mozno niekedy bude kezde je to dobre auto. Legendarne audiny su presne 2 a to RS2 a Sport Quattro, s prizmurenim oka mozme pridat este sucastnu RS6. Porsche ma 911, Seat? WTF je Seat? Lamba dnes su prilis "user friednly". Continental nie je ani z daleka to co bol Arnage a je to novodoba "masovka" pre futbalistov.
VW proste legendy nevie. Na roziel od inych automobiliek ako Jaguar, BMW, Ford, Chevy, Dodge, MB, etc.
Já jen srovnávám, když napíšu, že nebyla ošklivá, tak ti myslím automaticky, že je mnoho aut, které Fabce nešahají ani po kotníky ;-) Namátkou mě napadá Kalos >:D
A to musí být nějaké legendární? Jestli bychom mohli trochu váhat o legendárnosti v pravém slova smyslu, tak pro nás čechy je legendární spíše Octavia I, která znamenala jako první ten přelom mezi auty z východního bloku a konkurence shopným evropským vozem.
Co ty víš o kráse? Chceš říci, že ta našroubovaná velká maska a nárazníky vyčuhující vpřed jak u tramvaje jsou hezké? Nebo hatchback záď? ;-)
Ne, Fabia nebylo auto, které bylo ideál krásy, žádná srdcovka, prostě jsme si zvykli. A jak píšu, to i Felicia před faceliftem byla vyváženější a hezčí ;-) Ne, že by byla Fabia I ošklivá, ať to někdo zase nedezinterpretuje, ale krásu hledejme jinde
pod takým pojmom Legenda? Ha?
Terazky by sa čudoval - a teď zase hezky česky - Legenda je "něco". Obvykle i s velkým "N". Nejdříve, než bych odsoudil redaktora za ten přestřel alá Legenda - rád bych četl jeho definici toho pojmu platnou pro tyto stránky. Třeba je to fakt legenda legend.... A vnuci našich vnuků budou vyprávět - jezdil jsem ve Fábii synku.....Fabia RS - obstojný vůz s méně obstojnými "závodními" jízdními vlastnostmi - obstojnými ve smyslu RS - pořád je to Fabia s jejími klady i zápory.....Ale je to jen otázka výkladu...... Ale pro mne má obsah pojmu Legenda trošku jiný výklad...................... jinak s tou Celicou - už bych nepolemizoval.........
Je to niečo podobné, ako keď jeden slovenský motoristický časopis dával v každom čísle rozhovor, a nazýval tých ľudí osobnosťami. A pritom šlo o moderátorov, začínajúce herečky, a tak podobne. Raz som im to napísal, či na to, aby bol niekto osobnosťou stačí, aby sa zamestnal alebo párkrát účinkoval v TV - a v zápätí názov rubriky zmenili, teraz je to tuším "Známa tvár".
Nie vždy účel svätí prostriedky. V tomto prípade pojem "legendy" ponížili na marketingový dríst.
Tohle auto neni na zavodni okruhy, ale pro velice hezke svezeni v beznem provozu. Narozdil od benzinovych supliku je na nem krasna prave ta dravost, s jakou vyrazi kupredu a uzasny zatah. To ovsem ridic lineho benzinoveho krapu, ktery se musi tocit jako zubni vrtacka, aby trochu jel, nemuze nikdy pochopit. :-!
Ono se Ibiza a Fabia v roku nástupu přehazují, takže Fabia I je starší o nějaký rok, ale myslel jsem spíše tuhle Ibizu: [odkaz] ;-)
A nebo i Clio: [odkaz]
Neříkám, že byla ošklivá, ale když si vzpomenu na moment, kdy jsem ji viděl prvně, tak jsem nadšený z fotek nebyl, přišla mi v té době například Felda hezčí ;-)
Tak s odstupem času bych celkem s velkým klidem tvrdil, že v době vzniku byla Fabia jedna z nejhezčích. Kvalitativní i technický pokrok byl v dané třídě značný.
Až o rok později přijela Ibiza s tímto [odkaz] a Punto přišlo taky o rok později v této podobě [odkaz]
Když se člověk podívá, co se v roce 1999 vyrábělo, tak to byla skoro kráska, která uměla i po 9 letech výroby zaujmout ;-)
No vzhledem k tomu, že se celá série, co má nalákat na MACZ jmenuje legendy na Moje.auto . cz, tak tak to až tak mimo mísu od redakce není. Spíše nějaké reakce to buď zbytečně silně odsuzují nebo naopak si tenhle ne přesně cílený přívlastek rádi přivlastní.
