Když neumějí dělat motory, tak to musí zkoušet jinak !!
němci tradičně nejslabší poměry motorů obsah/výkon pokud se nejedná o něco většího nebo M atd. Takový průser jako 2.0 85kw, 1.8T 132kw nebo CLK 1.8 kompresor 120kw nebo 141 kw / stejný výkon jako Toyota bez turba/ snad ani Hyundai neprodává. Za takové výkony by neměli chtít platit, ale auta rozdávat. Dveře nedělají podstatu auta /výkon/ Takže tahle reklama nejubožejší mezi všema
Podobně zábavný je i ten "odhad" cenového rozdílu mezi novým Golfem GTI a cenou nové Pandy 1.1 active...
Pokud by stál Golf GTI jen o nějakých 100 tis více, než zmíněná Panda, nestačili by ho vyrábět... >:-[]
Je to zavádějící reklama. Se svou pandou mám najeto 111 tisíc a žádný problém. Dokonce i žárovky mám původní. Dveře jdou také zavírat. Kdyby s tím naboural, tak se stejně nezavřou. A za Pandu jsem dal minimálně o 100 tisíc méně, než za ten německý krám, ze kterého není vidět ven.
je jasné,co ho vedlo k takovému testu, kdosi to pod videem i píše >:-[]
"because VW fans are fuckin' monkeys and they jump on their doors every day on regular basis this test is very important for them!˙"
Důležité to není naprosto k ničemu :-) Přijde mě komické jak se pořád někdo za tím snaží zuřivě bůh ví co hledat. Prostě pověsili auto na kšandy, reklamní trefa, mluvila o tom půlka republiky jestli to je nebo není možné. No a dokázali že když se to udělá blbě tak to možné není, když dobře tak to problém není. Ťoť vše. Rozhodně bych se podle pevnosti pantů nespoléhal na to jestli v autě přežiju víc nebo míň ;-)
Az se naucis chapat vyznam psaneho textu si ten prispevek prelouskej jeste jednou, pak si poposedni a treba ti to dojde o cem byl. Pokud se do toho stadia nedostanes, nech si ty svoje stupidní bláboly pro sebe.
Férové je objektivní srovnání, protože auta se hodnotí jako celek. Takto dochází ke zkreslování objektivity směrem k reklamovanému zboží. To je nekalá soutěž.
A ano, kam to dotáhli...? Ten "svobodný" americký styl života to dotáhl až... víme sami.
Zaujal ma jeden fakt, koľko sú v európe ľudia preplácať auto.
Moje porovnanie, nie úplne detailné ale predsa:
Elantra Touring USA - 15995,-$ - i30cw SK- od 10 999,-€ = 15 508,-$
VW Jetta USA - 16 495,- - VW Jetta SK od 14 920,-€ = 20 888,-$.
Jo, maji povolenou srovnavaci reklamu, normalne muzou porovnavat urcite parametry, ale musi to byt u stejnych verzi, popr pomoci hvezdicky popsano, co za verze srovnavali. Skoc si na stranky nejakeho americkeho vyrobce aut a primo to tam uvidis, hlavne porovnani spotreby, je to u nich povolene, taky bych to tu zavedl.
Ostatne najdi si na youtube reklamu na Cruze, primo to tam komentuji: "Sorry Camry, ale ja mam bluetooth, mam toto a ono, je mi lito, ty to nemas." Opravdu :-)
V mém příspěvku vůbec nepíšu nic o chápání reklamy, zkus si to přečíst znova. Divím se nad tím, že v USA je povoleno v reklamě používat jméno konkurenta a klidně jej i hanit.
Ale no tak... Je to virál, velká nadsázka, prostě reklama - oficiálně povolená lež!
Taky si koupíš Nissan Juke, protože se umí po městě vyhýbat chrstnutým barvám, nebo Fluence, protože si všichni kolem budou myslet, že máš luxusní limuzínu???
Chce to trochu nadhledu, účel to tomu pánovi jistě splnilo a ještě se u toho pobavil. Nic víc, nic míň!
On s tím prostě přišel jako první a spoustu lidí to určitě zaujme.. minimálně to v nich zanechá červíka, kterej bude hlodat.. že třeba ten VW je fakt kvalitnější, když si tohle dovolí.. i kdyby to byla blbost, spoustu lidí to ovlivní.. a já se přiznám, že za těch 16 tis. bych tu Jettu taky bral >:D
Ja si myslim ze bezny golf by to asi tazko vydrzal bez ujmy....ale reklama je reklama.Najlepsie info by dali asi ti co ho vyraju na linkach,mne staci ked vydim aku ma papierovu karoseriu novy Touareg u nas v VW v BA.....asi tak
Nic proti kvalitě zpracování VW, ale taky se nemůžete zbavit dojmu že ta automobilka má nějakej dveřní fetish? Aneb kolikrát v životě jste potřebovali věšet auto za dveře?
A o spoľahlivosti Hondy môžu v koncerne len snívať ... a to nie som jej nadšencom. Potvrdili mi to majitelia, ale i servisáci.
S kórejcami to až tak dobré nie je, ale pochybujem, že by dnes mohol objektívne skonštatovať nejaký veľký rozdiel v kvalite bežnej produkcie v porovnaní s koncernom - už 5 ročná záruka bez obmedzenia svedčí o tom, že si veria.
