Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia 1,6 TDI (77 kW) Monte Carlo – Útok designem

Mezi verze Sportline a RS letos vkročila vzhledově výrazná Fabia Monte Carlo. Vyzkoušeli jsme ji s nejsilnějším TDI.
Zpět na článek
24. 5. 2011 09:20
24. 5. 2011 10:30
24. 5. 2011 12:17
20. 6. 2011 14:36
24. 5. 2011 11:23
24. 5. 2011 13:27
24. 5. 2011 19:28
23. 11. 2011 20:18
20. 6. 2011 19:16
24. 5. 2011 12:04
neregistrovaný "pantheon"
24. 5. 2011 12:37
neregistrovaný "pantheon"
24. 5. 2011 15:03
neregistrovaný "pantheon"
24. 5. 2011 13:48
24. 5. 2011 21:54
12. 10. 2011 16:17
24. 5. 2011 15:09
24. 5. 2011 16:33
25. 5. 2011 07:56
19. 6. 2011 15:14
25. 5. 2011 10:22
neregistrovaný "Sheldon"
24. 5. 2011 16:33
24. 5. 2011 17:01
24. 5. 2011 17:07
24. 5. 2011 21:18
24. 5. 2011 21:57
24. 5. 2011 19:10
24. 5. 2011 19:27
24. 5. 2011 19:40
24. 5. 2011 20:00
24. 5. 2011 20:06
24. 5. 2011 20:21
24. 5. 2011 19:33
24. 5. 2011 23:48
24. 5. 2011 21:28
24. 5. 2011 21:50
24. 5. 2011 22:53
27. 5. 2011 19:22
19. 6. 2011 10:00
neregistrovaný "Aventador"
7. 11. 2011 20:42
24. 5. 2011 22:31
24. 5. 2011 23:22
25. 5. 2011 14:50
27. 5. 2011 19:09
8. 6. 2011 06:21
neregistrovaný "Kubajsss"
8. 6. 2011 18:13
19. 6. 2011 20:20
19. 6. 2011 18:13
20. 6. 2011 15:05
20. 6. 2011 19:15
20. 6. 2011 16:45
20. 6. 2011 19:14
26. 8. 2011 16:31
6. 8. 2012 23:58
Avatar - Sosa
24. 5. 2011 09:20
506.820,-Kč
za toto? to uz radsej tych 460k za tu vcerajsiu Jettu. VAG si robi z ludi srandu.. ;-\
Rozbalit vlákno
1
24. 5. 2011 10:04
Re: 506.820,-Kč
Tak tak , toto je cista uchylnost si za to tolko pytat. Vobec tomu nerozumiem, uz len preto ze skoda, VW a seat. Teda vlastne vsetko VW si taku sumu pyta za modely RS, GTI, Cupra... Ked uz mam vyhodit tolko penazi za male auto, tak nech to aspon poriadne jazdi.
24. 5. 2011 10:18
co může být absurdnějšího.....
.... v dnešní době než malý naftový subkompakt? Malý naftový subkompakt na nesmyslných kolech, hrající si na "závodničku" a mající k tomu 77kW a pětikvalt..... 8-s

Ovšem za tohle snad ani není možné nějak pranýřovat výrobce, ale spíš si lze jen povzdechnout, že něco takového dnes jsou lidi schopní kupovat (jinak by to Škoda nenabízela, že....)

S přivřeným okem se dá chápat smysl verze Monte-carlo s motory TSi... U TDi ten smysl nenacházím.... Ostatně, celkové bodové hodnocení 7,85 je zcela katastrofální, tak málo už jsme tady dlouho neměli....

Zdá se, že místní opisovač prospektů se tenhle týden nezastaví. Začal u obhajoby hnusného SEATu, pak rychle musel běžet urážet všechny, co se jim líbil jistý blog, pak se znemožnil se svojí angličtinou a jako třešničku na dortu nafásne tuhle naftovou hrůzu ;-)
Rozbalit vlákno
10
24. 5. 2011 11:34
Re: co může být absurdnějšího.....
:yes:
24. 5. 2011 16:01
Re: co může být absurdnějšího.....
:-) :yes:
Avatar - gld
24. 5. 2011 19:26
Re: co může být absurdnějšího.....
Čo je na tom absurdné? Ja jazdím naftovým subkompaktom a vôbec sa necítim ako mimozemšťan. Naopak, pomyselne sa tľapkám po pleciach, vždy keď vidím ceny benzínu atakujúce 1,50€ za liter ;-)

A k monte carlu- už sa to zrejme v súvislosti s týmto škodím počinom rozoberalo, nemá to byť lacný pokus o "športové" vozidlo. Ani baby RS. Ide o štýl, za pár šušňov spraviť z najtuctovejšieho auta na cestách niečo, za čím sa ľudia otočia.

Vyhodiť nezmyselne veľké kolesá, zmeniť trošku prefláknutú bielu farbu za červenú metlu a bral by som fabiu monte carlo všetkými desiatimi.
24. 5. 2011 19:45
Re: co může být absurdnějšího.....
Jako proc neudelat za maleho prditka neco lepsiho, ale chtit za to 500 tis???? Jezisi, za tu cenu bych se na to auto ani nepodival! Pri vsi ucte, tohle jsou nejhure vyhozene penize, co jdou, to ani nehodnotim vzhled fabie jako takove...chtit pul mega za slaby motor, jeste diesel a k tomu sportovni vzhled? Cesi jsou blazni...skodovky moc nemusim, ale nijak mi nevadi, nejsem zadny antifan, ale toto, to je drzost...kdo si to koupi, tak za gule do pruvanu, to je silenost
Avatar - gld
24. 5. 2011 19:51
Re: co může být absurdnějšího.....
Pozri, predajca do testu nepošle holotu v štýle "už od". Jasne že bude mať kopec extra prvkov, duálnu klímu, obrovské kolesá a neviem čo. Rozumne uvažujúci človek, ktorému sa MC páči si vyberie základnú verziu s 1.2 tsi a vymaľované.

