Vždy když se tu objeví zmínka o Chrysleru, vyrojí se spousta lidí s ódou na NA a velkoobjemové motory, pak se spustí kritika na hloupé Evropany, kteří zabíjejí víceválce, přitom se mává hvězdami a pruhy.
proto mě dnes pobavila zmínka o nástupci Mustangu, který z důvodu emisních limitů dostane základní motor R4 Ecoboost a dále pak V6 Ecoboost a perlička na závěr...zřejmě i turbodiesel.
To bude veselo :-)
Trubodiesel v americe - hehe, haha, hihi.
Nesmíte tak věřit všemu, co kde píšou. O Hummeru sem četl v roce 2000, že do 3 let přidjde s dieslovými motory. A přišel tak leda s kulovým :-)
Čtyřválec? Proč ne. V6 Ecoboost, tak s tím taky nemám problém, ale diesel je si myslím moc. Spíš bych to tipl na novinářskou kachnu. Protože nafta v Mustangu je hodně velké sci-fi i v dnešní pomatené eco době.
Dyt říkám, bude to jako ty diesly v Hummeru, to byla takoy hotovka, před 11ti lety, články o tom že je to nutnost pro evropu a dlaší trhy a jak už probíhá vývoj, hehehe. A velký kulový a to ten diesel by se do H2ky narozdíl od Mustafy hodil....
V momentě, kdy budu chtít jít proti proudu a konvencím, je US volba v garáži jedním z velmi silných faktorů, jak dát svůj postoj najevo. A v ten moment je 300C solidní volba. Maskovat to Lancií to auto ztrácí americké grády.
Stačí zajít k neofiko dovozcům a koupit si originál chrysler, opř. si ho dovézt sám. Kdo ti brání.
Při dnešním kurzu to jde výrazně levněji než je tahle nabídka [odkaz]
Ano, vím. Spíš tak narážím na to, zdali to takhle vnímám sám a nebo to tak uvidí i potencionální zákazníci, protože by tohle mohla být "vražda" 300C v evropě. Lancii to auto nemusí trh uvěřit.
V momente ked budes chtiet ist proti konvenciam ti odporucam Ram SRT10 ktory zozenies za 500-750k (v EU) a mas 510 koni nekonvencneho auta :-) mimochodom som v nom pred mesiacom siel a viacej porno nie je mozne :yes:
6ti stupnové převodovky pro GrandCherokee a Durango V8 (dosud jen pěti), nový motor 3,6 V6 Pentastar a 5st. W5A580 pro Wrangler.
Vše od modelového roku 2012 - více zde [odkaz]
Re: Velká trojka je zpět - Chrysler porazil v květnu Hondu i
Štěstí přeje připraveným. A problémy druhých se musí využít - bezezbytku. Základní strategie.
Každej chvilku tahá pilku a tohle je šance americké trojky, jak zas po letech dát japoncům pořádně na frak. Zatím se jí chopili vcelku slušeně, Camry bleskurychle nahradilo Malibu a hřeje se na 3 místě neprodávnějších modelů bez rozdílu zanček. Vůbec TOP 10 za květen drtivě ovládly US modely.
Re: Velká trojka je zpět - Chrysler porazil v květnu Hondu i
hele máš nějaké číslo, kolik se tak měsíčně v USA prodá nějakého evropského běžného auta (Golf, New Beetle atd.)? Zajímá mě to kvůli srovnání s prodeji jisté miniaturní italské legendy :-)
Re: Velká trojka je zpět - Chrysler porazil v květnu Hondu i
NewBeetle je evropský běžný auto? odkdy?
To je tu vidět jednou za pětiletku, přicemž je to ještě starý model a z nich je 20% dotažených právě z USA.
Tuhle sem jeden takovej viděl >:D
Re: Velká trojka je zpět - Chrysler porazil v květnu Hondu i
Někde sem to teď někde viděl.
Ve vztahu k F 500 je zajímavé, že třeba SAABu, Suzuki a dalších se tam napříč značky prodá míň než F 500. nejlépe prodávaný Focus a Civava (v této myšlené třídě) je na cca 20 000 ks za měsíc, takže tam je to furt ale 10 x míň. Ale proti jiným modelů to už tak zásadní rozdíl není. Takových Avengerů se tam neprodá měsíčně o moc víc. A to F 500 stále roste. :yes:
Re: Velká trojka je zpět - Chrysler porazil v květnu Hondu i
Wolffe, wolffe, zas plácáš.
500ka v květnu 1759 ks, Avenger 5543 ks a sesterský 200 7098 ks.
Kdybys zas neplácal, že se toho prodá stejně...
A Avenger rozhodně není konkurence 500, konkurencí je Mini. Dohledej si čísla Mini a můžeš si srovnávat.