Proč by to kdokoliv jiný než majitel VW dělal?? Dělat něco takového chce zřejmě specifické myšlenkové pochody, které majitelé jiných vozů postrádají... ;-);-)
Takže shrnuto....kdo se rád uspokojuje o rám dveří....pořizuje si VW.. :-)
No vidíš, mohl jsi to zkusit pověsit se na dveře svýho korábu a kdyby tě přitom někdo vyblejsk před pumpou, ještě bys vyhrál fotosoutěž...dvě mouchy jednou ranou,(skoro)doktore. ;-)
s rendlikem jsem to zkousel.zadne ucho se neurvalo a skelet zustal neporusen.jo nesmis kupovat predrazene rendliky na akcich pro duchodce na ktere tak rad chodis. >:-[] >:-[] >:-[]
Vzhledem k tomu, že VW se ještě stále může učit v bezpečnosti od mého auta a to je už nějaký ten pátek vyrobené, tak nechápu, proč bych se měl věšet na dveře svého auta?
Nevím jak to říci slušně... Co je to za idiocii tenhle nápad?
Aby tu kampan dotáhl do dokonalosti tak by ješte mohl udělat videa s olizováním plastů, šáháním na plasty(Zdali jsou měkké) a jestli na dotek nevržou.To jsou další hlavní kritéria kvality vozu, spolu s dveřmi na kterých můžu sedět, u některých podivně smýšlejících lidí...
Tak konečne sme sa od kompetentných, teda priamo od predajcov VW dozvedeli kam VW patrí. Ako priameho konkurenta, toho koho chcú pokoriť vidia Hyundai. Avšak pozor VW, nám zároveň dáva na známosť aj to, že nedosahuje kvalít Honda a Toyota. Mýtus o nejakej nadpremii, ktorú jazdia nad ľudia, dnešným dňom padol. Pán s velkym bruchom sa posmieva majiteľom obyčajných korejských aut, a to hneď, v pre nás spičkovom VW, priamo rodinnom zlate, priamo v otcovi všetkých hatchov, a matke všetkých hot-hatchov zároveň, priamo v červenom GTI. Ako by asi obstal VW Golf, král triedy v prevedeni Zaklad v takomto teste? Tažko povedať, ale predajcovia VW si už určite poradia a ako konkurenta vyzvú GEELY.
Nabídnu jen laické porovnání, protože nejsem žádný expert v skákání na dveřích. Na porovnání mám VW Caddy (2005) kde dveře pod dvou letech nešly lehce zavírat a ještě v rámci záruky byly opravovány a měněny panty dveří včetně závěsu. Minulý rok se stalo to samé, takže kvalita na skákání určitě skvělá, ale ne že by nešly zavřít to jdou.
Pak máme doma Toyotu Corollu E11 (2001), Hyundai Getz (2005) a Daewoo Matiz (2000). U všech těchto aut nebyl s dveřmi nikdy žádný problém. Nejvíc záhul dostává Corolla a párkrát jsem po dveřích i lezl = zavírat jdou také stále dobře). Navíc když koukám jak se se*ou Golfy IV a V, tak bych určitě žádného z nich nechtěl. Auta jsou dnes na velmi podobné úrovni, tak se není čeho bát. Může to být super značka, super model, ale zrovna se nepovede kus! :*)
...ono to není lepší ani u nových řad napříč celou fauvé.... Passat je tragik nad tragiky. A díky koncernové strategii úspora = výdělek, tu máme i novostarého tragika... . :no:
Jaký jemnocit projevil tento týpek.
Kriteria mající největší vliv na rozhodování při výběru vozu:
1. Poskok vertikální
2. Poskok horizontální
3. *.a zadníma
4. Je.ba předníma
5. Odolnost pneu proti prokousnutí majitů hondy
6. Velikost kufru pro převoz majitelů hyundaiů, Toyot ....
Ono emeričani u fauvé řešili mnoho jiných závad..... nejkuriosnější: při použití klaksonády se vypínal motor a ty běžné....ty zná každý, i evropský zákazník.
vw je opravdu, co se spolehlivosti, potažmo kvality týká - M.R.D.K.A. .
Nechápu co tím VW chtěl říct. :-!Měli jsme jednoho GolfaIV v rodině a po 150 tis km musel z baráku,protože se na něm sralo všechno a už nebyly nervy pořád jezdit do servisu. :no:
K tej reklame na škodovku z 90-tych rokov, my starší pamätáme aj reálny test ktorí potom ktosi robil v TV >:D. Tam už to potom veľmi zavrieť nešlo... Ináč pri pozeraní tohto videa tu, som si spomenul na môjho kamaráta čo robí vo VW v BA, a podľa jeho neoficiálnych vyjadrení, sa podobným spôsobom "dopasovávajú" dvere aj na Tuaregoch. plus teda ešte kladivo >:D. No nekúp to!
Tak nevím ,ale pokud ry auta splní nárazové testy EURO NCAP, tak by měly vydržet skákání na dvěřích všechny.
Nutno ale přiznat, že od toho maníka je to prima zviditelnění a dobrá reklama pro auto! :yes: zdůrazňuje robustnost a pevnost, tím i podvědomě bezpečnost. :yes:
Jak vidím z reklamy, tak sem opravdu dobře vybral :-) Nový Golf VI objednán a už jen čekám až mi ho v červenci dodaji, ale to s těmi dveřmi zkoušet nebudu >:D
podobný test vydrží většina aktuálních i starších aut, i moje minulé BMW E30 to vydrželo bez jakékoliv ujmy a to na ty dveře vylezl dvoumetrový chlap...auto bylo v té době 18let staré...a dveře šli zavřít stále zlehka bez jakéhokoliv problému.
;-):yes: Presne to isté napadlo aj mňa... Kúpil by som si auto od človeka, ktorý mi mohol skákať po dverách a trieskať s nimi jak zmyslov zbavený? Nie, určite NIE!