Hrozivo vysoká finálna cena testovaného kusu (ako je v teste dôrazne spomenuté) vyplýva z vysokej prirážky za motor tdi.
24. 5. 2011 21:46
Re: co může být absurdnějšího.....
Hrozivo vysoká finálna cena naftového subkompaktu domaľovaného športovým pseudoštýlom, na tom nevidíš nič absurdné?
Nízkoprofilové sedemnástky môže dať na takto konfigurované auto naozaj len totálny ignorant zdravého rozumu, no a tá športovosť by sa zišla dokresliť aj primeraným volantom, nie tou opachou, čo tam je, ktorú iba redaktor nazval športovým trojramenným volantom...
Vzhľadovo zvonka biela a čierna ladí, je to pekné, ale celkovo je to auto prakticky nezmyslom. Absurditou. ;-)
Avatar - gld
24. 5. 2011 23:08
Re: co může být absurdnějšího.....
Moja pôvodná reakcia je na mc murphyho príspevok, ktorého podstatu tvorí že nezmyslom je naftový subkompakt. Voči tomu sa ohradzujem.

A 17" sú na fábiu hooodne cez limit zdravého rozumu..ale vyzerá to pekne, no ni? >:-[]
24. 5. 2011 23:26
Re: co může být absurdnějšího.....
Tak hej, všeobecná formulácia "subkompakt s naftou" určite neoznačuje žiadnu absurditu, to je pravda. ;-) Máš recht.
19. 6. 2011 14:58
Re: co může být absurdnějšího.....
Murphy, z mnohymi vecami co tu pises nesuhlasim ale v tomto musim povedat ze si napisal uplnu pravdu. A to nielen co sa tyka skodovky ale aj ostatnych. Vsetci sa tu hraju na nejake sport neviem co a ludia sa idu zosaliet aby mali ospojlerovanu sunku s par konmi. A potom si myslia na cestach ze maju porsche.

k tomu lizacovi plakatov len :yes: >:D
20. 6. 2011 14:20
Re: co může být absurdnějšího.....
Tak jako ne vždy sohlasím s tím co píšeš, tak zde ano. Než kritizovat výrobce, co že si to dovolí vyrábět je na místě tebou zmiňované povzdechnutí nad požadavky lidí.
Avatar - Aspire
24. 5. 2011 10:30
Monte Carlo
Mě se líbí jak vypadá a taky jsem se za ní otočil a málem jsem skončil v příkopě >:D Desing pěkný ale kdo výkonnou Fabii musí jít do RS... ...koupím RS a přehodím světla s grilem a mám rychlé Monte Carlo ;-)

VW by se taky nemusel chrtit o ty motory, ale pak by Škoda byla moc dobrá. Jak by Fabii RS slušel motor co je v Golfu GTI nebo velká Octavia RS s 195kW motorem.

Když už, tak mohli dát do toho alespoň tu 1.4TSI na 90 a 110kW když to má takové jméno a ne prdítka :-(
Rozbalit vlákno
3
24. 5. 2011 12:04
Re: Monte Carlo
V Golfu GTI rozhodně není motor se 195 kW, možná v Golfu R. GTI má 155 KW a stejný motor má i Octavia 2 RS. Monte Carlo je čistá designovka. Nenabízí nic z pořádné techniky...
Avatar - Aspire
24. 5. 2011 12:17
Re: Monte Carlo
Já vím, jen sem to nerozepisoval, 195kW mají modely "R" u VW ;-)
20. 6. 2011 14:36
Re: Monte Carlo
Octavie II RS ma 147kw....prece nebudou delat jeste vic konkurenci Golfu
Avatar - Guttalax
24. 5. 2011 11:23
Monte Cuculi
Tak za ty prachy si to koupí buď skoda vypatlanec nebo vůl. Na těch 205/40/17 musí být boží jízda. >:-[] >:-[] Kdybych měl utratit půl mega za sport auto ,tak bych vzal Mitsu-Lancer.Tam je to úplně o něčem jiném. :-! :-!
Rozbalit vlákno
15
24. 5. 2011 12:06
Re: Monte Cuculi
Hmm... dobrá volba :yes: Ale u těchto aut bych se bál o chování majitelů předemnou...
Avatar - Aspire
24. 5. 2011 12:20
Re: Monte Cuculi
Buďte rádi že tam není to HTP nebo by jste to ani nerozdýchali >:-[] >:D
Avatar - Andromeda
24. 5. 2011 16:13
Re: Monte Cuculi
Co není, může být ;-) ...
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2011 13:27
Re: Monte Cuculi
Tu cenu jsem přehlíd..... tak to je fakt na diagnosu. 8-s
24. 5. 2011 19:11
Re: Monte Cuculi
na mojej Ibize mam uz tretiu sezonu obute 215/40 R17 a nemenil by som...je to subjektivne asi ako dizajn auta :-!
Avatar - gld
24. 5. 2011 19:28
Re: Monte Cuculi
Len tak na okraj, v čom je záklaldný lancer (s 85 Kw pod kapotou) športový?

