Videa
podobný test vydrží většina aktuálních i starších aut, i moje minulé BMW E30 to vydrželo bez jakékoliv ujmy a to na ty dveře vylezl dvoumetrový chlap...auto bylo v té době 18let staré...a dveře šli zavřít stále zlehka bez jakéhokoliv problému.
Jak vidím z reklamy, tak sem opravdu dobře vybral 😄 Nový Golf VI objednán a už jen čekám až mi ho v červenci dodaji, ale to s těmi dveřmi zkoušet nebudu >😁
A kdys ho objednával jestli se smím zeptat?
Srabe! >😒]
Tak nevím ,ale pokud ry auta splní nárazové testy EURO NCAP, tak by měly vydržet skákání na dvěřích všechny.
Nutno ale přiznat, že od toho maníka je to prima zviditelnění a dobrá reklama pro auto! :yes: zdůrazňuje robustnost a pevnost, tím i podvědomě bezpečnost. :yes:
Nutno ale přiznat, že od toho maníka je to prima zviditelnění a dobrá reklama pro auto! :yes: zdůrazňuje robustnost a pevnost, tím i podvědomě bezpečnost. :yes:
Natočit klip s upraveným autem není žádný problém,co si třeba dát závod v poruchovosti s tou Hondou na 500000km,vím kdo by se smál!!
Neuvěřitelné, tomu autu jsou zavírat dveře 8-s no nekup to 😉
K tej reklame na škodovku z 90-tych rokov, my starší pamätáme aj reálny test ktorí potom ktosi robil v TV >😁. Tam už to potom veľmi zavrieť nešlo... Ináč pri pozeraní tohto videa tu, som si spomenul na môjho kamaráta čo robí vo VW v BA, a podľa jeho neoficiálnych vyjadrení, sa podobným spôsobom "dopasovávajú" dvere aj na Tuaregoch. plus teda ešte kladivo >😁. No nekúp to!
Myslis ten realny test jak to troubove uchytili kde nemeli, dvere ohnuli, a udelali ze sebe blbce? >😁
Chceš říci, že Felicii považuješ za symbol bezpečnosti své doby?
Pro mikeshe jsou vsechny Skodovky vrcholem techniky a bezpecnosti a nevim ceho jeste a nikdy jinak. 😉
Az se naucis chapat vyznam psaneho textu si ten prispevek prelouskej jeste jednou, pak si poposedni a treba ti to dojde o cem byl. Pokud se do toho stadia nedostanes, nech si ty svoje stupidní bláboly pro sebe.
A co to s tim ma spolecneho?! To se auta kvuli testovani bezpecnosti povinne vesi na ksandy? Asi nejaka nova disciplina 😄
A k čemu je teda důležité to věšení za dveře? Bezpečnost to teda dle tebe není, tak co?
Důležité to není naprosto k ničemu 😄 Přijde mě komické jak se pořád někdo za tím snaží zuřivě bůh ví co hledat. Prostě pověsili auto na kšandy, reklamní trefa, mluvila o tom půlka republiky jestli to je nebo není možné. No a dokázali že když se to udělá blbě tak to možné není, když dobře tak to problém není. Ťoť vše. Rozhodně bych se podle pevnosti pantů nespoléhal na to jestli v autě přežiju víc nebo míň 😉
Nechápu co tím VW chtěl říct. :-!Měli jsme jednoho GolfaIV v rodině a po 150 tis km musel z baráku,protože se na něm sralo všechno a už nebyly nervy pořád jezdit do servisu. :no:
I přes značnou podobnost ale rozdíl mezi znaky IV a VI poznáš ne?
...ono to není lepší ani u nových řad napříč celou fauvé.... Passat je tragik nad tragiky. A díky koncernové strategii úspora = výdělek, tu máme i novostarého tragika... . :no:
Zavírání dveří není všechno přeci...
Jaký jemnocit projevil tento týpek.
Kriteria mající největší vliv na rozhodování při výběru vozu😒br /> 1. Poskok vertikální
2. Poskok horizontální
3. *.a zadníma
4. Je.ba předníma
5. Odolnost pneu proti prokousnutí majitů hondy
6. Velikost kufru pro převoz majitelů hyundaiů, Toyot ....
Ono emeričani u fauvé řešili mnoho jiných závad..... nejkuriosnější: při použití klaksonády se vypínal motor a ty běžné....ty zná každý, i evropský zákazník.
vw je opravdu, co se spolehlivosti, potažmo kvality týká - M.R.D.K.A. .
Kriteria mající největší vliv na rozhodování při výběru vozu😒br /> 1. Poskok vertikální
2. Poskok horizontální
3. *.a zadníma
4. Je.ba předníma
5. Odolnost pneu proti prokousnutí majitů hondy
6. Velikost kufru pro převoz majitelů hyundaiů, Toyot ....
Ono emeričani u fauvé řešili mnoho jiných závad..... nejkuriosnější: při použití klaksonády se vypínal motor a ty běžné....ty zná každý, i evropský zákazník.
vw je opravdu, co se spolehlivosti, potažmo kvality týká - M.R.D.K.A. .
>😁 a co musel urvat dveří než našel ty držící >😁 >😁 >😁 >😁
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
napal to do stromu v 90 s jakýmkoliv autem u uvidíš co z nich zbyde za šrot.
Ale mohl by jsi nám sem zase napsat ty tvé rádobyteorie o nebezpečných konstrukcí Vw, Škoda, Audi, Lamborghini. Už jsem se dlouho nepobavil.
Ale mohl by jsi nám sem zase napsat ty tvé rádobyteorie o nebezpečných konstrukcí Vw, Škoda, Audi, Lamborghini. Už jsem se dlouho nepobavil.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A jaký je rozdíl, jestli to naperu do stromu v devadesáti s Golfem, nebo Giuliettou?
By mě zajímalo jak by reagovali,kdybych se jim v prodejně VW pověsil na dveře se svými 120 kily. Možná to za ty kxichty co by házeli stálo za to. :-!
Vyzývám všechny zdejší antiVW-diskutéry, aby se pověsili na přední dveře svých vlasních úžasných aut a sdělili výsledek.
V prvom rade, prečo by som niečo také robil? 8-s
Je to podle mě míň divný, než hromadné chození na české diskuse..
FF prošel, zkoušeli jsem to 5 minut, ale u Golfa co jsem měl by jsem to raději nezkoušel. >😁
Vzhledem k tomu, že VW se ještě stále může učit v bezpečnosti od mého auta a to je už nějaký ten pátek vyrobené, tak nechápu, proč bych se měl věšet na dveře svého auta?
Nevím jak to říci slušně... Co je to za idiocii tenhle nápad?
Nevím jak to říci slušně... Co je to za idiocii tenhle nápad?
No vidíš, mohl jsi to zkusit pověsit se na dveře svýho korábu a kdyby tě přitom někdo vyblejsk před pumpou, ještě bys vyhrál fotosoutěž...dvě mouchy jednou ranou,(skoro)doktore. 😉
Nabídnu jen laické porovnání, protože nejsem žádný e😜ert v skákání na dveřích. Na porovnání mám VW Caddy (2005) kde dveře pod dvou letech nešly lehce zavírat a ještě v rámci záruky byly opravovány a měněny panty dveří včetně závěsu. Minulý rok se stalo to samé, takže kvalita na skákání určitě skvělá, ale ne že by nešly zavřít to jdou.
Pak máme doma Toyotu Corollu E11 (2001), Hyundai Getz (2005) a Daewoo Matiz (2000). U všech těchto aut nebyl s dveřmi nikdy žádný problém. Nejvíc záhul dostává Corolla a párkrát jsem po dveřích i lezl = zavírat jdou také stále dobře). Navíc když koukám jak se se*ou Golfy IV a V, tak bych určitě žádného z nich nechtěl. Auta jsou dnes na velmi podobné úrovni, tak se není čeho bát. Může to být super značka, super model, ale zrovna se nepovede kus! :😉
Pak máme doma Toyotu Corollu E11 (2001), Hyundai Getz (2005) a Daewoo Matiz (2000). U všech těchto aut nebyl s dveřmi nikdy žádný problém. Nejvíc záhul dostává Corolla a párkrát jsem po dveřích i lezl = zavírat jdou také stále dobře). Navíc když koukám jak se se*ou Golfy IV a V, tak bych určitě žádného z nich nechtěl. Auta jsou dnes na velmi podobné úrovni, tak se není čeho bát. Může to být super značka, super model, ale zrovna se nepovede kus! :😉
Tak konečne sme sa od kompetentných, teda priamo od predajcov VW dozvedeli kam VW patrí. Ako priameho konkurenta, toho koho chcú pokoriť vidia Hyundai. Avšak pozor VW, nám zároveň dáva na známosť aj to, že nedosahuje kvalít Honda a Toyota. Mýtus o nejakej nadpremii, ktorú jazdia nad ľudia, dnešným dňom padol. Pán s velkym bruchom sa posmieva majiteľom obyčajných korejských aut, a to hneď, v pre nás spičkovom VW, priamo rodinnom zlate, priamo v otcovi všetkých hatchov, a matke všetkých hot-hatchov zároveň, priamo v červenom GTI. Ako by asi obstal VW Golf, král triedy v prevedeni Zaklad v takomto teste? Tažko povedať, ale predajcovia VW si už určite poradia a ako konkurenta vyzvú GEELY.
VW vie kam patri 😄.
VW vie kam patri 😄.
Aby tu kampan dotáhl do dokonalosti tak by ješte mohl udělat videa s olizováním plastů, šáháním na plasty(Zdali jsou měkké) a jestli na dotek nevržou.To jsou další hlavní kritéria kvality vozu, spolu s dveřmi na kterých můžu sedět, u některých podivně smýšlejících lidí...
a potom sem napište, kolik jste zaplatili za srovnani skeletu. >😒] >😒] >😒]
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Kam to ten nejvyspělejší stát dotáhl?
Už jen to, že můžete v reklamě použít konkrétní srovnání s někým jiným, je naprosto odstrašující.
Už jen to, že můžete v reklamě použít konkrétní srovnání s někým jiným, je naprosto odstrašující.
Ale no tak... Je to virál, velká nadsázka, prostě reklama - oficiálně povolená lež!
Taky si koupíš Nissan Juke, protože se umí po městě vyhýbat chrstnutým barvám, nebo Fluence, protože si všichni kolem budou myslet, že máš luxusní limuzínu???
Chce to trochu nadhledu, účel to tomu pánovi jistě splnilo a ještě se u toho pobavil. Nic víc, nic míň!
Taky si koupíš Nissan Juke, protože se umí po městě vyhýbat chrstnutým barvám, nebo Fluence, protože si všichni kolem budou myslet, že máš luxusní limuzínu???
Chce to trochu nadhledu, účel to tomu pánovi jistě splnilo a ještě se u toho pobavil. Nic víc, nic míň!
V mém příspěvku vůbec nepíšu nic o chápání reklamy, zkus si to přečíst znova. Divím se nad tím, že v USA je povoleno v reklamě používat jméno konkurenta a klidně jej i hanit.
Jo, maji povolenou srovnavaci reklamu, normalne muzou porovnavat urcite parametry, ale musi to byt u stejnych verzi, popr pomoci hvezdicky popsano, co za verze srovnavali. Skoc si na stranky nejakeho americkeho vyrobce aut a primo to tam uvidis, hlavne porovnani spotreby, je to u nich povolene, taky bych to tu zavedl.
Ostatne najdi si na youtube reklamu na Cruze, primo to tam komentuji: "Sorry Camry, ale ja mam bluetooth, mam toto a ono, je mi lito, ty to nemas." Opravdu 😄
Ostatne najdi si na youtube reklamu na Cruze, primo to tam komentuji: "Sorry Camry, ale ja mam bluetooth, mam toto a ono, je mi lito, ty to nemas." Opravdu 😄
Příspěvek jsem si přečetl znovu a ten nadhled tam stále nevidím - naopak, je tam nějaké lamentování o tom, kam to dotáhl nejvyspělejší stát... ;-\
Použití jména konkurenta - zvlášť v kontextu v této reklamě - mi přijde daleko férovější než většina ostatních reklamních praktik!
Použití jména konkurenta - zvlášť v kontextu v této reklamě - mi přijde daleko férovější než většina ostatních reklamních praktik!
A o spoľahlivosti Hondy môžu v koncerne len snívať ... a to nie som jej nadšencom. Potvrdili mi to majitelia, ale i servisáci.
