Ziadna novinka, podbne ako Nissan RT-R uz taky pohon malo pred nim BL, a pred audi quattro subaru.
Su to dusevni mrzaci zamestnanci Ferrai, Nissan a Audi. >😁
Hammunasakra
0
Je to asi o "úhlu pohledu" - Ferrari FF je (tedy dle MNE a PRO mne) jedno z nej aut na trhu :yes: 😄
zdravy rozum
Skarede.
Nefunkcne.
Predrazene.
Co je tam naj, znacka? Ale ved Ferrari je viac druhov. To bude tym ze si nenapisala ziadny argument, len puhe tvrdenie.
Naj auto na trhu je predsa V3S.
Hammunasakra
0
Designově (zcela) ojedinělé a mimořádné :yes: 😄
Brilantní podvozek s opravdu chytrým připojováním přední nápravy :yes:
Nu ANO - drahé (jako všechny Ferrari a jako všechny NE"masové" výrobky 😉
NEjde mi o značku (rozdělovat vozy na "dobré" a "špatné" především podle znáčku na kapotě je ... :no: 😄 ) jde o skvělou kombinaci prostorného pohodlného interiéru (který pojme i "tunu" zavazadel) s vozem schopným bezpečně jezdit po zasněžených horských silničkách a současně v létat více jak 300 kilometrovou rychlostí německými dálnicemi.
Prostě mně se (opravdu!) LÍBÍ :yes: 😄
Dinar
0
Jako člověk odchovaný reálným socialismem jsem navždy poznamenán určitou tendencí pohlížet také na auta z hlediska praktičnosti, přestože rozumem i postsocialistickou životní zkušeností chápu existenci, z praktického hlediska, nesmyslných hraček. Přesto, nebo možná právě proto, se mi efefko neskutečně líbí, uvažovat o autě této cenové kategorie byl by to zcela jistě kandidát nejžhavější. Mmch. mám velké pochopení i pro Californii, byť bych si v její cenové relaci vybral jinde. Jinými slovy, poslední počiny Ferrari jsou dle mého gusta. :yes:
zdravy rozum
Prd, odkukane BMW Z4.
Atd. atp.
webpaja
0
Zajímavé supersportovní GT 2+2 to Z4 Coupé 😉 :yes:
zdravy rozum
Octavie nebo Octavie kupe.
Hammunasakra
0
Ještě vám tam vypadlo: ".. s pohonem všech kol .." 😄
webpaja
0
Již celkem dlouhou dobu se všechny čtenáře ACZ snažíš (a nutno podotknout VELMI úspěšně), že i přes svůj nick bude duševní "bohatství" přiřazené zaměstnancům automobilek Ferrari, Nissan a Audi patřit spíše Tobě 😄 .
zdravy rozum
No mna si svojou nevecnou rekciou presvedcil ty, a nie je to spis.
webpaja
0
Bohužel si podle mě neumíš vážit sebe sama, proto to nesmyslně obracíš někam jinam. je to psychická porucha, k autům nemáš většinou nic co napsat a tak z tebe padají bludy.
Jestli je něco škaredé nebo ne je velmi subjektivní. Pakliže tvrdíš, že nefunkční, potvrď to svými osobními dojmy. A každá věc je tak drahá, za kolik jsou jí zákazníci ochotni koupit.
P.S.: neočekávám, že to pochopíš 😉
zdravy rozum
A com vlastne pises?
webpaja
0
Že píšeš bludy, kterým ani sám nevěříš 😉
zdravy rozum
A ktera napriklad, muzes uvest alespon jeden? >😁 >😁 >😁
zatim si nedoved, trepalku 😲
webpaja
0
Su to dusevni mrzaci zamestnanci Ferrai, Nissan a Audi.
Přestaň se otírat vtipálku a chovej se slušně. 😉
zdravy rozum
Vis, ***žvíčku, ty nikda nepises k veci.
Kdyz nekdo rekne, Ja su z ceske republiky. Co je to. No ostuda. Ostuda to je protoze krade nejdrive vlajku a teda pera.
A skutecne ti zamestnanci lzou a zrejme i kradou, tedy kdyz lzive prodavaji auta a maji z toho mzdu. :yes:
figurka
0
Nikoliv. Zde je poprvé možnost aktivně rozdělovat moment také mezi levé a pravé kolo na přední nápravě. Attesa ETS-PRO aktivně rozděluje přední/zadní náprava a právé/levé kolo na zadní nápravě. Stejně tak ACD+AYC a také SH-AWD. Subaru se nikdy ani nesnilo o takové míře aktivity a maximum je aktivní změna svornosti středového diferenciálu (DCCD) v kombinaci s pasivními samosvornými diferenciály. Aktivně funguje i sportovní diferenciál u Audi, ale opět jen na zadní nápravě.
zdravy rozum
A namontujes rozdelovanie momentu na 3. os 4 osoveho vozidla ako prvy, tak nebudes borec. Ten co vymysel rozdelovanie momentu je borec, ten co ho da na 34. os z 56 nie. Chapes?
figurka
0
Já jen tvrdím, že to novinka je, protože to zatím nikdo nenabídl. Podle tvé logiky není novinka nic, protože motor místo koně jsme na káru dali již před 100 lety a od té doby jde prakticky o to samé.
Vymyslet je jedna věc. Aplikovat použitelné řešení je věc druhá. Vymyšleno je spousta zajímavých nápadů, ale ta realizace jaksi vázne.
P.S. Co to Subaru....
zdravy rozum
Inovacie su viacerych radov, řádů.
Ja tu od toho nie som, najdi si nieco na webe.
Ta 34 z 56 osi nie je inovacia ziadneho radu- nie je to nic nove. Zle tomu rozumies ak si myslis ze je to nieco nove, co potvrdzuju aj dalsie tvoje tvrdenia o motoroch.
Mas znizenu rozlisovaciu schopnost, zamakaj a budes najlepsi na svete.
Chapes?
figurka
0
Nechápu. Nikde netvrdím, že jde o inovaci, ale o novinku. Zatím to nikdo v nabídce neměl, proto novinka.
Pokud to není nové, kdo na trhu nabízel/nabízí aktivní rozdělení momentu na přední nápravě ? Snažim se na sobě makat. Na netu jsem toto nenašel, tak se ptám.
Další tvrzení ? Která ?
zdravy rozum
No vidis na nete vsetko neni. Ale inovacne rady snad ano.
[odkaz]
1. stupeň degenerácia deštrukcia hlavných čŕt, objekt stráca funkčnosť, objavujú sa degeneračné zmeny.
0. stupeň regenerácia v štruktúre organizmu sa uskutočňujú zmeny, ktoré anulujú degeneračný proces a vracajú objekt do pôvodného stavu.
1. stupeň extenzívne zväčšenie jednoduché kvantitatívne rozšírenie základných prvkov produktu a rozšírenie ich spoločných väzieb.
2. stupeň zmena vzťahov reorganizácia vzájomných vzťahov medzi základnými prvkami objektu -jednoduchá zmena usporiadania OŠ.
3. stupeň adaptácia kvality prvá kvalitatívna zmena. Predstavuje menšie kvalitatívne zmeny na objekte.
Inovačné stupne 1. – 3. rádu sú prevažne zviazané s výrobnými procesmi, preto ich nazývame procesné inovácie.
4. stupeň nový variant najjednoduchšia kvalitatívna zmena presahujúca adaptačné zmeny. Jedna alebo malé množstvo významných charakteristík z veľkého celkového množstva sa mení. Zmena nastane za 1-5 rokov.
5. stupeň nová generácia kvalitatívna zmena každého významného prvku – veľké množstvo charakteristík z celkového množstva sa mení, koncepcia ostáva zachovaná. Zmena nastane za 5-15 rokov.
6. stupeň nový druh koncepcia objektu sa mení, princíp ostáva zachovaný. Zmena nastane za 15-50 rokov.
7. stupeň nový rod úplná zmena základného princípu výrobku. Nový výrobok je založený na úplne nových princípoch, nepreberá pôvodný princíp. Zmena nastane za viac ako 50 rokov.
Inovačné stupne 4. – 7. rádu sú prevažne aplikované na výrobkoch, ide o výrobkové inovácie.
Vencator
0
Je hezke umet zkopirovat pana Valentu...... myslim ze rok 2001....
Muzes si jit podat ruku s panem nstar-em nebo jak se jmenuje ikdyz mozna je to tvuj druhy nick >😁
zdravy rozum
Takle ty mas seriozni zajem.
Kdyz je neco oznacovano vyrobcem za nove, zda se to nove, je to nove, tak ve skutecnosti to nove nemusi byt - precti si opet prvni prispevek.
Jo predni torque vect je novy -kvantitativne a ve skutecnosti novy neni -kvalitativne.
Podstatne je, ze Ferrari samo nikde nepise todle mame odkoukano od GM ale tvari se ze maji neco novyho. To kazdopadne maji -ty samy sroubky od GM urcite nemontuji, ve skutecnosti to ale novinka neni.
Kdyz obecne reknes, ze je to novy tak neni, ponac to je tady jiz 50 let v te same oblasti techniky. Koukni i patentove pravo, strucne na webu UPV CR.
figurka
0
Ale vždy't nerozporuji, že to není technická novinka a také neříkám, že to Ferrari celé vymyslelo. Tedy opět znovu a naposled. Je to nové v tom, že to nikdo jiný na trhu nenabízí. Pokud se pletu, velmi rád si nechám vysvětlit od jakého výrobce se dá koupit auto, které aktivně rozděluje moment na přední nápravě.
zdravy rozum
Opet se pletes nemaji ani torque vectoring ale jen active braking, to uz melo i i prvni MB ML, predtim dokonce micu evo aktivni.
A to je takovych 15 let.
Proste lzou ti z Ferrari az se prasi a jeste jednou neni to aktivni jak ty pises ale pasivni.
Aktivni je treba to od audi.
Jo a takle se nikam nedostanes, kdyz nechces.
Proc ale vidis silou-moci ve Ferrari neco co tam neni, je potreba byt prisny a spravedlivy.
Vzdyt se zkus naucit co je skutecne novy a co je novy tak malo ze novy neni.
figurka
0
Active braking má třeba MP4-12C. Zde toto.
[odkaz]
Spojky, které dle potřeby aktivně rozdělují moment mezi pravé a levé kolo. Ta revoluce je v tom, že nejsou poháněna přes převodovku, která je "na" zadní nápravě", ale přímo od klikového hřídele.
Tedy opět, kdo nabízí aktivní rozdělení momentu na přední nápravě ?
Micu EVO mělo (a samozřejmě má) aktivní rozdělení, ale ne na přední nápravě. Konkrétně od roku 1996 u EVO IV jako příplatkovou výbavu pro verzi GSR. O rok dříve představil Nissan systém Attesa ETS-Pro u GT-R33, který uměl totéž.
zdravy rozum
To je pasivni troque vectoring, lepe receno active braking.
Neni to aktivni torque vectoring, a tady ta spojka na hrideli nebo a brzda v kole je to samy.
Urcite nikde nenajdes ze to je active torque vectoring, ale jen priblizne zvasty jako i sam pises ze to aktivne rozdeluje momemt ano to delaji i spatne brzdy na starym vozu, ze te pri brzdeni tahne dostrany a jak menis silu brzdeni tak to mas aktivni 😃)... to je proste smejd ferrari.
je to active braking jako ma i mercedes ml, v postate je to jen preprogramovano ESP.
Vic se s tim nebudu jako zdrzovat, je to active braking at si to pomenuji jak chteji a ma to jiz leta mercedes v ml.
zdravy rozum
Jo a ma to snizenou funkci proti active toque vectoring, v postate je to blastni hmotnost, jako cely 4x4 ferrari system.
Je to tezky a nefunkcni.
zdravy rozum
Nekomu se treba libi umela hmota, umela kuze, na botach, je lo 10% lehci, levnejsi.
Az na to ze nefunkcni a nedostatecne proti kuzi prodysne smrdi.
Kozenka byly kdysi taky chvalena jako lepsi nez kuze, nebo polysester jak je kvalitni ve srovnani s bavlnou.
Tady ferrari dela to samy a sazi na neznalosti lidi.
figurka
0
>😁 >😁 >😁 Tak tohle je definitivní a koukám hodně rychlej průjem. >😁 >😁 >😁 Se ani nedivim po tom všem, co jsi naplácal. >😁
zdravy rozum
Jasna znamka ze jsi konecne procitl. :yes😒br />
To co ma ferrari je to samy co jiz ma vepredu Mercedes ml, active braking.
Aktivni rozdelovani momentu, torque vectoring, je neco jine.
Tak ted to mas na zaver hustsi. :yes:
zdravy rozum
Vlastne to active braking neni kdyz to ma navic i ty spojky, tedy jedno kolo neni brzdeno ale na volnobehu.