Lebo má na kufri "lancer"? A také isté majú na kufri aj tie skutočne rýchle autá? >:D
24. 5. 2011 20:09
Re: Monte Cuculi
Dnes sa tu vsetko mozne hraje na sportove...kombiky, supatka, SUVecka...holt zakaznik chce byt klamany tak je klamany
Avatar - petrumr
23. 11. 2011 20:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 5. 2011 20:13
Re: Monte Cuculi
Další teoretik "Kdybych.... tak bych...." >:D
Avatar - Hammunasakra
24. 5. 2011 21:51
Re: Monte Cuculi
KDYBYCH chtěla sportovně laděné autíčko téhle kategorie za tyto peníze, TAK BYCH si pořídila HEZČí a LEPŠí - třeba Citroën DS3 1.6 THP (HDi, kdyby náhodou někdo "nutně" potřeboval v této kategorii diesel a současně slova "diesel" a "sportovní" mu v jedné větě nepříjdou trochu na hlavu) :yes: ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - GM.rja
25. 5. 2011 22:32
Re: Monte Cuculi
... a ještě bych "vyzdvihl" ty bubny na zadních kolech, to je tedy sportovní paráda >:-[]
Avatar - petrumr
24. 5. 2011 20:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 6. 2011 15:02
Re: Monte Cuculi
skus si to este raz precitat, mozno to pochopis. Ale to asi tazko ked si s vacsim motorom ako 1,2 HTP nesiel.
20. 6. 2011 14:22
Re: Monte Cuculi
Tohle i Lancer sportovní auta ?
Avatar - Nerez
20. 6. 2011 19:16
Re: Monte Cuculi
No myslím, že pokud bych měl vybrat z nižší střední něco sportovnějšího, Lancer by tam určitě patřil :yes:
neregistrovaný "pantheon"
24. 5. 2011 12:04
Kto toto prosim vas kupi?
????
Tento model, hlavne s dieslom, je uplne mimo...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Aspire
24. 5. 2011 12:19
Re: Kto toto prosim vas kupi?
Moc lidí ne, proto tu je ta "volba" kdy si můžu sáhnout po TSI místo TDI a naopak.
neregistrovaný "pantheon"
24. 5. 2011 12:37
Re: Kto toto prosim vas kupi?
kto si to kupi s tsi? ak mam taku hotovost, tak urcite kupim nieco ine.
24. 5. 2011 16:33
Re: Kto toto prosim vas kupi?
Možná ty! Naštěstí je hodně lidí,co mají jiné myšlení... ;-)
24. 5. 2011 19:48
Re: Kto toto prosim vas kupi?
No spis nastesti je hodne, co maji stejne mysleni :-) Nic proti, ale za tu cenu si muzes docela vybirat a muzes mit i zajimave a hezke auto, ktere nepotrebuje "sport" packet, aby vypadalo dobre :-) Ale kazdeho volba, to pravda jest
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2011 13:25
Re: Kto toto prosim vas kupi?
až na to, že to kapek přehnané s tím jménem, tak je to pěkné autko.
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2011 13:26
Re: Kto toto prosim vas kupi?
No, tento model, hlavně s dízlem, právě dává smysl.
neregistrovaný "pantheon"
24. 5. 2011 15:03
Re: Kto toto prosim vas kupi?
ale cena tohto modelu v dizli nedava vobec zmysel...ale mne sa auto osobne resp prevedenie paci, aj v tom cervenom je super...ale ta cena...
24. 5. 2011 13:04
Jméno a barvy: Podivná náhoda
Jen tak mimochodem, všimli jste si, že Renault už delší dobu nabízí Lagunu Coupé (a možná i jiné typy) v akční výbavě "Monaco GP" v bílé barvě, s černými disky kol a doplňky? Viz např. zde:
[odkaz]

A Škodovka teď přijde s Fabií "Monte Carlo", kde základním designovým prvkem jsou - černé disky kol a doplňky. Hmmm.... Pravda, Fabia je k mání ve více základních barvách, nejen bílé.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2011 13:25
Re: Jméno a barvy: Podivná náhoda
.... ale no táák, černo bílá a bílo černá dneska jede. Je to prostě moderní ;-)
Avatar - GM.rja
25. 5. 2011 22:40
Re: Jméno a barvy: Podivná náhoda
Ano, to je pravda a velmi, velmi vyzvihované plus - Fabia se nabízí ve velké, skutečně velké spoustě barev! Problém je, že si stejně kupuji jen jedno auto této třídy, takže ostatní barvy jsou mi na h.ovno a ještě ke všemu jsou na dost krutě předraženém autě. Kdyby fabia začínala na reálných 160 tis. Kč a s koly a autorádiem v základu, pak by za "toto" mohli chtít nějakých 250 tis., víc ne ;-\
No nevím, jsem z toho na rozpacích 8-s
Avatar - rohYpnol
24. 5. 2011 13:48
Zlaté houno
Je až neuvěřitelné, co dokázali AZNP vykouzlit z nevzhledné škatule. Tím však poklona z mé strany končí.
Pokud přistoupím na myšlenku ne moc velkého stylového vozu v dieselu, tak tu máme např.
Mini One D 473 000,-
DS3 1.6eHDi 447 000,-
Megane Coupe 1.9dCi Monaco GP 476 000,-
Přitom to jsou vozy zcela o něčem jiném, žádný oplastovaný lowend se základní cenou pod 200.
Již základní cena Monte Carla 330 000,- je jak z říše divů.
Těch pár plastů dokáže dodat každá slušná tuningová garážová garáž za basu piva a střechu do fólie jakby smet. A na rozdíl od AZNP by nepochybně zvládli i zlatý odstín >:-[]
Takže za vzhled u mě mají sice jednoznačně :yes: , jenže takto by měla vypadat každá Fabia, aby se na ni dalo aspoň trochu koukat. U konkurence se za akceptovatelný vzhled nepřiplácí. U Škody ano a ještě to drze nazývají stylovou úpravou :no: Cena opravdu pouze pro berana, který stojí v čele stáda tupých ovcí.
Shrnuto - houno zabalené do zlatého papíru zůstane hounem :-!
Rozbalit vlákno
17
24. 5. 2011 14:59
Re: Zlaté houno
Jenom tato poznamka :

O 24,6 procenta zvýšila Škoda za dva měsíce roku 2011 své prodeje oproti předchozímu roku. Vysoké nárůsty zaznamenala značka na všech významných trzích.
--------------------------------------… />Zakaznici rozhoduji za co daji sve penize a urcite nejsou vsichni tupe ovce (napric celym svetem). Skodovka proste jenom vyrabi to, co si lide preji kupovat. A dela to velmi dobre. Rozhodne lip, nez takovy Saab.
Avatar - Blue Sun
24. 5. 2011 15:05
Re: Zlaté houno
Jenže zapomínáš dodat, že většinu toho nárůstu tvoří Čína a Indie, kde je modelová nabídka totálně odlišná od evropské.
24. 5. 2011 15:39
Re: Zlaté houno
například se tam neprodává Fabia, Superb, Octavia a Yeti, že :-)
Avatar - Blue Sun
25. 5. 2011 07:13
Re: Zlaté houno
To bylo slabé, zkus to znovu.
Avatar - rohYpnol
24. 5. 2011 16:14
Re: Zlaté houno
jasné - a o tento nárůst se postaralo provedení Fabia Monte Carlo :no:

Jistě jsi navíc postřehl, že jsem se bavil o našem trhu. A argumentovat prodeji je vcelku úsměvné, protože to je pohled automobilky. Já hodnotím z pohledu zákazníka, navíc ne z pozice ovce. A v tomto pohledu je za tuto cenu Fabia těžký úlet :-! Ale nepochybuji, že zájemci se najdou. Jen by mohli vědět, že kupují obyč. tuctovku s pár plasty za cenu dospělých stylovek.
24. 5. 2011 17:30
Re: Zlaté houno
Asi tak. Nehledě na to, že 435 t/Kč je poměrně blízko 470 t za které se dá pořídit Mini, či Polo GTI, a to už je jiná káva.
Avatar - petrumr
24. 5. 2011 20:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
24. 5. 2011 20:19
Re: Zlaté houno
Zatímco krátka Fabia je přímo mikrobus.
Avatar - petrumr
24. 5. 2011 21:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 5. 2011 21:19
Re: Zlaté houno
Jaksi nechápete, že zákaznické skupiny obou vozů se neprotínají, takže kdo chce Mini, neuvažuje o Fabii a naopak. Kdo chce trochu praktičnosti, pro toho je tu Clubman, Mini tu kdosi uváděl proto, že se jedná o nepoměrně charismatičtější produkt než Fabia.
Avatar - rohYpnol
24. 5. 2011 23:42
Re: Zlaté houno
zajímavé, jak někdo dokáže i pochopit význam psaného slova ;-)
19. 6. 2011 15:07
Re: Zlaté houno
to mas tak, ked si kupis sunt ako petrumr tak to budes jak dilinko obhajovat nielen sam pred sebou ale aj pred ostatnymi aby si si dokazal ze taka chyba to nebola ako mu vnutorny hlas hovori. A zjavne chlapec prenasa 200 litrovy sud denne :-)
Avatar - jazva
24. 5. 2011 21:54
Re: Zlaté houno
Ako tak sledujem, čo ty všetko do tej Fabie strkáš, tak si si mal radšej kúpiť Aviu... >:-[]

Do SLR tiež nedáš 200litrový sud. Ani 100litrový... To je zlé, zlé auto. >:D
Avatar - Ronault.
24. 5. 2011 23:34
Re: Zlaté houno
Proč strkáš do Fabie 200 litrový sud? Jezdíš k Olíku?

Roletka a do auta musíš narvat sud... chlape... >:D
Avatar - rohYpnol
24. 5. 2011 23:46
Re: Zlaté houno
1) do mini 200l sud dáš, o to se s tebou klidně vsadím. Stačí sklopit zadní sedadla.
2) nevěděl jsem, že stylové vozy se posuzujou podle toho, jestli se do nich vleze 200l sud.
3) do Fabie kombi nedáš 2000 l sud. A to je těžký průser :-!
Avatar - Ronault.
24. 5. 2011 23:59
Re: Zlaté houno
2000 sud je zbytečný, to už bys musel mít je tlustou tchýni >:D
Avatar - Bristol
12. 10. 2011 16:17
Re: Zlaté houno
nevím jak ty já si auto nekupuju podle toho jestli sem tam vejde sud...a jestli to vozíš denně tak pak chápu že nemáš na nic jiného než na HTP >:-[]
24. 5. 2011 15:09
panstvo
ja viem, ze ste niektori stastni ked mozete rypat a hlavne do koncernu VW, ale ta cena 506tis je aj s priplatkami, inak 435tis - takze sme o 80 tis inde. Ak by som mal kupit cosi take na firmu, tak bezproblemu. Inak ja naopak nechapem, ze niekto vyhodi co i len 250tis za hociaku korejsku kravinu...
jedine skoda, ze tam uz nie je 1.9 TDI - tieto nove babske dizle nicia cele kuzlo
Rozbalit vlákno
4
24. 5. 2011 16:33
Re: panstvo
435 t/Kč za tuto dobře vypadající "bídu," (co se týká výbavy) je opravdu moc, za to už je např. Honda Civic, nebo Golf, jenž oba vypadají lépe, jsou lépe vybavena, i lépe jezdí, 506 t s příplatky je už opravdu logický nesmysl, za tu cenu už je tu Fabia RS, která je po všech stránkách lepší auto, o nectnostech Fabií jako praskající žárovky ve světlometech, špatně řešené odtokové hrany, či rozvody, které nejsou vedeny řetězem, ale jakýmsi řetízkem, který přeskakuje ani nemluvě. Mluvit o "korejských kravinách" mi přijde jako silná káva, ve světle toho, že např. i30 je Fabii vyrovnaným soupeřem.

K tomu dieselu.1.6 TDI mi přijde jako zajímavá volba pro ty, co chtějí moderní dieselový motor, 1.9 TDI by byla do auta velikosti Fabie naprosto zbytečná, především velká a těžká při srovnatelném výkonu jako 1.6 TDI. Já ale smysl dieselu v malém, relativně lehkém hatchbacku moc nechápu, protože auto nebude agilní a jízdní vlastnosti budou horší než u benzinové motorizace.
25. 5. 2011 07:56
Re: panstvo
Tak i 30 by mala byt trieda Golfu a nie Fabie ale ta i30 moze konkurovat tak domacemu kinu z teska...
1.9TDI bol pravy turbodizel nech si zavistlivci hovoria co chcu. Proste tento motor mal charakter a zvuk. Ja viem, ze kopec ludi nadavalo na hlucnost a kopanec – ale to robi tento dizel prave tak charakterny a nezabudnutelny. Prave tieto a este aj ostatne vlastnosti tychto dnes uz nevyrabanych motorov dali dizlu charizma...zoslapnut plyn a nechat sa vystrelit, ziadne rozbiehanie sa za predbiehanym autom, ziadne podradovanie, len sa pozriet ci je volno a praaaask – ten obehnuty v kiji: jasne jasne zase arogantny TDI ickar....Dnesne radoby dizle stoja za *. Su makkucke ako sracka po zlom syre, nemaju ziadnu iskru, zvuk vydavaju ako zachripnuty jezko a este ich treba tocit...!!! Maju vyssiu spotrebu a su citlive na chovanie sa k plynu, kde je ten pokrok sa pytam? V penazenkach ferhojgenov z Belgicka???!!! Nemam sice dizel, jazdim atmosferou v benzine a s 5 valcami ale s TDI som sa cosi nacestoval a najazdil – s roznymi a su to neskutocne masiny, ktore z nafty spravili charizmaticke motory. Tieto novodobe babske naftaky uz nemaju ziadne plus. Len pre rozpiplanych mozno kulturu chodu a pre ovecky emisny stitok.
19. 6. 2011 15:14
Re: panstvo
nstar nehnevaj sa ale posobis ako amater. Jednak uz brat 1,9ako nejaku modlu co sa tyka zvuku a kopanca je chory nezmysel. Kuzlo tychto motorov bolo prave v tom ze boli konstrukcne stavane pre dodavky a tym padom boli robustne a vcelku spolahlive. Ale obhajovat 1,9 z hladiska hlucnosti a kopanca je ako obhajovat vojnu za precistenie ludstva. Co sa tyka korejcov len tolko ze tiez mi nie su sympaticki ale ked sa pozrieme aky pokrok spravili za kratky cas tak za 5-10 rokov mozu byt lepsi ako nemci. A to nehoorim ako ich fanusik.

