Co je na Škodovce českého je hlavně 2x Kopecký. Až po jejich příchodu do továrního týmu to začlo fungovat a tam vidím hlavní část úspěchu, že hlavní zájem bylo špičkové auto, aby to synovi jezdilo a to se povedlo.
Nevidím vůbec nic špatného na tom, že se komponenty dělají a ladí u nejlepších specializovaných firem, které opravdu umí a dědí zkušenosti z generace na generaci. V době kdy u nás jezdily svazarmovské 120ky, ve světě jezdila skupina B s pětisty koni.
Chlapče, nebuď najivní. O všem co se ve škodovce děje včetně škoda sport rozhodují němci a ti mají vše velmi dokonale promyšlené, protože marketing mají v malíčku jak nikdo jiný. Nezapomeň že schade je plně německá firma, kde čech nemá jakékoliv slovo a je jen vykonavatelem německé vůle. Pokud jsi ještě hrdý na něco českého, tak zapomeň, vše je čistě německé a navíc většina dílů v tomto soutěžním speciálu je z nadnárodní sportovní výroby mimo koncern VW. Tento speciál má společný s originál fóbii jen znak a snad i tu šerednost. To Francouzi si vše díky soutěžní tradici vyrábi skoro vše sami.
Ano, VW Polo WRC se opravdu připravuje. Ale údajně probíhají i práce na 1,6 turbo ve škodovce, tak se necháme překvapit. V tom lepším případě to dopadne jako u PSA - Citroen ve WRC, Peugeot v IRC. V tom horším... Smlouvu u VW na továrního jezdce údajně podepsal Al-Attiyah, zbývají dva fleky
Protože jim leze do prodejnosti VW :-) . Nebylo by to poprvé (např. chybějící diody na Superbu, příští Fabie na podvozku Foxu, lepší Polo GTi než Fabia RS....) Už prý připravují pro rally VW Polo.
Tak to je pěkná kravina. Proč by měl VW zařezávat vlastní výdělečný podnik. Montovnu levnějších VW, které se tak dobře prodávají. Jinak sem zvědavý, jak si Škodovka povede proti jasné jedničce - Peugeotu. Francouzi to prostě na relíčku umějí, jsou to mistři a Fábia to bude mít proti nejlepším IRC 207 opravdu těžké.. :yes: