Čím dál tím víc začínám generaci E9X zbožňovat. Z počátku jsem ji považoval za podivnou Banglovinu, tak jako většina ostatních. Dnes se ale ukazuje, že byla navržena perfektně. Mám pocit, že BMW je natolik vpředu se svým designem, že pomalejší jedinci, jako já, nestíhají tak rychle analyzovat jeho design. Dnes ještě většina lidí tvrdí, že je E90 nepěkná a že E46 vystihuje styl BMW lépe, ale jsem přesvědčen, že po příchodu F3X příští rok, se této role zhostí E9X a zase se bude snášet vlna kritiky na design nové trojky, tak jako nyní na jedničku F20, která nahrazuje donedávna kritizovanou E87. Ono Audi ví, proč je občas evoluce lepší než revoluce...
Nádherný kus práce od BMW. V M oddělení zase jednou dokázali, že auta dělat opravdu umí. Vedle výborné 1M (doporučuji včerejší Top Gear) je M3 CRT dalším důkazem šílenství, které po celém světě z pravých BMW M panuje. Nemám pro tohle auto slov. Už seriová M3 E90 se mi moc líbí, je to změna oproti E92, ale tímhle mě dostali. Černé ledvinky, černá kola, nádherný interiér + odlehčení a máme tady rázem vedle M3 GTS vrchol řady.
Bravo BMW M, bravo!!! :yes::yes::yes:
Když BMW dělá M3, která se blíží spíš do géteček, je to špatně. Udělá auto, které se snaží přiblížit zase opravdovému sportovnímu náčiní, je to špatně. Proč? Ještě, že jsi tak vnímavý a cenu chápeš vzhledem k omezenému vyrobenému množství.
Jsem názoru, že za tu cenu by se jich prodalo klidně i tisíc. Proč ne. V čem je BMW M3 zastaralé? Designem to určitě není. Interiér, tady ti to uznám, ten se zkrátka u téhle řady nepovedl. Ale na okruhu a okresce bude M3 céčku stačit pořád ;-)
Já proti němu nic nemám, určitě parádní. Ale už by to chtělo nástupce. Proto, když vydlabou 70 kg a nabízí to jako edici za 3,2 milionu tak jen kroutím hlavou. Ještě, že to je opravdu malá série.
To, že E9x nemá elektronický podvozek, aktuální design s velkými ledvinkami, osmistupňový automat atd. z něj nedělá staré auto. Máme ho doma :-) Je s ním pár problémů, jako třeba vrzající interiér, občas ty plasty taky nejsou echt kvalitní. Dokonce se nám na kufru objevilo pár "bublinek", že by rez? Ale jinak je to dobrý auto, i když dnes bych místo něj koupil C-klasse.
Cena plně odpovídá limitovaný edici a úpravám, s tímhle smýšlením zřejmě nebudete cílovou skupinou tohoto BMW. Je bez pochyby, že všech 67 aut si najde svého šťasného majitele, který určitě nebude litovat, že místo něho nepořídil dva Mercedesy. ;-)
Povedené, pěkné, cenné pro sběratele a BMW fans. Na druhé straně za to jsou DVĚ modernější C coupé 63 AMG, takže ať si to za tu cenu v Mnichově nechají :-)
Proč nejsou ani na autofunu, ani na auto.cz k dispozici fotky zadních sedadel? Na většině zahraničních serverů jsou tyto fotky vidět. Že by si na tuto fotografii Ringier Axel Springer CZ a.s. nepořídilo práva? >:D;-)
Jinak konečně zase něco z dílny BMW, co se filozofií přibližuje BMW... :-!