S kórejcami to až tak dobré nie je, ale pochybujem, že by dnes mohol objektívne skonštatovať nejaký veľký rozdiel v kvalite bežnej produkcie v porovnaní s koncernom - už 5 ročná záruka bez obmedzenia svedčí o tom, že si veria.
S kórejcami to až tak dobré nie je, ale pochybujem, že by dnes mohol objektívne skonštatovať nejaký veľký rozdiel v kvalite bežnej produkcie v porovnaní s koncernom - už 5 ročná záruka bez obmedzenia svedčí o tom, že si veria.
Nic proti kvalitě zpracování VW, ale taky se nemůžete zbavit dojmu že ta automobilka má nějakej dveřní fetish? Aneb kolikrát v životě jste potřebovali věšet auto za dveře?
S těma vašema kecama je mi do smíchu i do breku snad, dyt je to jen pro srandu a všichni se z toho zblázníte. Super videa :yes:
On s tím prostě přišel jako první a spoustu lidí to určitě zaujme.. minimálně to v nich zanechá červíka, kterej bude hlodat.. že třeba ten VW je fakt kvalitnější, když si tohle dovolí.. i kdyby to byla blbost, spoustu lidí to ovlivní.. a já se přiznám, že za těch 16 tis. bych tu Jettu taky bral >😁
;-\ Takhle na dveře se pověsí bud úchyl nebo dement.Doufám ,že ten skopčák má Kosmodisk. >😁 To bude urvaných dveří od navedených volů >😁
Zaujal ma jeden fakt, koľko sú v európe ľudia preplácať auto.
Moje porovnanie, nie úplne detailné ale predsa😒br /> Elantra Touring USA - 15995,-$ - i30cw SK- od 10 999,-€ = 15 508,-$
VW Jetta USA - 16 495,- - VW Jetta SK od 14 920,-€ = 20 888,-$.
Moje porovnanie, nie úplne detailné ale predsa😒br /> Elantra Touring USA - 15995,-$ - i30cw SK- od 10 999,-€ = 15 508,-$
VW Jetta USA - 16 495,- - VW Jetta SK od 14 920,-€ = 20 888,-$.
pinkys
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
je jasné,co ho vedlo k takovému testu, kdosi to pod videem i píše >😒]
"because VW fans are fuckin' monkeys and they jump on their doors every day on regular basis this test is very important for them!˙"
"because VW fans are fuckin' monkeys and they jump on their doors every day on regular basis this test is very important for them!˙"
Dělají si srandu? VW na Toyotu nemá ani omylem..............A k čemu je lidem, že Felina drží za dveře když jim stejně za pět let shnije
Je to zavádějící reklama. Se svou pandou mám najeto 111 tisíc a žádný problém. Dokonce i žárovky mám původní. Dveře jdou také zavírat. Kdyby s tím naboural, tak se stejně nezavřou. A za Pandu jsem dal minimálně o 100 tisíc méně, než za ten německý krám, ze kterého není vidět ven.
Není nad to, psát o novém Golfu GTI, jako o "německém krámu", zrovna zpoza volantu ojeté Pandy 1.1... 8-s 😉
>😁 :yes:
Podobně zábavný je i ten "odhad" cenového rozdílu mezi novým Golfem GTI a cenou nové Pandy 1.1 active...
Pokud by stál Golf GTI jen o nějakých 100 tis více, než zmíněná Panda, nestačili by ho vyrábět... >😒]
Pokud by stál Golf GTI jen o nějakých 100 tis více, než zmíněná Panda, nestačili by ho vyrábět... >😒]
němci tradičně nejslabší poměry motorů obsah/výkon pokud se nejedná o něco většího nebo M atd. Takový průser jako 2.0 85kw, 1.8T 132kw nebo CLK 1.8 kompresor 120kw nebo 141 kw / stejný výkon jako Toyota bez turba/ snad ani Hyundai neprodává. Za takové výkony by neměli chtít platit, ale auta rozdávat. Dveře nedělají podstatu auta /výkon/ Takže tahle reklama nejubožejší mezi všema
No človek za to vyvalí svoje ťažko požičané doláre a nejaký tučný bulo po tom skákal v rámci propagácie? No way jose..