Další z pokusů o návrat výjimečnosti Citroënu je tady. Zbraněmi však už není houpavý podvozek a splývavá záď, nýbrž módní karoserie, velká kola a luxusní interiér…
viem ze si ho nebudu kupovat rodinne zalozene typy ale aj tak tie zadne male dvierka su smiesne male a nastupovanie na zadne sedadla bude pekny fitness ;-) to uz mohli rovno spravit kupe takto je to o nicom
, jak píše topper výše - praktičnost tohoto vozu se trošku ztrácí a ve spojení s cenou to asi nebude úplně to pravé ořechové - tedy v našem rybníčku. Na západ od našich hranic, to možná bude zajímavá volba pro extravagantnější důchodce či mladé singles. Uvažuji-li hnusně prakticky - jako rodinné auto je to bohužel neperspektivní typ. Ať již cenou, kdy na našem trhu je mnohem více zajímavějších alternativ, tak již provedením. Kdo má malé děti ví, že nestahovatelné okénko vzadu je handicap, jak prase. Ať již z důvodů mávání komukoliv při odjezdu odkudkoliv, či při rychlém vykládání globalizovaného menu od mekáče poté, co tatínek popustí uzdu svým závodním choutkám na zatáčkovité trati...... Navíc krásný designový "úlet" se š***tými dveřmi, dokáže potomek velmi vděčně ocenit při otevírání - kdy děti otevírají "dokořán a s vervou", aniž by sledovaly okolí. Tady je ideální prostor na to, někomu "otevřít" sklo na dveřích jeho automobilu, což jistě zhodnotí s nadšením....
Možná se ale ve všem pletu a tahle kráska od Citroënu bude velmi a velmi úspěšné. Je to po čertech hezký vůz.....
A už máš Floriánku pentle a hrníčky? Abys nezaplakal - páč blondýnky mnohem radši ledvinky bo kroužky Florišu ;-) . I když - když je lapíš a dáš jim to jako nákupní tašku..... budou vděčné....
"Borec" v DS4 co loví úchvatné blondýnky ? To je celé nějak špatně a hodně se přemáhám nepřipojit minimálně jednoho smějícího se smajlíka, abych se někoho nedotkl.
no čéče za ty prachy by byl větší borec třeba v Superbu, který koupíš za stejnou cenu jako tenhle francouzský pekáč. Pamatuji časy, kdy stará C4 začínala někde na 550k a během dvou let spadla na 250k. Předpokládám, že vývoj DS4 bude asi dost podobný. Nějak nechápu, na který segment trhu auto útočí. Jak již bylo napsáno, pro rodinu je to k ničemu. Sporťák to taky není. Kdybych chtěl lovit kočky, koupím si raději BMW 1 ve slušné výbavě nebo třeba Volvo C30. Pro důchodce je to drahé. Takže nevim...
Souhlasim smysl DS4 mi nějak unika. Ani rodinne ani sportovni ani pohodlne. Nedavno tu byl designovy duel DS4 vs Giulietta a u mě by jednoznačně vyhrala alfina jak designem ktery je taky vystřednějši a hlavně charakterem auta.
Četli jsme stejný text? ;-)
PS: 19ti palcová kola jsou "už docela dost" na voze střední třídy (jsou třeba na Ferrari California), když se je dáte na vůz velikosti DS4 je to "pěkné", ale (na kvalitní vozovce "je to jedno" - na české "to jedno" věru NEní... :-)
PPS: Minulý týden jsem jela po novém pražském okruhu (kilometr stál miliardu a čtvrt - jedna z nejdražších silnic na světě) ve velmi pohodlném voze s hydraulikou a pár km od D1 to "houpemálemskáče" i tam - a to je bez přehánění ZCELA nová dálnice, VELMi drahá dálnice ... asi bude patřit k tomu NEJlepšímu co v česku je - a je místy "sotvaprůměrná" (vzhledem k "dotacím" do bývalé NDR nejsou německé dálnice dnes "zcela ok" - doporučuji třeba ty francouzské ... anebo klidně "jen" okresky chudého Portugalska ... tam všude i vůz nižší střední třídy na asi největších kolech na jakých může jen být, bude "ok" ;-)
A DS4 má sice tužší odpružení ale výborné (a DRAHÉ) tlumiče a pružiny = je sice trochu tvrdší ale "no problem" (ale je to takové "jiné" auto - takže chápu "trochu rozpaky" ... v česku se spíše vyhledává "za tentýž peníz co nejvíce železa" - asi Superb, tento vůz je až "pravý opak" :-)
Ja test četl ale ja se ptal jestli podvozek DS4 je komfortnějši než ten v C4 ? Jak je opět napsano na Citroen je na tom DS4 podvozkově dobře ale konkurence je na tom prostě lip.
Na (zhoršenou) paměť prý pomáhá GINKGO ;-)
(že "počáteční cena" postupně spadla až někam k 250ti t. je pravda, ale jinak minulá C4 na 550ti tisících NIKDY v česku NEzačínala - za ty peníze byla s už docela slušným motorem 1.6 HDi 80 kW a spíše NADprůměrnou výbavou :-)
PS: DS4 je luxusnější, kvalitnější materiály nabízející (VIP služby zákazníkovi nabízející) audi A3 ... třeba ;-)
ono záleží na tom, co je pro vás nadprůměrná výbava ;-) Když si sestavuji auto, vždycky jako standard očítám automatickou klimu, xenony, vyřívání sedaček, dnes již i ESP.
Jinak, jestli si myslíte, že za 500k byl automobil nadstandardně vybaven, pak bych Vám doporučil tuto recenzi: [odkaz]
Nemelte prosím nesmysly a informace si ověřujte :no:
Trochu méně emocí a trochu více soustředění (na text) - BYCH DOPORUČILA ;-)
Tady se "melou TAKOVÉ NEsmysly" .... třeba nějaký STEFIČ tu v 11:30 psal že cena Citroën(u) C4 tehdy ZAČÍNALA (začínala - t.j. "první" nejnižší cena ;-) ) někde na 550.000 kč.
JÁ mu odepsala, že za tu cenu byl "no problem" k sehnání už slušně vybavený model s dost NADprůměrným motorem 1.6 HDi 80 kW (což tehdy byla docela DOST "špička" :-)
PS: Takže nějak NEvím "CO TO TU TEĎ ZKOUŠÍTE" ;-)
(ehm ... a nemelte prosím nesmysly a info si raději ověřujte)
Pěkný den :-)
no tak to jsme tam, kde jsme byli. Znovu Vám opakuji, že auto pro mě začíná nikoli ve verzi "kola, volant a základní lak", ale v již poněkud lepší výbavě. Lepší výbava (rozhodně ne supr) byla s motorem 1,6 HDi za přesně 587k. Podle jiného majitele 1,4 16V za 520k ve výbavě, která by se dala jen obtížně označit za slušnou. Rok 2005 není zase tak daleko a digitální klima a 6 airbagů už měl kdekdo. Cena xenonů je také stále téměř stejná
Ano, vy možná posuzujete ceny aut podle "cena již od". Pokud jste si ale někdy v životě koupila NOVÉ auto a máte poněkud vyšší požadavky na výbavu, pak asi víte (ale vy asi nevíte), že cena jde někdy až o 100% nahoru. Mám Zafiru, která začíná na cca 350k. Ceníková cena mého auta je 750k. A podle mě přesně na této ceně začíná být auto aspoň trochu slušné.