At to maji jak chteji, melo to uz GM a torgue vectoring vepredu treba audi.
figurka
0
Jasně, dvě hřídele spojované přes spojku. Jedna je od kola, druhá od klikové hřídele motoru, tedy hnaná. Když spojka spojí tyto hřídele, jde o volnoběh. >😁 >😁 >😁
Kde Audi použilo torque vectoring na přední nápravě ?
Hammunasakra
0
Tak to je tedy ale KLIKA, že Ferrari na (jen 170 mm široký) PTU (Power Transfer Unit) uznali/dali ten PATENT, že? 😉
Guttalax
0
Auto pěkné-hezké,ale s tou armatůrou do betonu před chladičem ,to ***i. :no:
zdravy rozum
jo predek je nevyvazeny
Hammunasakra
0
Asi záleží "na vkusu", MNĚ se zas líbí jak je AUTO (i když má vepředu "obří" 6262 cm3 V12 - s více jak 500 Nm už v 1000 otáčkách!) vyvážené 47:53% :yes: 😄
Su to dusevni mrzaci zamestnanci Ferrai, Nissan a Audi. >😁
Nefunkcne.
Predrazene.
Co je tam naj, znacka? Ale ved Ferrari je viac druhov. To bude tym ze si nenapisala ziadny argument, len puhe tvrdenie.
Naj auto na trhu je predsa V3S.
Brilantní podvozek s opravdu chytrým připojováním přední nápravy :yes:
Nu ANO - drahé (jako všechny Ferrari a jako všechny NE"masové" výrobky 😉
NEjde mi o značku (rozdělovat vozy na "dobré" a "špatné" především podle znáčku na kapotě je ... :no: 😄 ) jde o skvělou kombinaci prostorného pohodlného interiéru (který pojme i "tunu" zavazadel) s vozem schopným bezpečně jezdit po zasněžených horských silničkách a současně v létat více jak 300 kilometrovou rychlostí německými dálnicemi.
Prostě mně se (opravdu!) LÍBÍ :yes: 😄
Atd. atp.
Jestli je něco škaredé nebo ne je velmi subjektivní. Pakliže tvrdíš, že nefunkční, potvrď to svými osobními dojmy. A každá věc je tak drahá, za kolik jsou jí zákazníci ochotni koupit.
P.S.: neočekávám, že to pochopíš 😉
zatim si nedoved, trepalku 😲
Přestaň se otírat vtipálku a chovej se slušně. 😉
Kdyz nekdo rekne, Ja su z ceske republiky. Co je to. No ostuda. Ostuda to je protoze krade nejdrive vlajku a teda pera.
A skutecne ti zamestnanci lzou a zrejme i kradou, tedy kdyz lzive prodavaji auta a maji z toho mzdu. :yes:
Vymyslet je jedna věc. Aplikovat použitelné řešení je věc druhá. Vymyšleno je spousta zajímavých nápadů, ale ta realizace jaksi vázne.
P.S. Co to Subaru....
Ja tu od toho nie som, najdi si nieco na webe.
Ta 34 z 56 osi nie je inovacia ziadneho radu- nie je to nic nove. Zle tomu rozumies ak si myslis ze je to nieco nove, co potvrdzuju aj dalsie tvoje tvrdenia o motoroch.
Mas znizenu rozlisovaciu schopnost, zamakaj a budes najlepsi na svete.
Chapes?
Pokud to není nové, kdo na trhu nabízel/nabízí aktivní rozdělení momentu na přední nápravě ? Snažim se na sobě makat. Na netu jsem toto nenašel, tak se ptám.
Další tvrzení ? Která ?
[odkaz]
1. stupeň degenerácia deštrukcia hlavných čŕt, objekt stráca funkčnosť, objavujú sa degeneračné zmeny.
0. stupeň regenerácia v štruktúre organizmu sa uskutočňujú zmeny, ktoré anulujú degeneračný proces a vracajú objekt do pôvodného stavu.
1. stupeň extenzívne zväčšenie jednoduché kvantitatívne rozšírenie základných prvkov produktu a rozšírenie ich spoločných väzieb.
2. stupeň zmena vzťahov reorganizácia vzájomných vzťahov medzi základnými prvkami objektu -jednoduchá zmena usporiadania OŠ.
3. stupeň adaptácia kvality prvá kvalitatívna zmena. Predstavuje menšie kvalitatívne zmeny na objekte.
Inovačné stupne 1. – 3. rádu sú prevažne zviazané s výrobnými procesmi, preto ich nazývame procesné inovácie.
4. stupeň nový variant najjednoduchšia kvalitatívna zmena presahujúca adaptačné zmeny. Jedna alebo malé množstvo významných charakteristík z veľkého celkového množstva sa mení. Zmena nastane za 1-5 rokov.
5. stupeň nová generácia kvalitatívna zmena každého významného prvku – veľké množstvo charakteristík z celkového množstva sa mení, koncepcia ostáva zachovaná. Zmena nastane za 5-15 rokov.
6. stupeň nový druh koncepcia objektu sa mení, princíp ostáva zachovaný. Zmena nastane za 15-50 rokov.
7. stupeň nový rod úplná zmena základného princípu výrobku. Nový výrobok je založený na úplne nových princípoch, nepreberá pôvodný princíp. Zmena nastane za viac ako 50 rokov.
Inovačné stupne 4. – 7. rádu sú prevažne aplikované na výrobkoch, ide o výrobkové inovácie.
Muzes si jit podat ruku s panem nstar-em nebo jak se jmenuje ikdyz mozna je to tvuj druhy nick >😁
Kdyz je neco oznacovano vyrobcem za nove, zda se to nove, je to nove, tak ve skutecnosti to nove nemusi byt - precti si opet prvni prispevek.
Jo predni torque vect je novy -kvantitativne a ve skutecnosti novy neni -kvalitativne.
Podstatne je, ze Ferrari samo nikde nepise todle mame odkoukano od GM ale tvari se ze maji neco novyho. To kazdopadne maji -ty samy sroubky od GM urcite nemontuji, ve skutecnosti to ale novinka neni.
Kdyz obecne reknes, ze je to novy tak neni, ponac to je tady jiz 50 let v te same oblasti techniky. Koukni i patentove pravo, strucne na webu UPV CR.
A to je takovych 15 let.
Proste lzou ti z Ferrari az se prasi a jeste jednou neni to aktivni jak ty pises ale pasivni.
Aktivni je treba to od audi.
Jo a takle se nikam nedostanes, kdyz nechces.
Proc ale vidis silou-moci ve Ferrari neco co tam neni, je potreba byt prisny a spravedlivy.
Vzdyt se zkus naucit co je skutecne novy a co je novy tak malo ze novy neni.
[odkaz]
Spojky, které dle potřeby aktivně rozdělují moment mezi pravé a levé kolo. Ta revoluce je v tom, že nejsou poháněna přes převodovku, která je "na" zadní nápravě", ale přímo od klikového hřídele.
Tedy opět, kdo nabízí aktivní rozdělení momentu na přední nápravě ?
Micu EVO mělo (a samozřejmě má) aktivní rozdělení, ale ne na přední nápravě. Konkrétně od roku 1996 u EVO IV jako příplatkovou výbavu pro verzi GSR. O rok dříve představil Nissan systém Attesa ETS-Pro u GT-R33, který uměl totéž.
Neni to aktivni torque vectoring, a tady ta spojka na hrideli nebo a brzda v kole je to samy.
Urcite nikde nenajdes ze to je active torque vectoring, ale jen priblizne zvasty jako i sam pises ze to aktivne rozdeluje momemt ano to delaji i spatne brzdy na starym vozu, ze te pri brzdeni tahne dostrany a jak menis silu brzdeni tak to mas aktivni 😃)... to je proste smejd ferrari.
je to active braking jako ma i mercedes ml, v postate je to jen preprogramovano ESP.
Vic se s tim nebudu jako zdrzovat, je to active braking at si to pomenuji jak chteji a ma to jiz leta mercedes v ml.
Je to tezky a nefunkcni.
Az na to ze nefunkcni a nedostatecne proti kuzi prodysne smrdi.
Kozenka byly kdysi taky chvalena jako lepsi nez kuze, nebo polysester jak je kvalitni ve srovnani s bavlnou.
Tady ferrari dela to samy a sazi na neznalosti lidi.
To co ma ferrari je to samy co jiz ma vepredu Mercedes ml, active braking.
Aktivni rozdelovani momentu, torque vectoring, je neco jine.
Tak ted to mas na zaver hustsi. :yes:
At to maji jak chteji, melo to uz GM a torgue vectoring vepredu treba audi.
Kde Audi použilo torque vectoring na přední nápravě ?