To jo, ale já četl že hlavně Disco 3, který je vlastně na základech Range postaven, má problémy s poruchovostí mnohem větší. Ale nevím co je na tom pravdy.
... velmi, velmi kulantně řečeno. Ale když už se trošku pose..u nebo dokonce úplně vyse.ou, tak zcela zanedbatelná cena náhradních dílů to vykompenzuje. Nemluvím o hodinovce ve značkovém servisu, předpokládám, že každý Čech umí vzít golu a šroubovák do ruky nebo alespoň sousedovic Lojza umí.
A Jaguar a poruchovost ? Je třeba posledních cca 40 let otvírat tuto Pandořinu skříňku ? To by mohlo zlomit vaz i indickému Tatovi.
Po Praze už začíná jezdit víc Range Roverů, což je jen a jen dobře. Ať jich jezdí hodně, ať se servisy učí a pak už třeba přestane být vnímán negativně kvůli příšernému servisnímu zázemí :yes:
Podle teto nestastne vety: Podle Alexandera Pachnera z Jaguar Land Rover Austria zákazníci loni ztratili v ČR o značku Jaguar zájem. Importér proto představil nové modely, které lidi neznali.
Importer nepredstavuje nove modely jak chce ci nechce v porovnani zda maji lide zajem o danou znacku ci ne... jelikoz ani Iporter sam neznal dane nove modely jelikoz neexistovali na svete.
Jinak preju, obou znackam hodne stesti v CR :yes::yes::yes: