Když by se stalo, že by VW nějak zásadně skokově ztratilo prodeje, tak to na 99% zasáhne i ostatní výrobce, protože by se jednalo o celkový výpadek trhu a ne jen o výpadek zájmu o jednu značku.
Dobry clanok. Ale je to viac menej len logicke. V EU su najdrahsie auta vo svete a vyrobcovia maju obrovske marze. Staci porovnat cenu takeho Peugeotu 307 alebo Octavky pred krizou a po nej.
A teraz jednoducha lekcie ekonomiky:
Pokial dojde k znizenemu dopytu po automobiloch, tak cena samozrejme klesne. A mozno sa dozijem aj niekedy toho ze cena auta v EU bude rovnaka ako inde vo svete! To znamena ze Passat 2.5 bude stat 400 000kc, a Tiguan TDI v plnej pare nebude stat rovnako ako RAM Cummins v plnej pare ale polovicu co by zhruba aj odpovedalo hodnote tohto auta.
Já myslím že k masivním slevám nedojde. Spí k útlumu výroby. No pokud budou velké problémy ve španělsku, tak to je asi poslední hřebíček do rakvičky s nápisem Seat.
No a pokud budou lidé hledat levnější auta v důsledku omezených financí, tak k VW rozhodně nepůjdou >:D
Pochop, že pro většinu zákazníků, nebo potencionálních zákazníků je auto spotřební materiál, ale... vždy musí zákazníka něčím oslovit, aby ho upřednostnil před konkurencí a vzhledem k prodaným množstvím to něco jiného/navíc proti konkurenci VW má.
Ja to uplne chapem. VW je #1 pre cloveka ktory bere auto jak toaletak :-! a vobec sa ludom nedivim. Su to dobre (dobre je za 3) auta za standardnu (v europe extremne nadsadenu) cenu ktore su spolahlive, s celkom lacnym servisom na kazdom rohu :-) Volkswagen, meno hovori za seba - ludovy voz
OT: súdruh diskutér GTI dostal z vlčihradu výpoveď? žiadne reakcie na články o VW a už vôbec žiadne reakcie a ódy na VW pod článkami iných značiek... No asi dostál padáka... >:D