To ze sa ti paci TDI z tvojho pohladu takeho aky je len svedci o tvojej automobilovej a jazdnej negramotnosti. :no:
neregistrovaný "Sheldon"
25. 5. 2011 10:22
Re: panstvo
Souhlasím, do Fabie je určitě lepší benzín než diesel. Měl jsem možnost projet se jednak v 1.6 TDI 77kW tak i v 1.2 TSI 63kW(!!!), a musím říct, že i slabší benzín je daleko živější a víc hravější. Můžete ho dost točit a má celkem solidní zvuk. Diesel mi přišel trochu lenivý a ani moc netáhnul. A také TSI je lehčí než diesel a je to znát, obzvlášť na tak malém autě.
24. 5. 2011 16:33
Montér Karel
To je zase nářku. Edice Monte Carlo je jen a jen styling kit a nikomu není nic do toho vrčí pod kapotou. Mimo to nabízí vcelku bohatou výbavu. Já to beru jako milé oživení produktové palety, navíc ta bílá tomu vyloženě sekne ;-)

PS: Jasně, montér Karel, co dělá do aut o garáž vedle říkal, že za půl mega už můžeš mít už 6 let starý sedmičkový Bávo, tak jakápak Fabia..
Rozbalit vlákno
5
24. 5. 2011 16:46
Re: Montér Karel
teď jsi to rozsek, je to jen o závisti, že? ;-)
24. 5. 2011 17:05
Re: Montér Karel
Popravdě, je těžké za tím hledat jenom jednu věc. Je až dojemné, jak se smečka snaží nepochopit cenovou politiku Škody u malých dieslů. 80 tisíc příplatek 55kW verze oproti 51kW HTP by tady byl asi těžko v okamžiku, pokud by na stejné úrovni nestartovala Octavia a ta je pro Škodu řádově zajímavější.
24. 5. 2011 18:12
Re: Montér Karel
No a to je právě škoda, že edice Monte Carlo je jen styling kit, auto, které vozí na blatníku plaketu ne nepodobnou logu jedné z nejslavnějších rally na světě by si přece jen zasloužilo něco ostřejšího a tohle by se mohlo klidně jmenovat "Fabia OP Prostějov Edition".

P.S. Pod půl mega můžeš mít nový Abarth Punto Evo. [odkaz] ;-)
Avatar - petrumr
24. 5. 2011 21:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 5. 2011 11:06
Re: Montér Karel
Holt marketing, lidi na to slyší, co na tom, že to má k rally, potažmo sportovnímu naladění daleko jak flákota k veganské stravě. ;-\
24. 5. 2011 17:01
bubnove brzdy?!
a co dat bubnove brzdy na auto za 500 000Kc, to je snad vtip? moze to mat vobec ESP? Skoda ma vzdy vie priviest do uzasu, skoda ze vacsinou v negativnom zmysle slova.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Frasier
24. 5. 2011 17:22
Re: bubnove brzdy?!
absolútne súhlasím, auto za 500 000 a nemá ESP :no:
24. 5. 2011 17:22
Re: bubnove brzdy?!
To je prostě Škoda. Za relativně dost peněz málo muziky. Teď nemám na mysli přímo edici Monte Carlo, ale v momentě kdy japonská, korejská, ale i německá konkurence nabízí víc, tak Fabia ve výbavě Ambiente nemá ani ESP ani hlavové airbagy, to jen tak na okraj. Je prostě jasně vidět, že Fabia je popelkou Škody.
24. 5. 2011 20:26
Re: bubnove brzdy?!
Vyjmenuj deset aut segmentu malých aut s hlavovými airbagy v základní výbavě a pět, která mají zároveň základní výbavě i ESP. Pokud je to tak široký standard, jistě není problém. Kdo chce, má u zmiňované Fabie Ambiente Plus včetně dalších serepetiček za 261 900Kč.
24. 5. 2011 21:12
Re: bubnove brzdy?!
Vtipné-). Měl jsem na mysli benzinovou motorizaci s cenou do cca. 360 tis., což tento designový "skvost" určitě není. Abych koupil Fabii Ambiente za 337.000 a dokupoval si např. vypínání airbagu u spolujezdce, či el. okna, (která by měla být alespoň standardem alespoň vpředu). Např VW Golf jenž stojí v základu 313 tis. je co se týká výbavy neporovnatelný. 6x airbag, ESP a tuším, že man. klima. Za to si u Fabie musím těžce připlácet, takže asi tak a Golf s Fabií co do kvality rozhodně srovnávat nelze a nevybalancuje to ani silnější motor, jenž hraje pro Fabii.
25. 5. 2011 10:07
Re: bubnove brzdy?!
Srandovně porovnáváš třídveřový Golf 1.2TSI 63kW s 5 stup. manuálem bez akčních paketů (ještě navíc po započtení slevy veřejně dostupné pouze s leasingem) a Fabiu s motorem 1.2TSI 77kW DSG (v Golfu začátek na 432 tis. Kč bez čehokoli jiného).