A jestli si myslíte, že motor 1,6 HDi s pohými 80 kW je u auta za téměř 600k nadstandardní, pak už teda fakt nemám co dodat >:D
Vy budete "mimořádný" (ne)odborník na auta ;-)
OPRAVDU se vám na podzim 2004 (kdy byla původní C4 uvedena na trh) zdá výkon 80 kW z naftového motoru 1.6 jako malý?!? (opel tehdy nabízel motor 1.7 CDTi s výkony 59 a 74 kW >:-[]
PS: Kupuji si JEN nová auta (v autobazaru jsem byla myslím 2x v životě - poprvé a naposledy :-)
PPS: Auto za 3/4 milionu korun českých jsem naposledy měla ... v minulém tisíciletí - a "van" to opravdu NEbyl (ještě se používá to rčení: Kdo má opla, toho aby husa kopla"? ;-)
a teď mám podle vás polknout jazyk a závidět? >:D Každý si kupuje auto podle svých potřeb. A já zde mohu napsat, že v garáži mám dvě Ferrari:-)))) Ale to opravu dělat nebudu.
Mimochodem, VAN je označení pro Severní Ameriku. V Evropě tomu říkáme MPV. A pokud mám děti a nejsem rádobychytrá odbarvená blondýna, tak je to pro mě nejužitečnější auto ;-)
Já také ne (když tam stojí jen jedno :-)
Proč "polykat jazyk"?? Prostě jste jen napsal "bubost" (nesmysl) - že cena C4 začínala na 550ti tisících - tak stačí říct: "Sorry popletl jsem (si) to"...
Ok - tak MPV ;-)
CHÁPU že někdo "potřebuje" MPV (a nic proti) - já JEN reagovala na váš text o voze typu VAN/MPV a ceně 750 t. :-)
dobrá, můžeme tedy opravit větu na ...C4 ve slušné výbavě začínala na... Tohle Vám stačí ke spokojenosti? >:D >:D >:D Jinak cena MPV za 750k je vcelku normální, pokud vynechám autobusy typu Sharan nebo Galaxy
NE NEstačí
Když už to chcete "takhle", tak MUSÍTE ještě dodat, že s "čtvrtým (nebo kolikátým) motore odspoda" ;-)
PS: Prostě jste "plácl bubost" (a teď se k tomu nechcete hlásit :-)
PPS: Vlastně 2! Ani tehdejší C4 nespadla "během dvou let z 550 na 250 t. korun" a co se týče řady DS, tam (viz DS3) slevy moc "NEletí" ;-)
Mimochodem, jak vybavenou máte tu Zafiru a s jakým motorem?
Ano - a já napsala 550 kč (myslím že těch 35 t. z katalogové ceny šlo "ukecat" :-)
PS: Vemte si ale o kolik "se sekl" ten STEFIČ, co tvrdil že C4 na téhle ceně ZAČÍNÁ(la)!!! ;-)
děláš tady ramena a sám se v tom plácáš - to, co si ti představuješ jako minimum výbavy a motorizace je fajn, ale když chceš srovnávat ceny, tak ber ty cenníkové.
Takže C4 nikdy na půl mega nezačínala. Tím C4 myslím základní motorizaci a základní výbavu. Páč to je startovací cena modelu.
A i když stála na začátku 1.6HDI půl mega, rozhodně jsi ji za polovinu nikdy nekoupil. Ledaže bys tohle své tvrzení podpořil důkazem.
a proč bych měl posuzovat auta podle základní výbavy, která snad nikomu nemůže stačit??? Nehledě na to, že základní výbava je značně rozdílná podle značek. Mám svů seznam výbavy, ten si nakonfiguruji a pak porovnávám ceny. A cena C4 téměř 600 je naprosto mimo mísu. Jak psal kolega - 1,4 za 520k. To byl úlet i v roce 2005. Hlavně při pohledu na kvalitu tohoto francouzského "skvostu"
Posuzuj si co chceš. Jde o to, co jsi napsal. "Pamatuji časy, kdy stará C4 začínala někde na 550k".... na to také Kylie reagovala a je to nesmysl. Netoč to teď na svou výbavu. :-!
S tou špičkou na zadních dvěřích souhlasím. Ale v současné době, kdy jsou na ústupu 3 dvéřové verze v nižší střední, mají tato "pětidvířka" svoje opodstatnění. Ve 3 dv. zadní okno taky neotevřeš a rozhodně to mnohým lidem nebrálnilo takové auto koupit. Beru to podle sebe, protože ač mám taky 5 dvěří, tak v 98% procentech je nevyužiji, protože jezdím sám anebo ve dvou. A ty 2% mám jako bonus, že při jízdě ve více lidech nemusím nikoho pouštět předními dveřmi :-)
:yes: máš pravdu - v době, kdy je většina lidí na svých "koních" sama a maximálně ve dvou a další dveře jsou využity třeba o víkendu je tahle koncepce opodstatněná - zvlášť pro určitý segment. Na tenhle krásný vůz lze nahlížet z mnoha úhlů a každý ho bude posuzovat podle svých preferencí - rodinný, single, nákupní přibližovadlo pro milenku atp..... Nic však tomuhle frantíkovi neupře šarm a povedenost....
Problémem u nás je, že auta nižší střední jsou pořád brána jako rodinná, takže praktičnost je jedním se základních kritérií pro výběr auta. Ale zapomíná se, že je tu i určité procento lidí (na západě od nás je to procento mnohem vyšší), které loví v těchto vodách třeba pro zábavnost nebo vzhled auta a kufr nebo zadní dveře vůbec neřeší.
Je to hodne zajimave...ale tohle auto asi nebude lamat rekordy v prodejich. Prece jen za nej chteji moc penez. Citroeny maji ted hezky a napadity design, ale uz to zacina byt moc... a obavam se toho ze to bude to same jako byl peuget se stale se zvetsujicima svetlama a tlamou v narazniku....
Ve Fr. si Rencek, Peugeot a Citroen cele veky stridaji uspesne ery... a jakozto fanda Rencka se zase tesim na jeho designovou eru :-)
DS4 je opravdu povedené autíčko, ale hlavní jeho doménou je individualizace, každý si ho nechá vytvořit po svém. Jediné co nechápu je ten obrovský škaredý volant...jak z autobusu....
Bohužel, příjde mi že poslední dobou designéři Renaultu hodně tápou.. Jedna z velikých chyb podle mě byla facelift Clia, které bylo původně naprosto nádherné a teď mi tak nějak nejde se na něho dívat... Všemi probíraná přední část Lagun mi taky nepřijdě nějak vábná, ikdyž to faceliftem z části napravili tak by to mohlo být daleko lepší ;-) Ono každej šlápne občas vedle, a podle mě se Renaulti snažili být konzervativnější než na počátku prvního desetiletí... otaázka je jestli se jim to prodejema vyplatilo, ale myslím si že ne :/
Jinak auta co se jim povedla určitě jsou. Kupříkladu Laguna kupé, ikdyž vlastní ten zvláštní předek, tak zbytek auta je naprosto dokonalý. Ta se mi moc líbí!! A nebo Fluence... taková kára za ty prachy... z vlastní zkušenosti tomuhle autu dávám palec nahoru ;-) Megane RS ten taky... zepředu by se dalo hodně kritizovat, ale ta ***ka... to je dokonalost >:D
Jak již výše velmi trefně zmínil ozawasan, rodinná praktičnost tohoto auta je velmi sporná, ale je také naivní se domnívat, že by toto vozidlo bylo zamýšleno jako konkurence ke klasickým zástupcům rodinné třídy. Nemohu se ale ubránit pocitu, že vedle DS3 je DS4 "mimo". DS3 splní roli stylovky pro moderní single stejně dobře, ale v mém oku s mnohem větší dávkou stylu. Přeci jen mi DS3 připadá vyváženější. Tak nějak začínám mít pocit, že Citroen mohl DS4 vynechat a mít DS3 ve třídě menších stylovek a DS5 jako avantgardní alternativu (ne podobně zaměřené auto) k Passatu CC.
I přes tyto trochu negativní dojmy z celé koncepce a výsledku DS4 Citroenu tkleskám za myšlenku řady DS. Za ten trochu jiný přístup. V tom spatřuji a cítím Francii mnohem více než třeba "nově jiný" P508.
Kdyt podoba DS5 uz je delsi dobu znama: [odkaz]
A rozhodne to neni sedanocoupe, spis krizenec kombi a MPV ve sportovnim kabate. To uz ma bliz k SUV nez k sedanu. ;-)
Mě to přijde jako mix mezi třemi provedeními. Tou finální podobou jsem myslel auto jako celek, tedy ne jen design, ale sladění celého auta (podvozek, motor, převodovka). To vše vytváří celkové zaměření auta.
Především: Moc pěkně udělaný test! Spoustu informací o voze, dost info o užívání.... PARÁDA!!! Díky moc, výborná práce se Vám povedla Ondřeji
K autu - super, zadní díl kabiny vypadá jak basa pro Fantomasa. Nemyslím, že tohle bude určeno primárně pro převoz kaštanů vzadu, jen výjimečně. Ono za třičtvrtě koule jde koupit i mpv pro rodinu, ale tohle je zacíleno jinam.
Je to krásný, impozantní vůz. I cena mi přijde celkem v pořádku vzhledem k motorizaci a výbavě. K tomu slevička -10% a máme rázem 680.000,--. Minus dph a jsem na 567 tis.což nezní špatně pro auto na každý den. Jednoznačně :yes::yes:
Děkuji děkuji děkuji ;-)
(jsem zvědavá a "těším se" na HYBRIDní 4kolkovou verzi DS4 ... a dnes již netřeba nic psát, (víceméně) jste vše "plněosvětlil" :yes::-)
No, "D"RSná "S"lečno ;-) nepředbíhejme událostem a počkejme si na Shrnovačku od naší Galinky :-) >:D
....každopádně, btw., 508 v bílé perleti je upa šupa čačidlo, teď jsem jednu viděl a je to paráda :yes:
Mi se tohle moc nelíbí. Zkrátka nevidím v designu posledních Citroenů žádnou myšlenku. Líbivý je, ale působí to na mě přeplácaně a s tím ruku v ruce i prvoplánově. Uvidíme za čas, budu rád, když se spletu.
Nicméně pokud si vezmu DS, CX, XM, C6, nebo potom např. Xantii, či první C4, tehdy u nejnovějších modelů nějaký ten kontroverzně nadčasový feeling Citroenů pozbývám. ;-\
Dakujem za fajn recenziu ;-)
Ja sa rozhodujem medzi DS4 a Mazdou 6.DS4 je krasne auto,stylove,luxusne, s dobrou vybavou aj motorom. cena auta co chcem je cca 31000€ (vybava sport+denon+nav.+komlet v kozi)
Mazda 6 ma cenu cca 32500(ale mazda ma ted good akcie -3300€) cize po zlave ma vyjde
mazda 6 2.2 163k GTA lacnejsie...
deti zatial nemam, cize vzadu az tak vela ludi cestovat nebude,iba obcas niekto
citroen je mensi, mazda vacsia (nizsia st. trieda vs. stredna)a je tiez pekna a mazda by mala byt spolahlivejsia co sa tyka poruch..
mam este cas do konca roka, kedy chcem objednat jedno z nich, len sa neviem rozhodnut,je to tazke... ;-\
Je to Tvoje volba, ale já bych bral DS4. Dokud si můžeš dovolit auto víceméně pro dva, stylové, s menším ohledem na praktičnost, udělal bych to. Rodinných kočárů si pak v životě užiješ až dost ;-)
A jestli uvažuješ o verzi s motorem 1.6 THP benzín 200 koní, tak tou jsem jel a je to moc fajn svezení, auto krásně poslouchá řízení, podvozek je tužší ale ne nepohodlný, prostě jsem byl mile překvapený... Nic proti standardní C4, ta není špatná, ale DS4 se chová jako jiné a dospělejší auto, opravdová prémie.
Ahoj.vdaka za radu,uvidime... dufam ze este niekto poradi
nie ja uvazujem len o 2.0 hdi (zabudol som napisat) aj ked ten 200k asi ide ako strela
je to tazke rozhodovanie :-(
2.0 HDI jsem v tomhle autě nezkoušel, z jiných ho znám jako pohodový motor, v rámci kategorie příjemně kultivovaný, ale IMHO nijak mimořádný. Nicméně ten 200 k benzín jede opravdu skvěle.
Tak ma vacsi vykon tak asi ide skvele a auto je celkom lahke tak to bude zive :-)
My mame teraz 407 2.0Hdi a motor je fajn a celkom zivy.da sa ist aj za 4.1l/100km!to ale isiel otec sam v aute na vychod,ale aj tak slusna spotreba.normalne cca 4.8-5.0l
takze si myslim ze 2.0 s vacsim vykonom a lahsim autom to bude jazdit lepsie
otazka je spolahlivost a co za tu cenu cca 31000€ dostanem a co dostanem u mazdy 6
záleží na tom, jak jsi majetný a jak dlouho si auto chceš nechat. Pokud hledáš auto pro zábavu, volil bych Mazdu. Pokud pro rodinu, volil bych opět Mazdu. Nevím jak dnes, ale já měl první C4 jako služební a moje zkušenosti jsou takové rozpačité. Auto šlape hezky první rok. Pak začalo povrzávání, drobné poruchy, častější povrzávání a když mělo auto najeto 30k, vrzaly oboje dveře... Citroen je velmi pěkný, co se týče designu je to fakt povedené auto. Ale ta technika....ta technika.... Z mé zkušenosti (nevím, jak teď) jsem zjistil, že citrouš značně kolísá v kvalitě. Předváděčka byla supr, dodané auto děs... Jezdil jsem dva francouze - citroen a renault a už bych do nich nešel. Když chceš dát tolik peněz za auto, proč nejít do BMW? Kdybych měl 750k na auto a nebyl limitován rodinou, určitě bych šel do BMW 1. A ono pořád BMW je BMW a Citroen je a bude jen Citroen. ;-) Můj názor, nikomu ho nenutím
....takhle se dělá guláš nebo ve tvém podání už lečo..... >:D bawo 1 a tohle...to jsou dva jiné světy.... do bawa budeš nasedat jako do motokáry, do citrona jako do křesla v klubu.... i ty jeden stefiku.... ;-) a mazda - nechystá se už nový model 6ky?
přečti si všechny příspěvky, uniká ti vlákno. DJ Adams řeší, zda si koupit auto pro zábavu nebo jiný segment. Máš snad pocit, že DS4 není auto pro zábavu? Co to tedy podle tebe je?
Možná si znova přečti ten test, tenhle "upa čupa citrón", milý infantilo, nemá vyjma kůže s křeslem v klubu moc společného. Čtu o tužším odpružení než jaké má ostatní citroenovská produkce, velká kola, kratší řazení, ostřejší řízení... laděno do "sportovna". 1er zvlášť v nové větší a vyměklejší generaci je logickým soupeřem, přestože u něj o zaměření není sporu, což je právě, dle mého, základní problém DS4, která tak nějak neví, čím má vlastně být. Jistě to není špatné auto, ale pravděpodobnost, že zůstane trhem "nepochopeno", je mnohem větší než jeho úspěch.
Bude to dost subjektivny nazor ale vyber Mazdu 6. Je to predsa len o triedu vyssie a skutocne dobre auto. Ja mam verziu GTA 2,5i este pred faceliftom. Za neceleho 2,5 roka som nabehal 75t km a auto funguje super a bez zasadnych poruch. Jedna mala sa vyskytla a to, ze v zime mi zadne okno (mam sedan) vydavalo divny zvuk, ale to vyriesili v servise v ramci zaruky za pol dna. Ak mozem este poradit, pockaj si na zaciatok roka, budu vypredaje skladovych zasob a okrem 3300e od importera dostanes este velmi slusnu zlavu od predajcu. Ja som mal stastie aj v tom ze prichadzala novsia verzia s 2,2 dieslovymi motormi a niakymi serepetickami navyse (startovanie tlacidlom, sledovanie mrtveho uhla a este niake dve veci tam pribudli do GTA vybavy, ale o tie som nemal zaujem) a tak som dostal taku zlavu o akej sa mi ani nesnivalo. Tiez som chcel kupovat 2,2 diesel, ale tolko penazi co som usetril za nakup, nikdy na benzine neprejazdim. Teda aspon vtedy to tak vyzeralo, teraz ked u nas klesla spotrebna dan, tak by sa to mozno vyrovanlo. Viac info v recenzii na MACZ, alebo sa pytaj.
Este jedno varovanie, vyskusaj si hands free sadu v Mazde 6, ta funguje skutocne debilne a autu chyba USB port. Menic na 6 CD v dnesnej dobe nieje vyhra.
Ahoj.dakujem za nazor
tvoju recenziu som parkrat uz cital na moje.auto.cz:-)
no ani v ds4 ani mazde 6 som nejazdil.iba sedel.
no auto chcem na april 2012.teraz su fajn akcie,aj na sklade.momentalne je PRESNE ten typ aj motor aj farba v ziline,kde je cena za necelych 28000€.zlava 4500€ co uz je dost
neviem ako dlho tam bude a ake budu ine na skladoch.nove trva cca 4 mesiace kym sa vyrobi
takze neviem ci objednat v decembri podla akcie alebo pockat na januar ci este budu nejake zlavy.v mazde som sa pytal,vraj su kazdy mesiac nejake akcie...
ano chcem mat radost z jazdy.ale aj klud co sa tyka spolahlivosti.
co sa tyka bluetooth,neviem ako bude fungovat,mam galaxy s.s usb portom je to trosku skoda,tak ale nie je to tragedia aj ked ds4 ho ma a je to ucrita vyhoda
myslel som aj ze ds4 ma spickovy zvuk aj ked podla recenzie je to priemer skor.bose v mazde asi bude hrat lepsie...
este mam cas ano do konca roka,ale tak skusenosti su skusenosti a ty mas zrejme dost velke cize si necham rad poradit...
ds4 je nova a majitelov asi vela este nie je,ak ich vobec bude
407 mame od r.2005 a jazdi fajn aj ked par poruch uz bolo (spojka odisla,jeden ventil v motore bol uz meneny) inak ok ale bolo to z prvych aut co dosli na trh vtedy.
preto aj cakam a nechcem hned new ds4 mozno sa vychytaju nejake muchy.mazda ich uz ma asi vychytane
bmw 1 sa mi moc nepaci aj ked bude asi jazdit dobre
audi a3 sportback je pekne ale nema taku vybavu ako ds4 myslim ak ano je to za priplatok dost
aj ked robim vo vw a mal by som zlavu, finale je bud ds4 alebo mazda6 a diesel
Co sa tyka jazdenia, treba ist k predajcom a povozit sa natom, dostanes aky taky feeling o aute. A skusenosti? Rad poviem ake mam s autom skusenosti, mozme dat niekto kofolu a hodit rec. Odkial si. Ja pracujem v BA, ale casto sa pohybujem po SR. Ale v skratke asi takto:
- po dvoch sezonach som menil letne pneu, Zvladli odhadom 40t km, co sa mi zda malo. Ale treba priznat ze jazdim rycheljsie. Treba brat do uvahy ze 18" pneu su o dost drahsie ako 17". AK chces kvalitne pneu, tak treba ratat ze jedna sada vyjde minimalne na 600e
- na aute nebolo treba zatial menit nic, ziadny spotrebny material. Brzdy, stierace, ziarovky skratka nic, chodim s nim iba na pravidelne prehliadky.
- bluetooth - je ovladane hlasom, ale je vhodne akurat tak na prijimanie hovorov. Ak chces niekomu zavolat, musis vsetky cisla autu "nadiktovat" a prepisovat telefonny zoznam z telefonu do auta sa nikomu nechce, teda aspon mne nie. Alebo to riesit ako ja, ze zoberies telefon do ruky a najdem daneho cloveka v zozname. Ked vytocim cislo, uz bluetooth funguje normalne.
- Xenony - svietia super, az tak super, ze nove znacky pri cestach s tym reflexnym povrchom su necitatlne lebo odrazaju tolko svetla ze nevies co je na znacke
- Pohodlie na dlhych cestach - minuly rok som dal spolu s tromi dalsimi cestujucimi eurotrip cca 8 000km. v piatok vecer sme sadli do auta a v nedelu po obede sme vystupili v Portimao na juhu Portugalska. Cize sme dali v "kuse" cca 3300 km, stali sme v Chamonix, Zeneve a San Sebastian a nebolo to az tak ubyjajuce akoby clovek cakal :-) Zdoraznujem, ze sme cestvali stale, tieto zastavky boli iba na par hodin aby sme sa ponatahovali. Pripustam ze toto moze byt dost subjektivne, lebo ja strasne rad jazdim autom a este radsej soferujem
- CD prehravac - napalujem si CD cize ma to dost otravuje, miesto hodenia mp3 na USB kluc. Mam pocit ze CD prehravac skriabe CDcka. Jedno som tak uz musel napalovat znova, lebo ho radio nevedelo prehrat, a tak isto ani 2 PC si s nim uz neporadili
- Automaticke stierace - funguju dobre, ale obcas im dobre preskoci. Mam ich stale v polohe auto, takze ked snimac zosnima aj niaky prach zacne stierat. Ak prsi vela a potom je dazd mensi, dlho ich trva kym zacnu stiera pomalsie
- Svetla sa nedaju vypnut!!, ked otocim klucikom, svetla sa zapnu a su zapnute aj pri startovani, nieje to podla mna dobre ani pre baterku a ani pre svetla, neda sa stym nic robit
- Spotreba - chces sice diesel, ale da sa verit priemernym spotrebam co su v prospektoch. Ja dlhodobo jazdim za 8,5 v papieroch je 8,1. Ja jazdim ale sviznejsie, pri kludnej jazde ako pocas Eurotripu som sa hravo dostal pod 8 litrov.
- Auto nevydava ziadne zvyku, nic nevrzka nic neskripe, okrem hore spomenuteho zadneho okna.
Toto su negativa auta co ma napadli tak narychlo, ale aj napriek tomu spokojnost s autom :-)
a co zpracování interiéru? Když jsem volil mezi Mazdou 5, 6 a Zafirou, hodně mě odradili zkušenosti majitelů, kteří popisovali zpracování interiéru jako takovou fórovku. Mazdu jsem nakonec projet nebyl, takže nemám osobní zkušenost
Zacnem trosku obsirnejsie. Mne Mazda interier vyhovuje v plnej miere, vsetko je fajne po ruke, nestane sa mi ze miesto jedneho tlacidla stlacim dve a podobne. Podsvietenie sa mi velmi paci. Co sa tyka spracovania, tak nemam najmensiu vhradu, sedacky su dobre, maju dostatocne bocne vedenie a niesu cele kozene, v strede nie je koza. Takze teraz ked boli tie obrovske teploty a ja som sa bol niekde kupat tak nebol problem si aj v plavkach sadnut do auta, lebo horucej koze sa clovek dotknut nemusel. Horsie to bolo s volantom >:D A samotne spracovanie je podla mna na dobrej urovni, ja s nim nemam najmensi problem. Co sa tyka plastou pouzitych na polubovke tak to netusim ake su, vobec sa ich nechytam. Aj ked robim poriadok v aute a utieram prach na palubke a osetrujem to niakym pripravkom tak je tam vzdy medzi rukou a palubko niaka handricka. Ak ma zabijete neviem ci su tie plasty makke alebo tvrde. Len tie leskle listy sa hned zacapkaju a trochu je vidiet skrabance, alebo ako to nazvat.
Este ma napada ze mam problem s kozou na sedadle spolujazdca. Teda vlastne uz nemam, lebo Mazda mi povedala, ze zle pouzivam vozidlo. Koza na vodicovom sedadla na lavej strane sa zacala praskat po cca 20 -30t km, bol som to reklamovat a nech mi to vymenia, ale bolo mi povedane ze nespravne nastupujem do auta. Staram sa o tu kozu, utieram ju roznymi pripravkami na kozeny interier, ale nepomaha. Ale treba povedat, ze niesom zrovna ten typ co lesti auto, kazdy tyzden a ani kazdy mesiac :-!
Podla mna si kozeny interier vyzaduje viacej starostlivosti, latku staci vysat a hotovo :-) O kozu sa treba starat, aj ked to netreba prehanat, ja to robim tak 4x do roka :-)
Aj ja som z BA
no aj ja som pocul ze ma byt nova M6 2012 aj ked predajca mi vravel ze to bude nieco vacsie a nie mazda 6 ze tam ostane este lebo sa robil minuly rok facelift tak neviem :-)
508 je pekna.aj ta bola v plane.ale cenovo je nad limitom v tej vybave co sa mi paci
to by museli dat riadnu zlavu :-) ale nepaci sa mi to ze do kufra tecie voda ak prsi a dvihne sa veko od kufra.to je kritizovane vsade
Ak mas zaujem tak mozme dat niekde kofolu. Cez vikend som v Prahe, ale buduci tyzden by to slo.
Co vsetko ty povedal predajca o novej M6, lebo ja som na nu dost zvedavy a niekedy koncom 2012, zaciatkom 2013 ked budem mozno menit auto, tak to bude urcite horuci kandidat :-)
pozor na to. Strýc kupoval mondeo přesně když někdy v roce 2005-6 končilo to starší a začinalo to novější(neznám označení generací). Prodejce mu tvrdil, ať si koupí to starší s obrovskou slevou, že prý to nové bude dražší. Nakonec to nové stálo stejně jako to staré. Kdyby strýc počkal pár měsíců, mohl mít nový model za cenu starého. Nevěřit prodejců, jsou to většinou podvodníci
Ja mam prave taku skusenost s mojou Mazdou 6. Ked som ju kupoval ja, tak na trh prichadzali nove motory a niake srandy navyse a na svoju mazdu som dostal velmi slusnu zlavu, vyse 20% oproti cenniku :-! Podla mna je hlupost predavat stary a novy model za rovnake ceny. Stary model je potom prakticky nepredajny.
No on povedal ze to nebude mazda 6 ze to bude nieco vacsie..bol som tam na vajnorskej,tazko povedat o tym myslel ale na nete su info ze asi bude predstavena v roku 2012 s tymi prvkami skyactiv.ale na trh asi dojde koncom roka 2012 ci zaciatok 2013 a dovtedy zase cakat nechcem,to by som nic nekupil :-)
s tou kofolou uvidime,aj ked mi to nesuri,mam cas do konca roka sa rozhodnut :-)
Dik za info. O skyactive som cital vela a tesim sa na tu technologiu. Vobec cela mazda je mi sympaticka tym, ako sa snazi nezvysovat hmostnost svojich modelov. Skor ma zaujimal dizajn. Ak by mala nova 6 vyzerat ako koncept Shinari, tak ju kupujem este skor ako ju uvidim na zivo a stihnem sa v nej previest. Neskutocne sa mi ten koncept paci :-)
A co Alfa Giulietta, když už ji máme ve vedlejším tématu? Ale asi se silnějším motorem než 1.6 nafta, ať už benzín nebo diesel. Ta pěkně spojuje komfort a ještě přijatelnou praktičnost se sportovním svezením a stylem...
mne sa moc nepaci dizajnovo.neviem preco ale ds4 je mi ovela krajsia ;-)
to by som radsej ds4 nez alfu ale je tu ta M6 este vo vybere,iba tieto 2 auta :-)
Rozhodovat se mezi DS4, nebo M6 mi přijde trochu podivné (neber to prosím jako nějaké napadání). Obě auta jsou přeci jen dost rozdílná. Méně praktická stylovka proti rodinnému sedanu. Podle toho co píšeš, by jsem se nebál trochu popustit uzdu a v životě se bavit, dokud to jde. Kolem 30k € už se dá solidně vybírat. DS4, Scirocco. Každopádně tvoje volba a hodně štěstí :yes:;-)
Ale tak malinka sanca este na 508 je... :-)
nasu 407 dat ako protihodnotu a mozno este nejaku zlavu..v tej vybave allure (+xenony,metaliza a hifi JBL) to je cca 32700€ no a kebyze nejaka zlava a auto stare k tomu..no uvidime..asi skocim aj do peugeotu.. :-)
aj ked favoriti su ds4 a M6
Musím přiznat, že při představení jsem byl z 508 nadšen, ale po živém setkání a hlavně při potkávání v provozu, kde dané auto vynikne (nebo zanikne) ve vztahu k okolí u mne nastalo vystřízlivění. V mém oku přílišný skok k uniformitě.
Každopádně pokud si člověk vlastní autovolbu vyrovná s vlastním autosvědomím, nemůže vybrat špatně.
Máš zaujímavú dilému, DS4 a M6 sú naozaj neporovnateľné autá. DS4 je štýlovka a veľmi príjemná športová hračka s tou 200k THP (skúšal som), ale nepraktická, ak chceš voziť niekoho aj vzadu. Navyše tie zadné okná presahujúce rám si koledujú o odrazenie :-)
Ale mám pre Teba ešte jeden tip, pokiaľ zvažuješ M6 - čo tak o triedu vyššie a dostať za to naozaj pohodlné autíčko? Mám za sebou testovačku v Latitude. Na moje preferencie (pohodlné tiché priestranné auto) ako vyšité, jazdil som Privilege 2,0, 175k, 6 st. automat a vravím, že je to najlepšia kúpa v triede od Passata po Superba. Z cenníkových 28tis. zrejme niečo dostaneš dole, ale aj keby nie, v tejto triede lepšie nekúpiš. Ak máš otázky, pokojne sa pýtaj cez RP :-)
no dakujem za ponuku :-)
ale latitude sa mi absolutne nepaci, hlavne design.ano zase treba povedat ze vybavou a cenou moze byt dobra.ale M6 je dizajnou hlavne niekde inde
ked uz tak tu 508 radsej..uvidime.dnes som ju videl a je pekna a vo vnutri pohodlna,miesta dost
ak vezmu stare auto a este nejaka zlava k tomu... tazky vyber :-)
Nie som dealer a neponúkam :-)
Je to o požiadavkách, prioritách.. Dizajn neriešim, reál je lepší ako foto (a samotná jazda je ďalší rozmer), ale uznávam, nemusí sa páčiť každému. P508 - som skúšal hneď ako prišli, obrovský skok vpred a vo svojej triede veľmi dobrá voľba. Latitude je za rovnaké peniaze väčší kus auta a súčasne aj lepšieho, to je všetko, value for money :-) Na druhú stranu uznávam, ak sa rozhoduješ medzi nižšou strednou a strednou triedou, je asi zbytočné písať o vyššej strednej, nech je to aký chce dobrý deal :-)
mazda, tam nemas co riesit, brat ju ma, je to jasna volba...
strasne dobre jazdi a neuveritelne dobre hra (bose)
uzijes si vela zabavy za volantom
ak ti vyhovuje vybava mazdy, ber ju
Ahoj,
ano mazda by bola asi lepsia volba...
No ale vyzera to tak, ze to nakoniec bude peugeot 508.dali mi na neho zaujimavu ponuku,vezmu aj staru 407 a nakoniec to vyzera na dobru cenu celkovo... za tu cenu by som urcite DS4 nemal a mazdu asi tiez nie.508 je new model a new mazda pride o rok (mozno rok a pol) a asi bude krajsia a lepsia ako sucasna ale tolko cakat nechcem...
Este to asi nie je definitivne ale fakt to vyzera realne na tu 508 (2.0 Hdi (163k) vyb.Allure)
nechem ti kazit nadsenie z 508 ale zalezi co od auta pozadujes
ak si chcel mazdu preto ze sa ti paci a ze ma napr dlhu zaruku, tak 508 sa da akceptovat (vybava za rovnake prachy bude urcite lepsia)
ak si chcel jazdne vlastnosti, riadenie, radenie, uzit si zabavu z jazdenia, pripadne dobru predajnu cenu po par rokoch, to ti 508 urcite neda... (jedine verzia 508GT ktora ma upne iny podvozok a cenu)
Nějak mi uniká vůbec smysl téhle celé serie DS od DS3 až třeba časem po DS9. Budoucí kupec odkojený BMW,Mercedes, AUDI zřejmě opět sáhne po těchto vozech. Obyčejný člověk půjde po spotřebě a praktičnosti a tudíž po běžných modelech Citroenu. Kdyby vynaložené finance na vznik celé serie DS vložili do běžných modelů ať už od materiálů po technologie udělali by lépe. Nevím no, podle mého názoru časem celá serie DS zanikne i když to bude pro autoprůmysl škoda.
Ano, jde o prémiový... test, ovšem neprémiového auta. Testy jsou zásluhou autora prémiové vždy, co se týká auta, zasloužilo by si důstojnější adorace, než amatérské diskusní juchání nad tím, že konečně (ale ale) přišel Citroen s něčím, co vypadá jako auto.
O DS4 jsme se tu toho již napsali, tak jen něco přímých statických kopulačních poznatků:
- prioritně dámský vůz
- karoserie neharmonicky při(po)sražená,
- otevřené zadní boční dveře ční do prostoru tak, že jemnější povahu budeš muset k nastoupení přemlouvat. Až po usednutí zjistí, že je ve vězení, neboť si nemuže vyvětrat, asi ti poděkuje...
- auto nemá základní vjemovou filosofii - trochu hatch, trochu cross, trochu pejsek, trochu kočička.
Má hospodyně G-alina T-atjana I-vanovna by v této kategorii volila (že prý) "prémiové" auto audi A3. Já raději DS4 (asi HYbrid4 resp. 295ti koňový Racing) - pro jeho "prémiovější" kokpit vyrobený z (opravdu) "prémiových" materiálů, líbí se mi i "prémiovější" (sofistikovanější) pohon všech kol a hlavně "prémiovější" pružiny a tlumiče, nu a PŘEDEVŠÍM jednoznačně "prémiovější" služby, které jsou majitelům vozů linie DS určeny :yes::-)
Každý nechť zvolí dle SVÝCH preferencí, CHÁPU že G-alina touží "hrát si na prémii", já takový život raději žiji ;-)
O tvém životě v tvém zájmu raději ani nebudu diskusně spekulovat, ale toužit po kompaktním autě na 300 koních, ausgerechnet od Citroenu a v této karosářské crossmutaci, na to se snad i dají sehnat léky na recept, ne?
Zmiňuješ-li A3, pak tohle auto, vedle špičkové techniky, je i přes své stáří stále vrcholným nositelem třídního stylu a elegance. Ale je mi jasné, že kolotočářky tvého kýčovitého ražení to mají raději hezky pěkně volánkově načinčaný.
Milá G-alino, vím jak jste unavená - "oslavwovat" novou designovou cestu vw určitě NEní jednoduché, takže vás (dnes) za vaše slova NEbudu trestat... ;-)
PS: Ráno ať jsou croissanty až je přinesete ještě teplé, mozzarellu s vejcem jako obvykle, teplý vypresovaný juice, kávu a pro Buřtíka noviny ...
Dobrou noc :-)
Povykládej taky o tom jak důstojně se bude někdo soukat na zadní sedadla Scirocca >:D
A nebo o tom jak si v něm někdo otovře zadní okýnko jinak než cihlou.
[odkaz]
Opět se můžeme jen hlasitě zasmát nad výtkama, které přicházejí jen proto, že se nejedná o VW.
Děkuji, děkuji. Nemůže li být nic méně ubohé, znamená to, že můj příspěvek je vlastně to nejhodnotnější na světě jelikož vše ostatní je ubožejší. Děkuji, děkuji. To vím dávno ale potěší že i tys to konečně pochopil :yes::yes::yes:
Když to vezmu hodně přísně, tak DS ještě není nic. Je to nový koncept v začlenění produktové řady pod zavedenou značku a její odlišení. Něco trochu jiného, než Lexus, nebo Infinity. Ale, řada DS je jednoznačně stavěna nad běžnou mainstreamovou řadu Citroenu. Rozhodně prémiovější produkt než neDS modely. V tomto kontextu je Scirocco pořád jen standartní model značky bez jakéhokoliv extra zvýraznění.
