Designově (zcela) ojedinělé a mimořádné :yes::-)
Brilantní podvozek s opravdu chytrým připojováním přední nápravy :yes:
Nu ANO - drahé (jako všechny Ferrari a jako všechny NE"masové" výrobky ;-)
NEjde mi o značku (rozdělovat vozy na "dobré" a "špatné" především podle znáčku na kapotě je ... :no::-) ) jde o skvělou kombinaci prostorného pohodlného interiéru (který pojme i "tunu" zavazadel) s vozem schopným bezpečně jezdit po zasněžených horských silničkách a současně v létat více jak 300 kilometrovou rychlostí německými dálnicemi.
Prostě mně se (opravdu!) LÍBÍ :yes::-)
Jako člověk odchovaný reálným socialismem jsem navždy poznamenán určitou tendencí pohlížet také na auta z hlediska praktičnosti, přestože rozumem i postsocialistickou životní zkušeností chápu existenci, z praktického hlediska, nesmyslných hraček. Přesto, nebo možná právě proto, se mi efefko neskutečně líbí, uvažovat o autě této cenové kategorie byl by to zcela jistě kandidát nejžhavější. Mmch. mám velké pochopení i pro Californii, byť bych si v její cenové relaci vybral jinde. Jinými slovy, poslední počiny Ferrari jsou dle mého gusta. :yes:
Již celkem dlouhou dobu se všechny čtenáře ACZ snažíš (a nutno podotknout VELMI úspěšně), že i přes svůj nick bude duševní "bohatství" přiřazené zaměstnancům automobilek Ferrari, Nissan a Audi patřit spíše Tobě :-) .
Bohužel si podle mě neumíš vážit sebe sama, proto to nesmyslně obracíš někam jinam. je to psychická porucha, k autům nemáš většinou nic co napsat a tak z tebe padají bludy.
Jestli je něco škaredé nebo ne je velmi subjektivní. Pakliže tvrdíš, že nefunkční, potvrď to svými osobními dojmy. A každá věc je tak drahá, za kolik jsou jí zákazníci ochotni koupit.
Nikoliv. Zde je poprvé možnost aktivně rozdělovat moment také mezi levé a pravé kolo na přední nápravě. Attesa ETS-PRO aktivně rozděluje přední/zadní náprava a právé/levé kolo na zadní nápravě. Stejně tak ACD+AYC a také SH-AWD. Subaru se nikdy ani nesnilo o takové míře aktivity a maximum je aktivní změna svornosti středového diferenciálu (DCCD) v kombinaci s pasivními samosvornými diferenciály. Aktivně funguje i sportovní diferenciál u Audi, ale opět jen na zadní nápravě.
Já jen tvrdím, že to novinka je, protože to zatím nikdo nenabídl. Podle tvé logiky není novinka nic, protože motor místo koně jsme na káru dali již před 100 lety a od té doby jde prakticky o to samé.
Vymyslet je jedna věc. Aplikovat použitelné řešení je věc druhá. Vymyšleno je spousta zajímavých nápadů, ale ta realizace jaksi vázne.
P.S. Co to Subaru....
Nechápu. Nikde netvrdím, že jde o inovaci, ale o novinku. Zatím to nikdo v nabídce neměl, proto novinka.
Pokud to není nové, kdo na trhu nabízel/nabízí aktivní rozdělení momentu na přední nápravě ? Snažim se na sobě makat. Na netu jsem toto nenašel, tak se ptám.
Další tvrzení ? Která ?
Ale vždy't nerozporuji, že to není technická novinka a také neříkám, že to Ferrari celé vymyslelo. Tedy opět znovu a naposled. Je to nové v tom, že to nikdo jiný na trhu nenabízí. Pokud se pletu, velmi rád si nechám vysvětlit od jakého výrobce se dá koupit auto, které aktivně rozděluje moment na přední nápravě.
Active braking má třeba MP4-12C. Zde toto.
[odkaz]
Spojky, které dle potřeby aktivně rozdělují moment mezi pravé a levé kolo. Ta revoluce je v tom, že nejsou poháněna přes převodovku, která je "na" zadní nápravě", ale přímo od klikového hřídele.
Tedy opět, kdo nabízí aktivní rozdělení momentu na přední nápravě ?
Micu EVO mělo (a samozřejmě má) aktivní rozdělení, ale ne na přední nápravě. Konkrétně od roku 1996 u EVO IV jako příplatkovou výbavu pro verzi GSR. O rok dříve představil Nissan systém Attesa ETS-Pro u GT-R33, který uměl totéž.
Jasně, dvě hřídele spojované přes spojku. Jedna je od kola, druhá od klikové hřídele motoru, tedy hnaná. Když spojka spojí tyto hřídele, jde o volnoběh. >:D >:D >:D
Kde Audi použilo torque vectoring na přední nápravě ?
Asi záleží "na vkusu", MNĚ se zas líbí jak je AUTO (i když má vepředu "obří" 6262 cm3 V12 - s více jak 500 Nm už v 1000 otáčkách!) vyvážené 47:53% :yes::-)