A přitom srovnání Fabie Elegance 1.2TSI 63kW za 309 900Kč a Golfu Trendline 1.2TSI 63kW s paketem Comfort a All in za 355 600Kč je mnohem šťavnatější a hlavně férovější. Motory jsou stejné, výbavy plus minus obdobné. Jenže ty potřebuješ kapesní honičku s extrémy, že :-)

Detailem je snad už jenom to, že 1) Ambiente/Comfort tvůj standard el. oken vpředu má už od začátku prodeje první generace v roce 1999. Kdo el. okna chce, má možnost. Kdo nechce, může si koupit o něco levnější verzi 2) Vypínání airbagu spolujezdce je opravdu široce používaná funkce. Tolik, že jsem ještě neviděl nikoho, kdo to opravdu používá. Opět - kdo chce, pro toho jistě není patnáct stovek překážkou.
25. 5. 2011 10:58
Re: bubnove brzdy?!
Vypínání airbagu spolujezdce hojně užívají ti co mají malá děcka. Taky se ti to možná bude časem hodit. ;-)
25. 5. 2011 12:48
Re: bubnove brzdy?!
Možná nemám zájem stejně jako většina ostatních vozit děcko vpředu..
Avatar - gld
24. 5. 2011 19:32
Re: bubnove brzdy?!
Keď stačia tak načo meniť?

Či nech aj zle brzdí ale hlavne keď bude mať kotúče?
25. 5. 2011 13:01
Re: bubnove brzdy?!
Jen chci podotknout, že jsem si hrál s konfigurátorem na stránkách skoda-auto.cz a jako bernou minci jsem měl běžnou Fabii, nikoli Monte Carlo.
Avatar - petrumr
24. 5. 2011 20:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
24. 5. 2011 20:19
Re: bubnove brzdy?!
Které?

Jo a jaký je problém s ruční brzdou u kotoučových brzd?
24. 5. 2011 20:36
Re: bubnove brzdy?!
Žádný, Umr má problém s auty, které kotouče mají...
Avatar - petrumr
24. 5. 2011 21:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
24. 5. 2011 23:33
Re: bubnove brzdy?!
Aha, tak to je logika. Ono i do náklaďáků se dávají pomalu kotouče.
A srovnávat náklaďák a osobák, už jen tím jako hmotnost brzdíš a z jakých rychlostí...? To bychom se mohli divit, proč nemá letadlo ocasní vrtuli, když ji má vrtulník.

Zadní brzdy že malo brzdí? Reznou kotouče? Já mám asi nějaké moc dokonalé brzdy vzadu na autě....
24. 5. 2011 23:59
Re: bubnove brzdy?!
Asi tak, kotoučové brzdy dávají kvůli lepšímu brzdnému účinku. Argumentace tahači je z pohledu běžného řidiče lichá.
25. 5. 2011 13:22
Re: bubnove brzdy?!
obecne je auto brzdeno diky znalostem z fyziky zakladni skoly z 80 procentech prednimi koly, i laik si jaxi vsimne, ze pri prudsim brzdeni se auto nahrbi dopredu a vetsina vahy jde na predni kola, zadni jsou odlehcena a jejich brzdeni ma velmi maly ucinek, to je hlavni duvod proc vzadu bubny staci a stact budou. Ze to nekdo neprekousne, ze na jeho supr kare za pul mega prosvitaj pres supr lity kola socko bubny je jeho problem, ma si vybirat auto podle zadnich brzd....
24. 5. 2011 17:07
Podivnost
Dobrá tedy, v případě edice Monte Carlo se jedná o edici odlišnou vzhledem a výbavou. Předpokládám, že by vzhled měl být nespíš sportovní. Proč tedy proboha nedoplnila Schade edici o nějaká rozumná zadní světla? Celé auto je "otuněné" ostopryč v odstínech černé a bílé a na zadku z toho trčí obyčejná červená světla. Celé to tak působí jako výtvor tuzingového mistra, kterému došly peníze. Jiná barevná kombinace by mě asi tak do očí netloukla, jako tento paskvil.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - petrumr
24. 5. 2011 21:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 5. 2011 06:33
Re: Podivnost
Světla musejí být homologovaná, ne stejná jako základní model. Ostatně ty přední světla jsou také jiná než u normálního auta. Jenže by to stálo zase o pár korun navíc. Jinak bych si na autě dovedl docela dobře představit třeba tato světla - [odkaz] (jo, vím, jsou pro Fabii I, ale jde mi o celkový styl. Mimochodem - mají i homologaci).
Ne, nejsem příznivcem tuzingu, ale když už s tím škodovka začala, mohla by to dotáhnout do konce. Teď je to paskvil.
24. 5. 2011 21:57
Re: Podivnost
souhlas, ty obyč. zadní lampy byly to první, co mě praštilo do vočí.

ale i celkově je to akorát navoněná bída. kdo si tohle koupí, musí být fakt exot.
Avatar - Ronault.
24. 5. 2011 19:10
TDI
"Absolutní výše ceny tedy dosáhla své hodnoty spíše díky nereálně vysokým příplatkům za turbodiesely. "

Ano, toto autor vystihl přesně. Škodovka má na celém trhu neúměrné příplatky na naftový motor. Při výkonnosti a úspornosti TSI už ten nájezd na TDI musí být opravdu vysoký, přesto TDI volí tolik lidí. 8-s
Rozbalit vlákno
7
24. 5. 2011 19:27
Re: TDI
Fabie TDI se v ČR moc neprodávají, podíl je cca 20 %. A i to málo nevolí lidi, ale hlavně firmy do svých "flotil"...
Řekl bych, že dnes se TDI už nevyplatí. Rozdíl ve spotřebách se snížil a při následném prodeji o nafťáky už není tolik zájem aprodávají se za nižší ceny než benzíňáky.
Avatar - Ronault.
24. 5. 2011 19:40
Re: TDI
Ale kupodivu se stále dnes najdou i soukromí zájemci, v mém okolí takoví jsou, co prostě chtějí diesel již pomalu z principu, i když najedou 10t ročně a po městě :-|
24. 5. 2011 20:00
Re: TDI
Určitě se nějací najdou, ale není jich zase tak moc. Na Fabiích opravdu nejčastěji vidívám označení HTP. Statistiky to potvrzují.
Avatar - Ronault.
24. 5. 2011 20:06
Re: TDI
Já jsem na to ale poslední dobou koukal a začíná se TSI hodně rozšiřovat.
Avatar - petrumr
24. 5. 2011 20:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
24. 5. 2011 19:33
Re: TDI
Najefektívnejší spôsob, akým podporiť predaje TSI motorov..absurdne predražiť TDI-čka.
Avatar - rohYpnol
24. 5. 2011 23:48
Re: TDI
Tak ono se pak zase snáz poskytuje "sleva" firmám, protože je z čeho slevovat ;-)
24. 5. 2011 19:36
sialenost za pol mega!
Stokonova cierno-biela fabka s bubnami na p*deli, plus tovarensky tuzink v cene. To vsetko "len" za pol mega! A ja som sa bal, ze sa dnes uz nezasmejem... >:D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ronault.
24. 5. 2011 19:41
Re: sialenost za pol mega!
Jo, je to neuvěřitelná cena. Za 500 dneska můžeš mít již RS, Polo GTI... no... a možná i jedno červené nebo bílé GTR >:D
24. 5. 2011 20:28
Re: sialenost za pol mega!
Co vám brání koupit RS nebo GTI...
Avatar - petrumr
24. 5. 2011 21:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
24. 5. 2011 23:29
Re: sialenost za pol mega!
Tak pokud jezdíš jen 50, tak jo, tak to ti stačí HTP. Tvému nájezdu by stačila i koloběžka, na nákup by sis vzal dvoukolák.
Avatar - Ronault.
24. 5. 2011 23:28
Re: sialenost za pol mega!
Co je to za argument?
Avatar - leone
24. 5. 2011 21:28
Desing,..cena,
F II se jednoduše nepovedla :no: , škoda slov,..urychleně vyjet s F III, vycházející z nedávno představeného konceptu, ..a především změna základních proporcí,.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!............šířka +10cm, výška -5cm, změna těžiště !!!!!!!!!!!!!!!!!, jak tu současnou mohl někdo poslat do světa, zůstává rozum stát :no: :no: , stará Felicia, naprostá kráska proti ní,...( pochopitelně, nehodnotím techniku, která je poplatná době vzniku a nejde tudíž dnes porovnávat ) ...ze všech koncernových "mini" desingnově nejvíc nevyvážené auto .---jj a cena ??? tak to je běs, ale pokud je poptávka, proč ne >:D >:D
Rozbalit vlákno
2
25. 5. 2011 10:10
Re: Desing,..cena,
Těch 10cm bude na šířku u auta k příměstské jízdě k čemu? K pohodlnějšímu vystupování v podzemních garážích? :no:
Avatar - ryman
19. 6. 2011 17:38
Re: Desing,..cena,
třeba k většímu vnitřnímu prostoru, lepší stabilitě, vzhledu? nemluvě o tom, že fabia je mnohdy jediným autem v rodině, takže s tou příměstskou jízdou bych to neviděl tak jednoznačně..
24. 5. 2011 21:50
:-)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Nerez
27. 5. 2011 19:22
Re: :-)
Kdo uvažuje o Monte Carlu, tak mu jde především o netradiční vzhled. A 308 nejenom, že samo o sobě není pěkné auto, ale navíc verzi GTI od běžné 308 pozná málokdo. Co se vzhledu týče, tak zde Monte vyhráva na plné čářě.
neregistrovaný "Aventador"
19. 6. 2011 10:00
Re: :-)
tak za prvé...308 je mnohem hezčí než ušmudlaná fabia(ale to je věc názoru, mě se fabia nelíbí)...i když v MC ji to relativně sluší :-) za druhé...za ty samé peníze máš 2x výkonnější, o třídu větší, kvalitnější a stylovější vůz...a nebudeš působit dojmem lepšího home tunera... :-)
Avatar - Nerez
7. 11. 2011 20:42
Re: :-)
No, bežná 308 je opravdu hezčí než Fabia. Ale Monte mi příjde daleko stylovější než 308 GTI, na kterém krom nápisu GTI není stylového vůbec nic.
Osobně bych si za ty peníze nekoupil ani jedno z těhle aut.
24. 5. 2011 22:31
Chjo
Chjo to je tady zase zamindrakovanyho revu, chytrolinu a nadlidi....
Ze je fabie za tuhle cenu pro cechacka nesmysl na tom se shodneme, nicmene takovy rev od anonymni skupiny, co na takovyhle ani podobny auto stejne nikdy mit nebude, na tom se nezmenilo nic, rvani je tak jediny co jim zbejva, v tom jsou "silny"...
Je treba na Skodu nekoukat pohledem zamindrakovanyho cechacka, co by na ni plival i kdyby byla o tretinu levnejsi, ale pohledem ostatnich trhu, na kterych Skoda ten svuj supr obrat dela, cechacci ji jsou uz davno zcela ukradeny a jen tak se to nezmeni, tak klidne nadavejte dal, Skoda se diky prodejum jen zaslouzene smeje a ja ji za to tleskam, a at se to nekomu libi nebo ne, proste umej a jedou.
Co se tyce porovnani dieselu a benzinu, ted jsme delali kalkulace na lesingy na nekolik modelovych firemnich Fabii, operativni leasing, zaplati se to az najezdem zhruba 110.000 a vejs, cili pro nizsi najezdy uz nema smysl ciste z financniho hlediska o nafte uz uvazovat...
Rozbalit vlákno
1
24. 5. 2011 23:22
Re: Chjo
Ten kdo si tohle nekoupí, ještě nutně nemusí být "zamindrákovaný Čecháček." Jde o to, že za proklamovanou cenu, (nebo za cenu velmi podobnou), je možno koupit vozy, jež jsou nesrovnatelně charismatičtější, i řidičsky zábavnější. Navíc, když budu brát verzi za 500t, tak nevidím důvod proč nejít do Fabie RS, která skutečně nějaké schopnosti má. Tohle si jistě své zákazníky najde, ale ti jenž mají o autech trochu přehled, si těžko pořídí něco, u čeho jsou jediné přidané hodnoty bodykit, hezčí světlomety a pěkná litá kola, sedadla RS a klima. Když už, tak bych udělal Fabii RS v edici Monte Carlo, to by alespoň trochu dávalo smysl.
Avatar - Ada je zase tady
24. 5. 2011 23:22
Benzinovy diesel
Svym charakterem sametovy a pritom vybusny, temperamentni a usporny 1,9TDI je pryc, novy 1,6TDI ma charakter spatneho francouzskeho dieselu 1,5dCi, ktery ze vseho zdaleka nejvice pripomina nepodareny benzinovy motor. Pri predjizdeni podradit, vytocit do 4000RPM... Spotreba je pritom mnohem vyssi, nez papirove udaje. :no:

Zlata doba dieselu TDI PD zkratka skoncila, zapomente.A pokud ten podareny diesel 1,9TDI nahodou jeste stale klepe pod vasi kapotou, hodne si rozmyslejte, jestli nebude lepsi si ho radeji nechat, nez kupovat nepodareny motor ekonomickych "expertu" na "katovani kostu".

Nova Fabia "Monte Carlo" mi zdaleka nejvice pripomina znamy marketingovy produkt, o kterem si muzete precist neco tady: [odkaz]
Rozbalit vlákno
2
24. 5. 2011 23:32
Re: Benzinovy diesel
Diesel do hatchbacku jako je Fabia je sám o sobě nesmysl, (do combi bych to snad ještě pochopil), ale podle mně patří diesely do rodinných combi, fleetů, či managerských limuzín. Ne do aut typu Fabie, Civicu, Yarisu.
Avatar - Ada je zase tady
25. 5. 2011 07:16
Re: Benzinovy diesel
Nesouhlasim se vseobecnym odsudkem. Zalezi na tom jaky diesel.
Avatar - Guttalax
25. 5. 2011 14:50
Muhehehehe
>:D Spotřeba 3.6/4.2/5,1 je docela úsměvná obzvláště,když se jedná o sportovní verzi Neměla by se jmenovat ECO MONACO? >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Nerez
27. 5. 2011 19:09
Naživo
Kamarád si ji koupil, má ji v červené s motorem 1.2 TSI a na 16" kolech s více paprsky. Dal za ni nějakych 320 tisíc. Z některých pohledů vypadá pěkně, z některých je to prostě ta vysoká koza. Interiér je jednodušší, ale nemám mu co vytknout. Ale přední sedačky jsou parádní, to se musí nechat :yes:

Tady pár foto na porovnání s mojí Astrou:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kubajsss"
8. 6. 2011 06:21
TDI vs. TSI
Poraďte, který motor je lepší 1.2 TSI 77 kW nebo 1.6 TDI 77 kW?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Nerez
8. 6. 2011 18:13
Re: TDI vs. TSI
Rozhodně TSI, kultivovanější, tižší a když se s ním umí jezdit, jde to i za 5,5 l :yes:
Avatar - asfalt
19. 6. 2011 20:20
Re: TDI vs. TSI
Do Fábie bych ti doporučil raději 1.2 TSI. K malému autu, jakým Fabia je, se podle mého názuru hodí líp. Naftovou jednašestku bych upřednostnil třeba do Yetiho, Roomsteru nebo Octavie.
12. 4. 2012 07:53
Re: TDI vs. TSI
Motor je lepší TSI :yes: než TDI :no:
Super volba Fabia RS 1,4TSI 132kW
Nevhodné TDI sportovní!
19. 6. 2011 13:35
Fábia je beznádejný prípad ...
Dizajnovo je to auto úplne mimo a už o športovom vzhľade sa nedá hovoriť ani náhodou ...

Oproti Octavii je to zúfalosť a radšej "normálnu" Octaviu, ako "športovú" Fabiu - za tú istú cenu ...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jvkgrifone
19. 6. 2011 18:13
A proč ne.
Pánové, já bych za to svejch 500tisíc v životě nedal. Jednak je nemám a jednak je, no prostě nemám. Ale dokážu si představit situaci, že bych to přesně takhle vybavenou Monte Carlici koupil (stříbrnou). A ta situace je, 500tis limit na služební auto, co musí být v naftě. Celá firma kupuje u jednoho dealera koncernový auta, takže to musí být koncern. Jsem mladej, nemam rodinu, proč bych si kupoval oktávku? Abych měl uznání sousedů a občasný problémy s parkováním? Navíc za tu cenu by oktávka nebyla nic moc vybavená. Existuje určitá skupina lidí, co oplakala absenci dieselové RS, tohle sice není žádný sporťák, ale jistá náhrada jo. Mrzí mě tři věci: pětikvalt, bubny a odhad, jak dlouho by podobně vyšperkováná Škodovka vydržela na ulici v Praze.

Každopádně, braťa, tady máte potenciálního zájemce:)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Atlis
20. 6. 2011 15:05
Nazivo - Ok
Odhliadnuc od ceny a vsetkeho ineho, Monte Carlo vyzera nazivo k svetu. Hlavne interier v cierno-cervenej je znacne atraktivnejsi ako obycajny... :yes:

V kombinacii s 1.2TSI - fajn auto do mesta a na kratsie vylety mimo :)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Nerez
20. 6. 2011 19:15
Re: Nazivo - Ok
Přesně tak, interiér je pěkný, hlavně sedačky z RS, ty jsou parádní :yes:
20. 6. 2011 16:45
Hrůza...
Něco tak ošklivýho se jen tak nevidí. Mi to připomíná nepovedený tuning. Oko designéra má asi počátek slepoty...hrůza. O ceně a brzdách radši ani nemluvím.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Nerez
20. 6. 2011 19:14
Re: Hrůza...
No, osobně s tebou nesouhlasím. Monte se mi líbí a s motorem TSI je to zajímavé auto. Zadní bubny sice nechápu ale co se dá dělat. Cena by mohla být nižší, ale zkrátka za "vyjímečnost" se platí ;-)
Avatar -
26. 8. 2011 16:31
Monte Carlo
Škodovácký hnus jako vše a jen hlupáci koupí takové příšernosti, dokonce jsme tak hlupí že koupíme i tříválec. To je magořina. Chytrý člověk ví že do skutečného auta patří skutečný motor.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Biest
6. 8. 2012 23:58
monte vs. RS
minule som tuto fabku videl v cervenej so 17´´ diskami a musim povedat, na zivo vyzera fakt vyborne. bol som velmi milo prekvapeny a nevedel som sa na nu vynadivat. a to som z nej bol na obrazkoch v rozpakoch. fakt sa musi uznat, ze budi pozornost a vacsina ludi sa za nou otoci. podla mna v tomto prevedeni je fakt super.

tiez som par dni na to videl taku istu ale v strieborno ciernej farbe. tiez vyzerala peckovo.

ale na druhej strane ta cena je fakt uletena a za tie prachy si radsej este doplatim a mam eReSo, ktore je silnejsie, dynamickejsie, ma lepsie jazdne vlastnosti a vyzera rovnako atraktivne (zelena, cierna strecha, black packet, cierne 17´´ disky)
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku