Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Americká GM opět uvažuje o prodeji evropské divize Opel

18 komentářů

Avatar - pario
pario
Nemci Opel určite Číňanom nepustia.To aj keby sa zamestnanci poskladali,Opel zostane doma!
_Teddy_
To sa tusim vravelo aj o Volvo Cars, ze cinanom ho nepustia. Anglicania sa tiez zastrajali, ze radsej nechaju Jaguar krachnut, ako by ho pustili kamsi do Indie...

Clovece, dnes je uz mozne vsetko. "Money talks", a cinania ich maju tolko, ze si mozu kupit vsetko co budu chciet. Akukolvek konkurencnu ponuku mozu polahky prebit...
Avatar - white label
white label
Opel není v Německu dlouhodoběji vždy vnímán jako vyloženě/ryze domácí značka... 😉
martin0102
tak toto je správa ako na prvého apríla. Podľa mňa nie je možné aby VW kúpil aj Opel. To by sa v Európe stal monopolom >😁
Samozrejme, že sú tu aj Francúzi a Ford, ale tých by rýchlo zadupali do zeme
Klaudius
Kupcom nemusí byť len iná značka.
Ragnotti
Mne je Opel sympatická znacka, po MB asi najviac zo vsetkych nemeckych. VW by sa monopolom urcite nestal a nikdy sa nestane, bude musiet riesit problem s vecne stratovym Seatom lebo konkurenti sa tesia ako zalepia miesto po nom a len preto ho VW drzi nad vodou. Namiesto investicii do technologii a do lepsieho designera kupuje dalsie znacky ktore sa navzajom budu kanibalizovat. Mna osobne prekvapuje neuspech Insignie, zasluzila si ovela viac.
Já bych přímo nepoužil slovo neúspěch. Ono by stačilo aby vnitřní prostor o kousek víc odpovídal vějším rozměrům, mírně jinačí přístrojovku a vše by bylo lepší... Astra v podstatě totéž...
Anndy008
Praveze interier je najlepsia vec v tom aute. Najma v svetlom prevedeni. To auto je nepochopene. Z celej strednej triedy, nepremiovej, je najkomfortnejsie a idealne na prekonavanie dlhych vzdialenosti. Vnutorne priestory su v pohode, akurat maju design ktorym posobia mensie, ale v praxi je tam miesta dost.
To auto posobi o pol triedy lepsie voci konkurentom - passat, mondeo, superb.
Akurat ma ine priority trosku. Cize kufor je priemerny, zato komfort (podvozok, sedadla a to aj vzadu) nadpriemer.
Jediny vazny nedostatok je prehnane vysoka hmotnost.
mě nepřijde insignia jako neuspěšná...pokud vím tak opel rejžuje právě na ni a na nové astře 😄 dyt v tomto roce dosáhla největší čistý zisk...
Anndy008
Suhlas. Nebyt nej, opel je v ... uz davno. Je to podarene auto.
Ragnotti
Opel mal minuly rok stratu 1mld €. Uspech alebo neuspech Insignie nehodnotim len podla Europskych predajov, ale aj stretnut Insigniu je naozaj problem. Zato novy unifikovany passat si uz viacero dobrodruhov objednalo a to sa predava len par mesiacov.
vrkuboy
Jenom ať to koupí! Bylo by to oživení diskusních stojatých vod. Hned by byl Opel supermainstream se světovou technikou. A Touran by měl zadní dveře otevírací v protisměru jízdy. 😄
hlavně ne VW!!! Opel s motory TDi a TSi...a insignie s čumákem passatu a zadkem superbu...fuj hnus...nechte opel opelem...dyt dodává techniku všem ostatním divizím GM viz cadillac, a buick a donedávna saab...to at ho radší koupi čina a stane se nezávislým výrobcem jako volvo...nebo jaguar...a jak jim to prospělo...jestli pujde opel k VW a stane se z něj přicmrndávač typu seat nebo škoda tak u mě končí...už to je dost hnusný že pod kapotou porschaků máme 3.0TDI a že vyrábí hnusy typu panamera...to je jakoby jaguár začal vyrábět traktory... 8-s :no:
ještě aby VW koupilo alfu romeo...nasadila ji ten jejich nechutnej koncern design do interiéru...a nad evropsou produkcí krom MB a BMW lámu hůl... :no: :no: :no: :no:
Avatar - euro89
euro89
Proč uvažují nad prodejem teď, když má Opel omlazenou klíčovou modelovou řadu (Insignia, Astra), má slušný potenciál a podle všeho je už i GM z nejhoršího venku(?), Pokud je tahle informace pravdivá, tak vedení General Motors opravdu nechápu... K případnému prodeji do rukou automobilového satana (VW) netřeba se vyjadřovat. :-!
Avatar - white label
white label
"...automobilového satana (VW)"! >😒]
Nepleteš si náhodou VW Satana s VW Santana? >😁
Andy
Nejak nechapu, proc by mel VW chtit koupit Opel. Co by melo byt tim, co Opel ma a VW ne? Objem 1.178 prodanych jednotek za lonsky rok je pekny, ale nevim, jestli investice, co by pomohla VW se zbavit lokalniho konkurenta, by se nakonec vyplatila. Kdyby teziste vyrobni zakladny Opelu bylo v regionu se zajimavou cenou prace a ne v Nemecku (OK, lokalizace, produktivita, stabilita etc. se taky pocitaji), fabrika v Gliwicich je urcite trumfem, ale bolehlavu ze spanelskych vin tentokrat z regionu Zaragoza, ma VW dost v podani Seatu. Takze VW zajem je podle meho takovou kourovou clonou, co ma ztizit navigaci a zbystrit pozornost krouzich selem, ktere bych skrz ten kour neodhadoval ani tak na grizlyho s sibirskym tygrem v zadech, jako spis draka. Koneckoncu drak by mohl zalibeni ve vauxhallovskem gryfovi snadno najit...
Avatar - Sosa
Sosa
pre europsku znacku byt pod GM je ako zit v komunizme :-!