Testy
-------
Motor je lepší TSI :yes: než TDI :no:
Super volba Fabia RS 1,4TSI 132kW
Nevhodné TDI sportovní!
Super volba Fabia RS 1,4TSI 132kW
Nevhodné TDI sportovní!
Nerez
No, bežná 308 je opravdu hezčí než Fabia. Ale Monte mi příjde daleko stylovější než 308 GTI, na kterém krom nápisu GTI není stylového vůbec nic.
Osobně bych si za ty peníze nekoupil ani jedno z těhle aut.
Osobně bych si za ty peníze nekoupil ani jedno z těhle aut.
Bristol
nevím jak ty já si auto nekupuju podle toho jestli sem tam vejde sud...a jestli to vozíš denně tak pak chápu že nemáš na nic jiného než na HTP >:-[]
pavel.kratochvil@renaultvysocina.cz
Škodovácký hnus jako vše a jen hlupáci koupí takové příšernosti, dokonce jsme tak hlupí že koupíme i tříválec. To je magořina. Chytrý člověk ví že do skutečného auta patří skutečný motor.
Nerez
No myslím, že pokud bych měl vybrat z nižší střední něco sportovnějšího, Lancer by tam určitě patřil :yes:
Nerez
No, osobně s tebou nesouhlasím. Monte se mi líbí a s motorem TSI je to zajímavé auto. Zadní bubny sice nechápu ale co se dá dělat. Cena by mohla být nižší, ale zkrátka za "vyjímečnost" se platí ;-)
Ivourek
Něco tak ošklivýho se jen tak nevidí. Mi to připomíná nepovedený tuning. Oko designéra má asi počátek slepoty...hrůza. O ceně a brzdách radši ani nemluvím.
Atlis
Odhliadnuc od ceny a vsetkeho ineho, Monte Carlo vyzera nazivo k svetu. Hlavne interier v cierno-cervenej je znacne atraktivnejsi ako obycajny... :yes:
V kombinacii s 1.2TSI - fajn auto do mesta a na kratsie vylety mimo :)
V kombinacii s 1.2TSI - fajn auto do mesta a na kratsie vylety mimo :)
figurka
Tak jako ne vždy sohlasím s tím co píšeš, tak zde ano. Než kritizovat výrobce, co že si to dovolí vyrábět je na místě tebou zmiňované povzdechnutí nad požadavky lidí.
asfalt
Do Fábie bych ti doporučil raději 1.2 TSI. K malému autu, jakým Fabia je, se podle mého názuru hodí líp. Naftovou jednašestku bych upřednostnil třeba do Yetiho, Roomsteru nebo Octavie.
jvkgrifone
Pánové, já bych za to svejch 500tisíc v životě nedal. Jednak je nemám a jednak je, no prostě nemám. Ale dokážu si představit situaci, že bych to přesně takhle vybavenou Monte Carlici koupil (stříbrnou). A ta situace je, 500tis limit na služební auto, co musí být v naftě. Celá firma kupuje u jednoho dealera koncernový auta, takže to musí být koncern. Jsem mladej, nemam rodinu, proč bych si kupoval oktávku? Abych měl uznání sousedů a občasný problémy s parkováním? Navíc za tu cenu by oktávka nebyla nic moc vybavená. Existuje určitá skupina lidí, co oplakala absenci dieselové RS, tohle sice není žádný sporťák, ale jistá náhrada jo. Mrzí mě tři věci: pětikvalt, bubny a odhad, jak dlouho by podobně vyšperkováná Škodovka vydržela na ulici v Praze.
Každopádně, braťa, tady máte potenciálního zájemce:)
Každopádně, braťa, tady máte potenciálního zájemce:)
ryman
třeba k většímu vnitřnímu prostoru, lepší stabilitě, vzhledu? nemluvě o tom, že fabia je mnohdy jediným autem v rodině, takže s tou příměstskou jízdou bych to neviděl tak jednoznačně..
bordeaux
nstar nehnevaj sa ale posobis ako amater. Jednak uz brat 1,9ako nejaku modlu co sa tyka zvuku a kopanca je chory nezmysel. Kuzlo tychto motorov bolo prave v tom ze boli konstrukcne stavane pre dodavky a tym padom boli robustne a vcelku spolahlive. Ale obhajovat 1,9 z hladiska hlucnosti a kopanca je ako obhajovat vojnu za precistenie ludstva. Co sa tyka korejcov len tolko ze tiez mi nie su sympaticki ale ked sa pozrieme aky pokrok spravili za kratky cas tak za 5-10 rokov mozu byt lepsi ako nemci. A to nehoorim ako ich fanusik.
To ze sa ti paci TDI z tvojho pohladu takeho aky je len svedci o tvojej automobilovej a jazdnej negramotnosti. :no:
To ze sa ti paci TDI z tvojho pohladu takeho aky je len svedci o tvojej automobilovej a jazdnej negramotnosti. :no:
bordeaux
to mas tak, ked si kupis sunt ako petrumr tak to budes jak dilinko obhajovat nielen sam pred sebou ale aj pred ostatnymi aby si si dokazal ze taka chyba to nebola ako mu vnutorny hlas hovori. A zjavne chlapec prenasa 200 litrovy sud denne :-)
bordeaux
skus si to este raz precitat, mozno to pochopis. Ale to asi tazko ked si s vacsim motorom ako 1,2 HTP nesiel.
bordeaux
Murphy, z mnohymi vecami co tu pises nesuhlasim ale v tomto musim povedat ze si napisal uplnu pravdu. A to nielen co sa tyka skodovky ale aj ostatnych. Vsetci sa tu hraju na nejake sport neviem co a ludia sa idu zosaliet aby mali ospojlerovanu sunku s par konmi. A potom si myslia na cestach ze maju porsche.
k tomu lizacovi plakatov len :yes: >:D
k tomu lizacovi plakatov len :yes: >:D
shark11
Dizajnovo je to auto úplne mimo a už o športovom vzhľade sa nedá hovoriť ani náhodou ...
Oproti Octavii je to zúfalosť a radšej "normálnu" Octaviu, ako "športovú" Fabiu - za tú istú cenu ...
Oproti Octavii je to zúfalosť a radšej "normálnu" Octaviu, ako "športovú" Fabiu - za tú istú cenu ...
tak za prvé...308 je mnohem hezčí než ušmudlaná fabia(ale to je věc názoru, mě se fabia nelíbí)...i když v MC ji to relativně sluší :-) za druhé...za ty samé peníze máš 2x výkonnější, o třídu větší, kvalitnější a stylovější vůz...a nebudeš působit dojmem lepšího home tunera... :-)
Nerez
Rozhodně TSI, kultivovanější, tižší a když se s ním umí jezdit, jde to i za 5,5 l :yes:
Nerez
Kdo uvažuje o Monte Carlu, tak mu jde především o netradiční vzhled. A 308 nejenom, že samo o sobě není pěkné auto, ale navíc verzi GTI od běžné 308 pozná málokdo. Co se vzhledu týče, tak zde Monte vyhráva na plné čářě.
Nerez
Kamarád si ji koupil, má ji v červené s motorem 1.2 TSI a na 16" kolech s více paprsky. Dal za ni nějakych 320 tisíc. Z některých pohledů vypadá pěkně, z některých je to prostě ta vysoká koza. Interiér je jednodušší, ale nemám mu co vytknout. Ale přední sedačky jsou parádní, to se musí nechat :yes:
Tady pár foto na porovnání s mojí Astrou:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Tady pár foto na porovnání s mojí Astrou:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
GM.rja
Ano, to je pravda a velmi, velmi vyzvihované plus - Fabia se nabízí ve velké, skutečně velké spoustě barev! Problém je, že si stejně kupuji jen jedno auto této třídy, takže ostatní barvy jsou mi na h.ovno a ještě ke všemu jsou na dost krutě předraženém autě. Kdyby fabia začínala na reálných 160 tis. Kč a s koly a autorádiem v základu, pak by za "toto" mohli chtít nějakých 250 tis., víc ne ;-\
No nevím, jsem z toho na rozpacích 8-s
No nevím, jsem z toho na rozpacích 8-s
GM.rja
... a ještě bych "vyzdvihl" ty bubny na zadních kolech, to je tedy sportovní paráda >:-[]
Guttalax
>:D Spotřeba 3.6/4.2/5,1 je docela úsměvná obzvláště,když se jedná o sportovní verzi Neměla by se jmenovat ECO MONACO? >:-[]
lulinak
obecne je auto brzdeno diky znalostem z fyziky zakladni skoly z 80 procentech prednimi koly, i laik si jaxi vsimne, ze pri prudsim brzdeni se auto nahrbi dopredu a vetsina vahy jde na predni kola, zadni jsou odlehcena a jejich brzdeni ma velmi maly ucinek, to je hlavni duvod proc vzadu bubny staci a stact budou. Ze to nekdo neprekousne, ze na jeho supr kare za pul mega prosvitaj pres supr lity kola socko bubny je jeho problem, ma si vybirat auto podle zadnich brzd....
Michal Stehnij
Jen chci podotknout, že jsem si hrál s konfigurátorem na stránkách skoda-auto.cz a jako bernou minci jsem měl běžnou Fabii, nikoli Monte Carlo.
h.onzyk
Holt marketing, lidi na to slyší, co na tom, že to má k rally, potažmo sportovnímu naladění daleko jak flákota k veganské stravě. ;-\
zlysoused
Vypínání airbagu spolujezdce hojně užívají ti co mají malá děcka. Taky se ti to možná bude časem hodit. ;-)
Souhlasím, do Fabie je určitě lepší benzín než diesel. Měl jsem možnost projet se jednak v 1.6 TDI 77kW tak i v 1.2 TSI 63kW(!!!), a musím říct, že i slabší benzín je daleko živější a víc hravější. Můžete ho dost točit a má celkem solidní zvuk. Diesel mi přišel trochu lenivý a ani moc netáhnul. A také TSI je lehčí než diesel a je to znát, obzvlášť na tak malém autě.
bojler_
Těch 10cm bude na šířku u auta k příměstské jízdě k čemu? K pohodlnějšímu vystupování v podzemních garážích? :no:
bojler_
Srandovně porovnáváš třídveřový Golf 1.2TSI 63kW s 5 stup. manuálem bez akčních paketů (ještě navíc po započtení slevy veřejně dostupné pouze s leasingem) a Fabiu s motorem 1.2TSI 77kW DSG (v Golfu začátek na 432 tis. Kč bez čehokoli jiného).
A přitom srovnání Fabie Elegance 1.2TSI 63kW za 309 900Kč a Golfu Trendline 1.2TSI 63kW s paketem Comfort a All in za 355 600Kč je mnohem šťavnatější a hlavně férovější. Motory jsou stejné, výbavy plus minus obdobné. Jenže ty potřebuješ kapesní honičku s extrémy, že :-)
Detailem je snad už jenom to, že 1) Ambiente/Comfort tvůj standard el. oken vpředu má už od začátku prodeje první generace v roce 1999. Kdo el. okna chce, má možnost. Kdo nechce, může si koupit o něco levnější verzi 2) Vypínání airbagu spolujezdce je opravdu široce používaná funkce. Tolik, že jsem ještě neviděl nikoho, kdo to opravdu používá. Opět - kdo chce, pro toho jistě není patnáct stovek překážkou.
A přitom srovnání Fabie Elegance 1.2TSI 63kW za 309 900Kč a Golfu Trendline 1.2TSI 63kW s paketem Comfort a All in za 355 600Kč je mnohem šťavnatější a hlavně férovější. Motory jsou stejné, výbavy plus minus obdobné. Jenže ty potřebuješ kapesní honičku s extrémy, že :-)
Detailem je snad už jenom to, že 1) Ambiente/Comfort tvůj standard el. oken vpředu má už od začátku prodeje první generace v roce 1999. Kdo el. okna chce, má možnost. Kdo nechce, může si koupit o něco levnější verzi 2) Vypínání airbagu spolujezdce je opravdu široce používaná funkce. Tolik, že jsem ještě neviděl nikoho, kdo to opravdu používá. Opět - kdo chce, pro toho jistě není patnáct stovek překážkou.
kvand
Tak i 30 by mala byt trieda Golfu a nie Fabie ale ta i30 moze konkurovat tak domacemu kinu z teska...
1.9TDI bol pravy turbodizel nech si zavistlivci hovoria co chcu. Proste tento motor mal charakter a zvuk. Ja viem, ze kopec ludi nadavalo na hlucnost a kopanec – ale to robi tento dizel prave tak charakterny a nezabudnutelny. Prave tieto a este aj ostatne vlastnosti tychto dnes uz nevyrabanych motorov dali dizlu charizma...zoslapnut plyn a nechat sa vystrelit, ziadne rozbiehanie sa za predbiehanym autom, ziadne podradovanie, len sa pozriet ci je volno a praaaask – ten obehnuty v kiji: jasne jasne zase arogantny TDI ickar....Dnesne radoby dizle stoja za *. Su makkucke ako sracka po zlom syre, nemaju ziadnu iskru, zvuk vydavaju ako zachripnuty jezko a este ich treba tocit...!!! Maju vyssiu spotrebu a su citlive na chovanie sa k plynu, kde je ten pokrok sa pytam? V penazenkach ferhojgenov z Belgicka???!!! Nemam sice dizel, jazdim atmosferou v benzine a s 5 valcami ale s TDI som sa cosi nacestoval a najazdil – s roznymi a su to neskutocne masiny, ktore z nafty spravili charizmaticke motory. Tieto novodobe babske naftaky uz nemaju ziadne plus. Len pre rozpiplanych mozno kulturu chodu a pre ovecky emisny stitok.
1.9TDI bol pravy turbodizel nech si zavistlivci hovoria co chcu. Proste tento motor mal charakter a zvuk. Ja viem, ze kopec ludi nadavalo na hlucnost a kopanec – ale to robi tento dizel prave tak charakterny a nezabudnutelny. Prave tieto a este aj ostatne vlastnosti tychto dnes uz nevyrabanych motorov dali dizlu charizma...zoslapnut plyn a nechat sa vystrelit, ziadne rozbiehanie sa za predbiehanym autom, ziadne podradovanie, len sa pozriet ci je volno a praaaask – ten obehnuty v kiji: jasne jasne zase arogantny TDI ickar....Dnesne radoby dizle stoja za *. Su makkucke ako sracka po zlom syre, nemaju ziadnu iskru, zvuk vydavaju ako zachripnuty jezko a este ich treba tocit...!!! Maju vyssiu spotrebu a su citlive na chovanie sa k plynu, kde je ten pokrok sa pytam? V penazenkach ferhojgenov z Belgicka???!!! Nemam sice dizel, jazdim atmosferou v benzine a s 5 valcami ale s TDI som sa cosi nacestoval a najazdil – s roznymi a su to neskutocne masiny, ktore z nafty spravili charizmaticke motory. Tieto novodobe babske naftaky uz nemaju ziadne plus. Len pre rozpiplanych mozno kulturu chodu a pre ovecky emisny stitok.
Horst Fuchs
Světla musejí být homologovaná, ne stejná jako základní model. Ostatně ty přední světla jsou také jiná než u normálního auta. Jenže by to stálo zase o pár korun navíc. Jinak bych si na autě dovedl docela dobře představit třeba tato světla - [odkaz] (jo, vím, jsou pro Fabii I, ale jde mi o celkový styl. Mimochodem - mají i homologaci).
Ne, nejsem příznivcem tuzingu, ale když už s tím škodovka začala, mohla by to dotáhnout do konce. Teď je to paskvil.
Ne, nejsem příznivcem tuzingu, ale když už s tím škodovka začala, mohla by to dotáhnout do konce. Teď je to paskvil.
Michal Stehnij
Asi tak, kotoučové brzdy dávají kvůli lepšímu brzdnému účinku. Argumentace tahači je z pohledu běžného řidiče lichá.
rohYpnol
Tak ono se pak zase snáz poskytuje "sleva" firmám, protože je z čeho slevovat ;-)
rohYpnol
1) do mini 200l sud dáš, o to se s tebou klidně vsadím. Stačí sklopit zadní sedadla.
2) nevěděl jsem, že stylové vozy se posuzujou podle toho, jestli se do nich vleze 200l sud.
3) do Fabie kombi nedáš 2000 l sud. A to je těžký průser :-!
2) nevěděl jsem, že stylové vozy se posuzujou podle toho, jestli se do nich vleze 200l sud.
3) do Fabie kombi nedáš 2000 l sud. A to je těžký průser :-!
Ronault.
Proč strkáš do Fabie 200 litrový sud? Jezdíš k Olíku?
Roletka a do auta musíš narvat sud... chlape... >:D
Roletka a do auta musíš narvat sud... chlape... >:D
Ronault.
Aha, tak to je logika. Ono i do náklaďáků se dávají pomalu kotouče.
A srovnávat náklaďák a osobák, už jen tím jako hmotnost brzdíš a z jakých rychlostí...? To bychom se mohli divit, proč nemá letadlo ocasní vrtuli, když ji má vrtulník.
Zadní brzdy že malo brzdí? Reznou kotouče? Já mám asi nějaké moc dokonalé brzdy vzadu na autě....
A srovnávat náklaďák a osobák, už jen tím jako hmotnost brzdíš a z jakých rychlostí...? To bychom se mohli divit, proč nemá letadlo ocasní vrtuli, když ji má vrtulník.
Zadní brzdy že malo brzdí? Reznou kotouče? Já mám asi nějaké moc dokonalé brzdy vzadu na autě....
Michal Stehnij
Diesel do hatchbacku jako je Fabia je sám o sobě nesmysl, (do combi bych to snad ještě pochopil), ale podle mně patří diesely do rodinných combi, fleetů, či managerských limuzín. Ne do aut typu Fabie, Civicu, Yarisu.
Ronault.
Tak pokud jezdíš jen 50, tak jo, tak to ti stačí HTP. Tvému nájezdu by stačila i koloběžka, na nákup by sis vzal dvoukolák.
Klaudius
Tak hej, všeobecná formulácia "subkompakt s naftou" určite neoznačuje žiadnu absurditu, to je pravda. ;-) Máš recht.
Michal Stehnij
Ten kdo si tohle nekoupí, ještě nutně nemusí být "zamindrákovaný Čecháček." Jde o to, že za proklamovanou cenu, (nebo za cenu velmi podobnou), je možno koupit vozy, jež jsou nesrovnatelně charismatičtější, i řidičsky zábavnější. Navíc, když budu brát verzi za 500t, tak nevidím důvod proč nejít do Fabie RS, která skutečně nějaké schopnosti má. Tohle si jistě své zákazníky najde, ale ti jenž mají o autech trochu přehled, si těžko pořídí něco, u čeho jsou jediné přidané hodnoty bodykit, hezčí světlomety a pěkná litá kola, sedadla RS a klima. Když už, tak bych udělal Fabii RS v edici Monte Carlo, to by alespoň trochu dávalo smysl.
Ada je zase tady
Svym charakterem sametovy a pritom vybusny, temperamentni a usporny 1,9TDI je pryc, novy 1,6TDI ma charakter spatneho francouzskeho dieselu 1,5dCi, ktery ze vseho zdaleka nejvice pripomina nepodareny benzinovy motor. Pri predjizdeni podradit, vytocit do 4000RPM... Spotreba je pritom mnohem vyssi, nez papirove udaje. :no:
Zlata doba dieselu TDI PD zkratka skoncila, zapomente.A pokud ten podareny diesel 1,9TDI nahodou jeste stale klepe pod vasi kapotou, hodne si rozmyslejte, jestli nebude lepsi si ho radeji nechat, nez kupovat nepodareny motor ekonomickych "expertu" na "katovani kostu".
Nova Fabia "Monte Carlo" mi zdaleka nejvice pripomina znamy marketingovy produkt, o kterem si muzete precist neco tady: [odkaz]
Zlata doba dieselu TDI PD zkratka skoncila, zapomente.A pokud ten podareny diesel 1,9TDI nahodou jeste stale klepe pod vasi kapotou, hodne si rozmyslejte, jestli nebude lepsi si ho radeji nechat, nez kupovat nepodareny motor ekonomickych "expertu" na "katovani kostu".
Nova Fabia "Monte Carlo" mi zdaleka nejvice pripomina znamy marketingovy produkt, o kterem si muzete precist neco tady: [odkaz]
gld
Moja pôvodná reakcia je na mc murphyho príspevok, ktorého podstatu tvorí že nezmyslom je naftový subkompakt. Voči tomu sa ohradzujem.
A 17" sú na fábiu hooodne cez limit zdravého rozumu..ale vyzerá to pekne, no ni? >:-[]
A 17" sú na fábiu hooodne cez limit zdravého rozumu..ale vyzerá to pekne, no ni? >:-[]
lulinak
Chjo to je tady zase zamindrakovanyho revu, chytrolinu a nadlidi....
Ze je fabie za tuhle cenu pro cechacka nesmysl na tom se shodneme, nicmene takovy rev od anonymni skupiny, co na takovyhle ani podobny auto stejne nikdy mit nebude, na tom se nezmenilo nic, rvani je tak jediny co jim zbejva, v tom jsou "silny"...
Je treba na Skodu nekoukat pohledem zamindrakovanyho cechacka, co by na ni plival i kdyby byla o tretinu levnejsi, ale pohledem ostatnich trhu, na kterych Skoda ten svuj supr obrat dela, cechacci ji jsou uz davno zcela ukradeny a jen tak se to nezmeni, tak klidne nadavejte dal, Skoda se diky prodejum jen zaslouzene smeje a ja ji za to tleskam, a at se to nekomu libi nebo ne, proste umej a jedou.
Co se tyce porovnani dieselu a benzinu, ted jsme delali kalkulace na lesingy na nekolik modelovych firemnich Fabii, operativni leasing, zaplati se to az najezdem zhruba 110.000 a vejs, cili pro nizsi najezdy uz nema smysl ciste z financniho hlediska o nafte uz uvazovat...
Ze je fabie za tuhle cenu pro cechacka nesmysl na tom se shodneme, nicmene takovy rev od anonymni skupiny, co na takovyhle ani podobny auto stejne nikdy mit nebude, na tom se nezmenilo nic, rvani je tak jediny co jim zbejva, v tom jsou "silny"...
Je treba na Skodu nekoukat pohledem zamindrakovanyho cechacka, co by na ni plival i kdyby byla o tretinu levnejsi, ale pohledem ostatnich trhu, na kterych Skoda ten svuj supr obrat dela, cechacci ji jsou uz davno zcela ukradeny a jen tak se to nezmeni, tak klidne nadavejte dal, Skoda se diky prodejum jen zaslouzene smeje a ja ji za to tleskam, a at se to nekomu libi nebo ne, proste umej a jedou.
Co se tyce porovnani dieselu a benzinu, ted jsme delali kalkulace na lesingy na nekolik modelovych firemnich Fabii, operativni leasing, zaplati se to az najezdem zhruba 110.000 a vejs, cili pro nizsi najezdy uz nema smysl ciste z financniho hlediska o nafte uz uvazovat...
ljube
souhlas, ty obyč. zadní lampy byly to první, co mě praštilo do vočí.
ale i celkově je to akorát navoněná bída. kdo si tohle koupí, musí být fakt exot.
ale i celkově je to akorát navoněná bída. kdo si tohle koupí, musí být fakt exot.
jazva
Ako tak sledujem, čo ty všetko do tej Fabie strkáš, tak si si mal radšej kúpiť Aviu... >:-[]
Do SLR tiež nedáš 200litrový sud. Ani 100litrový... To je zlé, zlé auto. >:D
Do SLR tiež nedáš 200litrový sud. Ani 100litrový... To je zlé, zlé auto. >:D
Hammunasakra
KDYBYCH chtěla sportovně laděné autíčko téhle kategorie za tyto peníze, TAK BYCH si pořídila HEZČí a LEPŠí - třeba Citroën DS3 1.6 THP (HDi, kdyby náhodou někdo "nutně" potřeboval v této kategorii diesel a současně slova "diesel" a "sportovní" mu v jedné větě nepříjdou trochu na hlavu) :yes: ;-)
Pěkný den :-)
Pěkný den :-)
Klaudius
Hrozivo vysoká finálna cena naftového subkompaktu domaľovaného športovým pseudoštýlom, na tom nevidíš nič absurdné?
Nízkoprofilové sedemnástky môže dať na takto konfigurované auto naozaj len totálny ignorant zdravého rozumu, no a tá športovosť by sa zišla dokresliť aj primeraným volantom, nie tou opachou, čo tam je, ktorú iba redaktor nazval športovým trojramenným volantom...
Vzhľadovo zvonka biela a čierna ladí, je to pekné, ale celkovo je to auto prakticky nezmyslom. Absurditou. ;-)
Nízkoprofilové sedemnástky môže dať na takto konfigurované auto naozaj len totálny ignorant zdravého rozumu, no a tá športovosť by sa zišla dokresliť aj primeraným volantom, nie tou opachou, čo tam je, ktorú iba redaktor nazval športovým trojramenným volantom...
Vzhľadovo zvonka biela a čierna ladí, je to pekné, ale celkovo je to auto prakticky nezmyslom. Absurditou. ;-)
leone
F II se jednoduše nepovedla :no: , škoda slov,..urychleně vyjet s F III, vycházející z nedávno představeného konceptu, ..a především změna základních proporcí,.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!............šířka +10cm, výška -5cm, změna těžiště !!!!!!!!!!!!!!!!!, jak tu současnou mohl někdo poslat do světa, zůstává rozum stát :no: :no: , stará Felicia, naprostá kráska proti ní,...( pochopitelně, nehodnotím techniku, která je poplatná době vzniku a nejde tudíž dnes porovnávat ) ...ze všech koncernových "mini" desingnově nejvíc nevyvážené auto .---jj a cena ??? tak to je běs, ale pokud je poptávka, proč ne >:D >:D
Michal Stehnij
Jaksi nechápete, že zákaznické skupiny obou vozů se neprotínají, takže kdo chce Mini, neuvažuje o Fabii a naopak. Kdo chce trochu praktičnosti, pro toho je tu Clubman, Mini tu kdosi uváděl proto, že se jedná o nepoměrně charismatičtější produkt než Fabia.
Michal Stehnij
Vtipné-). Měl jsem na mysli benzinovou motorizaci s cenou do cca. 360 tis., což tento designový "skvost" určitě není. Abych koupil Fabii Ambiente za 337.000 a dokupoval si např. vypínání airbagu u spolujezdce, či el. okna, (která by měla být alespoň standardem alespoň vpředu). Např VW Golf jenž stojí v základu 313 tis. je co se týká výbavy neporovnatelný. 6x airbag, ESP a tuším, že man. klima. Za to si u Fabie musím těžce připlácet, takže asi tak a Golf s Fabií co do kvality rozhodně srovnávat nelze a nevybalancuje to ani silnější motor, jenž hraje pro Fabii.
bojler_
Vyjmenuj deset aut segmentu malých aut s hlavovými airbagy v základní výbavě a pět, která mají zároveň základní výbavě i ESP. Pokud je to tak široký standard, jistě není problém. Kdo chce, má u zmiňované Fabie Ambiente Plus včetně dalších serepetiček za 261 900Kč.
lakyno
Dnes sa tu vsetko mozne hraje na sportove...kombiky, supatka, SUVecka...holt zakaznik chce byt klamany tak je klamany
Ronault.
Já jsem na to ale poslední dobou koukal a začíná se TSI hodně rozšiřovat.
Anonym
Určitě se nějací najdou, ale není jich zase tak moc. Na Fabiích opravdu nejčastěji vidívám označení HTP. Statistiky to potvrzují.
gld
Pozri, predajca do testu nepošle holotu v štýle "už od". Jasne že bude mať kopec extra prvkov, duálnu klímu, obrovské kolesá a neviem čo. Rozumne uvažujúci človek, ktorému sa MC páči si vyberie základnú verziu s 1.2 tsi a vymaľované.
Hrozivo vysoká finálna cena testovaného kusu (ako je v teste dôrazne spomenuté) vyplýva z vysokej prirážky za motor tdi.
Hrozivo vysoká finálna cena testovaného kusu (ako je v teste dôrazne spomenuté) vyplýva z vysokej prirážky za motor tdi.
chrudoš
No spis nastesti je hodne, co maji stejne mysleni :-) Nic proti, ale za tu cenu si muzes docela vybirat a muzes mit i zajimave a hezke auto, ktere nepotrebuje "sport" packet, aby vypadalo dobre :-) Ale kazdeho volba, to pravda jest
chrudoš
Jako proc neudelat za maleho prditka neco lepsiho, ale chtit za to 500 tis???? Jezisi, za tu cenu bych se na to auto ani nepodival! Pri vsi ucte, tohle jsou nejhure vyhozene penize, co jdou, to ani nehodnotim vzhled fabie jako takove...chtit pul mega za slaby motor, jeste diesel a k tomu sportovni vzhled? Cesi jsou blazni...skodovky moc nemusim, ale nijak mi nevadi, nejsem zadny antifan, ale toto, to je drzost...kdo si to koupi, tak za gule do pruvanu, to je silenost
Ronault.
Jo, je to neuvěřitelná cena. Za 500 dneska můžeš mít již RS, Polo GTI... no... a možná i jedno červené nebo bílé GTR >:D
Ronault.
Ale kupodivu se stále dnes najdou i soukromí zájemci, v mém okolí takoví jsou, co prostě chtějí diesel již pomalu z principu, i když najedou 10t ročně a po městě :-|
_Teddy_
Stokonova cierno-biela fabka s bubnami na p*deli, plus tovarensky tuzink v cene. To vsetko "len" za pol mega! A ja som sa bal, ze sa dnes uz nezasmejem... >:D
gld
Najefektívnejší spôsob, akým podporiť predaje TSI motorov..absurdne predražiť TDI-čka.
gld
Keď stačia tak načo meniť?
Či nech aj zle brzdí ale hlavne keď bude mať kotúče?
Či nech aj zle brzdí ale hlavne keď bude mať kotúče?
gld
Len tak na okraj, v čom je záklaldný lancer (s 85 Kw pod kapotou) športový?
Lebo má na kufri "lancer"? A také isté majú na kufri aj tie skutočne rýchle autá? >:D
Lebo má na kufri "lancer"? A také isté majú na kufri aj tie skutočne rýchle autá? >:D
Anonym
Fabie TDI se v ČR moc neprodávají, podíl je cca 20 %. A i to málo nevolí lidi, ale hlavně firmy do svých "flotil"...
Řekl bych, že dnes se TDI už nevyplatí. Rozdíl ve spotřebách se snížil a při následném prodeji o nafťáky už není tolik zájem aprodávají se za nižší ceny než benzíňáky.
Řekl bych, že dnes se TDI už nevyplatí. Rozdíl ve spotřebách se snížil a při následném prodeji o nafťáky už není tolik zájem aprodávají se za nižší ceny než benzíňáky.
gld
Čo je na tom absurdné? Ja jazdím naftovým subkompaktom a vôbec sa necítim ako mimozemšťan. Naopak, pomyselne sa tľapkám po pleciach, vždy keď vidím ceny benzínu atakujúce 1,50€ za liter ;-)
A k monte carlu- už sa to zrejme v súvislosti s týmto škodím počinom rozoberalo, nemá to byť lacný pokus o "športové" vozidlo. Ani baby RS. Ide o štýl, za pár šušňov spraviť z najtuctovejšieho auta na cestách niečo, za čím sa ľudia otočia.
Vyhodiť nezmyselne veľké kolesá, zmeniť trošku prefláknutú bielu farbu za červenú metlu a bral by som fabiu monte carlo všetkými desiatimi.
A k monte carlu- už sa to zrejme v súvislosti s týmto škodím počinom rozoberalo, nemá to byť lacný pokus o "športové" vozidlo. Ani baby RS. Ide o štýl, za pár šušňov spraviť z najtuctovejšieho auta na cestách niečo, za čím sa ľudia otočia.
Vyhodiť nezmyselne veľké kolesá, zmeniť trošku prefláknutú bielu farbu za červenú metlu a bral by som fabiu monte carlo všetkými desiatimi.
lakyno
na mojej Ibize mam uz tretiu sezonu obute 215/40 R17 a nemenil by som...je to subjektivne asi ako dizajn auta :-!
Ronault.
"Absolutní výše ceny tedy dosáhla své hodnoty spíše díky nereálně vysokým příplatkům za turbodiesely. "
Ano, toto autor vystihl přesně. Škodovka má na celém trhu neúměrné příplatky na naftový motor. Při výkonnosti a úspornosti TSI už ten nájezd na TDI musí být opravdu vysoký, přesto TDI volí tolik lidí. 8-s
Ano, toto autor vystihl přesně. Škodovka má na celém trhu neúměrné příplatky na naftový motor. Při výkonnosti a úspornosti TSI už ten nájezd na TDI musí být opravdu vysoký, přesto TDI volí tolik lidí. 8-s
h.onzyk
No a to je právě škoda, že edice Monte Carlo je jen styling kit, auto, které vozí na blatníku plaketu ne nepodobnou logu jedné z nejslavnějších rally na světě by si přece jen zasloužilo něco ostřejšího a tohle by se mohlo klidně jmenovat "Fabia OP Prostějov Edition".
P.S. Pod půl mega můžeš mít nový Abarth Punto Evo. [odkaz] ;-)
P.S. Pod půl mega můžeš mít nový Abarth Punto Evo. [odkaz] ;-)
Michal Stehnij
Asi tak. Nehledě na to, že 435 t/Kč je poměrně blízko 470 t za které se dá pořídit Mini, či Polo GTI, a to už je jiná káva.
Michal Stehnij
To je prostě Škoda. Za relativně dost peněz málo muziky. Teď nemám na mysli přímo edici Monte Carlo, ale v momentě kdy japonská, korejská, ale i německá konkurence nabízí víc, tak Fabia ve výbavě Ambiente nemá ani ESP ani hlavové airbagy, to jen tak na okraj. Je prostě jasně vidět, že Fabia je popelkou Škody.
Horst Fuchs
Dobrá tedy, v případě edice Monte Carlo se jedná o edici odlišnou vzhledem a výbavou. Předpokládám, že by vzhled měl být nespíš sportovní. Proč tedy proboha nedoplnila Schade edici o nějaká rozumná zadní světla? Celé auto je "otuněné" ostopryč v odstínech černé a bílé a na zadku z toho trčí obyčejná červená světla. Celé to tak působí jako výtvor tuzingového mistra, kterému došly peníze. Jiná barevná kombinace by mě asi tak do očí netloukla, jako tento paskvil.
bojler_
Popravdě, je těžké za tím hledat jenom jednu věc. Je až dojemné, jak se smečka snaží nepochopit cenovou politiku Škody u malých dieslů. 80 tisíc příplatek 55kW verze oproti 51kW HTP by tady byl asi těžko v okamžiku, pokud by na stejné úrovni nestartovala Octavia a ta je pro Škodu řádově zajímavější.
sTiLL
a co dat bubnove brzdy na auto za 500 000Kc, to je snad vtip? moze to mat vobec ESP? Skoda ma vzdy vie priviest do uzasu, skoda ze vacsinou v negativnom zmysle slova.
Michal Stehnij
435 t/Kč za tuto dobře vypadající "bídu," (co se týká výbavy) je opravdu moc, za to už je např. Honda Civic, nebo Golf, jenž oba vypadají lépe, jsou lépe vybavena, i lépe jezdí, 506 t s příplatky je už opravdu logický nesmysl, za tu cenu už je tu Fabia RS, která je po všech stránkách lepší auto, o nectnostech Fabií jako praskající žárovky ve světlometech, špatně řešené odtokové hrany, či rozvody, které nejsou vedeny řetězem, ale jakýmsi řetízkem, který přeskakuje ani nemluvě. Mluvit o "korejských kravinách" mi přijde jako silná káva, ve světle toho, že např. i30 je Fabii vyrovnaným soupeřem.
K tomu dieselu.1.6 TDI mi přijde jako zajímavá volba pro ty, co chtějí moderní dieselový motor, 1.9 TDI by byla do auta velikosti Fabie naprosto zbytečná, především velká a těžká při srovnatelném výkonu jako 1.6 TDI. Já ale smysl dieselu v malém, relativně lehkém hatchbacku moc nechápu, protože auto nebude agilní a jízdní vlastnosti budou horší než u benzinové motorizace.
K tomu dieselu.1.6 TDI mi přijde jako zajímavá volba pro ty, co chtějí moderní dieselový motor, 1.9 TDI by byla do auta velikosti Fabie naprosto zbytečná, především velká a těžká při srovnatelném výkonu jako 1.6 TDI. Já ale smysl dieselu v malém, relativně lehkém hatchbacku moc nechápu, protože auto nebude agilní a jízdní vlastnosti budou horší než u benzinové motorizace.
Joffrey
To je zase nářku. Edice Monte Carlo je jen a jen styling kit a nikomu není nic do toho vrčí pod kapotou. Mimo to nabízí vcelku bohatou výbavu. Já to beru jako milé oživení produktové palety, navíc ta bílá tomu vyloženě sekne ;-)
PS: Jasně, montér Karel, co dělá do aut o garáž vedle říkal, že za půl mega už můžeš mít už 6 let starý sedmičkový Bávo, tak jakápak Fabia..
PS: Jasně, montér Karel, co dělá do aut o garáž vedle říkal, že za půl mega už můžeš mít už 6 let starý sedmičkový Bávo, tak jakápak Fabia..
rohYpnol
jasné - a o tento nárůst se postaralo provedení Fabia Monte Carlo :no:
Jistě jsi navíc postřehl, že jsem se bavil o našem trhu. A argumentovat prodeji je vcelku úsměvné, protože to je pohled automobilky. Já hodnotím z pohledu zákazníka, navíc ne z pozice ovce. A v tomto pohledu je za tuto cenu Fabia těžký úlet :-! Ale nepochybuji, že zájemci se najdou. Jen by mohli vědět, že kupují obyč. tuctovku s pár plasty za cenu dospělých stylovek.
Jistě jsi navíc postřehl, že jsem se bavil o našem trhu. A argumentovat prodeji je vcelku úsměvné, protože to je pohled automobilky. Já hodnotím z pohledu zákazníka, navíc ne z pozice ovce. A v tomto pohledu je za tuto cenu Fabia těžký úlet :-! Ale nepochybuji, že zájemci se najdou. Jen by mohli vědět, že kupují obyč. tuctovku s pár plasty za cenu dospělých stylovek.
kvand
ja viem, ze ste niektori stastni ked mozete rypat a hlavne do koncernu VW, ale ta cena 506tis je aj s priplatkami, inak 435tis - takze sme o 80 tis inde. Ak by som mal kupit cosi take na firmu, tak bezproblemu. Inak ja naopak nechapem, ze niekto vyhodi co i len 250tis za hociaku korejsku kravinu...
jedine skoda, ze tam uz nie je 1.9 TDI - tieto nove babske dizle nicia cele kuzlo
jedine skoda, ze tam uz nie je 1.9 TDI - tieto nove babske dizle nicia cele kuzlo
Blue Sun
Jenže zapomínáš dodat, že většinu toho nárůstu tvoří Čína a Indie, kde je modelová nabídka totálně odlišná od evropské.
ale cena tohto modelu v dizli nedava vobec zmysel...ale mne sa auto osobne resp prevedenie paci, aj v tom cervenom je super...ale ta cena...
Pavel M
Jenom tato poznamka :
O 24,6 procenta zvýšila Škoda za dva měsíce roku 2011 své prodeje oproti předchozímu roku. Vysoké nárůsty zaznamenala značka na všech významných trzích.
--------------------------------------… />Zakaznici rozhoduji za co daji sve penize a urcite nejsou vsichni tupe ovce (napric celym svetem). Skodovka proste jenom vyrabi to, co si lide preji kupovat. A dela to velmi dobre. Rozhodne lip, nez takovy Saab.
O 24,6 procenta zvýšila Škoda za dva měsíce roku 2011 své prodeje oproti předchozímu roku. Vysoké nárůsty zaznamenala značka na všech významných trzích.
--------------------------------------… />Zakaznici rozhoduji za co daji sve penize a urcite nejsou vsichni tupe ovce (napric celym svetem). Skodovka proste jenom vyrabi to, co si lide preji kupovat. A dela to velmi dobre. Rozhodne lip, nez takovy Saab.
rohYpnol
Je až neuvěřitelné, co dokázali AZNP vykouzlit z nevzhledné škatule. Tím však poklona z mé strany končí.
Pokud přistoupím na myšlenku ne moc velkého stylového vozu v dieselu, tak tu máme např.
Mini One D 473 000,-
DS3 1.6eHDi 447 000,-
Megane Coupe 1.9dCi Monaco GP 476 000,-
Přitom to jsou vozy zcela o něčem jiném, žádný oplastovaný lowend se základní cenou pod 200.
Již základní cena Monte Carla 330 000,- je jak z říše divů.
Těch pár plastů dokáže dodat každá slušná tuningová garážová garáž za basu piva a střechu do fólie jakby smet. A na rozdíl od AZNP by nepochybně zvládli i zlatý odstín >:-[]
Takže za vzhled u mě mají sice jednoznačně :yes: , jenže takto by měla vypadat každá Fabia, aby se na ni dalo aspoň trochu koukat. U konkurence se za akceptovatelný vzhled nepřiplácí. U Škody ano a ještě to drze nazývají stylovou úpravou :no: Cena opravdu pouze pro berana, který stojí v čele stáda tupých ovcí.
Shrnuto - houno zabalené do zlatého papíru zůstane hounem :-!
Pokud přistoupím na myšlenku ne moc velkého stylového vozu v dieselu, tak tu máme např.
Mini One D 473 000,-
DS3 1.6eHDi 447 000,-
Megane Coupe 1.9dCi Monaco GP 476 000,-
Přitom to jsou vozy zcela o něčem jiném, žádný oplastovaný lowend se základní cenou pod 200.
Již základní cena Monte Carla 330 000,- je jak z říše divů.
Těch pár plastů dokáže dodat každá slušná tuningová garážová garáž za basu piva a střechu do fólie jakby smet. A na rozdíl od AZNP by nepochybně zvládli i zlatý odstín >:-[]
Takže za vzhled u mě mají sice jednoznačně :yes: , jenže takto by měla vypadat každá Fabia, aby se na ni dalo aspoň trochu koukat. U konkurence se za akceptovatelný vzhled nepřiplácí. U Škody ano a ještě to drze nazývají stylovou úpravou :no: Cena opravdu pouze pro berana, který stojí v čele stáda tupých ovcí.
Shrnuto - houno zabalené do zlatého papíru zůstane hounem :-!
Ji/Ri
.... ale no táák, černo bílá a bílo černá dneska jede. Je to prostě moderní ;-)
Magistr
Jen tak mimochodem, všimli jste si, že Renault už delší dobu nabízí Lagunu Coupé (a možná i jiné typy) v akční výbavě "Monaco GP" v bílé barvě, s černými disky kol a doplňky? Viz např. zde:
[odkaz]
A Škodovka teď přijde s Fabií "Monte Carlo", kde základním designovým prvkem jsou - černé disky kol a doplňky. Hmmm.... Pravda, Fabia je k mání ve více základních barvách, nejen bílé.
[odkaz]
A Škodovka teď přijde s Fabií "Monte Carlo", kde základním designovým prvkem jsou - černé disky kol a doplňky. Hmmm.... Pravda, Fabia je k mání ve více základních barvách, nejen bílé.
Aspire
Moc lidí ne, proto tu je ta "volba" kdy si můžu sáhnout po TSI místo TDI a naopak.
adamikos
Hmm... dobrá volba :yes: Ale u těchto aut bych se bál o chování majitelů předemnou...
adamikos
V Golfu GTI rozhodně není motor se 195 kW, možná v Golfu R. GTI má 155 KW a stejný motor má i Octavia 2 RS. Monte Carlo je čistá designovka. Nenabízí nic z pořádné techniky...
Guttalax
Tak za ty prachy si to koupí buď skoda vypatlanec nebo vůl. Na těch 205/40/17 musí být boží jízda. >:-[] >:-[] Kdybych měl utratit půl mega za sport auto ,tak bych vzal Mitsu-Lancer.Tam je to úplně o něčem jiném. :-! :-!
Aspire
Mě se líbí jak vypadá a taky jsem se za ní otočil a málem jsem skončil v příkopě >:D Desing pěkný ale kdo výkonnou Fabii musí jít do RS... ...koupím RS a přehodím světla s grilem a mám rychlé Monte Carlo ;-)
VW by se taky nemusel chrtit o ty motory, ale pak by Škoda byla moc dobrá. Jak by Fabii RS slušel motor co je v Golfu GTI nebo velká Octavia RS s 195kW motorem.
Když už, tak mohli dát do toho alespoň tu 1.4TSI na 90 a 110kW když to má takové jméno a ne prdítka :-(
VW by se taky nemusel chrtit o ty motory, ale pak by Škoda byla moc dobrá. Jak by Fabii RS slušel motor co je v Golfu GTI nebo velká Octavia RS s 195kW motorem.
Když už, tak mohli dát do toho alespoň tu 1.4TSI na 90 a 110kW když to má takové jméno a ne prdítka :-(
Mr.Murphy
.... v dnešní době než malý naftový subkompakt? Malý naftový subkompakt na nesmyslných kolech, hrající si na "závodničku" a mající k tomu 77kW a pětikvalt..... 8-s
Ovšem za tohle snad ani není možné nějak pranýřovat výrobce, ale spíš si lze jen povzdechnout, že něco takového dnes jsou lidi schopní kupovat (jinak by to Škoda nenabízela, že....)
S přivřeným okem se dá chápat smysl verze Monte-carlo s motory TSi... U TDi ten smysl nenacházím.... Ostatně, celkové bodové hodnocení 7,85 je zcela katastrofální, tak málo už jsme tady dlouho neměli....
Zdá se, že místní opisovač prospektů se tenhle týden nezastaví. Začal u obhajoby hnusného SEATu, pak rychle musel běžet urážet všechny, co se jim líbil jistý blog, pak se znemožnil se svojí angličtinou a jako třešničku na dortu nafásne tuhle naftovou hrůzu ;-)
Ovšem za tohle snad ani není možné nějak pranýřovat výrobce, ale spíš si lze jen povzdechnout, že něco takového dnes jsou lidi schopní kupovat (jinak by to Škoda nenabízela, že....)
S přivřeným okem se dá chápat smysl verze Monte-carlo s motory TSi... U TDi ten smysl nenacházím.... Ostatně, celkové bodové hodnocení 7,85 je zcela katastrofální, tak málo už jsme tady dlouho neměli....
Zdá se, že místní opisovač prospektů se tenhle týden nezastaví. Začal u obhajoby hnusného SEATu, pak rychle musel běžet urážet všechny, co se jim líbil jistý blog, pak se znemožnil se svojí angličtinou a jako třešničku na dortu nafásne tuhle naftovou hrůzu ;-)
murcix
Tak tak , toto je cista uchylnost si za to tolko pytat. Vobec tomu nerozumiem, uz len preto ze skoda, VW a seat. Teda vlastne vsetko VW si taku sumu pyta za modely RS, GTI, Cupra... Ked uz mam vyhodit tolko penazi za male auto, tak nech to aspon poriadne jazdi.
Sosa
za toto? to uz radsej tych 460k za tu vcerajsiu Jettu. VAG si robi z ludi srandu.. ;-\
tiez som par dni na to videl taku istu ale v strieborno ciernej farbe. tiez vyzerala peckovo.
ale na druhej strane ta cena je fakt uletena a za tie prachy si radsej este doplatim a mam eReSo, ktore je silnejsie, dynamickejsie, ma lepsie jazdne vlastnosti a vyzera rovnako atraktivne (zelena, cierna strecha, black packet, cierne 17´´ disky)