Ekonomika
Dobry clanok. Ale je to viac menej len logicke. V EU su najdrahsie auta vo svete a vyrobcovia maju obrovske marze. Staci porovnat cenu takeho Peugeotu 307 alebo Octavky pred krizou a po nej.
A teraz jednoducha lekcie ekonomiky😒br /> Pokial dojde k znizenemu dopytu po automobiloch, tak cena samozrejme klesne. A mozno sa dozijem aj niekedy toho ze cena auta v EU bude rovnaka ako inde vo svete! To znamena ze Passat 2.5 bude stat 400 000kc, a Tiguan TDI v plnej pare nebude stat rovnako ako RAM Cummins v plnej pare ale polovicu co by zhruba aj odpovedalo hodnote tohto auta.
A teraz jednoducha lekcie ekonomiky😒br /> Pokial dojde k znizenemu dopytu po automobiloch, tak cena samozrejme klesne. A mozno sa dozijem aj niekedy toho ze cena auta v EU bude rovnaka ako inde vo svete! To znamena ze Passat 2.5 bude stat 400 000kc, a Tiguan TDI v plnej pare nebude stat rovnako ako RAM Cummins v plnej pare ale polovicu co by zhruba aj odpovedalo hodnote tohto auta.
OT: súdruh diskutér GTI dostal z vlčihradu výpoveď? žiadne reakcie na články o VW a už vôbec žiadne reakcie a ódy na VW pod článkami iných značiek... No asi dostál padáka... >😁
Ja to uplne chapem. VW je #1 pre cloveka ktory bere auto jak toaletak :-! a vobec sa ludom nedivim. Su to dobre (dobre je za 3) auta za standardnu (v europe extremne nadsadenu) cenu ktore su spolahlive, s celkom lacnym servisom na kazdom rohu 😄 Volkswagen, meno hovori za seba - ludovy voz
To víš řízku, nuda a šeď jsou zřejmě stále v kurzu, viz titulní fotka/galerie a prodeje VW k tomu... >😒]
Když by se stalo, že by VW nějak zásadně skokově ztratilo prodeje, tak to na 99% zasáhne i ostatní výrobce, protože by se jednalo o celkový výpadek trhu a ne jen o výpadek zájmu o jednu značku.
Pochop, že pro většinu zákazníků, nebo potencionálních zákazníků je auto spotřební materiál, ale... vždy musí zákazníka něčím oslovit, aby ho upřednostnil před konkurencí a vzhledem k prodaným množstvím to něco jinéh👋navíc proti konkurenci VW má.
2 miliony aut pre 2 miliony ludi ktorych auta proste nezaujimaju a ktory sa riadia heslom: why give a *, when you can not give a *?
No a pokud budou lidé hledat levnější auta v důsledku omezených financí, tak k VW rozhodně nepůjdou >😁