K pětidveřové DS4 vytáhnout zrovna Scirocco a ještě k tomu s podobnými "argumenty"... 8-s >:D
A to jsem si naivně myslel, že už mě tu nemůže nic překvapit...
Které dvou/třídveřové auto má podle tebe dobrý přístup na zadní sedadla a stahování zadních oken? A které čtyř/pětidveřové auto nemá žádné stahování zadních oken? Možná Škoda 105 S... >:-[]
GTI, rád bych tě ubezpečil, že Citroen si je vědom nepraktičnosti tohoto modelu, zejména však zadních dveří, a proto nabízí za příplatek 197,35 Kč zavaření zadních dveří, aby majitele nelákalo je používat... >:D
A jak si prosimtě přišel na to, že je to "damský vůz"? Má to místo zapalovače rtěnku? Nebo tak soudíš podle toho, že když si v tom chlap pořádně usere, tak se to nedá vyvětrat otvřením všech okýnek? Tohle logikou je to podle mě auto pro pořádný chlapy, který se nestyděj za svoje větry >:D
Ono to nejspíš bude ženské auto proto že do kufru se mužská squashová raketa nevejde ale dámská jo, Kartón whisky asi taky ne ale kartón likéru jo. Ono je to asi celé velmi komplikované tak bud rád, že to GTI tak vysvětlil a konečně víme kdo v tom může jezdit a kdo ne...
Na to, že je to především dámský vůz jsem nemusel přicházet, to mě udeřilo do vočí sotva jsem se na DS4 podíval. Nechápej to ode mne jako kritiku, v tomhle to vnímej vlastně jakousi pochvalu. Popravdě mě až šokovalo, jak ten vůz působí tak ... žensky. Z fotografií jsem čekal poměrně silného, potentního řízka, ale naživo je to celé jinak, ty "volánky" ta "načinčanost", to mi k chlapovi opravdu nepasuje. Uznávám však, že v poslední době se pod pojmem "chlap" ukrývá ledacos... Možná, že nějakého metrosexuála s vyholeným ohanbím, podpažím a obočím, lakovanejma nehtama na palcích haxen, co používá stejněj šampón jako jeho pudl, bych si v tom představit uměl...
Obdobně vnímám například F500, Mercedes-Benz A, například, to jsou prostě auta stvořená pro naše (krásné) polovičky. A je to tak samozřejmě dobře. V případě Mercedesu dokonce výborně.
Tak předně... řada DS není úplně klasický mainstream, je to specialitka Citroënu, kterou chce oslovit i ty zákazníky, kterým ještě donedávna neměl co nabídnout. DS jde ale v duchu tradic značky stále tak trochu "proti proudu". Je jiný, zajímavý, má co nabídnout jak technologicky, tak kvalitativně.
O úspěchu řady DS rozhodne trh, každopádně ale patří Citroënu veliké uznání, že vstoupil do neznámých vod a nebojí se jít si svou cestou. Nepochybně to toiž není levný špás a budování image stojí nejen mnoho peněz, ale také, zejména, mnoho úsilí a času...
DS4 vlastně není až tak úplně plnohodnotný pětidveřový hatchback, jako spíš praktičtější variace na třídveřovou karoserii, kterou také na první pohled evokuje. Na zadní místa se není nutné soukat přes přední sedadlo, ale stejně jako v klasických stylových třídveřových kupátkách si vzadu okno neotevřete. A naříká TAM nad tím někdo? Nenaříká.
Občas z diskuze zavwane skřehotání bazarových světáků s umaštěnou košilí o nesourodosti řady DS.. prvoplánová faleš a dost možná i neschopnost pochopit pestrost nabídky na trhu a možnost vystoupit z řady. Citroën vysvětluje zkratku DS jako different spirit, čili "jiných duch" nebo prostě jen "odlišný"... Zkrátka DS není auto pro pozéry, kteří se snaží být skrze své (bazarové) auto jiní. Je to auto pro lidi, kteří jiní JSOU a hledají to, co jinde nacházejí jen těžko. Pro klasické zákazníky má Citroën nabídku velmi, velmi širokou, pro avantgardní menšinu trhu, která apriori nehledá místo pro europaletu ji právě uvádí do života.
Súhlas, DS-ká si zaslúžia pochvalu, Citroen sa odhodlal ku kroku, ktorý je pozitívny, podtrhuje individualitu a očakával by som ho skôr od lídrov trhu. Ale ak je pre niekoho R-Line paket vrchol pre odlíšenie sa od masy, tak taký človek DS líniu naozaj nepochopí... :-)
To co píšeš, Perune jsou všechno jenom pokřiky plakátových moulů, s reálným garážovým životem to nemá společného nic. Postrádám jen ještě trochu těch garážových emocí, aby tu už konečně bylo každému jasné, že DS4 je prostě tím pravým autem pro ty pravé jezdce. Akorát holt to chce sledovat prodeje a být přípravený na to, že argument o JINÝCH lidech je udržitelný jen v komunitě tobě vlastní - v komunitě, jíž nebesky voní pach bobků slovních průjmů falešných sobů.
Jedno jsi však uhodil na hlavičku, byť tradičně obráceně. Právě horní vůz je klasickou masírkou pro pózéry, kteří chtějí být především vidět, chtějí oslňovat. Ti ostatní si koupí v této třídě třeba Octavii RS. Na světovém motoru, světové převodovce a na světových dvě stě koních. To jsou právě ti jiní, rozumní lidé, lidé, kteří stojí svýma nohama pevně na zemi.
P.S. Nic o tom nevíš, jen tu plácáš svýma postpubertálníma omalovánkama o zeď nářků nevědoucích, o zeď nářků povrchních, o zeď nářků těch, jimž z principu prostě dáno... nebylo.
Všimli jste si jak je G-alina T-atjana I-vanovna z linie DS "nesvá"? ;-)
PS: Když vidí nějaký z modelů řady DS a pak "očimozekNEnamáhající" design nového/faceliftovaného PASSATu, dá mokrý ručník na hlavu a jen tiše "skučí" (což jí asi inspirovalo k jejím příspěvkům v 17:53 a 22:19 :-)
PPS: Když dojdou argumenty - (i ty) mokré hadry (na hlavě) se hodí.. ;-)
Nicméně za snahu "nasadit" proti řadě DS octavii RS - to si OCENĚNí zaslouží :yes::-)
Jen nevím co nasadí až přijde "RS" (tedy 295ti koňová verze Racing) modelu DS4 ;-)
Přečti si, co tu píšeš za nesmysly. Dotáhla jsi to tu až ke kávovaru. Možná příznačně...
Nahoře jeden prosťáček obhajuje nesmysl v podobě nemožnosti spouštět zadní boční okna tím, že Scirocco je prý na tom ještě hůře... Na to se ve slušné společnosti reaguje opravdu jen slušnou výzvou směrem k mokrejm hadrům...
Já své argumenty proti i pro DS4 nahoře poměrně přehledně vypsal. Mohu ti je srhnout - auto prioritně pro ženu, připosražený, načinčaný design, neuvěřitelnost v podobě pevných skel zadních dveří, pro mne i nepřijatelný tvar zadních dveří, klika a to všechno, včetně toho trčícího rohu při otevření, a (to jsem sledoval v Autosalonu) - absence místa pro nárty na zadní lavici. Tedy jak tu opakovaně u tohoto modelu píšu - sázím na menší neúspěch než na větší úspěch.
Na tohle ty reaguješ kávovarem, snídaní do postele a doslovným prosťáčkem, ktery si plete dvoudveřová a čtyřdveřová auta. Klesáš, Kylie, klesáš tu na úroveň diskuzních nýmandů a malostí zapáchajících falešných sobů. Jediné co oceňuji je tón nejistoty tvé zprávy, který se snažíš maskovat mrkáčky a usměváčky jek ve zvláštní škole. Za sebe a velmi upřímně ti nyní píši, že u mne významně ztrácíš body.
Proti DS jsem nasadil třídní produkt, Octavii RS, ale můžeš si tam dát třeba Octavii Scout, nebo vedle též testovanou Giuliettu. I ta italka, ať už má své vizuální mouchy, má přesto svůj šmrnc. Není to vyhoněná načančaná hopsanda. Možná to nevidíš. Za to se ale na mne nezlob. Zlob se výhradně na sebe.
I když nám dvěma se to příliš nestává, pod toto bych se podepsal všemi dvaceti. 750t už je docela slušná "darda" na auto, kde se vzadu nedají stahovat okénka, tam to pocitově nezachrání ani ta klimatizace. Navíc, stupidní designový tvar zadních dveří, může být důvodem dost nepříjemného úrazu, řídit auto s jedním okem, to bude věru výzva-). To už vůbec nemluvím o tom, že zavazadlový prostor je až žalostně nepraktický, (i když chápu, že toto kritérium primárně na seznamu zájemců nebude), přece jen to není dvousedadlové coupé. To už by bývalo bylo daleko lépe, kdyby se francoužští designéři rozhodli navrhnout 3 dvéřový hatchback, kde by se dala zadní okénka alespoň vyklápět, "na větračku," když už ne stahovat.
Já sám mám starší Civic 3D, a tohle je jediná věc, která mně na něm OPRAVDU štve. Co se týká Kylie, na tu snad už nemá ani cenu reagovat. Mně irituje především to, že si někdo oblíbil kombinaci CapsLock + normální text, uprostřed slov, to je opravdu vyjadřování pubescenta. Příspěvky dané osoby to ani neoživí, ani si je lidé nebudou víc číst. To že to Kylie nechápe, nebo chápat nechce, už je její problém. Zajímavější kvůli tomu rozhodně není. O tom, že u "Francouze" bude propad hodnoty daleko vyšší než by byl např. u Mini, snad polemizovat nemusíme.
Pro případ, že by se některá některá z tvých tří mozkových buněk rozhodla rozmožit a vzniknul ti tak potencál to pochopit napíši jen to, že DS4 je směrem ke kupé stylizovaná C4. Proto srovnání se Sciroccem. Ke kterému jinému auty od vw bys pak chtěl DS4 přirovnat? Hm? 4 dveře pak jsou jen výhoda oproti třídvířkovemu šíru... A pouze díky této výhodě se snažíš auto zařadit jinam kde bys mohl velmi ale velmi předvídatelně a samoúčelně vyhrabat nějakou kritiku. Svou ubohost si tady konec konců férově přiznal a nezpochybnitelně zapsal černým na bílé.... >:-[] >:-[] >:-[]
A narovinu si zde řekněme, že rálně ani nejde o počet dveří (jak se tady někdo velmi klopýtavě snaží namluvit) ale spíš o počet pasažérů - neb přepokládám to budou oni, kdo si budou chtít to okýnko stahovat - a zde hraje Scirocco s DS4 rovnou partii... Pasažéři si to okýnko nestáhnou tam ani tam.
A mám li navázat na dříve někým popsanou situaci, udělá li se například pasažérům vzadu špatně (v rychlém sledu sekané zatáčky nebo si jen zkrátka četli příspěvky Galiny Ivanovny) můžou si v DS4 odlehčit při vyklonění z vlastních dveří, zatímco u Scirocca to dostane šofér za límec... >:D >:D
Zajdi si na testovačku DS4, první co ti řeknou, že je to směrem ke kupé posunutá C4. Budme rádi že tam konstrukéři dokázali vsadit alespon ty dveře. Kvůli jejch malým rozměrům a naopak velkým rozměrům oken už stahování nebylo proveditelné...
A ano pochopitelně znám, zpatra třeba Mercedes CL ;-);-)
Co máš dál, nějak se ti tady zatím veškerá argumentace sype.
mě se nic nesype, já tady totiž nic upoceně neobhajuji, argumentovat bys měl hlavně ty.. krom CLka (které se naprosto vymyká velikostně tak cenově) a Avantimu něco najdeš?
I když se nejedná o úplně stejné koncepce, tak máš, myslím si, pravdu. U výkonnějších variant část zákazníků opravdu může zvažovat mezi těmito dvěma. Oba praktičností neoplývají, u obou jde zejména o individualitu a styl... Kdo je ovšem v těchto disciplínách dál, to musí být jasné snad i tomu upocenému bazárníkovi nahoře :-)
asi jsme nečetli jeden a tentýž článek, kde je auto jasně zařazováno mezi crossovery (slovo coupé není v článku ani jedno, zato crossover je tam několikrát).. doporučuji ubrat z hektického "šlapání na plyn" a zaměřit se raději na "čistotu stopy"..
Chlape, chlepe, projdi si to tedy ještějednou, určitě to tam najdeš.... Nikdo zde nemluví o ryzím kupé, což nakonec není ani Scirocco, že?
ps. komentáře pod fotkami nevynechávej. ;-)
a co je teda Scirocco? taky mi napiš, kterými prvky horní DS4 tíhne ke kupé? pro tvou informaci, proti DS4 nic nemám, ale srovnávat jej se Sciroccem a připisovat mu nějaké coupé vlastnosti je imho nesmysl.. a nakonec [odkaz] [odkaz] nemyslím si, že by někdo kdo uvažuje nad Sciroccem šel do DS4..
To, že se jedná o crossover samozřejmě vůbec nevylučuje skutečnost, že auto jistými prvky tíhne ke kupé. Právě naopak. Kdyby to naopak nebyl crossover ale čistý 5 hatchback, měly by tvé připomínky váhu. Nevěš hlavu, přepni na testy C4 a výhrady hledej u něj.
Zde ale máme Crossovera s mixem vlastností, mimo jiné napříkld s robustním lookem SUVéček, kabinou potlačenou směrem ke kupé a podobně ;-)
Crossover... co to vlastně vyjadřuje? Módně se to překládá jako kříženec SUV s hatchem nebo něčím podobným, ale crossover je prostě jen auto mezi kategoriemi. Proč by tedy nemohlo být crossoverem na pomezí kupé a svalnatějšího hatche? Jen proto, že se to nehodí pár místním do krámu?
projdi si to odshora.. kolega tu od pevných zadních oken odvozuje něco o sciroccu.. já jen říkám, že poměřovat tyhle dvě auta je nesmysl.. to už radši vem golfa gti.. kdybys chtěl hledat koncepčního konkurenta pro ds4 máš tady juke, který také kombinuje zvýšené auto a hatch s nádechem kupé, ale nevím nic o tom, že by kvůli tomu v juku nešly stahovat zadní okna..