Byl to zajímavý počin, takový menší GTD pro chudší čechy. ;-) Nic více, nic méně :-)
A hlavně, Fabia I nebyla krásná, jak tady párkrát padla. Jo, byla hezčí, vyrovnanější... než Fabia II, ale to z ní krasavici nedělá, v té době byli silnější hráči, to jen aby tady někteří nostalčiští fanoušci trochu neopěvovali to, co nebylo. Například Ibiza byla podařenější, Punto taky ;-)
Fábku RS treba brať v historickom kontexte. Časy opojenia naftou, svetlé naftové zajtrajšky..všetko bolo možné. Že to neskôr vypálilo trošku inak, a sám koncern porazenecky prebehol na taliansky systém..to už je iná pesnička.
Ale aj dnes je staré eReSo zaujímavým autom. Naftové kladivá na všetkých vysokootáčkových mokrých jazdcov ;-) Rýchle na rovinkách, mierne samovražedné v zákrutách, a cez 8 litrov robí len na okruhu alebo v rukách jedinca s absentujúcim pudom sebazáchovy.
Ukameňujte ma kľudne, ale ja to tu napíšem: fábia RS bol skvelý počin. Za tú odvahu ísť proti prúdu dávam škodovke :yes:
Tak mávat trovna křivkou, tedy spíše š***tým a prudkým vrcholem točivého momentu, dieselu, obzvlášt TDI, v mluvě o sportovních zážitcích, to je síla... >:D
Stará Fabie RS je podle mě skvělý vůz. Výkonný, úsporný, kvalitní a hezký. Sice Hot-hatch bych tomu zrovna neříkal. Ale popravdě tohle auto je skvěle udělaný kompromis mezi HH a obyčejným autem, dobrá spotřeba a přitom slušný výkon.
Rally jezdec Pavel Valoušek měl také Fabku RS a byl s ní velice spokojený, opravdu, říkal že je super! :-)
Já osobně mám také raději manuál ve sportovně zaměřených autech, ale prostě Škodovácká RSa nejsou dělána jako sportovní auta, spíš jen jako zrychlené běžné verze. Co se toho TDI týká, protože nepovažuji první RSo za HH, ten chrochták pod kapotou mi tolik nevadí ;-)
To nové RS nikdo nebere, že vypadá lépe než série. Jen mně osobně se stará RS líbí více než nová. V tom, že je DSG do takové auta stejný omyl jak do první verze nafta se shodneme.
Naftový motor byl do prvního RS umístěn z důvody, že aby mohla Škoda postavit WRC, musela dle regulí FIA prodat určitý počet aut s délkou větší než 4 m. Normální Fábia délku neplnila, byla postavena verze RS, která se díky nárazníkům protáhla až nad hranici 4 m. A Škodovka usoudila, že aby se aut prodal počet, který potřebují, dají tam TDi, protože o něj bude větší zájem. Takže nešlo o to, že by si mysleli, že TDi je kdovíjak sportovní motor, ale čistě z prodejního hlediska.
Náhodou ve verzi RS vypadá Fabia o dost lépe než běžná, facelift ji taky pomohl. Popravdě ani Fabia I nebyla nijak krásné auto, na to jsou ve třídě jiní kandidáti.
A automat DSG rozhodně není o nic méně sportovní než diesel. Nějaká legendárnost tady rozhodně není.
Samozřejmě, slovíčkařit můžeme jak chceme, klidně provokovat atd., ale z druhé strany si nalijme čistého vína, když mluvíme o 96 kW chrochtajících koníků v rádoby sportovním autě.
Tak používá přívlastek RS, dá se očekávat, že za HH je bráno alespoň výrobcem. To nová Fabia II RS už má přecejen vyšší výkon, lepší motor a taky jízdně je lepší.
Tak jasně, těžký motor vepředu jízdní vlastnosti těžce degraduje, to tam bylo i vidět. Vysoká nedotáčivost. V zatáčkách Mini Fábii dojelo, na rovince mu zase ujela Fábka, díky lepšímu zrychlení. Neříkám, že by ten test měl kdovíjakou vypovídající hodnotu, na pobavení dobry :yes:
Schválně jsem kouknul na motory co dávali do Mini, pokud 85kW, nedivím se že na rovince Mini nestíhalo. Aby to bylo relevantní, museli by být motory podobnější. A např. 1,6 s přeplňováním má 125kW a to bych se hooodně divil kdyby Fabie TDi alespoň držela krok. Aby to bylo relevantní měli by být obě auta např. dvoulitry vznětové, ale ne uplně jiné obsahy atd. Navíc jak sám říkáš, ujížděla na rovince, na rovné trati je rychlé kde co, sportovní auto musí být rychlé všude a to Fabia není, protože jízdní vlastnosti jsou nula nic...
Mrkni ale třeba na recenze těch, kteří už mají zveřejněné nové auto, čili těch, co RS už prodali a mají nové, většinou už nikdo zpět dieselový HH nechce.
Na legendach mate fakt peckove auta ale tak Fabiu RS nazvat LEGENDOU? Pan redadktor, asi ste si v piatok vecer toho prilis vela snupnli >:D >:D >:D >:D >:D alebo mate dlhu latency a prvo-aprilovy zart sa uploadoval az 51dni neskor >:D